شرکت تیونینگ آلمانی کیوانی یک کیت تیونینگ بسیار تهاجمی را برای فراری پوروسانگوئه تدارک دیده است که با افزایش قدرت پیشرانه همراه است.
تاکنون جدید تیونینگ مختلف برای فراری پوروسانگوئه ارائه شده اما تیونر آلمانی کیوانی که میخواهد از همه متمایز باشد، کیت بسیار چشمگیری را برای شاسیبلند مارانلو ارائه کرده که با تقویت پیشرانهٔ V12 همراه است و تنها در پنج نمونه ساخته میشود. این کیت با مقادیر زیادی فیبر کربن در سراسر بدنه، پوروسانگوئه را به خودرویی شیطانی تبدیل کرده است. در جلوی خودرو شاهد سپر جدیدی با ورودیهای هوای بسیار بزرگتری هستیم که با یک اسپلیتر دوطبقه همراه است.
چندین دریچه روی کاپوت نمای تهاجمی خودرو را تقویت کرده درحالیکه چراغهای جدید جلو یادآور مدلهای قبلی فراری مثل ۴۸۸ GTB و GTC4 لوسو هستند. این کیت تهاجمی با رینگهای آلیاژی جدیدی همراه است که توسط فلاپهای فیبر کربنی احاطه شدهاند. در اینجا همچنین رکابهای اسپرت پهنی هم دیده میشود. در عقب، دیفیوزر جدید کیوانی بسیار شلوغتر از نمونهٔ استاندارد است و بالههای فراوانی روی آن به چشم میخورد. علاوه بر این، در طرفین سپر و روی گلگیرها هم خروجیهای هوای جدیدی کار شده است. بال بزرگتر و یک اسپویلر دوم بین چراغهای عقب هم تکمیلکنندهٔ ویژگیهای بیرونی این تیونینگ هستند.
کیوانی اما این ویژگیهای چشمگیر بیرونی را همراه با ارتقاء فنی ارائه میکند. این تیونر خروجی پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی فراری را از ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۱۵ نیوتن متر گشتاور به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۷۰ نیوتن متر گشتاور افزایش داده است. کیوانی فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضهٔ این تیونینگ و همینطور تغییرات احتمالی داخلی منتشر نکرده است.
amir
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳حالا بیشتر از قبل شبیه فراری اف اف شده
اگه اشتباه نکرده بودم این شرکت کیوانی یه محصول پورشه هم داده بود بسیار چشم نواز طراحی کرده بود برعکس منصوری که فقط فیبر کربن اضافه میکنه کیوانی خیلی قشنگ تناسبات رو رعایت میکنه و ماشین رو زیبا تر از قبل میکنه کارش درسته
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳بله ماشین های کیوانی نازنین هست 🥰💜
froG-driVer
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کلا طراحی جدید تعریف میکنه برای ماشینا
مازیار
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳این ماشین با این تیپ اگه کوپه بود خیلی قشنگ تر بود
𝐀𝐥𝐢
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳از اوروس کیوانی خیلی خوشم اومده بود این یکی هم زیباست
Hadi
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
منصوری کم بود حالا کیوانی هم اضافه شد….!
امیرعلی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳مگه بده؟
نیما
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳اره که بده. کیوانی طرحاش بد نبود ولی این یکیو حقیقتا گندددد زد تو طراحی ماشین. عین منصوری که رسما به فنا میده ظاهر ماشینو
𝐀𝐥𝐢
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳الان این بده که هم وطنامون تو عرصه تیونینگ فوق العادن؟
Hadi
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳بد که نیست ولی چرا نمیان ماشینای وطنیو تیونینگ کنن
مثلا دنا تیونینگش خیلی گنگ میشه ولی نه منصوری نه کیوانی هیچ کدوم سمتش نمیرن
حتی پژو پارس با یک تیونینگ سنگین جی تی 86 و جنسیس کوپه باید در برابرش سر تعظیم فرو آورند ولی حیف که هم منصور هم کیوان میگن مرغ همسایه غازه
OMID-LAMBO
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳طرف تو مرکز اروپا و دوروبرش ریخته پر از ماشینای درجه یک و لوکس و پرقدرت اروپایی بعد بیاد اینجا دنا تیونیگ کنه ؟؟
الان مثلا منصوری چه کاری میتونه با دنا و کوییک و تارا بکنه ؟؟ نهایتش بتونه یکم از قیافه زشتشون کم کنه . نمیتونه که موتور 600 اسبی بزاره روشون .
اتفاقا مرغ همسایه غاز که سهله ! عقاب و طاووسه
Nobody
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳گل میکشی؟ مستی؟ چتی؟ پارس و دنا هم شد ماشین؟
هان!کوری؟
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳هادی داداش
جنسی که مصرف میکنی چیه؟
درصدش بد بالاست
دوز باید بیاد پایین
Alireza
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳یعنی پژو پارس و دنا تیونینگ بشن از اینا بهتر میشن؟؟یعنی بنظر تو دنا و پرشیا غاز هستن و فراری و لامبورگینی مرغ؟؟؟شما خود بزرگبینی شدیدی داری برادر من،بعدشم ایران برای امثال رضوانی و کیوانی و منصوری چکار کرده ک انتظار دارین بیان وقت صرف تیونینگ ماشین ایرانی کنن بعدشم اولین ماموری ک ماشینو ببیننه بندازنش پارکینگ ده سال خاک بخوره
ناشناس
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳کیوانی دیگ چیه
FY
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳این نشانه پیشرفته ایرانی هاست البته در خارج 🫡
زیزیگولو
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳انگار یه نفر به اسم جواد آقا رفته با سلیقه جوادی خودش هر بلایی که خواسته سر پوروسانگوئه آوورده🤦🤦🤦
mehran
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعا اصلا در حد فراری نیست
سپهر علوی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳خدایی اولش فکر کردم لامبورگینی اوروسه.
تیونر به این فراری جزیات زیادی اضافه کرده که این مدل طراحی در سنت فراری کمتر دیده میشه.
البته از نظر من که که خیلی زیباست
NR
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳دیفیوزر ❌
تونل وحشت✅
Mr. gt c
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳بعید میدونم در حالت تنفس طبیعی چنین توانی گرفته باشه
M.gh
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳یکم طراحی شلوغی داره ولی در کل موتور v12 این اسب وحشی حس خاصی بهت القا میکنه
داریوش فدایتشوم
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳فراری پورسانگوعه (اگه اشتباه نوشتم ببخشید) به نظر بنده زیبا ترین طراخی داخلی در بین خودور های امروزی داره با اختلاف
حسن
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳بابک شاهواری کیوانی موسس و مدیر برند KEYVANY
کیوانی .داوود وکیل گیلانی. پرویز ابراهیمی هر سه نفر برای منصوری کار میکردن که بعد از قطع همکاری برند جدید را ثبت کردن
مهمترین نکته هم طراح این گروهه سعید گل محمدی هم ایرانیه هم برا منصوری کار کرده
منصوری را خالی کرده تا کارش راه بیفته
کلا هنو به پختگی و استقلال و مارک نرسیده هنو تو کاراش رد پای منصوری و تبعیت و دنباله روی از منصوری وجود داره
Dark Knight
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳یعنی بدون توربوشارژ تونسته ۱۰۰۰ اسب بیرون بکشه !
آریا
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعا به نظرم کسی که کیوانی رو شناسه که دیگه هیچی
ولی واقعا فراری پورسانگوئه اصلا زیبا نیست تو کتم نمیره فراری اینو طراحی کرده کلا طراحی جدید هاش ضعیف تر شدن به مثلاً 812 و 488 رسیده به 296 یا فراری روما😑
مثل شرکت دوج که چارجر 1968تا 1970 محشر بود ولی بعد یهو طراحی ش افت کرد مثلاً برید چارجر 1975رو ببینید که چقدر بد بوده
الان باز یکی میاد میگه تو فراری نخر🤡
جرمی کلارکسون
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳قشنگ ترین تیونینگ کیوانی بنظرم روی فراری F8 Tributo
علیرضا کالیبره
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳آخه چرا ما ایرانی ها اگه یکی خوب باشه میکوبیم یکی از ما بالاتر باشه بدشو میگیم آقا توی زندگیتون یک دونه اگه تونستین توی کاغذ طرح ابتدایی ماشین بکشین در مورد ایرادات این ماشین حرف بزنین والا این ماشین خیلی هم خوبه هرکسی ادعا داره باید در حد طراح این ماشین و تیونینگ کنندش باشه طرف فرق کاپوت رو با تایر نمیدونه ایراد میگیره
M power
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳این تیونینگ بدرد m8 میخوره
mehran
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳نمیدونم چرا نمیتونن زیباتر از خود فابیرک فراری درش بیارن واقعا زیاد کار میشه رو طراحی فراری زیباتر کردنش کار هرکسی نیست ،فقط از لحاظ طراحی میگم ،واقعا گند زده انگار یه بچه ۱۷ساله تیونش کرده