فراری SF90 یکی از محبوبترین هایپرکارها بین تیونرهای گوناگون است و گزینههای بسیاری را میتوان از نظر طراحی ظاهری و آئرودینامیک انتخاب کرد. جدیدترین تیونری که روی این خودروی ایتالیایی کار کرده ریفت نام دارد که کیت بدنه کامپتیشن ادیشن را با قیمت قابلتوجه ۶۰۱۲۹۵ دلار ارائه میکند. البته این قیمت شامل بهای خودرو نیز خواهد بود. پکیج تیونینگ فراری SF90 شامل بیش از ۲۰ قطعه فیبر کربنی، اگزوز جدید و رینگهای فورج کاری شده خواهد بود. ریفت میگوید بهبودهای رخ داده در این خودرو فقط برای زیبایی نیستند زیرا با استفاده از فرایند NeoCFD توسعه یافتهاند تا عملکرد آئرودینامیکی داشته باشند.
قطعات جدید این خودرو شامل اسپلیتر الهام گرفته از فراری ۴۸۸ GT3 Evo، ورودیهای هوای L شکل، گلگیرهای جلوی دارای ورودی هوا، رکابهای جانبی الهام گرفته از اسکودریا 16M، بال عقب دوتکه و فعال، پوشش جدید پیشرانه و دیفیوزر عقب جدید با تیغههای بزرگتر هستند. خود بال عقب به تنهایی تستهای زیادی داشته و میتواند بیش از ۳۶۳ کیلوگرم داون فورس اضافی را در سرعت ۲۹۹ کیلومتر در ساعت تولید کند. سیستم اگزوز مسابقهای و دستساز نیز دارای خروجیهای گزد دوبل از جنس تیتانیوم یا فیبر کربن است.
به گزارش پدال و به نقل از carscoops، از نظر ظاهری باید گفت طراحی این کیت به اندازه محصولات منصوری چشمگیر و برجسته نبوده و البته همانند کیتهای نوویتک نیز ملایم نیست. کیت ریفت باعث شده فراری SF90 بیشتر شبیه نسخه گیراتر کارخانهای به نظر برسد. علیرغم ظاهری گیراتر این تیونر هیچ تغییر فنی را برای هایپرکار فراری در نظر نگرفته و بنابراین قوای محرکه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و سه واحد الکتریکی قدرت ۹۸۶ اسب بخاری تولید میکنند. قیمت کیت کامپتیشن ادیشن از ۹۰ هزار دلار شروع میشود اما همانطور که گفتیم اگر قبلاً مالک SF90 نباشید میتوانید کلیه قطعات و خودرو را با قیمت ۶۰۱۲۹۵ دلار خریداری کنید. نظر شما درباره این پروژه چیست؟ با چنین قیمت بالایی خرید SF90 ریفت توجیه خواهد داشت؟
Reza Waffen SS
۱۶ مهر ۱۴۰۱زیباست، ولی نه به زیبایی SF90 زاکو
علی
۱۶ مهر ۱۴۰۱درود بر شاه ه خودروهای جهان ، فراری
AAA
۱۷ مهر ۱۴۰۱شاه که لامبورگینیه فراری به عنوان وزیر قابل قبوله
امیر
۱۶ مهر ۱۴۰۱سلام
فقط منصوری
Royal Driver UK 70
۱۶ مهر ۱۴۰۱منصوری ؟ خخخخخ
Radmehr
۱۶ مهر ۱۴۰۱واقن نمیتونم درک کنم یکی اولین کامنتش همچین چیزی بگه
Si
۱۶ مهر ۱۴۰۱چقدر خوبه
جناب ایکس
۱۶ مهر ۱۴۰۱اس اف نود خیلی تیونینگ روش میاد، پروفایل من هم نوویتک هستش
احمدرضا
۱۶ مهر ۱۴۰۱اصلا و ابدا
RezaRs
۱۶ مهر ۱۴۰۱به عنوان به لامبو فن میگم شایدم یه لشکر دیسلایک بخوره که برامم مهم نیست
به نظرم فراری رو نباید تیون کرد نه دلیلش اینه قوی اند و نیازی به تیون ندارن بحث بهم ریختن مهندسیه به نظرم دست نزنه کسی بهتره
بی خیال اسم
۱۶ مهر ۱۴۰۱عالیه
زیبا
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۱۷ مهر ۱۴۰۱هنر ساخت خودرو اسپرت پیش ایتالیایی ها هست و بس