فراری پورسانگوئه جدید جزو مهمترین محصولات این خودروساز ایتالیایی در چند سال اخیر به شمار میرود. قطعاً ظاهر استوک این خودرو باب میل اکثر خریداران است اما هنوز هم افرادی هستند که به مدل استاندارد راضی نبوده و اینجاست که تیونری همچون DMC آلمان میتواند آنها را خشنود کند.
این شرکت اخیراً یک کیت بدنه فیبر کربنی و پهن را برای فراری پورسانگوئه جدید معرفی کرده است. تیونر موردبحث برای جذابیت هرچه بیشتر قدبلند فراری رنگ بدنه قرمز روشن را برای بدنه انتخاب کرده و حاصل کار نیز جذابیتهای فراوانی دارد؛ اما کیت تیونینگ این شرکت شامل قوس چرخ های جدید ۳ سانتیمتری، رکابهای جانبی متفاوت و یک جفت اسپویلر عقب است که یکی روی سقف و دیگر در لبه درب پشتی قرار دارد. DMC همچنین لبه جلوی سپر، کاپوت و دیفیوزر عقب را از جنس فیبر کربن ارائه میکند. این قطعات طراحی مشابهی با قطعات استوک فراری دارند اما از جنس فیبر کربن سبکوزن هستند. این تیونر مدعی شده قطعات تولیدیاش کیفیت بسیار بالایی دارند و همه آنها با طرح مات یا براق قابل سفارش هستند.
تحویل اولین نمونههای فراری پورسانگوئه جدید تا سال ۲۰۲۳ شروع نخواهد شد اما DMC برای اطمینان از هماهنگی دقیق این قطعات با خودروی موردبحث اقدام به اسکن سهبعدی پورسانگوئه کرده تا به دقت نهایی ۰.۲ میلیمتری دست یابد. این قدبلند ایتالیایی از رینگهای ۲۴ اینچی فورج کاری شده ولوسیتا با پرههای Y شکل سود میبرد.
یکی دیگر از بخشهای جدید این خودرو اگزوز تیتانیومی ساخت شرکت ZESAD است که از سیستم کنترل سوپاپ برای تنظیم صدای تولیدی توسط راننده بهره میبرد. شایان ذکر است فراری علاقهای به کراس اوور نامیدن پورسانگوئه ندارد اما خواهناخواه باید این خودرو را با محصولاتی همچون لامبورگینی اوروس و استون مارتین DBX مقایسه کنیم. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی این ابر خودرو قدرت ۷۱۵ اسب بخار و گشتاور ۷۱۶ نیوتون متر تولید میکند. پورسانگوئه در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. بد نیست بدانید فراری پیشفروش پورسانگوئه جدید را بهصورت موقتی به حال تعلیق درآورده و دلیل آن نیز لیست انتظار بسیار طولانی است. این خودروساز ایتالیایی اقدام به محدود کردن تولید شاسیبلند خود کرده زیرا نمیخواهد تولید سالانه آن بیشتر از ۲۰ درصد کل تولید شرکت باشد.
Amir mahdi @-1387
۲۰ آذر ۱۴۰۱اصلا خوب نشده فقط منصوری میتونه تیونینگ کنه
DoctoR
۲۰ آذر ۱۴۰۱منصوری با زیرنویس هندی تیونینگ میکنه
علی
۲۰ آذر ۱۴۰۱جونم فراری ، عاشقتم
ehsan.fa
۲۰ آذر ۱۴۰۱بدین منصوری ، دوبله بهترش بکنه
ساسان
۲۰ آذر ۱۴۰۱تیونینگ خورش خوب نیست
استوکش بهتره
Reza Waffen SS
۲۰ آذر ۱۴۰۱گل بود به سبزه نیز آراسته شد
TESLA
۲۰ آذر ۱۴۰۱از نظر من معمولیش قشنگ تره ، مخصوصا وقتی رنگ red corsa ( قرمز معروف فراری ) با رینگ های غولپیکر ۲۳ اینچی ( آلیاژ فیبر کربن و تیتانوم ) روش باشه ، دیگه فقط باید نشست و به عنوان یه اثری هنری نگاهش کرد 😍🔥🔥🇮🇹🇮🇹🇮🇹
مهران
۲۰ آذر ۱۴۰۱حس پاستیلی بودن میده. خوشگله ولی جذاب نیست.حتی استوکش
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۰ آذر ۱۴۰۱از کلاس ماشین انداخته
ممد ژانگولر
۲۰ آذر ۱۴۰۱چقدر خوشگل شده
Regra loaded
۲۰ آذر ۱۴۰۱واقعا قشنگ و آینده نگرانه است طراحیش
HamiD
۲۰ آذر ۱۴۰۱به یه بچه میدادی بهتر رندر میگرفت
محمد
۲۰ آذر ۱۴۰۱احساس می کنم مدل سه بعدی هست
Carbonado Aventador
۲۰ آذر ۱۴۰۱احساست درسته چون هنوز به بازار عرضه نشده و شرکتای تیونینگ تصاویر رندر رو نشون میدن
TESLA
۲۰ آذر ۱۴۰۱من عکس های واقعیش رو تو اینستا دیدم ( البته نسخه استوک ) که تو خیابان ها در حال تردد هست ، به معنای واقعی یه شاهکار طراحی هست مخصوصا نما جلویی که انگار توسط فضایی ها طراحی شده 🤩🇮🇹🇮🇹🔥🔥
amir16
۲۱ آذر ۱۴۰۱قشنگه
پوریا چالش
۲۱ آذر ۱۴۰۱با اینکه اسم فراری رو یدک میکنه باز ب نظرم جذاب نیس اگر از اوروس گرون تره دلیل خاص بودنش نی محدوده
داوود
۲۱ آذر ۱۴۰۱شبیه ماشین های باگی شده
germanlover
۲۴ آذر ۱۴۰۱بنظر من نسخه معمولیش طراحی جذاب و زیبا تری داره ، این انگار زنبور نیشش زده و بصورت ناجوری باد کرده.