افراد مختلف نظرات گوناگونی درباره فراری 308 مجهز به پیشرانه هوندا خواهند داشت. برخی افراد چنین خودرویی را عالی میدانند درحالیکه برخی دیگر اصلاً علاقهای به آن ندارند.
اما صرفنظر از نظرات گوناگون درباره چرایی انجام چنین کاری باید گفت این فراری ۳۰۸ که مشاهده میکنید از نیروگاه آهنین و توربوی هوندا با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت سود میبرد و فرایند تولید آن بیش از ۲ سال طول کشیده است. خودروی موردبحث محصول شرکت استنس ورکس بوده و جذابیتهای زیادی دارد. مایک به عنوان مالک خودرو فکر میکند فراری ۳۰۸ GTBi استاندارد قدرت کم، وزن زیاد و قیمت بالایی دارد و به همین خاطر درصدد سبکتر و سریعتر ساختن آن بوده است. کار تجهیز فراری ۳۰۸ به پیشرانه هوندا با انتخاب پیشرانه K24 توربوی این برند ژاپنی شروع شده و بسیاری از قطعات فراری از جمله لولههای سوخت برای کارتل خشک و سیستمهای خنک کاری از نو تنظیم شدهاند.
هد مایک تولید یک فراری رکوردشکن در پیست بوده است. مسابقات تایم اتک که ریشه اصلیاش به ژاپن بازمیگردد شبیه مسابقات اتوکراس بوده اما معمولاً از ۵ لپ در مسیری با پیچهای سریعتر تشکیل میشود. در واقع به مسابقاتی فکر کنید که برنده نهایی رانندهای خواهد بود که سریعترین زمان طی یک دور پیست را ثبت کند. فراری ۳۰۸ با پیشرانه هوندا ظاهری متفاوت دارد و از جمله ویژگیهای بصری آن میتوان به قوس چرخ های جدید، ورودیهای هوای بزرگ در جلو، رکابهای جانبی و بال عقب بزرگ اشاره کرد.
خودروی یاد شده ۱۱۸۰ کیلوگرم وزن دارد و از رول کیج کامل مسابقهای و تجهیزات ایمنی سود میبرد. قدرت پیشرانه در بوست پایین به ۶۴۰ اسب بخار در چرخ های عقب میرسد اما در حد نهایی خود حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند؛ اما عملکرد این فراری در پیست چگونه است؟ پس از گرم کردن و رساندن دما به حد ایده آل، مایک شروع به حرکت میکند و صدای پیشرانه بسیار خشن و عصبانی به نظر میرسد. گفته میشود این هیولای دگرگون شده در باتن ویلو زمان ۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه را برای یک دور پیست ثبت کرده است. البته اندکی بعد مشکلی نه چندان حاد در پیشرانه به وجود آمده ولی تیم مسابقه دهنده اعلام کرده به زودی راهی مسابقه خواهد شد تا تایمهای سریعتری ثبت کند.
مرتضی علی وحیدی
۲۸ خرداد ۱۴۰۲عجب دلبریه لامصب
This is a very beautiful 😍
ماشین باز
۲۸ خرداد ۱۴۰۲حالا اگر یه موتور کره ای بود چی میشد یه انفجار ریز و کشتن نصف مردم تو پیست
Behnam1012
۲۸ خرداد ۱۴۰۲فراری بدون انجین فراری معنی نداره ، حالا هر چقدر خوب باشه !
R/T
۲۸ خرداد ۱۴۰۲دقیقا
F22RAPTOR
۲۸ خرداد ۱۴۰۲عجی رخی داره
مرتضی علی وحیدی
۲۸ خرداد ۱۴۰۲وای که چه دلبریه
This is a beautiful 😍
Vampire
۲۸ خرداد ۱۴۰۲انجین هوندا و تاریخچه ش حرف نداره
DWKO
۲۸ خرداد ۱۴۰۲دیزاین عالی ، تیون عالی ، موتور عالی . ترکیب ۲ تا عشق فراری و هوندا
محمدهادی
۲۸ خرداد ۱۴۰۲بنظرم برای یک ماشین تیونینگ شده،کار جذاب و توانمندی از آب درومده
Saeed
۲۸ خرداد ۱۴۰۲چرا احساس میکنم فراری قراره شکایت کنه
A.m.A
۳۱ خرداد ۱۴۰۲بعضی از شرکت ها واقعا خیلی حساسن رو مسائل درست مثل بی ام و که از یه کسب کار خانوادگی که کارشون فروش خودرو های مینی دست دوم بود شکایت کردن به خاطر این که اسم برندشون mini world بود
*ALI*
۲۹ خرداد ۱۴۰۲به نظر من فراری با پیشرانه هوندا یکم عجیب و غریب هست چون فراری همیچیش باید مال خودش باشه ولی میخوام بینم چیکار میکنه
BMW
۲۹ خرداد ۱۴۰۲جالب شده خیلی خوشگل شره لامصب موتور مال هیوندا باقی ما فراری ترکیبی جالبی شده
procar
۲۹ تیر ۱۴۰۲۳۰۸ بهترین کلاسیک فراریه که تا حالا تو عمرم دیدم واقعاً خیلی خفنه😍