شرکت آلمانی DMC کیت تیونینگ خود برای فراری روما را که شامل کیت بدنه هم میباشد رونمایی کرد. DMC محصول ارتقا یافته خود را Fuego مینامد که کلمهای اسپانیایی به معنی آتش است.
این سوپر اسپورت ایتالیایی با ارتقای صورت گرفته قدرت ۶۹۸ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۸ نیوتون متری تولید میکند که نسبت به قدرت و گشتاور ۶۱۲ اسبی و ۷۶۰ نیوتون متری استوک پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی روما بهبود محسوسی را نشان میدهد. بهبودهای رخ داده در پیشرانه شامل تغییراتی در مدیریت پیشرانه، تزریق، احتراق و کنترل فشار بوست الکترونیکی بوده است.
این تیونر میگوید قدرت بیشتر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۹ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت. این در حالی است که شتاب صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت روما استاندارد به ترتیب برابر با ۳.۴ و ۹.۳ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
کیت بدنه این خودرو نیز شامل اسپلیتر جلو به منظور بهبود داون فورس دماغه است. رکابهای جانبی نیز دیگر عضو این کیت بوده و یک اسپویلر لبهای هم روی لبه صندوق نصب شده است. به این موارد باید دیفیوزر عقب جدید را نیز اضافه کرد. DMC از نرمافزار برای ارتقای آئرودینامیک کیت بدنه روما استفاده کرده است. تمامی قطعات این کیت از فیبر کربن تولید شدهاند و مالکان میتوانند ظاهر مات یا براق را برای آنها انتخاب کنند.
این تیونر با کمپانی کانادایی پور ویلز برای ارتقای روما همکاری کرده و حاصل آن رینگهای ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب بوده است. طراحی این رینگها شامل ۵ ست از پرههای دوبل با ظاهر مشکی بوده است. فنرهای اسپورت نیز باعث شدهاند ارتفاع خودرو تا ۳۵ میلیمتر کاهش یابد. DMC همچنین به درخواست مالک میتواند کابین این خودرو را با چرم و آلکانترا ارتقا دهد.
پارسا عشق ماشین (الله اکبر)
۱۷ آذر ۱۴۰۰واو بابا پرفکت.
خیلی زیباس.❤️❤️❤️❤️❤️
خدا رو شکر بعد از اون بی ام و دماغو بیایم اینو ببینیم وگرنه داشتم گلاب به روتون بالا می اوردم.
مرسییی حالا حرف از چیز بد نمیزنم مرسی خیلی دلم خواست.
MOHAMMAD PERSIAN
۱۷ آذر ۱۴۰۰تیونینگ ساده و تمیزیه اما من تیونینگ های منصوری، برابوس، نوویتک و کارلکس دیزاین رو ترجیح میدم و بنظرم فراری روما ماشینیه که همونجوری که هست عالیه و گزینه مناسبی برای تیونینگ های ظاهری نیست
AMG GT R
۱۷ آذر ۱۴۰۰روما نیازی به کیت نداره مثل لافراری تقریبا ضعفی نداره
علیرضا
۱۷ آذر ۱۴۰۰منتظرم فراری ازش شکایت کنه با اون اخلاق مزخرفشون
محمد امین
۱۷ آذر ۱۴۰۰یکی تست صفر تا دویست که توی همین سایت گزاشته شد، یادم نیست صفر تا صد روما چند به دست اومد ، اما روی آسفالت معمولی خیابان، صفر تا دویست رو در ۸.۵ رفت
البته صفر تا صد ۳.۱ هم دیدم ازش
واقعا روما به شدت زیبا طراحی شده و عناصر فراری های قدیمی در این ماشین به چشم میخوره
M.Kazem.K
۱۷ آذر ۱۴۰۰روما جوریه که اگر از دو حالت خارج بشه واقعا چیز خوبی در نمیاد :
۱. مدل استوک کارخونه
2. تیونینگ سنگین یه تیونر مثل منصوری که در نگاه اول کاملا خودرو رو از حالت استوک خارج کرده باشه .
بنظرم تیونینگی به این سبکی نباشه واقعا بهتره ، به شخصه مدل استوک رو ترجیح میدم چون روما خودش به تنهایی کامل و بی نقص هست و تیونینگی که روش انجام میشه نباید با هدف رفع نواقص و … باشه بلکه بیشتر باید متمایل به خلق یه مدل منحصر به فرد دیگه باشه ( گفتم مثل تیون های منصوری )
محمد مختاری آذر
۱۷ آذر ۱۴۰۰فراری روما اصیل از این بهتر بود به نظر من بد شده
محمدرسول صمدی (◕‿◕)
۱۷ آذر ۱۴۰۰❤❤❤
عشق نیسان ماکسیما
۱۷ آذر ۱۴۰۰خیلی خوشگل است فقط چند تا میره