فرارینیسان

درگ جذاب فراری SF90 و نیسان پاترول با 3000 اسب بخار قدرت!

به تازگی مسابقه درگ جذابی بین فراری SF90 و نیسان پاترول تیون شده با ۳ هزار اسب بخار قدرت برگزار شده است! به نظر شما پیروز این میدان کدام خودرو خواهد بود؟

خاورمیانه مهد شاسی بلندهای بزرگ است. در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌توانید انواع و اقسام خودروهای بزرگ را ببینید که اکثراً نیز در رویدادهای آفرود شرکت می‌کنند؛ اما یکی از محبوب‌ترین نام ها در خاورمیانه نیسان پاترول است که با نسخه‌های متنوع خود در خیابان‌های کشورهای عربی جولان می‌دهد. اما یک نیسان پاترول بیش از بقیه جلب‌توجه می‌کند. این خودرو جزو قوی‌ترین شاسی بلندهای دنیاست و به تازگی در درگ جذاب با فراری SF90 استراداله شرکت کرده است. البته برای این مسابقه درگ چهار دستگاه نیسان پاترول حضور داشته‌اند که یکی به‌صورت استوک بوده و از پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۸ لیتری با ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور استفاده کرده است. پاترول دومی به وانت تبدیل شده و پیشرانه توربوی آن ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتون متر قدرت دارد.

دو نیسان پاترول دیگر بسیار ارتقا یافته‌اند تا پرفورمنس دیوانه کننده‌ای داشته باشند. اولین نسخه به کیت توئین توربو مجهز شده تا قدرت و گشتاور آن به ۱۲۰۰ اسب بخار و ۱۶۰۰ نیوتون متر برسد. واضح است که نیسان پاترول نیسمو در برابر این خودرو یک شوخی خنده‌دار خواهد بود. دومین نیسان پاترول تیون شده بر پایه شاسی نیسان GT-R R35 شکل گرفته و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با توربوهای بزرگ استفاده می‌کند. شاسی‌بلند موردبحث که توسط F پرفورمنس تقویت شده قدرت فوق‌العاده چشمگیر ۳۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰۰ نیوتون متر را تولید می‌کند. سازنده مدعی است پاترول یاد شده بر اساس رکوردهای جهانی گینس سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیاست. یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه هم نیروی عظیم یاد شده را راهی کف خیابان می‌کند.

و در طرف دیگر هم فراری SF90 قرار دارد که پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و ۳ پیشرانه برقی آن در مجموع ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کنند. با توجه به مشخصات هر دو خودرو می‌توانیم انتظار درگ جذابی را داشته باشیم. به نظر شما SF90 می‌تواند نیسان پاترول تیون شده را شکست دهد؟ برای یافتن پاسخ سؤال تماشای ویدئوی زیر را از دست ندهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    این درگ فقط میتونه واسه اعراب جذاب باشه واسه ما قفله

    موافقم 86
    مخالفم 3
  2. Tesla

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    همین چند روز پیش مدیر عامل بنتلی رسما اعلام کرد : خودرو های برقی این شرکت ۲ برابر پیشرانه های ۱۲ سیلندر قدرت تولید می‌کنند و صفر تا صد یکی از مدل های برقی بنتلی : حدود ۱/۵ ثانیه هست ، دوست دارم ببینم این پاترول ۳۰۰۰ اسبی آیا میتونه جلوی اولین خودرو برقی بنتلی هم قلدری کنه !! ⚡️⚡️🇩🇪🇩🇪🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

    موافقم 7
    مخالفم 89
    1. MehdiTurbo

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (2361 ديدگاه)

      برقی که صد در صد میتونه این شتاب بزنه
      کلی سوپر اسپرت برقی با همین شتاب معرفی شده فقط مال بنتلی نیس
      با برقی این شتابا رو زدن هنر نیس
      با درون سوز زدن همون ۲ ثانیه اشم هنر و مهندسی میخواد

      موافقم 7
      مخالفم 1
  3. mercedes

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (425 ديدگاه)

    ای کاش کوینزگ هم حضور داشت
    خیلی زیبا تر میشد

    موافقم 28
    مخالفم 7
  4. Siyavash

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (797 ديدگاه)

    واقعا بهشت واقعی ماشین باز ها کشور هایه عربی مخصوصا دوبی هست….من‌نیسان پاترول نسخه نیسمو رو ۳سال پیش تویه عوارضی ساوه دیدم واقعا جذاب‌ترین و لات ترین شاسی بلندی بوده که دیدم.نیم ساعت وایسادم و کاملا همه جاشو برسی کردم..بینهایت زیبا…..
    کاشکی یه روز هم ما مثل این عرب ها زندگی می‌کردیم.. فقط با پول نفت ببین دادن چیکار میکنن ..الان شدن قطب توریست آسیا با برج ها و ماشین هاشون…..

    موافقم 63
    مخالفم 3
  5. وحید اسماعیل نسب

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این همون پاترولی نیست که تو گرند تور پورشه ۹۱۸ هموند رو پودر کرد

    موافقم 79
    مخالفم 1
    1. Sobhan

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (422 ديدگاه)

      چرا همونه 🤣

      موافقم 35
      مخالفم 2
    2. R/T

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      دقیقا
      خودشه

      موافقم 24
      مخالفم 1
  6. R@min

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2050 ديدگاه)

    اصولاً قدرت بالای ۱۵۰۰ رو آسفالت معمولی که چسبندگی لازم رو ندارن و لاستیک های مخصوص این قدرت هم استفاده نمی کنن بشدت خطرناک و آسیب زا هستن و شایع ترین خسارت هم ترکیدن به معنای واقعی گیربکس و محور و حتی اجزای موتور هست. این ماشین ها فقط باید رول ریس بدن تا فشار کمتری وارد شه.

    موافقم 30
    مخالفم 3
    1. OM.01

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (546 ديدگاه)

      حرف شما کاملا درسته آقا رامین
      حالا کاری با موتورهای GM و موتورهای roush performance شرکت های تولید کننده موتور مثل sonnys racing engine ندارم با گیربکس های GM دیگر شرکت های تخصصی تو این کار هم کاری ندارم که اونا کلا فلسفشون جدا هست. اما در دنیایی استاندارد و نه آمریکایی (🙂) کلا قدرت های بالای 2000 اسب در خودروهای تیون شده تقریبا خیلی از قدرت به هدر رفت منجرب میشه و اصلا جز سرصدای اضافه و استهلاک چیز خاصی نصیب مالک نمیشه.

      در دنیایی تبونینگ به شخصه قدرت دور بر 800 الی 1200اسب رو کافی میدونم و ترجیحم اینکه وزن ماشین رو سبک تر کنم تا قدرت رو بیشتر.

      موافقم 19
      مخالفم 1
  7. حامد

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    دوستان یکی نتیجه رو بگه

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (3942 ديدگاه)

      پاترول با اختلاف کم برنده میشه

      موافقم 20
    2. R/T

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      فراری تو درگ پاترول ۱۲۰۰ اسبی را شکست داد ولی تو رول ریس باخت
      با پاترول ۳۰۰۰ اسبی هم از ۵۰ کیلومتر شروع کردن که فراری باخت

      موافقم 11
  8. datsun

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (3942 ديدگاه)

    Sf90 شاهکاره

    موافقم 30
  9. Omidgtr&mk4

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    این دنیا دیگه بدرد نمیخوره…
    حالا هی برین ماشینای داخلی رو بادی کنین یه سلطان هم بچسبونین در *** بگین تیونینگ کردیم… تیونینگ ***…!! ؟

    موافقم 16
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (154 ديدگاه)

      ef7یا tu5 سیصد چهارصد اسبی تیون حساب نمیشه؟

      موافقم 2
      مخالفم 16
  10. امیر

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اینجا هم شانس ندارم ویدیو برام باز نمیشه😮‍💨

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      😂😂😂😂امیر جان دوسِت دارم

      موافقم 3
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا