شرکت تیونینگ نوویتک از پکیج جدید خود برای سوپر اسپرت جذاب فراری ۲۹۶ رونمایی کرد.
تیونرهای افترمارکت به ندرت با مفهوم پکیجهای تیونینگ محدود و شیک آشنا هستند اما نوویتک جزو شرکتهایی است که با این ریزهکاریها به خوبی آشناست و محصولاتی جذاب را تولید میکند. با اینکه جدیدترین سوپر اسپرت تیون شده توسط نوویتک بهطور قابلتوجهی خشنتر از نسخه استاندارد است اما همچنان وقار و جذابیت خود را حفظ کرده است.
کیت N لارگو مشهور نوویتک برای نسخههای کوپه و روباز فراری ۲۹۶ GTB و ۲۹۶ GTS معرفی شده و باعث میشود این سوپر اسپرت ایتالیایی قدرت و ابهت بیشتری داشته باشد. شاید جذابترین بخش این خودرو کیت بدنه پهنی باشد که از ویژگیهای بصری برخی محصولات دیگر فراری الهام گرفته است. همانند ۲۹۶ قبلی نوویتک، کیت N لارگو شامل اگزوز فعال این برند، کاتالیزورهای بهینه و برخی ویژگیهای دیگر است که باعث میشود قدرت پیشرانه ۶ سیلندر هیبریدی این خودرو با افزایش ۳۷ واحدی به ۸۵۶ اسب بخار برسد. با اینکه نوویتک اشارهای به صفر تا صد این خودرو نکرده اما نسخه استاندارد فراری ۲۹۶ در عرض ۲.۴ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد.
نمای جلوی ۲۹۶ دارای ورودی هوای مرکزی کم ارتفاع است و ورودیهای کناری نیز طراحی متفاوتی دارند که باعث میشوند چشمان بیننده به سمت رینگها معطوف شوند. در این بخش رینگهای ۲۱ و ۲۲ اینچی NF11 NL دیده میشوند که با همکاری برند ووسن ساخته شدهاند. همانطور که گفته شد گلگیرهای خودرو پهنتر شدهاند و از قطعات فیبر کربنی نیز استفاده شده است. تریم فیبر کربن فراری ۲۹۶ نوویتک به کاور پیشرانه، دیفیوزر و آینههای جدید نیز سرایت کرده است.
گلگیرهای عقب پهن این سوپر اسپرت اشارهای جذاب به فراری انزو FXX دارند اما به نظر میرسد تصمیم تیم طراح برای استفاده از دو خروجی اگزوز کوچکتر بجای اگزوز مرکزی تکی، انتخابی افترمارکتی باشد. علاوه بر این سیستم تعلیق نیز دستخوش تغییر شده و امکان سفارش فنرهای اسپرت و سیستم تعلیق پیچشی با لیفت دماغه و یا بدون آن نیز وجود دارد. باید دانست تمامی قطعات کیت نوویتک در تونل باد بهینه شدهاند و روی داون فورس تولیدی تأثیر مثبت دارند. داخل کابین فراری ۲۹۶ تیون شده را نیز میتوان به سلیقه خریدار تغییر داد هرچند نوویتک فعلاً کابین نسخه استاندارد این محصول را به نمایش گذاشته است.
نوویتک همچنین اشارهای به قیمت کیت جدید خود نکرده اما گفته فقط ۱۵ نمونه از آن را تولید خواهد کرد. با توجه به اینکه کیت تیونینگ نوویتک برای محصولی پرقدرت و جذاب از فراری تولید شده و دارای قطعات فیبر کربنی متنوع و تیراژ محدود است بنابراین انتظار میرود کل پکیج قیمتی ششرقمی داشته باشد. سؤال این است که آیا این کیت میتواند پاسخگوی نیازهای مالکان فراری ۲۹۶ باشد یا خیر. نظر شما چیست؟
corvette
۱۴ شهریور ۱۴۰۳نوویتک تو یه لول دیگه کار میکنه
واقعا چقد این ۲۹۶ زیبا شده
واقعا خوشگل شده
ای کاش میشد یک ۲۹۶ نوویتک بخریم 🥸
mmd@
۱۴ شهریور ۱۴۰۳اگه تو دوبی رها کنن🤣
SMS
۱۴ شهریور ۱۴۰۳ترکیب ۲۹۶ و کروت سی ۷
amirkhanzadeh
۱۴ شهریور ۱۴۰۳شرکتی خوبی هست ذات خودرو رو حفظ می کنه و بهش عمق میده
این رنگ منو یاد 388 انداخت
mmd@
۱۴ شهریور ۱۴۰۳شورلت چجوری پروفایلت عکس داره😮
آرش
۱۴ شهریور ۱۴۰۳منم میخوام عکس بزارم ولی نمی دونم
mmd@
۱۴ شهریور ۱۴۰۳زیباست☣️
B
۱۴ شهریور ۱۴۰۳بنظرم استاکش قشنگتره
Mr wrong
۱۴ شهریور ۱۴۰۳فراری نیازی به دستکاری کردن نداره
سپهر
۱۴ شهریور ۱۴۰۳واقعا طرح فابریک اگزوزش جالب نبود، این دو لول قشنگ تره.
از نظر من یکی از مهم ترین عناصر زیبایی ماشین اگزوزشه
نیما
۱۴ شهریور ۱۴۰۳کارهای نوویتک رو همیشه دوس داشتم. برعکسِ منصوری که همیشه بدم میاد از کیت های بدنه ای که طراحی میکنه
آرش
۱۴ شهریور ۱۴۰۳چقدر جذابه
راستی قیمتش چنده؟؟؟
هرچی باشه ما که نمی تونیم بخریم شاید یک روز تو خواب ببینمش
mmd@
۱۶ شهریور ۱۴۰۳آرش تو دبی اسپان میشه یکم خاک بخوره بعدش پیدا میشه که بخریم🤣
علی
۱۵ شهریور ۱۴۰۳چی میشد این ماشین ها هم به کشور ما هم میومد ادم به عکساش نگاه میکنه از دنیا سیر میشه خخخخ اینجاهم بجاییه فراری دنا یا هایما سوار میشیم میگیم هواپیماس 🫠😮💨
بنده خدا
۱۵ شهریور ۱۴۰۳اینا رو میشه طرح فوقالعاده ثبت نام کرد؟😂👋