فراری قیمت رسمی کراساوور پوروسانگوئه را برای بازار بریتانیا اعلام کرده و همانطور که انتظار میرفت، بسیار گرانتر از رقبای خود است. قیمت این ماشین در بریتانیا از ۳۱۳,۱۲۰ پوند معادل ۳۸۰ هزار دلار آغاز میشود. با این قیمت، پوروسانگوئه با اختلاف زیادی بالاتر از رقبایی مثل لامبورگینی اوروس و آستونمارتین DBX قرار میگیرد. بااینحال، زیر کاپوت کراساوور فراری چیزی پنهان شده که رقبا ندارند یعنی یک نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی با ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۱۵ نیوتن متر گشتاور. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل میشود.
پوروسانگوئه در مقایسه با رقبای خود از لامبورگینی و آستونمارتین، کمی طول و ارتفاع کمتری دارد و عریضتر است. به همین دلیل، کراساوور مارانلو بیشتر شبیه یک کوپهٔ چهاردر قدبلند به نظر میرسد. این موشک ایتالیایی ظرف ۳.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و میتواند به حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. هرچند قیمت ۳۱۳ هزار پوندی پوروسانگوئه کمتر از تخمینهای قبلی است اما هنوز هم به میزان قابلتوجهی گرانتر از لامبورگینی اوروس با قیمت پایه حدود ۱۷۷ پوندی و آستونمارتین DBX با قیمت ۱۶۰ هزار پوندی است.
البته با وجود این قیمت گزاف، تقاضا برای پوروسانگوئه زیاد است و ازآنجاییکه فراری سالانه تنها چند هزار دستگاه از این کراساوور تولید میکند، ممکن است مجبور شود پذیرش سفارشات خرید را متوقف کند. این شرکت هنوز قیمت پوروسانگوئه را برای بازار ایالاتمتحده اعلام نکرده ولی انتظار نمیرود خیلی با قیمت بازار بریتانیا اختلاف داشته باشد. همچنین باید توجه داشت که عملاً هیچ پوروسانگوئهای بهصورت پایه فروخته نمیشود زیرا خریداران فراری عمدتاً هزاران دلار بیشتر برای سفارش آپشنهای مختلف پرداخت میکنند.
ممد ژانگولر
۵ آذر ۱۴۰۱دمش گرم همین که زیرش بلنده جایی گیر نمیکنه باید گفت ایول
علی
۵ آذر ۱۴۰۱اگه فراری را مسخره کنی خودتو مسخره کردی!! خیلی گرونه اما هرچه عمرش بیشتر میشه ارزششو حداقل حفظ میکنه ، بگذریم که بعضی از مدلهایش چندبرابر میشه قیمتشون
ممد ژانگولر
۵ آذر ۱۴۰۱حالا شما خودشو ناراحت نکن
وی
۵ آذر ۱۴۰۱داداش برای حفظ هندلینگ و روح اسپرتش خیلی بهتره که ماشین کوچک تر باشه اینقدر هضمش سخته؟
مردیم از خوشی
۵ آذر ۱۴۰۱دو برابر گران تر از رقباست
در کل چیز خاصی که این ماشین داره اینه که چهار نفره هست در حالی که فراری ها معمولا دو نفر هستند و این یک فراری هست که شما می تونی با خانواده سوار بشی
اما در بخش فنی من انتظار بیش تری از فراری داشتم الان هم عالیه ولی میتونست بهتر باشه باید دید توی پیست چه میکنه به عنوان یک کراس آور اسپرت
phonix
۵ آذر ۱۴۰۱نوش جونش
خوب کار میکنه خوبم پول میگیره
البته که فراری کلا با توجه بر تاریخ و شهرتش سبک کاملا جدایی در بازار یابی داره به نام:
من هر کاری کنم بازم ماشینام فروش میره حتی اگه اشغال باشه
Payfast
۸ آذر ۱۴۰۱سبکش خیلی هم جدا نیست اپل هم اینکارو میکنه
AMANTE
۵ آذر ۱۴۰۱به عنوان کراس اوور نمیشه بهش نگاه کرد، بهش بگیم وسیله ی کاربردی فراری بهتره ( FUV ).
به نظرم فراری پورسانگوئه از نظر طراحی زیبا نیست و رقبا طراحی زیباتری دارن ولی از نظر خاص بودن یک پله بالاتر از رقباست.
موتور V12 تنفس طبیعی به تنهایی خودش سه هیچ از رقبا جلو هست.
❤BMW❤
۵ آذر ۱۴۰۱اتفاقا خیلی خوشگله
Habib
۵ آذر ۱۴۰۱خرید کالای لوکس برای من اصلا توجیهی ندارد. وقتی نیاز آدم با یک ماشین استاندارد دیگر برآورده میشه، خرید ماشین لوکس چیزی جز فخر فروشی به دیگران معنی دیگری ندارد و البته که این کار اخلاقی نیست.
DoctoR
۵ آذر ۱۴۰۱اونایی که این حرفارو بهتون تدریس کردن بچه هاشون لندن توی صف پیش خرید این ماشینن:)
❤BMW❤
۵ آذر ۱۴۰۱نظرش رو گقته ، چرا بهش میپری؟
hamidreza
۵ آذر ۱۴۰۱تو صف نیستن دیگه… صفارشش دادن رفت😂💔
corvette
۵ آذر ۱۴۰۱اونی که این حرفو بهت زده یا اونایی که این حرف هارو میزنن
بچه هاشون تو کانادا هستن
انقد ساده نباشید
AMANTE
۵ آذر ۱۴۰۱آدم وقتی ثروتی بدست میاره دوست داره برای علاقه مندی های خودش خرج کنه، یکی به لباس علاقه داره و یکی غذا و یکی هم ماشین و….
منظورم از ثروت پول زیاد نیست چون مثال هایی که بالا گفتم رو میشه با حداقل درآمد در طول زمان تهیه کرد.
ولی اگه پول زیاد مثلا میلیون دلاری داشته باشی خوب خرج کردن ات هم عوض میشه.
من بشخصه اگه میلیون دلاری ثروت داشته باشم اول یک Golf GTI میخرم و در کنار اش برای هر از چندگاهی لذت بردن پورشه ۹۱۱ یا فراری ۴۵۸ یا بی ام و ام ۳ و…. میخرم.
عاشق پدال
۵ آذر ۱۴۰۱هر وقت رفتی شوش زندگی کنی و یه موتور سیکلت زیر پات انداختی اونوقت بیا بگو ارزش ندارد و فلان و بهمان.
با موتور سیکلت هم میشه کار رو راه انداخت.
بیژن
۵ آذر ۱۴۰۱دنیایی رو تصورکن که پر باشه از ساعت های پلاستیکی بیست دلاری و لباس های چینی معمولی و ماشین های ده تا بیست هزاردلاری و… این میشه سبک زندگی اخلاقی مدنظر شما. البته همینم الان برای ما هنوز لوکسه. دنیای اخلاقی ما میشه کفش ملی، موبایل صاایران و پراید و ۴۰۵.
hamidreza
۵ آذر ۱۴۰۱یه لطفی بکن این چرت و پرتا رو اینجا ننویس …
کالای لوکس به معنی بهترین بودنه
شخصی که پول زیادی برای کالای لوکس پرداخت میکنه نشونه ای از موفقیتش تو زندگیشه و تلاشی که که برای پول درآوردن میکنه تا یه زندگی تجملی و با وقار داشته باشه
نه همش به بهونه قناعت و … به هر چیزی راضی باشه که اینجا متاسفا تلقین شده!!! ( به کم راضی باش)
حالا بجز دزدای خودمون که فاکتور بگیریم…
دانیال
۵ آذر ۱۴۰۱جناب habib
به نظر من دنیا باید غنی از هر نوع کالایی با هر سطح قیمتی باشه و مردم بتونن با توجه به علاقه شون و میزان تلاششون خرید کنن اونی که برای فخرفروشی هم ماشین میخره جزئی از دنیاست من اگه کارشو ناپسند می بینم خوب انجام ندم ما چه میدونیم شاید یه بچه فقیر با دیدن ماشینش یه عزمی درش ایجاد و آینده کارخانه ای بهتر از فراری رو تاسیس کرد
هدف تولید کالای لوکس و پیشرفته الزاما به جهت فخرفروشی نیست انسان بی نهایته و تشنه ی پیشرفته . اگه غیر از این بود ما هنوز تو غار زندگی میکردیم
Reza
۱۷ تیر ۱۴۰۳خلایق هر چه لایق تو رو چه به فراری و ماشین خارجی امثال تو پراید هم سر شون زیادهه ههههههه
❤BMW❤
۵ آذر ۱۴۰۱به نظرم dbx707 هم خیلی خفنه و از نظر من توی این سگمنت خرید dbx707 و بیامو xm و اوروس منطقی تره
ولی اگه پولشو داشته باشی و عشق فراری داشته باشی خیلی خوبه
Royal Driver UK 70
۵ آذر ۱۴۰۱من باشم dbx میگیرم
GMA
۵ آذر ۱۴۰۱بسیار خاصه،بسیار جذابه،بسیار زیباست
در کل یه فراری واقعیه…
Arshia m3csl
۵ آذر ۱۴۰۱فراری های دو در خیلی طراحیش جذاب تر از پورسانگوئه هست از نظر طراحی فراری پورسانگوئه جذابیت و زیبایی فراری های دو در رو نداره و قیمت این فراری پورسانگوئه هم واقعا بالاست از لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا ewb و استون مارتین دی بی ایکس واقعا گرونتره و خانواده های ثروتمند هم بیشتر میرن سراغ بنتلی بنتایگا ewb و مرسدس بنز جی ال اس میباخ و مرسدس بنز جی کلاس با پول کمتر از پورسانگوئه خودم عاشق فراری هستم ولی پورسانگوئه رو اصلا دوست ندارم چون طراحیش جذاب نیست خیلی و حس فراری نمیده اصلا الفارومئو استلویو کوادروفولیو درسته که ضعیف تر از پورسانگوئه هست و مثل پورسانگوئه خیلی با کیفیت نیست و ارزون تر از فراری ولی حس زیبایی و اسپرت بودنی که الفارومئو استودیو کوادروفولیو بهم میده فراری پورسانگوئه اصلا بهم نمیده
محمد
۵ آذر ۱۴۰۱تنها دلیل گرانیش تولید محدودش هست و همینکه اعلام میکنند ظرفیت تکمیل شده و …
و گرنه اگر تیراژ را بیاره در حد اوروس پایینتر از اوروس در بازار دست دوم معامله خواهد شد.
arshia
۵ آذر ۱۴۰۱فراریه دیگه
کراس آور میزنه هم باید متفاوت باشه
Yasin
۵ آذر ۱۴۰۱باید خیلیییی سر تر از اوروس باشه تا بشه اینقدر براش پول داد (که بعیده)
Just toyota
۵ آذر ۱۴۰۱از اونجایی که یه فراری هست بنابراین باید بهش احترام گذاشت ، این پورسانگوئه انگار کریس رونالدو ماشین ها هست چون هم : جنتلمنه هم ورزشکاراه و هم ثروتمند ، مشتری های این سبک ماشین طرز تفکر های کاملا متفاوتی با بقیه مردم دارن و همیشه میخوان از بقیه متمایز باشن ، این جواهر برای خاص بودن ساخته شده و از نظر من جزو ۵ محصول برتر تاریخ این کمپانی پرآوازه هست ، هم از نظر طراحی و هم از نظر توانایی های فنی و آپشن های لوکس واقعا یه دنیایی برای خودشه
مهدی
۵ آذر ۱۴۰۱قرمزش عالیه لاجوردیش محشره مشکیش هم با ابهته
کلا فراری عشقه
- A M I R -
۵ آذر ۱۴۰۱نکته اینجاست که با خرید اوروس درواقع شما دارید یه آئودی میخرید، تا حدی منطقیه یه فراری 165 هزار دلار گرون تر از آئودی باشه! ضمن این که این دوتا ماشین از اولشم خیلی رقیب هم به حساب نمیومدن چون جامعه هدف کاملا متفاوتی از هم دارن.
پوریا چالش
۸ آذر ۱۴۰۱چی میگی داداش
(Saeed (peugeot
۵ آذر ۱۴۰۱همین که فراری هست ؛ هرچی قیمتش باشه ؛ لایقشه
مهدی
۵ آذر ۱۴۰۱سواد و فهم من میگه نه این ماشین شاسی بلنده نه رقبای استون و لامبورگینیش چون اساسا شاسی ندارن که بلند باشه و فریم هستن و هیچ فرقی با سوپر اسپرتاشون ندارن جز مرکز ثقل بالاتر و وقتی یکی میگه اوروس و استون شاسی بلندن و این فراری نیست تصور میکنم یه کودک داره بام حرف میزنه چون احتمالا خودش هم نمیدونه چرا به اون دوتا میگه شاسی بلند . اما با همه این اوصاف پورسانگ از نظر زیبایی و خاص بودن سه پله از رقبا بالاتره
مهردادکمال
۶ آذر ۱۴۰۱همین که ۱۲سیلندره کافیه
هر چقدم گرونتره باز می ارزه
کامبیز
۶ آذر ۱۴۰۱وقتی بحث یه خودرو ایتالیایی میشه، صحبت درباره خودروهای دیگه حرام است. واقعا رودست ایتالیا نیست و نخواهد بود.
hamidreza
۶ آذر ۱۴۰۱ببینید دوستان این نوع ماشینا تو این کلاس ، قایق نجات کمپانی هاست و مطمئن باشید مث اوروس و DBX و … سود کلانی واسه کمپانی میاره حتی خیلی بیشتر از بقیه
akrh78
۶ آذر ۱۴۰۱یه ff یا gtc4lusso بخری 95 درصد چیزی که این ماشین ارائه میده رو بدست آوردی
فرقشون 1 سانت ارتفاع از زمینه و یکم قدرت
پدرام
۶ آذر ۱۴۰۱من اوروس رو ترجیح می دم چون پشتش مهندسی آلمانی هست و معمولا تو کیفیت و دوام آلمانی ها جایگاه بهتری دارن نسبت به ایتالیایی ها خصوصا فراری که میگن ظاهرا خرابی های جزئی اش زیاده از خیلی ها شندیم مهندس کاشانی خودش یک مدل فراری داشت یه مقاله نوشت فراری ناز نازی یا آقای بخردی چندین بار در خصوص کیفیت پایین فراری ویدیو گذاشتن البته که الان پیجشون رو بستن
پوریا چالش
۸ آذر ۱۴۰۱قطعا اوروس