فراریمک لارن

درگ سریع‌ترین سوپرکارهای دنیا، فراری SF90 در برابر مک‌لارن 765LT

فراری SF90 استراداله و مک‌لارن 765LT را می‌توان سریع‌ترین سوپراسپرت‌های حال حاضر دنیا دانست اما از بین این دو اعجوبه، کدام‌یک سریع‌تر است؟ ویدئوی زیر قصد دارد پاسخ این سؤال را مشخص کند. رانندهٔ حرفه‌ای مسابقه دنیل ابت با یک 765LT و یک SF90 قرمزرنگ راهی باند فرودگاه شده و سه مسابقهٔ درگ را بین این دو ماشین ترتیب داده است.

روی کاغذ اوضاع کاملاً به نفع فراری است زیرا این خودرو به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه سه موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند درحالی‌که موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی مک‌لارن تنها ۷۶۵ اسب بخار قدرت دارد هرچند که آزمایش‌های داینو نشان داده‌اند که قدرت واقعی 765LT بیش از این‌ها است. فراری همچنین از مزیت چهارچرخ محرک هم برخوردار است درحالی‌که مک‌لارن تمام نیروی خود را به چرخ‌های عقب تحویل می‌دهد.

در اولین مسابقه، ابت پشت فراری نشست اما در لانچ با مشکل مواجه شد و به همین دلیل مک‌لارن به‌راحتی توانست پیروز شود. در این درگ، 765LT در ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسید و ۴۰۰ متر را در ۱۰.۶ ثانیه طی کرد درحالی‌که این اعداد برای فراری به ترتیب ۴ ثانیه و ۱۰.۸ ثانیه بودند. در درگ دوم اما همه‌چیز طبق انتظار پیش رفت زیرا ابت لانچی عالی داشت و فراری به‌راحتی رقیب بریتانیایی را مغلوب کرد. در این درگ، SF90 ظرف تنها ۲.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسید و ۴۰۰ متر را در ۹.۹ ثانیه طی کرد. نتیجهٔ درگ آخر هم مثل همین بود اما با این تفاوت که SF90 سریع‌تر عمل کرد و پس از تنها ۲.۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسید و پس از ۹.۶ ثانیه از خط پایان ۴۰۰ متر عبور کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Silent

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (631 ديدگاه)

    تفاوت All wheel drive VS Rear wheel drive هست.

    Rear wheel بشدت نیاز به درایور حرفه ای داره و اوضاع آسفالت خط لانچ

    موافقم 25
    مخالفم 6
    1. محمد امین

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      پس چرا توی رولینگ sf90 بهتر بود ، اونجا وزن مهمتره ، که در وزن همراه با مایعات(kerb weight) این ماشین ها حدود ۳۰۰ کیلوگرم به نفع مکلارن هست
      و توی سرعت های بالا ، موتور های الکتریکی فراری تاثیر چندانی در شتابدهی ندارن موتور بنزینی نیرو تولید میکنه
      حتی بهترین راننده ی دنیا هم نمیتونست توی این درگ با ۷۶۵ از sf90 ببره
      توی کانال درگ تایمز ، همین چند روز پیش, یه درگ بین مکلارن ۷۲۰ با هزار اسب قدرت و فراری sf90 برگزار شد که sf90 تایم ۹.۵۲ زد و در هر سه درگ برد

      موافقم 34
      مخالفم 7
      1. Silent

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        همون جور که احتمالا می دونی فن هیچ کدومشون نیستم که بخوام… :))
        اینم اضافی کن که مکی حدود 200hp کمتر از sf90 داره!

        موضوع عملکرد بسیار ضعیف راننده مکی هست که زمان هاش بسیار پرنوسان هست بخاطر اوضاع انتقال محوری ش و باس طرف اینکاره باشه که ثبات زمانی مفهومش رو از دست می ده توو این سبک ماشین ها 10.6 برا سوپر اسپورت

        موافقم 13
        مخالفم 23
        1. 🤍Audi e_tron gt🤍

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (757 ديدگاه)

          اس پلد بیارید دوتاشونو جا بذارم 😂😊😁

          موافقم 12
          مخالفم 19
      2. مازیار

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        محمد جان واقعا نمیشه منکر نقش AWD در درگ شد، بیا این دو رقیب رو کلا فراموش کنیم بنظر شما دلیل برتری فوق العاده توربواس یا جی تی آر در درگ چیه؟ آیا بیشتر همون سیستم AWD نیست؟

        موافقم 10
        1. محمد امین

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2187 ديدگاه)

          من راجب رولینگ صحبت کردم ، در مورد درگ هم مشخصه که سیستم awd تاثیر زیادی داره ، اما فقط سیستم awd نیست و اگر دقت کنید در موقع تعویض دنده ها هم فراری یه مقدار جلو میفتاد …
          هرچند که سیستم awd فراری با پورشه فرق داره تقسیم نیرو بین محورها به صورت ۲۰ به ۸۰ هست ، و اینکه توی سرعت های بالاتر از ۱۶۰ تاثیر چندانی روی شتاب گیری نداره موتور های الکتریکی و از سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت عملا غیر فعال میشن
          عملکرد هردوشون خیلی خوب است هیچکس منکر عملکرد خوب ۷۶۵ نیست ، ۷۶۵ سریع ترین سوپرکار rwd هست و sf90 هم سریع ترین سوپرکار

          موافقم 16
          مخالفم 1
        2. R@m!n

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          جی تی آر که دیگه حرفه خاصی نداره تو نمونه های استوک اما دلیله اصلیه برتری پورشه بیشتر به خاطر گیربکس و ست بودن با موتور هست.

          البته همونطور که گفتی AWD بودن هم موثره.

          موافقم 6
          مخالفم 2
        3. مازیار

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          خوب طبیعتا منظورم از جی تی آر هم به زمان خودش بود دیگه نه مقایسه با رقبای دو دهه بعد
          ضمنا تو درگهای توربو اس اگه دقت کرده باشی تو همون بیست سی متر اول قبل از تعویض دنده فاصله رو ایجاد میکنه که دیگه جبران کردنش کار حضرت فیله

      3. AMIN (M.A.S)

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (849 ديدگاه)

        مک لارن 1000اسبی تایم 9.4هم ثبت کرده بود اقا محمد امین
        و همچنین هنسی با مک لارن 765LT تایم 9.5 هم زده بود و فک کنم بهترین تایم فراری هم همین 9.5هست
        درباره رول ریس هم شاید راننده بازم نتونسته هرزگردی چرخ های عقب مکلارنو کنترل کنه وگرنه اونجوری که داینو نشون میده و قدرت مکلارن حداقل860 اسب هست با وجود وزن کمتر مک لارن به احتمال خیلی زیاد سریعتر از فراری هست
        حتی 720S هم طوری طراحی شده بود که در شتاب گیری ثانویه گیربکسش کارایی بیشتری داشت و اکثرا در رول ریس ها برنده میشد و وقتی مک لارن میگه پاسخ دهیش توی دور میانی 15درصد بیشتر شده پس میشه گفت احتمالا مک لارن دررول ریس سریعتره

        موافقم 11
        مخالفم 13
        1. Reza A

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (67 ديدگاه)

          آره ولی فقط توی درگ تایمز
          الان دیگه همه میدونن استوک نبوده
          765 lt بهترین تایمی که شاید بتونه ثبت کنه 9.75 یا 9.8 هست
          البته اگر واقعا استوک باشه

          موافقم 11
          مخالفم 1
        2. محمد امین

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2187 ديدگاه)

          امین جان من راجب تایم مکلارن صحبت نکردم ، چیزی که مهم هست این هست که توی رقابت باهم بتونن چه تایمی بزنن و برنده کی باشه ، فراری تونست به تایم خودش برسه و این نکته ی خوبی هست، ولی مکلارن ۷۲۰s که هزار اسبی بود حدود ۹.۶ زد و به ۹.۴ نزدیک نشد …
          برای مثال مدل اس پلاد هم رکورد تایم چهارصد متر حدود ۹ رو داره ، آما توی اکثر درگ هایی که من دیدم حدود ۹.۳ زده … خودرویی پیروز هست که همیشه بتونه به تایم حداکثری خودش برسه، مثلا sf90 همیشه حدود ۹.۶ یا کمتر رو میزنه و اینطور نیست که یه بار ۹ بزنه یه بار ۱۰ و یه بار ۹.۵ ..

          موافقم 10
        3. AMIN (M.A.S)

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (849 ديدگاه)

          اقا محمدامین اول اینکه تایم 9 پلاد احتمالا یا با کاهش وزن بدست اومده یا شاید با احتساب رول اوت ‌چون من بهتر از 9.2ازش ندبدم
          هدف از مسابقه دادن پیدا کردن خودرو سریعتر هست و خب بهترین تایم مک لارن هزار اسبی با اختلاف0.1ثانیه از بهترین تایم فراری کمتر و سریعتر بود
          اون مساله تایم تکراری هم به لانچ ماشین برمیگرده
          SF90 و پلاد و توربو S به واسطه لانچ کنترل و سیستم چهارچرخ متحرک لانچ خیلی راحتتری نسبت به دیمن و 765Lt و لافراری دارن
          لافراری یادمه یه بار توی پیست درگ تایم 11.1زده بود!
          ولی بهترین تایم بدون رول اوتش فک کنم 9.9باشه

          موافقم 3
          مخالفم 2
        4. Elmiraj

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (3191 ديدگاه)

          AMIN(M.A.S)@
          S plaid طی یک هفته گذشته در جدید ترین تایمی که زده موفق به ثبت رکورد یک چهارم مایل ۸.۹۴۴ ثانیه‌ای در مریلند raceway شده ( بدون هیچ گونه تغییر و کاهش وزنی…)
          .
          اشاره محمد امین هم به رکورد قبلی ۹.۰۸ ثانیه بود که اونم بدون هر گونه تغییری بود..

        5. AMIN (M.A.S)

          ۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (849 ديدگاه)

          جناب Elmiraj
          درباره اون ماشین باید خدمتتون عرض کنم که کابینش کاملا خالی شده بود برای کاهش وزن حتی توی عکس مشخصه که صندلی سرنشینش برداشته شده و رینگ سبک وزن هم فک کنم داشت و سایر کاهش وزنا و آینه های ماشین هم کنده شده بودن(البته حالا آینه خیلی مهم نیست برای نشانه دادن گفتم)
          امار ماشین هم 8.994ثانیه در 155 مایل بر ساعت تسلای به رنگ مشکی
          راننده این ماشین هم یه خانم بود که با یه نیسان GTR تیون شده تایم حدود 7 قبلا زده بود

          موافقم 4
          مخالفم 2
      4. HamiD

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2464 ديدگاه)

        راستش …
        همون مک لارن (یعنی 720اس هزار اسبی )
        همونجا یه تایم سریع تر هم داشته (فکر کنم 9.4 بوده!) اما در رقابت با اس اف نود نبوده … اگه فیلم رو کامل دیده باشی مشخصه …

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. Abolfazl.RAHMANI

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (101 ديدگاه)

      هر دو عالی ظاهر و سرعت فوقالعاده دارن اینجا بحث سلیقه و تعصب درمیون هست

  2. shayan demon

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    دارم صبر می‌کنم کوروت زورا بیاد با یک پنجم قیمت سوپرکار های الکی گرون رو شکست بده اوفففف
    به قول داداش یانکی اون موقع هم میخوان بگن از فراری کپی کرده ولی دیگه فایده نداره چون فراری از الان شکست خورده

    موافقم 1
    مخالفم 34
    1. shayan demon

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (60 ديدگاه)

      همین الانش هم جفتشون از سدان خانوادگی تسلا پلاد شکست خوردن فقط مونده کوروت با انجین خوش صدا و دور بالا شکستشون بده تا بهانه برقی بودن نیارن

      موافقم 4
      مخالفم 33
      1. Reza A

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (67 ديدگاه)

        مک لارن و فراری اگر حتی حرکت هم نکنن
        اگر فقط پوستع خالی بدون موتور هم باشن
        بازم کسی جارو برقی رو انتخاب نمیکنه
        خود رییس تسلا فراری و مک لارن رو ماشینای خودش ترجیح میده

        موافقم 21
        مخالفم 3
      2. 1123

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        حالا انگار کوروت و دیمن از پلد شکست نخوردن

        موافقم 8
        مخالفم 2
  3. Mad.z.Max

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1863 ديدگاه)

    دوستان ببخشید که اینجا سوالم رو میپرسم)
    از آقای سردبیر یا بقیه مسئولای سایت خواستم بپرسم که تا همین چندروز پیش با گوشی که وارد سایت میشدم، از روی آیکن گوشه بالا سمت چپ که عکس پروفایل شخصی هست، میشد وارد منو شد و از اونجا یه تَب وجود داشت به اسم فعالیت شخصی، که همه ی کامنت هایی که نوشته بودم رو میشد از اونجا دید و به صفحشون رجوع کرد. اما از دیشب چندباری دنبالش گشتم پیدا نشد، و دیگه نتوستم از جای دیگه هم پیداشون کنم. آیا این قابلیت رو حذف کردین کلا؟

    1. جواد عقیلی

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (761 ديدگاه)

      درود بر شما.
      برخی قابلیت هایی که چندان کاربر زیادی نداشتن و در عوض منابع زیادی از سرور رو اشغال می کردن رو حذف کردیم. البته در صورت نیاز کاربرا، ممکنه قابلیت های حذف شده رو به شکل بهتری برگردونیم یا اصلاح کنیم.

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. TOM KRISTENSEN

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (163 ديدگاه)

        لطفا اصلاح کنید

        موافقم 6
        مخالفم 1
      2. Mad.z.Max

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1863 ديدگاه)

        ممنون از توضیحتون. اگه امکانش بود لطفا این قابلیت رو برگردونید، فکر کنم خیلی پر استفاده بود…

      3. M.Kazem.K

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (861 ديدگاه)

        بنظرم یکی از پر استفاده ترین قابلیت ها بود :/ اگه لطف کنید که بر گردونید

        موافقم 3
        مخالفم 1
  4. arshiasvj

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    زورا ۲۰۲۵ اگه بیاد.
    تا اون موقع یه عالمه ماشین معرفی میشه

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. Aryan🥋🥋🥋judo

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (573 ديدگاه)

      دوستان کسی اینجا از موتور سر در میاره؟
      من یه دوک ۲۵۰ دارم و خیلی ازش راضیم میخواستم بدونم من اینو بدم یه یاماها mt25 بگیرم خوبه؟ کسی اینجا تا به حال سواریشو تست کرده؟
      Mt بهتره یا دوک شتاب کدوم بیشتره؟
      دوستان ببخشید سوالم رو اینجا پرسیدم

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. APL

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (67 ديدگاه)

        یه لحظه فکر کردم نوشتی 250 GTO داری

      2. TOM KRISTENSEN

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (163 ديدگاه)

        اگه موتورت مدل بالاست یکم پول بزار روش یه کاوازاکی نینجا ۲۵۰ بگیر
        اما بین این دوتا دوک بهتره(یذره)
        اما خوب یاماها ژاپنیه که میتونه تمام بدی هاش رو جبران کنه و کاری کنه انتخابش کنی و از سواری باهاش لذت ببری

        موافقم 2
        مخالفم 1
      3. Mad.z.Max

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1863 ديدگاه)

        من بودم همون دوک رو نگه میداشتم. ریویو های هر دو موتوری که داری میگی رو از یوتوب برو نگاه کن، ببین تکنولوژی کی تی ام و سری دوک چقدر بالاتر از رقباشه. منکر یاماها نمیشم، ولی دوک ۲۵۰ یچیز دیگس

  5. new RAMIN

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    هردوی خودرو به شدت سوپرکار های خوب و قابل احترامی هستن ولی من حس میکنم مهندسی مکلارن بیشتره چون مکلارن موتور بنزینی داره بدون استفاده از موتور برقی اینجوری شتاب میگیره (البته من با این درگ کاری ندارم)و همچنین مکلارن دیفرانسیل عقبه و هرچرخ عقبش تقریبا 380.5 اسب قدرت تحمل میکنن.هرچند مثل اینکه روی داینو 885 اسب قدرت هست! اگه تست داینو قدیم تست شده درست باشه یعنی هر چرخ عقب 442.5 اسب قدرت تحمل میکنه!!!

    ولی فراری SF90 هیبریدی هست و 4چرخ متحرک هست پس اگه سریع باشه نباید تعجب کرد. تازه این نکته هم نباید فراموش کرد قیمت 765LT هم ارزونتره

    حس میکنم مهندسی 765LT بیشتره برای همین من انتخابم 765LT هست و اگه بین این 2 تا اگه میخواستم یکی شو انتخاب کنم و بخرم قطعا 765LT میخریدم

    موافقم 11
    مخالفم 11
    1. Silent

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (631 ديدگاه)

      سطح مهندسی sf90 بالاتر هست! میزان قدرت روی چرخ ها به تنهایی دال بر پیچیدگی نیست که اگر بود درگسترهای 2500hp…

      مهم توزیع و کنترل خروجی گشتاور هست.

      موافقم 9
      مخالفم 4
  6. سهند

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (670 ديدگاه)

    انجین مک‌لارن ساخت کدام شرکت است؟

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. TOM KRISTENSEN

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (163 ديدگاه)

      ایران خودرو دیزل

      موافقم 17
      1. M.Kazem.K

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (861 ديدگاه)

        😂🤣

    2. AMIN (M.A.S)

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (849 ديدگاه)

      پایه انجین 4لیتری M840T مک لارن انجین 3.8لیتری M838T قبلی همین مک لارن هست
      که انجین قبلی تا جایی که میدونم توسط مک لارن و ریکاردو توسعه داده شده بود و برپایه انجین های سری VRH نیسان هست

    3. محمد امین

      ۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      مکلارن مشکلی با موتور هاش نداره و ازشون پرفورمنس خوبی میگیره و نیازی به اصلاح خاص وجود نداره ….هرچند جای بهتر شدن وجود داره
      اما فکر می‌کنم تنها مشکلی‌ که داشته باشه مربوط به این هست که قدرت موتور به خوبی در تمام محدوده ی چرخشی میلنگ وجود نداره و همچنین طراحی سیستم خنک کنده یه ایراد جزئی داره که باعث گرم شدن غیر نورمال سرسیلند و افت پرفورمنس در دمای بهرانی میشه که این مشکل برای مکلارن توی مسابقات کلاس gt3 بیشتر مطرح هست و عزیت میکنه ، که دلیلش قطعا خیلی فنی و خارج از سواد من هست ، ولی قطعا مربوط به این مورد میشه که اساس این موتور یه مقداری قدیمی هست

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. datsun

        ۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (3961 ديدگاه)

        پایه و اساس تمام v8 های مکلارن vrh نیسانه که بیست سال پیش از نیسان خریداری شد ولی خوب دیگه نمیشه به نیسان ارتباط ش داد چون بیست سال توسط مکلارن توسعه داده شده

  7. Shirko

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (271 ديدگاه)

    از تمام قدرت و شتاب مکلارن استفاده نشد با اون شتاب ۳.۵ ش ، دوما فرای قدرتش زیادتره و چهار چرخ محرک ،اوایل وقتی ۴۵۸ رو با mp4 12 c مقایسه می کردن می گفتم این دیگه چیه که با فراری مقایسش می کنن ولی الان مکلارن این قد قوی شده که حتی از اون می تونه جلو بزنه .

    موافقم 4
    مخالفم 3
  8. rezars pc

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    همین ۳.۵ . ۴ یعنی پشیزی ارزش نداره بشدت اماتور بشدت بی ارزش

    موافقم 3
    مخالفم 2
  9. 1123

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    ببینید که حتی سریعترین سوپر اسپورت های بنزینی از سدان های الکتریکی شکست میخورن
    بعد هی بگین برقی بده

    موافقم 2
    مخالفم 9
  10. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    درسته sf90 یه فراریه، جدیدتره سیستم چهار چرخ محرک و موتور الکتریکی داره، ولی اینجا واقعا 765 جذاب تر بنظر میرسه هم از نظر طراحی هم به جهت بنزینی خالص بودنش.

    موافقم 5
    مخالفم 5
  11. SF90 STRADALE

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    اگه بخواهیم با سند و مدرک صحبت کنیم باید گفت که در حال حاضر SF90 استراداله سریع ترین ماشین تست شده در دنیاست در بحث ۰ تا ۶۰ مایل و دومین ماشین سریع تست شده بعد از بوگاتی شیرون در ۱/۴ مایل
    درگ های زیادی ازش منتشر شده که راننده های حرفه ای ۲.۲ زدن و آماتور ۲.۸ که جناب دَنیِل ABT رکورد اون آماتورها رو هم زد 😏😏
    ۴۰۰ متر هم بالای ۱۰ نداشت که بازم ایشون زحمتشو کشیدن و بالای ۱۰ زدن !!

    موافقم 16
    مخالفم 5
  12. AHMET 2002

    ۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    روح تستاروسا رو میبینید که چطور دلبری میکنه

  13. ٍEngland

    ۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    باید قبول کرد مکلارن 765 نمیتونه اس اف 90 رو شکست بده اگر 50 تا درگ دیگه هم برگزار بشه امکان پذیر نیست بخاطر اینکه فراری به لطف 4 چرخ متحرک بودنش و قدرت بیشتر و موتور الکتریکی همون اول درگ کارو تموم میکنه حتی اگر توی رول هم مکلارن به واسطه وزن کمترش بخواد با اون شتاب ثانویه وحشتناکش جبران کنه مسیر کوتاه اجازه نمیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا