سه نمونه پیشتولیدی ساخت فراری که هریک برای شکلدهی بخشی از تاریخ هایپرکار مشهور این برند یعنی لافراری مورد استفاده قرار گرفتهاند حراج خواهند شد. هر پروتوتایپ نشان دهنده مرحله متفاوتی از فرایند تولید لافراری بوده و میتواند با مبلغ قابلتوجهی فروخته شود. این شاهکارهای تکنولوژی و صنعتی قرار است از ۲۷ مرداد سال جاری تا ۳۱ مرداد زیر چکش جراح بروند.
“خودروی توسعه آلایندگی فاز اول” که در داخل کارخانه با نام F150 مولتو M4 شناخته میشد بر اساس ۴۵۸ شکل گرفت اما شاسی آن تغییر کرد تا بتواند پذیرای قوای محرکه کامل لافراری شود. این خودرو در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به منظور تست قطعات فنی و اطمینان از اینکه قوای محرکه میتوانند تمامی استانداردهای آلایندگی را پاس کنند مورد استفاده قرار گرفت.
سپس نوبت به “خودروی توسعه فنی فاز دوم” خواهد رسید که کمی متفاوت به نظر میرسد زیرا از بخش دم طویلتر سود میبرد زیرا روی شاسی فیبر کربنی پیشتولیدی نشسته است. گفته میشود این خودروی ویژه از بدنه و تریم هایی سود میبرد که در هیچیک از محصولات دیگر فراری دیده نمیشود. این خودرو حتی کارکرد ۳۶۰۶۸ کیلومتری دارد که احتمالاً بیشتر از کارکرد لافراری های تولیدی است.
نهایتاً به خودروی “تصویرگر پیش سری فاز سوم” میرسیم که از نظر بصری مشابه نسخه تولیدی لافراری است. برخلاف نسخه تولیدی، این خودرو از قطعات منحصربهفرد استفاده میکند و حتی دارای نشانی کوچک روی فرمان است که به عبارت F150 اشاره دارد. اگرچه مدلهای تولیدی لافراری محصولاتی نادر و کمیاب هستند اما این پروتوتایپ از آنها هم کمیابتر است. به نظر نمیرسد که این خودروها مجوز تردد در جادهها را داشته باشند اما قطعاً کلکسیونرهای زیادی به دنبال خرید آنها خواهند بود.
رضا باقری
۱۱ تیر ۱۴۰۱باز فراری پول کم آورد شروع کرد به فروش وسائل بدرد نخور ته گاراژ و انباری این ماشینا معلوم نیست ایمنن یا نه
Radmehr
۱۱ تیر ۱۴۰۱شما ببخش
TML BN
۱۱ تیر ۱۴۰۱انشالله ایمنن شما اعتماد کنید بخرید
Muty
۱۱ تیر ۱۴۰۱سلام احمد آقا
Reza Waffen SS
۱۱ تیر ۱۴۰۱2 تای اولی خیلی زشتن آخریم بگی نگی ، بنظرم ارزش خرید ندارن
تحت پیگرد
۱۱ تیر ۱۴۰۱فروش این پروتوتایپ ها یه پسرفت بزرگ به حساب میاد باز اونی که اینهارو میخره دیدن داره
HAMID
۱۱ تیر ۱۴۰۱اونایی که میخرن منطقشون چیه دقیقا؟
میگن ما رفتیم یه ماشین ناقص واسه تست رو با کلی قیمت خریدیم هورا
Scuderia Ferrari
۱۱ تیر ۱۴۰۱افرادی که این پروتوتایپ ها رو میخرن ، میخوان شیفت تکنولوژی و پیشرفت رو از نزدیک مشاهده کنن !!
پیام
۱۱ تیر ۱۴۰۱ملت فهیم ایران شما به بزرگی خودتون شرکت فراری و خریدار این ماشینا را ببخشین اونا نفهمیدن اصلا غلط کردن همه که مثل ما تو رفاه و اسایش زندگی نمیکنن اونا هم دل دارن حالا دستشون به سمند الیکس و پارس تیوفایو و بقیه شاهکارای ایرانی نمیرسه قرار نیست که ماشین سوار نشن بلاخره اونا هم ادمن دل دارن خو.
چی میشد این سه ماه تابستونم مدرسه ها باز میموند
Hamid
۱۱ تیر ۱۴۰۱آقای با مزه کل بدبختی مردم ما اینه که خودمون رو قبول نداریم. فک میکنیم هرکاری خارجیه میکنه حقه مطلقه ولی ایرانی جماعت هرکاری کنه و هر فکری داشته باشه عین باطله.
منظورم خودروسازی نیست بحث کلی هس.
اگه میخوام بقیه دنیا بهت احترام بذارن اول خودت باید به خودت احترام بذاری
speed-hunter-007
۱۱ تیر ۱۴۰۱موتور لافراری روی F40 رو بیشتر از لافراری ترجیح میدم
AMD
۱۱ تیر ۱۴۰۱دقیقا اونایی که میگن این ماشینا ایمنی ندارن ، فاقد ارزشند و…. لطفا اول تحقیق کنن درباره این گونه ماشینا به ماهیت و ارزششون پی ببرند بعد احضار نظر کنن.
Alive man
۱۱ تیر ۱۴۰۱ایمن! انگار خریدارش میخاد باهاش بره مشهد زیارت
محمد
۱۱ تیر ۱۴۰۱یعنی اینقدر کامنت ها سطح پایین و کودکانه شده زیر هر پست آدم رغبت نمیکنه حتی به خود سایت سر بزنه زیر پست رکورد شکنی تسلا طرف جارو برقی جاروبرقی گویان کامنت هارو پر میکنه اینجام به پروتوتایپ های تست و توسعه لافراری که شاید از خود ماشین های نهایی هم تاریخچه توسعه و پیشرفتش با ارزش تر باشه میگه آشغال ته انبار مونده
JDM lover
۱۱ تیر ۱۴۰۱بسیار خاص و نادر مناسب کلکسیونر ها 👌
ارشک
۱۹ تیر ۱۴۰۱به نظرم لافراری اصلی ارزش بیشتری داره چون تکامل یافته تمام پروتوتایپ های قبلیه