مالک یک فراری پس از پرداخت هزینهای ۱۰ هزار دلاری برای تعویض دکمههای داخلی خودرو، فراری را فروخته و سراغ کوروت رفته است.
مالکیت یک سوپراسپرت برای اکثر علاقهمندان به خودرو یک رؤیا محسوب میشود اما لذت بردن از رانندگی با یک سوپرکار فقط ظاهر ماجرا است و دردسرهایی هم به دنبال خواهد داشت. هزینههای نگهداری یک سوپراسپرت بسیار گران تمام میشود و ما صرفاً در مورد تعویض لاستیک و روغن صحبت نمیکنیم زیرا فقط تعویض دکمههای داخل یک فراری حدود ۱۰ هزار دلار برای مالک آن هزینه به دنبال داشته است. «جری موس» اخیراً در فیسبوک خود در مورد دردسرهایی که فراری برای آن داشته پستی منتشر کرده هرچند که از ذکر نام دقیق فراری موردبحث خودداری کرده است.
درهرحال، او فراری خود را فروخته است زیرا نمیتوانست پیشبینی کند که در آینده چه هزینههای دیگری روی دستش خواهد گذاشت. همچنین تعویض دکمهها تنها هزینهای نبوده که فراری به جری تحمیل کرده است. وی دراینباره میگوید:
من ۱۵ هزار دلار برای تعویض بلبرینگهای سرامیکی چرخ و ۴ هزار دلار برای تعمیر چراغهای نشانگر جانبی که از کار میافتند هزینه کردم
باورش سخت است که تعمیر یا تعویض چند دکمه هزینهای ۱۰ هزار دلاری داشته باشد اما جری عکسی از رسید تعمیرات خودروی خود را منتشر کرده که این ادعا را ثابت میکند.
وی پس از فراری سراغ یک شورلت کوروت استینگری کانورتیبل از سری ویژهٔ هفتادسالگی با پکیج 3LT رفته و طی دو هفتهای که این خودرو را در اختیار داشته، کوروت را انگیزهٔ اصلی برای فروش فراری خود اعلام کرده و گفته است:
جنرال موتورز واقعاً فراری بهتری ساخته است!
هرچند جری مدل فراری خود را مشخص نکرده اما یک جستجو در اینترنت نشان میدهد که نیاز به تعویض دکمههای داخلی یکی از مشکلات کاملاً عادی در محصولات فراری است.
موضوع قطعات گرانقیمت اما در جدیدترین محصول فراری یعنی کراساوور پوروسانگوئه هم وجود دارد. بهعنوانمثال، فلاپهای مشکیرنگ در دهانهٔ گلگیرهای این خودرو، قطعات پلاستیکی ارزانقیمتی معمولی نیستند که در خودروهایی مثل سوبارو اوتبک دیده میشوند. در پوروسانگوئه این فلاپها کمی با بدنه فاصله دارند و با ارسال هوا در کنارههای خودرو، میزان درگ و نیروی رو به بالا را کاهش میدهند. همچنین فلاپهای مذکور بجای پلاستیک از فیبر کربن ساخته شدهاند و بنابراین در صورت آسیب دیدن، تعویض آنها قطعاً هزینهٔ زیادی به دنبال خواهد داشت. البته این فلاپها میتوانند هنگام حرکت در مسیرهای خاکی از آسیب دیدن رنگ دهانهٔ گلگیرها درنتیجهٔ برخورد سنگریزه جلوگیری کنند.
امیر
۱۰ فروردین ۱۴۰۲تخریب فراری مثل همیشه 😏
وقتی نمیتونن مثل تو باشن شروع به تخریبت میکنن 😎
در ضمن برای بهترین باید خرج کرد
Mohammad
۱۰ فروردین ۱۴۰۲داداش کوروت کلا معادلاتو بهم زد انقد کوروت خوب بوده ک همه ازش تعریف و تمجید میکنن لامصب با این قیمت و هزینه کم بیشترین لذت رانندگی با خودرو سوپراسپورت میده ک اصلا نیازی نداره تبلیغ کنه و بقیه برندارو تخریب کنه
NAVID۰۰۹۸
۱۰ فروردین ۱۴۰۲چرا راه دور میروید ؟!
تو همین ایران خودمون همه کسایی که کرهای سوار میشدند از بس خرج لگنهای خودشان کردن پشیمان شدند و یا کلاً قِید ماشینسواری را زدن و با تاکسی اینور اونور میروند یا با التماس به نمایشگاهیها دنبال یه تویوتا مدل پائین میگردند که پولشون به کرهای فروخته مدل بالاشون برسه 😭 !
این یه درده ، درک بکنید !
خدا نصیب هیچ ایرانی نکنه که تا سرش نیاد باور نمیکنه !
محمد
۱۰ فروردین ۱۴۰۲آفرین ضجه بزن
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲کره ای و ژاپنی اختلاف قیمتی زیادی ندارن با پول سوناتا ۲۰۱۵ میشه کمری ۲۰۱۲ خرید که بهتر از سوناتا هست و اختلاف سنی زیادی ندارن و موتور کمری واقعا بهتره یت به جای ازرا ۲۰۱۳ میشه به اریون ۲۰۱۲ فکر کرد با ۲۰۰ میلیون تومن پول بیشتر
Ehsan
۱۰ فروردین ۱۴۰۲بنده خدا چطور داره دست و پا میزنه😂 از سر اون قضیه لیست بهترین های سایت یو اس نیوز تا الان حالش بده 😂 تو خبر فراری و کوروت هم الکی میاد کامنت اول رو ریپلای میزنه و بحث کره ژاپن درست میکنه بلکه دردش تسکین پیدا کنه ولی بازم بی فایده
همینکه تو ایران کشوری که مجبوری توش زندگی کنی به کره ای میگن پول نقد برای تو بززگترین درد هست یکی باید خودتو درک کنه 😂
Mf1
۱۰ فروردین ۱۴۰۲کودک های پنج ساله هم میدونن وضعیت کشورمون چجوره پس لازم نیست توی هر پستی توضحیح بدهی
NAVID۰۰۹۸
۱۰ فروردین ۱۴۰۲این آقایی که اومده میگه فراری فُلان بَهمان و … ، مطمئناً یه بدبختی بیش نیست که اولش جو گرفتتش تا فراری بخره تا تو چشم باشه ولی فکر نمیکرده از پس خرجش بر بیاد و به فلاکت افتاده حالا رفته کروت سواری !
موضوع اصلاً این نیست فراری یا کروت خوب یا بدِ !
موضوع اینجاست که فراری اول برند و ارزش نام خودش را میفروشه و سپس خودرو و کسی که فراری میخره میدونه در جهت چه هدفی فراری میخره !
کروت یه شاهکاره آمریکائیه ولی چه ربطی داره به فراری و اون اسب سرکش !
یادِ اینایی افتادم که تا سال ۹۷ میتونستند ماشین کرهای قسطی بخرند و حالا که به خرج افتاده به چهکنم چهکنم افتادند بندگان خدا !
اول به جیبتان نگاه کنید و بعد خرید کنید تا زیر خرجش آه آه نکنید 😂 !
Trump
۱۰ فروردین ۱۴۰۲قطعا که بهترین نیست ولی جز بهترین هاست
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فراری قطعا عالیه ولی کوروت هزینه نگهداری پایینی داره خیلی کوروت به صرفه هست برای خیلیا
محمد
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خب بعضی برند ها اونقدر کشش و جذبه دارند که هر قیمتی بذارن فارغ از اینکه واقعاً قیمت واقعی اون محصول با خدمتی که میده هست یا نه مردم بدون فکر کردن میخرن ، نمونش بسیاری از محصولات و سرویس های اپل ، بعضی از برند های پوشاک و….. فراری هم تو همین دسته از برند ها هست شک نکنید اگر شما اونقدر ثروتمند بودید که میتونستید فراری بخرید تو خریدش شک نمیکردید
پیام
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فراری سوار شدن اصالت و پرستیژ خانوادگی میخواد نه اینکه هر ننه قمری که تو تجارت رمز ارز موفق شده بیاد فراری سوار بشه و بخاطر هزینه هاش قورقور کنه
محمد
۱۰ فروردین ۱۴۰۲دوست عزیز فراری هم یه محصوله و شرکت به هرکسی که پولش رو داشته باشه تحویل میده ، وجود افرادی مثل رضا گلزار و جاستین ببر و بازیکن و رپر های به درد نخور هم که مالک فراری هستن اینو تایید میکنه
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خب اونا ثروتمند هستن و مشهور آدمای ثروتمند خیلی کمه تعدادشون ولی مالک های کوروت آدمای متوسط روبه بالا هستن که با پس انداز به سوپراسپرتی که درحد پولشونه رسیدن کار کوروت قشنگه یک ادم متوسط رو صاحب سوپراسپرت میکنه با خرج کم ولی هیچوقت فراری نمیشه کوروت فراری خاص تر و زیباتره و حفظ ارزش بالایی داره و متریال داخلش خیلی از متریال کوروت گرونتره کوروت یکی از دلایل قیمت پایینش هم متریال معمولیشه اگه بخواد متریال خوب به کار ببره و دست ساز بسازن کوروت رو فیبر کربن تو ساخت موتورش به کار ببرن کوروت قیمتش سر به فلک میکشه
چنتودیچی
۳۱ فروردین ۱۴۰۲متاسفانه تو عصری هستیم که پزشک و مهندس های مک لارن! ( اهل دلا میدونن) و دانشمندان بزرگ زندگی های معمولی خوب دارن
ولی بازیگرا و فوتبالیست ها و رپر های داغ.ون مولتی میلیاردرن
اخرشم همه به بازیگرا و فوتبالیستا و رپرا میگن نوش جونش زحمت کشیده
بعد پزشک و مهندسو فو.ش و نفر.ین میدن و با کارمندای عادی مقایسه میکنن
کمال پاشا
۱۰ فروردین ۱۴۰۲حداقل به خودتون توهین نکنید چند تکه اهن و پلاستیک که بهش رنگ قرمز زدن و واسه تیغ زدن مشتری روش اسم های قلمبه سلمبه گذاشتن اینقدر ارزش نداره این حرف تو یعنی کسی که نمیتونه فراری بخره به خاطر خانوادش هست
خط مشی اخلاقی سایت کجا رفته
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اره فراری رو ثروتمند ها و ادم های واقعا خاص سوار میشن ولی کوروت رو برای اقشار متوسط روبه بالا جامعه ساختن تا درحد سیلورادو میتونن خرج کنن برای ماشینشون و ثروتمند نیستن و دلشون سوپراسپرت میخواد وگرنه کوروت جلوی فراری حرفی برای گفتن نداره کوروت حفظ ارزشش هم مثل فراری خوب نیست کوروت های ۳۰ سال پیش الان قیمتای زیر ۴۰ هزار دلار دارن فراری های ۳۰ سال پیش ولی هنوزم چند صد هزار دلار قیمتشونه فراری خیلی خاص تر از کوروته فراری مثل ساعتای لوکس چند ده هزار دلاری اودمارز پیگه و iwc و rolex میمونه ولی کوروت درحد ساعت ورساچه و گوچیه ارزش فراری قابل مقایسه با کوروت نیست ولی همه که نمیتونن فراری سوار بشن و همه هم البته کوروت نمیتونن سوار بشن ولی بازم کوروت طیف گسترده تر اقشار جامعه رو در نظر گرفته
alirezag785
۱۰ فروردین ۱۴۰۲جالبیش اینه چقدر راحت کامنتت تایید میشه
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خب کوروت قیمتش بالا نیست و برای اقشار متوسط جامعه هست من حقیقت رو گفتم بدون تعصب کوروت ماشین بدی نیست و برای کسی که ماشین سوپراسپرت نمیتونه بخره گزینه خیلی خوبیه کسی که کوروت داره به احتمال زیاد پول و هزینه نگهداری لامبورگینی و مکلارن و فراری و ۹۱۱ و sl و m8 و مازاراتی گرن توریسمو رو نداره و کوروت براش بهترین انتخابه کوروت هم تولید انبوهه و کیفیت و متریالش معمولیه و جیر و فیبر کربن زیاد تو ساختش به کار نرفته تا برای قشر متوسط قابل خرید باشه ماشین خوب و اصیلیه کوروت و خیلی خوبه نصبت به قیمت ولی فراری و مکلارن و ۹۱۱ و sl و m8 نمیشه اونا لوکس ترن و کیفیت ساختشون خیلی بالاتره حقیقته
حسن
۱۰ فروردین ۱۴۰۲کامنتت خیلی زشت و شرم اوره اصلا کاری به 8 ملیارد جمعیت جهان و 90 ملیون ایرانی ندارم داری به خودت خانوادت و اطرافیانت توهین میکنی بزرگوار چرا انقد نفهمی . الان چند نفر تو فامیل خودت نمیتونن فراری بخرن و پولش را ندارن یعنی شخصیت و اصالت خانوادگی ندارن شعور خوب چیزیه.
Ferrari
۱۰ فروردین ۱۴۰۲این پست، به مسئله جالبی اشاره میکنه.
امیدوارم نویسندهای پدال درمورد دوام مدلهای فراری، یا سایر سوپر اسپرت سازها مطلبی منتشر کنن تا کاربرهای دیگه هم در این مورد بیشتر بدونن.
https://www.google.com/amp/s/www.evo.co.uk/supercars/205196/does-ferrari-make-the-most-reliable-cars-in-the-world-i-think-it-might%3famp
این یه مطلب از دوام فراری ها هستن که به قلم یکی از نویسندهای مجله evo نوشته شده و از قضا از دوام سوپرکارهای فراری تمجید کرده. البته کیفیت پایینتر در مدلهای قدیمی بدون شک وجود داشته اما مدلهای جدید بسیار خوب ظاهر شدن.
Scuderia Ferrari
۱۰ فروردین ۱۴۰۲Ferrari جان
گارانتی استثنایی محصولات فراری رو هم اضافه کنیم که مُهر محکمی هست بر کیفیت بالای محصولات فراری
به قول معروف “کشک لیاقت کدو داره” و این مالک فراری لیاقت فراری سوار شدن نداره که هیچ حتی لیاقت کوروت هم نداره
یه ماشین اقتصادی چینی بگیره تا هزینه های سوپر اسپرت رو نداشته باشه چون لذت و هیجان هزینه داره
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فراری عالی و زیباست و پول مواد لوکس و با کیفیت داخلش و ساخت دست بودنش رو میگیره و از کوروت قطعا بهتره ولی هزینه نگهداری و قیمتش بالاست ولی کوروت هزینه نگهداری پایینی داره و قیمت متوسطی داره یک کارمند امریکایی میتونه کوروت بخره ولی فراری رو باید فوتبالیست یا تاجر یا صاحب کسب و کار موفق و صاحب برند یا ادم مشهوری باشی تا بخری کوروت قابل دسترسی تر از فراری هست برای مردم جهان که خیلی خوبه برای علاقه مند ها به سوپراسپرت که بیشتر از ۷۰ هزار دلار پول ندارن کوروت گزینه خیلی بهتریه نصبت به لامبورگینی کارکرده و استون مارتین کارکرده و پورشه ۹۱۱ کارکرده
Alan.r
۱۰ فروردین ۱۴۰۲هرکه طاووس خواهد جور هندستان کشد
OM.01
۱۰ فروردین ۱۴۰۲هرکسی لیاقت فراری نداره…
این دوستمون ترسید که در آینده هزینه های مالکیت فراری کار دستش بده و فروختش! اینکه پرستیژ لذت رانندگی جذابیت یه خودرو رو به خاطر هزینه نگهداری بخواهی بفروشیش نشون میده درکی از اون خودرو نداری وگرنه کسی که عاشقش باشه و واقعا بخوادتش و درآمد درست حسابی داشته باشه اصلا براش مهم نیست هزینه های نگهداری.
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲هرکسی هزینه نگهداری فراری رو نداره البته ایشون که کوروت داره و فراریش رو فروخته پولش به هزینه نگهداری فراری نمیرسیده و کوروت رو خریده تا سوپراسپرت اقتصادی که به پول تو جیبی بخوره بگیره شایدم زورش اومده از هزینه های نگهداری فراری یک ادم باید کل درامد و زندگیش رو در نظر بگیره اگه زن داشته باشه طرف خب خرج زن و زندگیش هم باید بده و نباید نصف پولش خرج هزینه نگهداری فراری بشه کسی که سمت فراری و مکلارن و لامبورگینی میخواد بره باید درامدش خیلی بالا باشه اگه نمیتونه از پس داشتن این ماشین ها بر بیاد بره کوروت یا bmw m4 بگیره منطقی تره
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲هرکسی هزینه نگهداری فراری رو نداره البته ایشون که کوروت داره و فراریش رو فروخته پولش به هزینه نگهداری فراری نمیرسیده و کوروت رو خریده تا سوپراسپرت اقتصادی که به پول تو جیبی بخوره بگیره شایدم زورش اومده از هزینه های نگهداری فراری یک ادم باید کل درامد و زندگیش رو در نظر بگیره اگه زن داشته باشه طرف خب خرج زن و زندگیش هم باید بده و نباید نصف پولش خرج هزینه نگهداری فراری بشه کسی که سمت فراری و مکلارن و لامبورگینی میخواد بره باید درامدش خیلی بالا باشه اگه نمیتونه از پس داشتن این ماشین ها بر بیاد بره کوروت یا bmw m4 بگیره منطقی تره
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فراری لوکسه و کیفیتش بالاتره کوروت سوپر ماشین خوبیه ولی خیلی متریال داخلیش معمولیه و کیفیت بالای فراری و مکلارن رو نداره و قیمتش خیلی پایین تره قیمت پایین کوروت هم همیشه بخاطر اینه که کیفیت متریالش معمولیه و زیاد لوکس بودن خاصی نداشته هیچوقت قشر متوسط روبه بالا هم بیشتر میرن سمت کوروت قشر ثروتمند علاقه زیادی به کوروت نداره چون ۹۱۱ هست که لوکسی و اسپرتی و کیفیت بالا رو باهم داره و مکلارن هست که قدرت عالی داره و فراری هست که حفظ ارزش قیمت بالا و اصالت و زیبایی خاصی داره کوروت اینقدر زیاده تیراژش ارزشش رو مثل ۹۱۱ و فراری و مکلارن حفظ نمیکنه و تویوتا کمری سوپر اسپرت هاست محکمه و کم خرج و با قیمت به صرفه
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲حرف بدی نزدم دیسلایک گرفتم کلی حقیقته کوروت سوپراسپرت اکونومی هست و به صرفه ترین و کم خرج ترین سوپراسپرت هست ولی فراری و مکلارن و پورشه ۹۱۱ نمیشه اصلا ولی واقعا خوبه و قیمتش خیلی خوبه و اگه یک ادم با درآمد متوسط ۴۶۰۰ دلار در ماه باشه ادم میتونه بخرتش و دیگه حسرت سوپراسپرت سواری ادم دیگه نداره ولی حرفم حقیقت بود کوروت کم خرجه و برای اقشار متوسط و متوسط روبه بالا جامعه هستش بیشتر
Navid AJ
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خوبه که هیچ کدوممون نه فراری داشتیم و نه فکر میکنم بتونیم داشته باشیم. ولی رگِ گردنمون الکی باد میکنه برای چیزی که مالکش گفته. بابا تا کی تعصب؟ ماشین های فراری همیشه به داشتن هزینه ی زیاد برای مالکانش معروف بودن. حالا مگه چندتا فراری تو ایران هس که شدیم کاسه ی داغتر از آش؟
من عاشق فراری بوده و هستم، اما پولشو داشته باشم و فراری هم بخرم، برای ماشین روزمره ام ترجیح میدم از کوروت استفاده کنم تا فراری. نمیدونم دیدینش یا ن، از هر نظر یه ماشین کامله. به نظرم الان بهترین ماشین جی ام، همین کوروته. تعصبو بریزیم دور تا توزندگی پیشرفت کنیم.
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اره فراری پر هزینه هست حقیقته و همینطور رولزرویس و بنتلی کوروت برای استفاده روزمره بهتره ولی درکل سوپراسپرت برای آخر هفته هاست بیشتر تا طول هفته تو طول هفته باید از سدان معمولی مثل تویوتا کمری و هوندا آکورد استفاده کرد یا از استیشن های سوبارو
رامین
۱۰ فروردین ۱۴۰۲درود بر تو نوید👏👏👏 از تعصب بیجا بیزارم . همیشه گفتم در حال حاضر تکنولوژی به حدی رسیده که میشه به محصولات آمریکایی درجه یک و اروپایی و ژاپنی درجه یک نمره ۸۰ تا ۹۰ داد. پس این همه جبهه گیری و ناسزا واسه چیه. واقعا از نسل جدید بعیده والله ۳۰ سال پیش من سرم تو مجله خواندینیها و ماشین و علمی بود انقدر بی پروا از همدیگه به خاطر محصولات خارجی رسوا نمیکردیم. آخه اینهمه تعصب الکی اونم وقتی نداریمشون🫥🫥
محمد
۱۰ فروردین ۱۴۰۲البته نوید جان یه نکته ای هم این وسط هست اینکه شما اگه محدودیت مالی نداشته باشی از فراری و لامبورگینی و مک الان هم استفاده روزمره میکنی چون ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت حتی هایپر کار های مدرن میتونن با فشار یک دکمه و تغییر مود رانندگی تبدیل به یک ماشین راحت بشن ( حالا نه مثل رولزرویس) غیر از اون خیلی از فراری هارو خود فراری به عنوان ماشین گرند تور و GT بازاریابی میکنی ، در کل چه کوروت چه فراری ماشین های محترمی هستند و هرکدام سلیقه و بودجه های متفاوت رو پوشش میده
بیژن
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اصالت و پرستیژ خرج یه مصنوع تولید انبوه صنعتی نمیشه!
اما خودباختگی درمقابل این مصنوعات و مالکانشون دقیقا از نداشتن اتیکت و پرستیژ خبر میده.
imanenzo
۱۰ فروردین ۱۴۰۲وقتی کالایی حالا هر کالایی که میخواد باشه از بهترین متریال موجود در دنیا ساخته شده باشه مسلما هزینه تعمیر یا تعویضش بالا خواهد بود.مثلا وقتی دکمه های تنظیمات یه فراری یا لامبورگینی یا خودروهای سطح بالای دیگه از فیبر کربن ساخته میشه بسیار هزینش بالا تر از کوروت که متریال عموما از پلاستیک هست خواهد بود.مشتریان فراری طیف خاصی از طبقه جامعه هستن و مسلما ثروت و طبقه اجتماعیشون با مشتریان کوروت متفاوت هست
T 16
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اون فراریه..ین کوروت..اختلاف زمین تا آسمون…دیگه از ماشینهای عامه پسند که تاکسی میشن یا واسه استفاده عادی و روزمره هستن که داغونتر نیستن…چقدر باید یه دکمه رو انگول کنی تا خراب بشه…من پژو دارم چهارده سالشه هنوز پنل بخاری سالمه سالمه…تمام دکمه ها فابریک هستن…خو چرا تو یه فراری با اون کیفیت قطعات باید خراب بشه…البته اگه میخواهید کیفیت ماشینهای آمریکایی رو ببینید حتما برنامه تخت گاز رو ببینید…ولی در کل نظریات عجیب و غریب ندید…دیگه از پراید بدتر نیست که..یا ماشینهای چینی رده پایین…کدوم دکمه..کدوم خرابی…
❤ ب ت bugatti
۱۰ فروردین ۱۴۰۲روندن یک فراری خیلی سخته
منظورم دیوونه وار بودنش نیست
هزینه نگهداری خیلی زیاده
به هر کسی اجازه نمیده که توی پیست برونتش حتی به جرمی کلارکسون
اگر توی جاده فراری دیدید راننده خوش شانس ترین آدم دنیاس
کوروت و پی وان و ۹۱۸ اسپایدر و ۷۲۰ اس و اونتادور یا لامبورگینی رولتو یا حتی هوراکان یا دوج هلکت و مخصوصا کوروت خیلی بصرفه تر هستن
Arshia m3csl
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اره فراری پر هزینه هست حقیقته و همینطور رولزرویس و بنتلی کوروت برای استفاده روزمره بهتره ولی درکل سوپراسپرت برای آخر هفته هاست بیشتر تا طول هفته تو طول هفته باید از سدان معمولی مثل تویوتا کمری و هوندا آکورد استفاده کرد یا از استیشن های سوبارو
رامین
۱۰ فروردین ۱۴۰۲یه سازنده ۱۲۰ ساله خودرو با اون توان مالی و هشتاد سال بزرگترین خودروساز کارهای عجیب و غریب میتونه انجام بده آفرین به شرافتشون که واسه مردم عادی جامعه هم هیجان خلق میکنن پ ن پ ما خوبیم پول یه لندکروزر ده سال کار از رده خارج برای تمام بازارهای جهانی بجز ایران = با همین کوروت واقعا درد سنگینه اگه بفهمیم الکی از محصول الگی گرون استقبال نکنیم. البته اگه میفهمیدیم که الان وضع این نبود بلانسبت عده ای
سوشیانت
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خب مشخصه کوروت با اون پرفورمنسش خودروی فوق العاده ایه و بهتر از فراریه🇺🇲
بی خیال اسم
۱۰ فروردین ۱۴۰۲آره بهتر از فراریه صددرصد
مهدی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲بیجهت از ساخته دست انسان یه قدیسه نسازید. به عقیده منم فراری رنک اول سوپراسپرت سازان دنیاست بدون شک اما دلیل به این نیست که ایراد نداشته باشه در مورد کوروت هم همینطور الکی بزرگش نکنید که یه سال دیگه که کارکرد کوروت ها رفت بالاتر و تق و توقشون افتاد بیرون تو ذوق بخوره. از هرچیزی متناسب با واقعیت انتظار داشته باشید. یادمه سالهای اولی که پلاک منطقه آزاد اومده بود و تب و تاب آمریکایی سواری مثل کامارو و موستانگ باب شده بود همه جوونا تو خوزستان آب از دهنشون سرازیر شده بود اما یه مدت که گذشت و تجربه ها زیادتر که شد دیگه همه دوزاریشون افتاد که اینا هم همچین پوخی نیستن و عیب و ایراد و خرابی زیاد دارن الان من به شما بگم کیفیت داشبورد و رودری یه چارجر و چلنجر مثلا ۲۰۱۲ خیلی بالاتر از پراید ۱۳۲ نیست ممکنه مسخره کنید ولی اونی که داشته یا سوار شده خودش فهمیده من چی میگم همین ایراد مثلا در مورد کیفیت رنگ فراری کالیفرنیا توربو رفیق خودم صادق هست که چند سال پیش تصادف کرد و هنوز که هنوزه تو کارگاه افتاده
MP
۱۰ فروردین ۱۴۰۲طی تحقیقات که بعمل اومده
این یارو که فراریشو فروخته
باعث افت شدید سهام فراری شده!
😅
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ فروردین ۱۴۰۲یک کتاب معروف هست به نام ” راهبی که فراری اش را فروخت”
جدای از شوخی، کتاب بسیار جالبی هست
فرشاد
۱۲ فروردین ۱۴۰۲کسی که خربزه میخوره باید پای لرزشم واسه😂
ولی بعید میدونم کسی که پولش به یه فراری میلیون دلاری میرسه خب یعنی هم وضش توپه هم عشقشو داره
به خاطر چند ده هزار دلار خرج انقد حاشیه نمیسازه