فراریلامبورگینی

تماشا کنید؛ نبرد سوپراسپرت‌های هیبرید هزار اسب بخار لامبورگینی روئلتو و فراری SF90 با پورشه 918

سوپرکارهای هیبریدی فراری و لامبورگینی با حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، مشخصاتی بسیار نزدیک به هم دارند اما در دنیای واقعی کدام‌یک سریع‌تر است؟


روئلتو انقلابی برای لامبورگینی محسوب می‌شود زیرا به کل جهان ماشین نشان داد که این برند چگونه وارد عصر الکتریکی‌سازی خواهد شد. از همان زمان معرفی روئلتو، منتظر دیدن رویارویی آن با رقیب مستقیمش یعنی فراری SF90 استراداله بودیم و حالا سرانجام پرچم‌دار جدید سنت آگاتا به دست مت واتسون رسیده تا در برابر اسب سرکش مارانلو صف‌آرایی کند. در این جمع اما پورشه ۹۱۸ هم حضور دارد تا همه‌چیز هیجان‌انگیزتر شود.

برخلاف دو رقیب دیگر، در سینهٔ روئلتو همچنان یک نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 قرار گرفته است که به‌تنهایی ۸۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما سه موتور الکتریکی که دوتا در جلو و یکی در عقب نصب شده، مجموع خروجی را به ۱۰۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۰۶۲ نیوتن متر گشتاور می‌رساند. پیشرانهٔ V12 به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل است و نیرو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. از سوی دیگر SF90 را داریم که در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان اولین محصول پلاگین‌هیبریدی فراری معرفی شد. SF90 هم مثل روئلتو سه موتور الکتریکی دارد که شامل دوتا در جلو و یکی در عقب می‌شود اما در کنار این موتورها یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته است.

مجموع خروجی این سیستم ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت است که توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود؛ بنابراین، SF90 و روئلتو از لحاظ مشخصات بسیار به هم نزدیک هستند اما چیزی که این دو را از هم متمایز می‌کند وزن است زیرا لامبورگینی با ۱۷۷۲ کیلوگرم، به میزان قابل‌توجهی از فراری ۱۵۷۰ کیلوگرمی سنگین‌تر است. در آخر هم به پورشه ۹۱۸ می‌رسیم که توسط یک پیشرانهٔ ۴.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی، دو موتور الکتریکی، یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک، ۸۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را به هردو محور تحویل می‌دهد. این خودرو با وزن ۱۶۷۴ کیلوگرم بین دو سوپرکار ایتالیایی قرار می‌گیرد.

ما نتیجهٔ این مسابقهٔ جذاب را لو نمی‌دهیم تا خودتان ویدئو را تماشا کنید و از نبرد این سه سوپرکار هیبریدی لذت ببرید اما فقط این را بگوییم که پورشه در برابر SF90 و روئلتو حرفی چندانی برای گفتن ندارد و رقابت اصلی در این ویدئو بین فراری و لامبورگینی است.

مقایسه مشخصات فنی

فراری SF90 استراداله لامبورگینی روئلتو پورشه ۹۱۸ اسپایدر
پیشرانه ۴ لیتری V8 توربو هیبریدی ۶.۵ لیتری V12 هیبریدی ۴.۶ لیتری V8 هیبریدی
قدرت (اسب بخار) ۱۰۰۰ ۱۰۱۵ ۸۸۷
گشتاور (نیوتن متر) ۸۰۰ ۱۰۶۲ ۱۲۸۰
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
وزن (کیلوگرم) ۱۵۷۰ ۱۷۷۲ ۱۶۷۴
قیمت (دلار) ۵۲۸,۷۶۴ ۶۰۸,۳۵۸

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. 𝐀𝐥𝐢

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1556 ديدگاه)

    چه عجب یه درگ درست و حسابی دیدیم

    موافقم 21
    مخالفم 1
  2. Siyavash

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (819 ديدگاه)

    بهترین درگی بوده که مت واتسون تا این ثانیه از عمرش برگزار کرده تقابل ۳ خودرو مورد علاقه من ..
    امیدوام همین ترکیب ۳نفره حفظ بشه و ۲ ماشین دیگه بهشون اضافه بشه مثل مک‌لارن 750s و بوگاتی شیرون…💯💯💥💥

    موافقم 16
    مخالفم 4
  3. Siyavash

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (819 ديدگاه)

    روح از کالبدم آزاد شد با دیدن این درگ لعنتی…عجب هیولاهایی 💥💥💥

    موافقم 20
    مخالفم 1
  4. Siyavash

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (819 ديدگاه)

    یادتونه گفتم روئلتو تویه درگ حریف sf90 نمیشه ولی بیشتر شما گفتید روئلتو قراره sf90 رو بزنه..الان بیاید حرفدبزنید ببینم چیشد…البته خودم خیلی بل روئلتو حال میکنم از همه نظر ولی لامصب فراری ۴ سال پیش چی ساخته که الانم حریف نداره…

    موافقم 11
    مخالفم 12
    1. Shirko

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (271 ديدگاه)

      در جواب سیاوش ؛ اس اف ۹۰ از لحاظ کلس ، با هوراکان مقایسه می شه و رقیب روئلتو نیست ، وزنش حداقل ۲۰۰ کیلو کمتره که زیادم ازش سریعتر نیست .

      موافقم 12
      مخالفم 12
      1. Siyavash

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (819 ديدگاه)

        در جواب shirko؛ رئلتو ۲۶۲ نیوتن گشتاورد بیشتر و ۴ سال جوانتر از sf90۶ست متوجه میشی..و چطوری حساب کردی که sf90 با هوراکان مقایسه میشه اگر این منطق تو هست ومثلا آمدی از روئلتو دفاع کنی باید بگم که کل تاریخ لامبورگینی بزرگ رو با خاک یک سان کردی…اگه روئلتو ۲۰۰ کیلو سنگینه که مهندسی خودشه،از اونور هم ۲۶۰ نیوتن گشتاورد بیشتر و تکنولوژی به روزتری داره عزیزم..یکم فکر کن..

        موافقم 12
        مخالفم 12
        1. وی

          ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (376 ديدگاه)

          واکنش یه لامبورگینی فن واقع بین و منطقی بعد از برد sf90: فراری برد ولی من لامبورگینی رو بیستر دوست دارم
          واکنش یه فن متعصب و غیر منطقی : مت واتسون تقلب کرده/مساوی شدن / چون لامبورگینی سنگین تره اشکالی نداره که باخته

          موافقم 11
          مخالفم 7
      2. hamidreza72

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (296 ديدگاه)

        پس ۲۹۶ با کدوم لامبورگینی مقایسه باید بشه؟

    2. Mr. gt c

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (429 ديدگاه)

      ببین هیچکدوم حریف اون یکی نشد، دارم درباره فراری و لامبو فقط صحبت میکنم توی لانچ که قشنگ مشخص بود تامی( سیاه پوسته ) ضعیف داره، توی رولینگ اس اف ۹۰ خیلی کم بهتر بود و توی ترمز دیدیم که لامبو برنده شد پس هیچکدوم به دیگری برتری کامل نداشت

      موافقم 4
      مخالفم 15
  5. ممد ژانگولر

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (4150 ديدگاه)

    چه درگ مسخره ایی. اگه دقت کنین پورشه پلت فرمش مال چند سال پیشه و از همه جالبتر وزن ماشین سنگینه در ضمن راننده ایی که انداختن به پورشه خودش ۲ تن وزنشه . از اونور هم لامبورگینی که عاشقشم و جدیدترین مدلشه از تکنیک موتور پورشه و گروه فولکس بهره میبره . خوب الان ما باید چجوری چرکه بندازیم. اوکی دوست دارن فراری اول بشه که بزور یجا شد .

    موافقم 2
    مخالفم 16
  6. مهدی

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    918 و sf90 واقعا خودروهای ماندگاری هستن و زیبایی ظاهری خودشون رو هم حفظ کردن . در مورد مقاله اون پسوند استراداله اشتباه هست و گشتاور 800 نیوتون موتور فراری هم فکر میکنم بدون احتساب موتورهای برقی باشه

    موافقم 5
    مخالفم 4
    1. امیر دهقان

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      SF90 اسم ماشین فرمول یک فصل 2019 فراریه و این سوپراسپرت برای اینکه با اون ماشین اشتباه گرفته نشه پسوند استراداله داره
      https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_SF90_Stradale

      https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_SF90

      موافقم 7
      مخالفم 1
  7. corvette

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (370 ديدگاه)

    خیلی متاسفم واسه مدیران و تیم مهندسی لامبورگینی
    با اینکه شاسی بهتری دارن و انجین خاص تری دارن
    اما صرفا به خاطر وزن اون پک باتری بدرد نخور و دلیوری بد قدرت
    این درگ رو باختن
    در هر حال رووالتو انتخاب منه . چون هم خاص تره هم شاسی بهتری داره و انجینشم خاص تره

    با احترام به فراری

    موافقم 5
    مخالفم 14
    1. مهدی

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1739 ديدگاه)

      من واقعا نمیدونم کدوم چه مزایا و معایبی داره منتها ممکنه بدونم شما طبق کدوم منبع میگید روئلتو شاسی بهتری داره؟

      موافقم 11
      مخالفم 2
    2. datsun

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (3960 ديدگاه)

      خدا وکیلی دیگه جلو فراری از خاص بودن حرف نزنید،

      موافقم 13
      مخالفم 10
    3. R@min

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2067 ديدگاه)

      روئلتو صرفا یه کپی V12 از sf هست همونطور که بارها گفتیم وزن بالاش بهش ضربه میزنه و باعث شکستش میشه با پنج ساله فاصله !!

      موتور میل لنگ تخت هم قابل مقایسه با هیچی نیست دیگه ما کوروت فنا نباید بگیم 😂

      موافقم 7
      مخالفم 10
  8. جرمی کلارکسون

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (988 ديدگاه)

    لامبورگینی یا فراری
    همون رقابت قدیمی

    موافقم 8
    مخالفم 3
  9. Sobhan

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (422 ديدگاه)

    یه راننده نوب سگ آورده بودن 🤔 تا یانی نشی پشت لامبور این درگ قبول نیست

    موافقم 10
    مخالفم 3
  10. 18:45

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (672 ديدگاه)

    200کیلوگرم اضافه وزن لامبو کار دستش داد.
    باید دید تو یه تست کلی با فراری چه میکنه؟! 😑😑

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. محمدهادی

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      برخلاف گفته متن ۹۱۸ اصلا رقیب دست و پا بسته یی حتی برای این دوتا هیولای امروز خودرو نبود
      ترکوند قشنگ
      چند جا جلو هم افتاد
      بنظرم رقابتی با این حد از نزدیکی فقط یک راننده میتونه تعیین کننده نتیجه باشه
      همونطور که دیدیم مت واتسون با لامبو چنان لانچ وحشتناکی زد که فراری در پسش موند
      میخوام بگم در این شرایط قطعا راننده ها هم در معادله تاثیرگذارن
      انتخاب من قطعا لامبوی بادمجونی آتشین با اون نعره های کرکننده ش

  11. Ehsan

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (626 ديدگاه)

    Ferrari forever

    موافقم 8
    مخالفم 5
  12. mercedes

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (425 ديدگاه)

    بنازم 918 اسطورس واقعا
    هنوزم حرف برا گفتن داره

    موافقم 12
    مخالفم 1
  13. مازیار

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    به نظرم چشمگیر ترین بخش این درگ عملکرد 918 بود
    از ده سال قبل اومد و پا به پای تکنولوژی روز رفت

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. Amin

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      آقا مازیار نیم ثانیه توی درگ خودش ده سال تفاوت تکنولوژی هست در این سطح از رقابت
      918 ماشین شاهکاری هست و شکی درش نیست ، هنوز هم بسیار خواستنیه
      ولی دیگه باید قبول کرد که توان رقابتب با این دو رو نداره ، توی پیست بیشتر این موضوع مشخص میشه چونکه یه 992 gt3rs با 500 اسب ازش کلی سریع تره

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. مازیار

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        اینکه GT3RS توی پیست ازش سریع تره بخوبی گویای اهمیت تکنولوژی روز هست و از همین رو گفتم که 918 خوب ظاهر شد
        البته که توان رقابت با این دو رو نداره در غیر اینصورت معجزه محسوب میشد

  14. datsun

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (3960 ديدگاه)

    قطعا فراری و بعد ۹۱۸ افسانه ی

    موافقم 9
    مخالفم 11
  15. Reza Waffen SS

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    خونم به جوش اومد

  16. پوریا چالش

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (319 ديدگاه)

    دوستان این مدل پایه هست و یه تا چهار مدا قرار لامبو از روئلتو بده بیرون همون چیزی م تو دیابلو میوارا و مورسیه لاگو افسانه ای دیدیم این کار قطعا میدونم ک خود مدیران فلوکس و لامبو این تصمیم گرفتن برا وزن ک در اینده بشه نسخه سبک تر داد بیرون روئلتو واقعا شاهکار طراحی هست شما رنگو ببین خودش قیمت یه موستانگ هست فول هست 👽

    موافقم 8
    مخالفم 1
  17. دانیال_Surrey،England

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    عملکرد کلی روئلتو رو وقتی بیاد تو چندتا پیست تایم بزنه میشه دربارش قضاوت کرد.
    اگه اونجا هم لنگ بزنه،جانشین اونتادور نیومده باخت داده،یعنی مهندسین 11 سال مشغول خاروندن سرشون بودن.
    فراری هم امیدوارم تو جانشین لافراری از زبان جدیدی بهره ببره چون این همه زشتی یک جا از فراری بعیده!

    موافقم 6
    مخالفم 8
      1. دانیال_Surrey،England

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        از وقتی ایونیک6 جایزه بهترین طراحی دنیا رو برد،دیگه اعتبار آنچنانی نداره این جوایز.
        خود شما هم خوب میدونی sf90 رو وقتی میزاریم کنار سوپرفست کلا یه دنیای دیگس.
        این زبان طراحی که تو بعضی محصولات فراری هست خیلی فراری نیست.
        فراری روما-sf- 296 و پوروسانگوئه کلا خیلی فراری نیستن.
        حکایت همون ونتیج جدید استونه،که شاید برای بعضیا زیبا باشه ولی کلا استون نیست و بی روحه.

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. Ferrari

          ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (1957 ديدگاه)

          دوست عزیز اینطور نظر دادن یه تخصصی میخواد. سلیقه با نظرات تخصصی فرق داره منم با اینکه از طراح های مکلارن و لامبورگینی خوشم نمیاد، هرگز سعی نکردم با یه مشت کلمات قلمبه سلمبه برای خودم دلیل بیارم. دلایلم همیشه شخصی بوده چون از طراحی و اصولش هیچ اطلاعی ندارم.
          شماهم اگر تخصصش رو داری، درسشو خوندی و یا مطالعه تخصصی داشتی، به شما میرسه اینطور نظر بدی، در غیر این صورت بیا پایین کنار ما بشین سرمونو درد نیار‌.
          اتفاقا من بین sf90 و ۸۱۲ از نظر طراحی، sf90رو در یه سطح و کلاسی فراتر میدونم اگر نظر منو میخوای بدونی. و در کل برای من فراری 599با گیربکس دستی ۶ سرعته، رویایی‌ترین فراریه. هم از نظر زیبایی و هم لذت رانندگی

          موافقم 1
          مخالفم 8
  18. زیزیگولو

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    لامصب آلمانیا تو درگ و رولینگ و …….. معرکه هستن و خیلی وقتا رودست ندارن و حتی مدلای ۱۰ سال پیششونم میتونن حرف واسه گفتن داشته باشه

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. Amin

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      شما یه ماشین جاده ای آلمانی در کل تاریخ نام ببر که توی رول 765lt رو بزنه …
      اتفاقا همیشه پورشه ها توی رور از مکلارن و فراری کند تر هستن و توی لانچ سریع ترن

      موافقم 7
      مخالفم 5
      1. زیزیگولو

        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        اصلاً اینجوری نیستش👎👎👎👎👎

        موافقم 3
        مخالفم 2
  19. ساسان

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    روئلتو‌ واقعا از هر زاویه ای زیبا و با شکوهه.
    در مورد نتیجه هم از نظرم باتوجه به وزن روئلتو و شتاب میانی بهتره خودرو های توربو شارژ قابل پیشبینی بود.
    و البته راننده سیاه پوست فراری کمی در لانچ زدن مشکل داشت همون ضعفشو آورد پشت فرمان لامبو.

    موافقم 5
    مخالفم 3
  20. OMID-LAMBO

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (424 ديدگاه)

    همون اول که رووِئلتو اومد با دیدن وزنش دونستم که شاید تو اکثر درگای نزدیک به رقباش ببازه … کاش لامبورگینی قبل بیرون دادنش یکم رو وزنش کار میکرد …

    1. Amir mohammad

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      منتظر مدل های s و sv و svj باش

      موافقم 7
      مخالفم 2
  21. Scuderia Ferrari

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    فراری همیشه یک قدم جلوتره
    به قول دوستان آمریکایی باز سایت که میگن برند الکی گرونیه باید بگم واقعاً اینطور نیست
    برندی که بیشترین هزینه تحقیق و توسعه رو داره و تجارب و تکنولوژی هاشو از مسابقات به جاده میاره قطعاً نباید ارزون باشه
    لامبورگینی هم تا بیاد نسخه های S ، SV ، SVJ رو بده تا SF90 استراداله رو شکست بده نسل جدیدش میاد که از نظر پرفورمنس یک پله بالاتر از همه هست
    تازه نسخه XX رو فاکتور گرفتم 🔥🔥

    موافقم 11
    مخالفم 10
  22. Ferrari

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1957 ديدگاه)

    برام سواله چطور لامبورگینی با شاسی و بدنه فیبرکربنی و پک باتری باظرفیت نصف sf90، دویست کیلوگرم سنگین‌تره؟ این ماشین چی داره که انقدر سنگین‌تر شده؟
    این ماشین با احتساب وزن راننده، باک بنزین پر، و مایعات روان کننده و خنک کننده، راحت ۱۹۰۰ کیلوگرم رو رد میکنه

    موافقم 7
    مخالفم 10
    1. Amir mohammad

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      عزیزدل اگه اطلاعات نداری نگو، وزن خودرو ها رو با توجه به باک بنزین پر مایعات و روغن ها و.. اندازه گیری میکنن
      فک کردی ی ماشین میسازن بعد بدون اینکه هیچی توش بریزن وزنش رو اندازه گیری میکنن؟؟؟؟

      موافقم 7
      مخالفم 5
      1. امیر دهقان

        ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (745 ديدگاه)

        اون عدد 1772 کیلوگرم وزن خشک روئلتو هست یعنی بدون مایعات
        برگرفته از سایت خود لامبورگینی
        DRY WEIGHT
        1772 kg

    2. Sobhan

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (422 ديدگاه)

      این ماشین ۶/۵ لیتری ۱۲ سیلندره 🙌 از اون طرف فراری دوتا توربو داره ،لامبور رو همون نسخه هوراکان دوتا توربو مینداخت بوگاتی شیرون رو میزد . لامبور نسبت به وزنی که داشت بازدهی خیلی خوب و لانچ بهتری داشت 🙌

      موافقم 7
      مخالفم 7
  23. ابوالفضل

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (319 ديدگاه)

    عجب لانچی داشت لامبورگینی 😳
    مقابل sf90 چنین لانچی شاهکاره (درگ دوم)
    من به عنوان یه بی طرف دارم میگم
    واقعا تو درگ بین این دو پیروز قطعی مشخص نیست
    یعنی راننده خیلی مهمه (وقتی جاشون عوض شد رو دقت کنید)
    با وجود وزن بیشتر لامبورگینی باز خوب عمل کرد همین طور اسپایدر با اون پلتفرم قدیمی
    حتی تو رولینگ هم فاصله خیلی کم بود
    ولی در کل هر سه عالین 👍🏻

    موافقم 7
    مخالفم 2
  24. مهردادکمال

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (2004 ديدگاه)

    پورشه اونجور که تو متن گفته شد دست و پا بسته نبود! از انتظارم بهتر بود اتفاقا چون تو همین چند سال تکنولوژی ماشین ها فوق العاده پیشرفت کرده.. در ضمن صدای لامبو چقد پر احساس بود

    موافقم 6
    مخالفم 1
  25. همایون

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (792 ديدگاه)

    اصلا درک نمیکنم که چرا سه تا موتور برقی داره نهایت دوتا کافی بود و البته میشد موتور قدرتمندتر برقی روش بزارن که اینجوری جلوی فراری سال ۲۰۱۹ آبروریزی نکنه.خودم لامبو رو بیشتر دوست دارم ولی نتیجه درگهاش مثل درکهای بنز و بیمر حرصمو در میاره

  26. sinasvj

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (430 ديدگاه)

    خاک تو سر راننده لامبورگینی مت واتسون

    موافقم 8
    مخالفم 2
  27. SMS

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (589 ديدگاه)

    بنظرتون همینجوریش که لامبورگینی با موتورش شاخ بود ، توربو می ذاشتن خوب بود ؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
  28. Taha Ayoobi

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (4397 ديدگاه)

    روئلتو رو ترجیه میدم
    SF90 فراری نیست انگار
    ولی در کل لامبو رو بیشتر میپسندم

    موافقم 6
    مخالفم 3
  29. Mohammad

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (334 ديدگاه)

    درود بر اسب سرکش میراث انزو فراری

  30. Kian

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    و بالاخره انتظار ها به پایان رسید…
    درگ پرچم دار های ایتالیایی لامبورگینی و فراری
    طراحی و انجین ریولتو حرف نداره با صدای محشر ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی فقط نقطه ضعف باتری های سنگین هست که انتظارش رو داشتیم…
    اختلاف ناچیز بود و نشان قدرت مهندسی فراری بود و با احترام به دو برند برتر در جهان خودرویی سوپر کار وایبر کار
    لذت بردیم با تشکر از سایت خود پدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا