تیونر آلمانی ویلز.اند.مور در جدیدترین کار خود به سراغ یک دستگاه فراری ۴۵۸ اسپایدر رفته است؛ البته همانند اکثر پروژههای این تیونر نباید منتظر طیف وسیعی از تغییرات در آن بود . . .
تیونر نام ۴۵۸ اسپایدر را Perfetto گذاشته که یکی از معانی آن در زبان ایتالیایی «تمام عیار و بیعیب و نقص» است. این مدل دارای روکش فیبرکربنی آینهها و دیفیوزرهای کربنی عقب است. اصلاح برخی تعلیقات محفظه موتور و اجزای صندوق، وزن نهایی خودرو را تا حدود ۳۰ کیلوگرم نسبت به مدل استاندارد کاهش داده است. رینگهای ۲۱ اینچی اختصاصی فورجکاری شده از نوع 6Sporz² و با تایرهای S1Evo ساخت هانکوک همراه هستند. سایز این تایرها در قسمت جلو ۲۴۵/۳۰/۲۱ و در عقب ۳۴۵/۲۵/۲۱ است.
در قسمت آخر نیز تیونر با برنامهریزی مجدد ECU و نصب سیستم اگزوز جدید، توانسته قدرت خروجی پیشرانه ۴.۵ لیتری V8 این فراری را تا ۶۳۸ اسببخار افزایش دهد که حدود ۷۶ اسببخار بیشتر از نمونه استاندارد آن است. گشتاور تولیدی نیز با ۶۳۸ نیوتنمتر، ۹۵ واحد بیشتر از حد معمول این خودروست.
امیر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱بابا فراری که استوکش خوبه.
آخه این چیه […] تو قیافش
کاوه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱فقط رینگ ولاستیکش می ارزه به کل صنعت خودرو سازی داخلی بقیه اش پیشکش
mohammad
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا اگه شرایطی میدن من یکیشو بر می دارم !!!!
سعيد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱من آرم شو جلو پیکانم میزنم =))))
این ماشینه کلیتاشم زیاده مخ ما چیز میشه =)))
عباس
۱۲ خرداد ۱۳۹۱داشتن عکس ابن ماشین بهتر از پرایده
سروش
۱ مهر ۱۳۹۱صنعت خودرو سازی ما شیرین ا قرن از غربی ها عقبه.
افرا
۳ آبان ۱۳۹۱عاشقشم.حاضرم جنسیس کوپمو بدم فقط یه صبح تا شب دستم باشه همین
matin razmi
۹ آذر ۱۳۹۱مال خودمه زززززززززززززززززززز
amir.t.
۲۷ آبان ۱۳۹۲چه جلو داشبورد مزخرفی …
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳چرا یه عکس درس ازش نگرفتن؟