فراری SF90 استراداله سریعترین خودرویی لقب گرفته که کارانددرایور تاکنون آزمایش کرده است. به مدت هفت سال، این رکورد در اختیار پورشه ۹۱۸ اسپایدر بود که در ماه می ۲۰۱۴ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را ظرف ۲.۱ ثانیه ثبت کرد اما حالا فراری SF90 در آزمایش اخیر کارانددرایور در پیست ایندیاناپلیس، ظرف تنها ۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و رکورد قبلی را شکسته است.
البته این آزمایش با رولاوت ۱ فوتی انجام گرفته و بنابراین بعید به نظر میرسد که خریداران SF90 در شرایط عادی بتوانند چنین شتابی را ثبت کنند. درهرحال، در همین آزمایش، سوپرکار هیبریدی فراری ظرف ۰.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ظرف ۴.۴ ثانیه به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۹.۵ ثانیه طی کرده که در اینجا هم از تایم ۴۰۰ متر ۹.۷ ثانیهای پورشه ۹۱۸ بهتر بوده است. بااینحال، رکورد سریعترین خودرو در مسافت ۴۰۰ متر در آزمایشهای کارانددرایور همچنان در اختیار بوگاتی شیرون اسپرت با ۹.۴ ثانیه است.
SF90 هم مثل پورشه ۹۱۸ از قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی استفاده میکند اما درحالیکه پورشه برای به حرکت درآوردن چرخهای جلو فقط یک موتور داشت، فراری در جلو به دو موتور ۱۳۵ اسب بخاری مجهز است. علاوه بر این، یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۷۸۰ اسب بخار قدرت، یک موتور الکتریکی دیگر و یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه هم از دیگر قسمتهای قوای محرکهٔ SF90 هستند. این قطعات باهم کار میکنند تا مجموعاً ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را به هر چهارچرخ تحویل دهند.
شاید طرفداران تسلا رکورد شتاب را از آن مدل S پلاد بدانند اما تا زمانی که این سدان الکتریکی توسط کارانددرایور آزمایش نشود، فراری پادشاه است. در مسافت ۴۰۰ متر نیز در زمانی که تسلا برای آمادهسازی قوای محرکهٔ خود و آماده کردن حالت یوزپلنگ نیاز دارد، فراری به پایان ۴۰۰ متر رسیده است. البته چنین پرفورمنسی ارزان به دست نمیآید زیرا قیمت SF90 استراداله از ۵۱۳,۸۵۰ دلار آغاز میشود اما باید توجه داشت که پورشه ۷۱۸ اسپایدر قیمت بیش از ۸۰۰ هزار دلار داشت و برای خرید یک بوگاتی شیرون اسپرت باید بیش از ۳ میلیون دلار پرداخت کرد.
King+918
۳۰ تیر ۱۴۰۰هنوزم که هنوزه خودرو ساز ها تلاش میکنن به ۹۱۸ چند سال پیش برسن. ریچارد هموند میگفت ۹۱۸ خودروی آینده س دقیقا همین بود …..
راستی پدال جان خط آخر ۹۱۸ رو به اشتباه ۷۱۸ نوشتید
سهند
۳۰ تیر ۱۴۰۰۹۱۸ اوج مهندسی و تکنولوژی است.
Reza Waffen SS
۳۰ تیر ۱۴۰۰دقیقاً 👍
Reza Waffen SS
۳۰ تیر ۱۴۰۰از وقتی ریمک اومده دیگه چشمم رکورد بقیه رو نمیبینه
new RAMIN
۳۰ تیر ۱۴۰۰(از وقتی ریمک اومده دیگه چشمم رکورد بقیه رو نمیبینه)
در بحث شتاب ، پرفورمنسی ، قدرت و… واقعا ریماک دهنه همه رو بسته. منم از وقتی ریماک نورا اومده بقیه سوپر اسپرت ها و هایپر کار ها برام اندازه هندوانه هم ارزشی نداره… 😂🙄
میگن شتابش 1.85 هست ولی اون درگ با تایکان. و این درگ جدید با تایکان و ام 5 ، میبینم تایکان پا به پاش اومد پس یعنی شتاب ریماک نورا 2.3 یا 2.2 هست…
ولی بعد اون هر موجودی در کره زمین رو نقطه میکنه… 😂😂
خودم کلا با هایپر خودرو زیاد حال نمیکنم چون زیادی گرونن پرفرومنسیشون و شتابشون آنچانان خفن نیست و زیاد فرقی با سوپر اسپرت ها ندارن.
ولی این ریماک نورا ،پین فارنیا پاتیستا ، هنسی ونوم F5 و صد البته شاهکار این دهه یعنی جمرا واقعا قبولشون دارم و معتقدم ارزش تک تک پول پرداختی رو دارن که هیچ… تازه زیادی ارزونن!!!
Silent
۳۰ تیر ۱۴۰۰“”شاید طرفداران تسلا رکورد شتاب را از آن مدل S پلاد بدانند اما تا زمانی که این سدان الکتریکی توسط کارانددرایور آزمایش نشود، فراری پادشاه است.”” اینم به وقتش به راه میاد 😂 اوونی که گرفتار و در به در این مسایل هست کاراندرایو هست وگرنه TESLA یک گرون پول تبلیغ نمی ده
Silent
۳۰ تیر ۱۴۰۰هیچ وقت دانش پدیدار شده و خالص “سیلیکون ولی” رو با قطعه ریزی و ریخته گری قیاس نکنید
محمد
۳۰ تیر ۱۴۰۰کی همچین کاری کرد؟ قطعا اختراع ترانزیستور فت یگانه شگفتی بشریته که خیلیا هنوز دانش اونو ندارند…
Muty
۳۰ تیر ۱۴۰۰ول.ش کن محمد
بعضیا با خودش درگیرن
سیلیکون ولی اوج تکنولوژی هست ولی قیاسش، مثل مقایسه قورمه سبزی و دمپایی ابریه
Shirko
۳۰ تیر ۱۴۰۰نمی دونم چرا این تایمهایی که کار اند درایو می زنه، نیم ثانیه با همه ی جای دنیا فرق می کنه و ماهر ترین راننده ها هم نمی تونن این تایم و بزنن !!!!
Silent
۳۰ تیر ۱۴۰۰ببین و باور نکن! وگرنه درگ تایمز که از فراری تا مکی و توو انبارش داره همچین چیزی و ادعا نکرده و بصورت رسمی 2 هفته پیش رکوردهاش رو گذاشت توو یوتیوب: sf 90 کوارتر مایل و 9.64 زد چیزی که بسیار نزدیک به 10.1 و 9.6 بود که واتسون ثبت کرد. احتمالا پیست تست شون سراشیبی داره 😂 حالا 1 ماه دیگه بیشتر پول بگیرن می گن ریماک هم می زنه مجله س دیگه
HamiD
۳۰ تیر ۱۴۰۰والا که مجلات برده پولن!
محمد امین
۳۰ تیر ۱۴۰۰۹.۵۵ هم زد در درگ تایمز ، اونم با باک پر
دانیال_Surrey،England
۳۰ تیر ۱۴۰۰احتمالا به خاطر کرونا پول کم اووردن و شرکت هایی هم هستن که برای چند دهم حاضرن پول بدن متاستفانه فراری هم از اون شرکتاس.
خیلی دوست ندارم مطرح کردن بحث شتاب و…رو ،ولی هیچ وقت یادم نمیره همین مجله با ضعیف ترین ساخته فراری ((f8)) شتاب 10.1 رو ثبت کرد که درگ تایمز با لاستیک و زمین چسبنده به زحمت بهش رسید بعد رکورد 720 رو تو 10.2 زدن!!!!
از همه خنده دار تر سیستم رنکینگ این مجلس که هر طرفداری رو انگشت به دهن میزاره.
یه چند سالی میشه مجلات افت وحشتناکی داشتن.
از تاپ گیر گرفته تا کار اند درایور و…
اوایل هم که اتواکسپرس ماشینایی انگلیسی رو بیخودی برنده اعلام میکرد،هرچند تو این چند سال خیلی بهتر شدن.
Philipp
۳۰ تیر ۱۴۰۰خیلی جالبه
رکوردی که کار اندر درایو زده که جزو 3 مجله برتر دنیاست رو قبول ندارید
اما رکوردی که توی قیر و با لاستیک های مخصوص زده شده رو قبول دارید!
Amir Machine
۳۰ تیر ۱۴۰۰دقیقاً درسته، Car&Driver اعتبار خودشو زیر سوال برده
تو رنکینگش تو هر کلاسی که جنسیس هست، بالاترین رتبه رو داره، حتی امتیاز جنسیسها از آلمانیها هم بالاتره، خب این معلومه یه جای کار میلنگه
از اون طرف امتیاز اکثر آمریکاییها داغونه، بنظر من این یعنی پول بده امتیاز بگیر
فکر میکنم در حال حاضر موتورترند معتبرتربن منبع باشه چون معمولا منطقیتر نظر میده
مازیار
۳۰ تیر ۱۴۰۰اوووووف امروز کی هست که ایمان نیست؟😀
ایمان جان تبریکات صمیمانه منو پذیرا باش
SF90 STRADALE
۳۰ تیر ۱۴۰۰کامنتم حذف شد ولی امیدوارم خونده باشی که چی گفتم
الآن هم میگم که حرفی نزنید که باعث خط خطی شدن اعصاب خراب همدیگه بشیم
car and driver همیشه ماشین ها رو در بهترین شرایط تست میکنه و یک لیست از سریع ترین ها رو در سایت خودش قرار میده
۷ سال رکورد دست پورشه بود و همه قبولش داشتن ، حالا که فراری رکوردزنی کرده هیچکس قبولش نداره الله اکبر
حالا خیلی مهم نیست ، چون هیچکس حرف امثال شما رو قبول نداره چون جای اون راننده نیستین که این رکوردها رو میزنه و احساس واقعیشو بیان میکنه
همه میدونیم خیلی از هایپر کارهای میلیون دلاری هم نمیتونن همچین رکوردی بزنن پس بهتره حقیقت رو پذیرفت و حرف های الکی و اعصاب خردکُن نزنیم
روی صحبتم با شما نبود آقا مازیار
درسته بعضی وقتا شما هم مثل بعضیا میزنی جاده خاکی و منم همیشه هستم که جواب بدم
ولی شما منصفانه تر از دیگران نظر میدین و سعی می کنید عدالت رو برقرار کنید
HamiD
۳۰ تیر ۱۴۰۰اعصابت خط خطی بشه چیکار میکنی مثلا!؟
مازیار
۳۰ تیر ۱۴۰۰ایمان جان
فقط یک نکته میخوام بهتون بگم که اونهم درمورد حرف خودتون هست
(( ۷ سال رکورد دست پورشه بود و همه قبولش داشتن ، حالا که فراری رکورد زده هیچکس قبولش نداره الله اکبر ))
میدونی علتش چیه ایمان عزیز؟
علتش کامنتهای خود شماست
بعد از اون همه جنجال و کل کل غیر مفید باز هم در همین پست پای مک لارن رو به میون کشیدین واقعا در این زمینه خستگی ناپذیر بنظر میرسین اما حیف که زمینه مفیدی نیست
محمد امین
۳۰ تیر ۱۴۰۰کلا من همیشه میگم که حقیقت رو باید پذیرفت، خودم هم گاهی بیش از حد جلو رفتم و شاید حرف های خوبی نزده باشم ، اما در این مورد میشد خیلی راحت یه تبریک به ساخته ی فراری گفت
البته اصلا منظورم شما نیستی
منظورم اونها یی هستن که میگن وقتی نورا اومده بقیه هندوانه شدن
فراری پول داده به کار اند درایو
این اعداد حقیقت نداره
و اینکه بعضی ها گفتن ایم ماشین زشته
بعضی ها گفتن المانی هست
و خیلی حرف های دیکه
در صورتی که همون قبول حقیقت کافی هست و هیچ وقت به توهین نمیکشه
HamiD
۳۰ تیر ۱۴۰۰محمد امین عزیز من مطمئن بودم ایشون تبریک آقا مازیار رو بعنوان طعنه و تیکه به خودشون میگیرن! در کل خیلی تند برخورد میکنن ایمان خان … نمیدونم دلیلش چیه ولی میشه منطقی تر بود
لااقل توی کل کل …
حالا درسته شما محمد امین طرفدار فراری هستی و سلیقه شخصیتون به سمت فراری هست … اما به شخصه تو این مدت کم از شما چیز هایی یاد گرفتم و بیشتر فراری رو شناختم … اما واقعا کل کل با ایمان هیچی جز دعوا نداشت!
مازیار جان شما به دل نگیر شما ایمان خان رو خوب نمیشناسی … به والله به خیلی از طرفداران فراری هم میگه طرفدارش نیستین
مازیار
۳۰ تیر ۱۴۰۰مدانم😉
SF90 STRADALE
۳۰ تیر ۱۴۰۰آقا مازیار
من کی پای مکلارن رو وسط کشیدم ؟؟
اصلاً مگه مکلارن محصولی در حد SF90 استراداله داره که قرار باشه اسمشو بیارم
حتی هایپرکار میلیون دلاری مکلارن هم حریف این سوپر اسپرت فراری نمیشه تو درگ !!!!
طرفداران مکلارن رو امروز همه شناختن تو پُست تسلا
یکیشون گفت ۲ نزده _ جالب تر اینکه پشت سرش یک نفر دیگه تایید کرد
خنده دار اینکه نیم ساعت بعدش دوتاشون ضایع شدن 😂😂
خُب حداقل اول برین یه سرچی بزنید تا ضایع نشید بعد از نیم ساعت
اینا هرکاری میکنن تا من سوژه بدم دستشون و مثل خودشون حرفای بی سند و مدرک بزنم تا علیه خودم استفاده کنن ولی من هیچ موقع بدون سند و مدرک حرف نزدم و نمی زنم مخصوصاً درباره فراری که ۰ تا ۱۰۰ تاریخچه و محصولات و …. توی ذهنم حک شده
#ضایع_نباشیم
مازیار
۳۰ تیر ۱۴۰۰ایمان جان
بحث من و شما کاملا بیفایده هست
بدلیل اینکه شما در همین مطلب باز هم حرف از مک … ( باور کن دیگه انگشتم به تاپیش نمیکشه😅) و آتش سوزی اون زدید و الان کلا منکر میشید که من کی این حرفو زدم😀 کامنت شما هنوز هم اون پایین هست
و مهمتر اینکه اونقدر که دنیای خودرو برای شما مهمه و بخاطرش جبهه گیری میکنید برای من نیست دستکم برای اتومبیلهایی که تابحال تجربه نکردم و هرگز هم نخواهم کرد نیست پس اجازه بدید بیش از این خودمون رو در مقابل هم قرار ندیم اونم بخاطر چیزی که برامون هیچوقت از حد عکس فراتر نخواهد رفت
برقرار باشی
آقای پدال لطفا منتشر کنید تا این بحث بی محتوا هم تموم بشه ممنون
SF90 STRADALE
۳۱ تیر ۱۴۰۰آقا مازیار
چون خیلی از دوستان از جمله خودِ شما از این رکورد شکنی ناراحت بودین من به طعنه همچین حرفی زدم
بعدشم شما نباید از حرف من ناراحت بشین
چون آتش سوزی های مکلارن شهره عام و خاصِ و همه دنیا ازش با خبرن 🔥🔥🔥🔥
نکته عجیب اینکه مدتیه هیچ مکلارنی آتش نگرفته !!!! یا گرفته و پدال ازش خبری نگذاشته
RezaRs
۳۰ تیر ۱۴۰۰918 رو نوشتین ۷۱۸
SF90 STRADALE
۳۰ تیر ۱۴۰۰دهان همه اونایی که چشم دیدن موفقیت فراری ، مخصوصاً SF90 استراداله رو ندارن بست
👑👑 پادشاه فراری 👑👑
SFXSuperFast
۳۰ تیر ۱۴۰۰کسی به پرفورمنسش کاری نداشت عزیزم
میخواد اصن ۰_۱۰۰ هم نه ۰_۲۰۰ رو تو ۲ ثانیه بره
مهم نیست
× با چهارچرخ محرک بودنش دیگه یه مدل مسابقهای مخصوص خیابان نیست
×با طراحی عجیب و نازیباش دیگه یه اثر هنری متحرک مثل بقیه فراری هایی که پیش از اون اومدن نیست
×کابین فضایی و راحتش دیگه کابین یه فراری نیست
ترکیبی از لامبو تسلا و پورشه ست!
فکر میکنید فراری سال۲۰۰۳ نمیتونست تجهیزات روز رو بذاره رو انزو؟
تجهیزات روز که چه عرض کنم
به نظرتون نمیتونست بالابر شیشه برقی یا یه سیستم تهویه مطبوع بهتر بذاره روش؟
نمیتونست پانل های کابین رو بزرگ تر بسازه که سیستم درونی فرمون از تو کابین معلوم نباشه؟؟
نمیتونست برای لافراری سیستم صوتی و اینفوتینمنت اسکرین بذاره؟؟؟
نمیتونست دوتا موتور الکتریکی دیگه هم بذاره رو اکسل جلوش؟؟ و توی مسابقات بیارزش درگ و اعداد و ارقام پادشاهی کنه؟؟؟؟
.
SF90 دیگه یه فراری خالص نیست
یه سوپراسپرت سریع روزمره ست، با این کابین و بدنه یه ماشین برای پز دادن توی استوری های اینستاگرامه
نه یه اثر هنری متحرک ساخته شده حول محور راننده
فراری همیشه میتونست عامه پسندتر باشه ولی اینکار رو نکرد ولی درحال حاضر…
…
دوستان نیاید بگید به دلیل آیرودینامیک پیشرفته و… طراحیش این شکلی شده
گوردون موری طراح مکلارن اف۱ افسانهای تو مصاحبه جدیدی که درمورد ماشین جدیدش تی۵۰ صحبت میکرد در جواب این که چرا انقدر تی۵۰ طراحی سادهای داره
سوپراسپرت های روز رو به خاطر تلاششون برای جلب توجه با استفاده از قطعات آیرودینامیک ناکارآمد مسخره کرد
و گفت این اشکال طراحی اصلا از نظر آیرودینامیکی بهینه هم نیستن حتی.
…
به روح انزو واگذارتون میکنم :))
بای
Amin
۳۰ تیر ۱۴۰۰جناب خب برای رقابت باید تغییر کرد هرچند به سلایق شما احترام میگزارم اما نظر من اینه که این بهترین کار بود ، و کارشناس ها میگن که فراری یه برند همیشه محبوب و بدون افول بوده و الان در بهترین موقعیت خودش در تاریخ هست
البته خارج از بحث فورمول یک که روی سال دیگه دارن کار میکنن
سهند
۳۰ تیر ۱۴۰۰آقا ایمان به نظر شما از بین پورشه ۹۱۸ و فراری sf90 و لافراری کدام بهتر است؟
SF90 STRADALE
۳۰ تیر ۱۴۰۰آقا سهند
۹۱۸ اسپایدر و LaFerrari رو بیشتر از SF90 استراداله دوست دارم
اون مثلث طلایی هایپر کارها بودن که پایه و اساس ساخت هایپر کارهای نوین شدن
SF90 استراداله ماشینی هست که مرز عملکرد سوپر اسپرت ها رو جا به جا کرد و وارد حیطه هایپر کارها شد و به نوعی سنت شکنی کرد
ولی هرچی غول هم باشه به هیچ عنوان به یک ” انزو ، F12 ، LaFerrari و ۴۵۸ اسپشیاله ترجیحش نمیدم
اونا نماد یک فراری واقعی بودن ولی SF90 استراداله نماد تکنولوژیِ فراری هست
فراری با این ماشین فقط میخواست نشون بده اگه اعداد و ارقام براش مهم باشه کمتر برندی توان رقابت باهاش رو داره
سهند
۳۰ تیر ۱۴۰۰به خاطر پاسخ ممنون
هنوز معلوم است در جانشین 812 از چه انجینی استفاده خواهد شد؟
SF90 STRADALE
۳۰ تیر ۱۴۰۰حرارت آتش این پُست از حرارت مکلارن های آتش گرفته بیشتره
میدونم میسوزونه ولی تحمل کنید 😂😂
HamiD
۳۰ تیر ۱۴۰۰فعلا که تو داری میسوزی که داری پای مک لارن رو میکشی وسط!
یادت نرفته که
ماشین نساختین که سنا رو تو پیست شکست بده
چند سال پیاپی سلطنت کار هر کسی نیس!
مگع اینکه با هیبرید 1000 اسبی بتونین حریفش بشین!
458 بزک شده
Amin
۳۰ تیر ۱۴۰۰ببخشید ، ولی این هیبرید ۱۰۰۰ اسب بخاری نصف سنا قیمت داره و نظر من این هست که توانایی شکوندن رکورد های پیست رو هم داره و امروز رکورد دیگه ای از خودش به جا گذاشت در پیست indianapolis
HamiD
۳۰ تیر ۱۴۰۰امین
والا خدمتت عارضم … قیمت اس اف نود در آمریکا حتی به 700 هزار تا هم میرسه پس الکی نگیم نصف سنا قیمت داره و فلان …
آره سنا گرون تره … اما ی چیزی رو بهت بگم
مک لارن حدودا 3 سال پیش
ی ماشین معرفی کرد
که خیلی از پیست ها رکورد داره و توی بعضی از پیست ها فقط از خودرو های اف وان کند تره (از جملع هوکنهایم)
در ضمن
اس اف نود رو دست کم نگیرید … الکی بهش میگن سوپر اسپورت! حدودا 200 اسب از سنا بیشتر قدرت داره + 4 چرخ متحرک + هیبرید!!!
اونقدر پیست هایی که سنا توشون رکورد زده بود زیاد بودن که واقعا از حوصله خارجه نام بردنشون اما لینک میدم ببینید
در ضمن
اون اس اف نودی که فرمودید
رفتم سایت فستست لپ
و کلا دوتا ماشین تایمشون زده بود یکی 918 یکی اس اف نود …حالا عجیب بود چرا تو این پیست فقط دوتا ماشین رفتن! و اس اف نود بین دوتا رکورد زد!!!
البته این رو بگم … شتاب گیری اس اف نود واقعا عالیه
بعضی جاها حتی از خودرو های اف وان و لمانز و … سریع تره!!
میدونین چرا سریع تره؟!
چون فراری واقعا باهوشه
برقی شدن رو دید
با خودش گفت
اگه چیزی نسازم که بتونه با برقی ها رقابت کنه … بازی رو میبازم! الان پورشه و مک لارن و لامبو هم به همین فکرن!
وقتی یه هایپر کار برقی 2000 اسب قدرت داره … پس فراری میاد سوپر کار 1000 اسبی میزنه و ی هایپر کار 2000 اسبی!!!
واسه همین اینقدر اصرار داشت بهش بگن سوپر کار … چون اگه به این بگن هایپر کار به اون ماشین 2000 اسبی چی بگن!
حالا اینکه ی طرفدار فراری میره رو مخ همه بحث دیگه ایه و تازه ادعا داره که داره به فراری خدمت میکنه با این کارهاش!
والا…
وقتی ماشینشون باخت میده … ی طوری ناراحت میشه ! آدم تعجب میکنه … یا خیلی بچست ! یا اونقدر روی فراری تعصب داره که واقعا جالبه …
به هر حال اینم ی طورشه … حالا میاد به ما توهین میکنه بحث دیگه ایه
جالب میدونی چیه
همون رضا ار اس که ایشون فکر میکنه طرفدار مک لارنه … قسم میخورم طرفدار فراریه … والا ایمان که اونو نمیشناسه … اما ما بیشتر میشناسیمش … ولی بخاطر این حرف هایی که ایمان به مک لارن میزنه … حاضره از مک لارن دفاع کنه !
راستش فراری و مک لارن دشمن نیستن … درسته رقیبن (البته اساتید سایت اصلا ما رو در حد رقابت نمیدونن اما دو شرکت جالبه با هم رابطه خوبی دارن حداقل در ظاهر) اما به هر حال خوبه یکم تعصب رو بزارید کنار
راستش توی پست تسلا گفتم 2 ثانیه رو از کجا آوردی
چون همون صبحش سرچ کرده بودم صفر تا صد اس اف نود ، والا 2.5 آورد و منم نشنیده بودم 2 بزنه …
البته بعد چند ساعت مطالب آپدیت شد و به 2 ثانیه تغییر کرد … هر چند خیلی رکورد عجیبیه برام! آخه واقعا جای سواله چطور میشه ، واقعا جدی میگم … آخه فکر کن بعضی جاها از خودروی لمانز و اف وان هم سریع تر باشی با اون وزن کمشون و قدرت زیادشون … رکورد غیر منطقی هست … حالا اگه چند نفر تونستن بزنن یا نزدیکش بشن باز قابل اطمینان تره
در ضمن مجلات حرف زیاد میزنن … برده پولن … نه تنها مجلات … بلکه یوتوبر ها هم همینطورن!
محمد امین
۳۰ تیر ۱۴۰۰اقا حمید نظر شما قابل احترام هست
من شخصا اقا ایمان رو هم دوست دارم ، و واقعا راجب فراری اطلاعات زیادی دارن ، شاید بعضی موقع یکمی تند برن مثل همه ی ما
اما خب به نظر من باید رقابت رو دید و حقایق رو قبول کرد همیشه، این نظر منه ، دیگه طراحی هم سلیقه ای هست
و منظورم این بود که فراری sf90 تا به حال هر پیستی رفته رکوردش گذاشته تا جایی که من میدونم اما متاسفانه پیست های زیادی نرفته فعلا ، و اینکه ای پرفورمنس و سرعت رو با این قیمت و قدرت ارائه میده واقعا بی نظیره
M.A.S
۳۰ تیر ۱۴۰۰میگم مگه این ماشین همین تایم9.5رو بدون احتساب رول اوت نزده بود؟
در همون درگ درگ تایمز با جان هنسی یادمه 9.5 زده بود
بعد اینجا با احتساب رول اوت زده 9.5؟؟؟؟؟
البته من کلا به کار اند درایور و موتور ترند اعتماد ندارم به خاطر همین ماجرای رول اوت
ولی هرچی باشه من عاشق این ماشینم
خیلی فراریه
محمد امین
۳۰ تیر ۱۴۰۰شاید بعضی ها بگن sf90 یکمی طراحی نا شبیه به فراری داره ،ولی من عاشقشم 😍😍😍😍😍
رکورد ۲.۰۸ هم قبلا داشت
این ماشین مفته ، بخرید ، اصلا تاخیر نکنید
مهدی
۳۰ تیر ۱۴۰۰این ماشین در حد و اندازه خودش بی نظیره اما نباید اینو پرچمدار فراری دونست چون هرچی باشه روی بیس ۴۵۸ ساخته شده و دلیل اینکه فکر میکنید ارزون هست هم همینه که در واقع ارزون هم نیست قول میدم فراری بیشترین سود خالص رو بین همه همدل هاش از این ماشین در میاره… به شخصه از نمای جلو و جانبی این ماشین خوشم نمیاد ضمن اینکه از نظر من یه فراری باید همیشه کانال کولر گرد داشته باشه 😄 . الان فراری ترین مدل فراری ۸۱۲ کامپتزیونه هست که همتا نداره
R@m!n
۳۰ تیر ۱۴۰۰آقا مهدی باهات بدجوری موافقم. امیدوارم به غیر از فراری راجب برندهای دیگه هم کامنتاتو ببینم 👍👍
ارش
۳۰ تیر ۱۴۰۰😨😨😨
ایمان
۳۰ تیر ۱۴۰۰فراری ثابت کرد که اگر اراده کنه و دنبال این رکوردهای مسخره شتاب و درگ باشه به راحتی مچ شرکتهای دیگه رو میخوابونه،تازه این مدل پایه استراداله هست و مدلهای اسپیشالش در راه هستن و دیگه مجال فخر فروشیهای مسخره رو به هیچ کمپانی نمیده.
Alireza
۳۰ تیر ۱۴۰۰به پادشاه مارانلو تعظیم کنید
فقط قیمت هایپرکارهایی که باهاش مقایسه میکنن رو ببینید
SF90 پونصد هزار دلاری در مقابل هایپرکارهای چند میلیون دلاری!
ایران
۳۱ تیر ۱۴۰۰آفرین فراری واقعا دیگه شتاب ۳ ثانیه هم زیاد به چشم نمیاد اگه همینجوری ادامه بدن شتاب ۲ ثانیه هم اینطوری میشه به نظرم دیگه از این سربع تر نیاز نیست واقعا