فراری گزارش مالی سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرده و در آن میتوانیم برنامههای آینده این برند را نیز مشاهده کنیم.
سال پیش نیز یک رکورد جدید برای اسب رقصان مارانللو به ثبت رسید به گونهای که فروش فراری با افزایش ۳۸۴ دستگاهی روبرو شد که یکی از دلایل آن افزایش فروش ۲۵.۱ درصدی مدلهای مجهز به پیشرانه ۱۲ سیلندر میباشد. این رکورد در حالی ثبت شده که مدلهای کالیفرنیا T و F12 برلینتا از خط تولید خارج شدهاند و تولید مدل ویژه F12tdf نیز به پایان رسیده است.
فراری انتظار ادامه موفقیت خود در سال ۲۰۱۸ را دارد زیرا در سه ماه دوم سال جاری تحویل مدل پورتوفینو به مشتریان آغاز خواهد شد و نهایتاً مدل J50 نیز به فروش خواهد رسید. اگر همهچیز طبق برنامه پیش رود فراری امسال فروش بیش از ۹ هزار دستگاهی خواهد داشت که حاکی از رشد بیش از ۶۰۰ دستگاهی نسبت به سال قبل میباشد. انتظار میرود درآمد فراری نیز افزایش یابد اما خب میزان هزینهها نیز به همین میزان افزایش خواهد یافت زیرا ایتالیاییها در حال تمرکز روی گسترش سبد محصولات و همچنین افزودن مدلهای هیبریدی هستند.
فراری انتظار دارد تا سال ۲۰۲۲ درآمد خالص خود را به حدود ۲ میلیارد یورو برساند. همچنین برنامههایی نیز برای تسویه تمامی بدهیها تا سال ۲۰۲۱ وجود دارد.
رویتزر میگوید محصول هیبریدی فراری در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و البته انتظار میرود اولین کراس اوور این برند نیز اواخر سال ۲۰۲۰ از راه برسد.
سرجیو مارکیونه که درباره این کراس اوور صحبت میکرد گفته که خودروی مورد بحث دارای استایل مرسوم فراری خواهد بود و برای افراد معدودی طراحی میشود. البته این افراد خوششانس که خواهند توانست کراس اوور فراری را بخرند به آفرودهای سنگین نخواهند رفت زیرا مارکیونه تأیید کرده کراس اوور فراری قادر به عبور از صخرهها نخواهد بود.
مارکیونه همچنین گفته که فراری مشکلی با پیشرانههای کمحجم نداشته و محصول الکتریکی نهایی این شرکت هم از صدا و هم از هندلینگی بهره خواهد برد که منعکس کننده میراث فراری خواهد بود.
Khan
۱۶ بهمن ۱۳۹۶توی یه مسابقه واسه زشت ترین کراس اوور ممکن از فراری، عکس توی این مطلب برنده میشه
Khosrow
۱۶ بهمن ۱۳۹۶یک مدل از فراری خیلی فراری بود — مودنا 360 / تولد کراس اوور + افزایش فروش = از خاص بودن فراری کم میشه / فراری رو هر کسی باید سالی یکی دوبار ببینه تو خیابون ..
HORSE
۱۶ بهمن ۱۳۹۶از این نظر که فراری یا کلا هر سوپر اسپرتی باید کمیاب باشه بات موافقم هرچند یکی دو سال خیلی زیاده!
برای مثال توی قطر شما غیر ممکنه هربار که میری بیرون ماشین خاصی نبینی!
بحث مهمتر اینه که فراری خودش هم میدونه داره کمی مخالف روند همیشگیش پیش میره ولی مجبوره!
اگر نخوان ازین کارا بکنن چند سال دیگه کارخونه تعطیل میشه و باید با مارانللو خدافظی کنیم بخاطر اینکه رقباش سبد خرید کاملتری دارن!
ناچارن که انعطاف پذیر باشن.
ایمان
۱۶ بهمن ۱۳۹۶فراری کم کم داره اصالت وپرستیژ برند رو فدای سود بیشتر میکنه.حیفه که با پرستیژترین خودروی دنیا داره به این سمت میره
Ferrari
۱۶ بهمن ۱۳۹۶دوست عزیز پورشه سالهاست تو این کلاس هستش و داره بیشترین سود رو میبره لامبو بنتلی و استون هم دارن وارد این کلاس میشن اون موقع که پورشه کاین رو ساخت بعضیا میگفتن اصالتش زیر سوال رفته ولی اصالت با این چیزا زیر سوال نمیره این که شما یه محصولی بسازی و لی دی ان ای برند سازندشو نداشته باشه یعنی اصالتش زیر سوال رفته
سوال من از شما اینه چرا فراری باید این بخش از بازار پرسود و پرطرفدار رو رها کنه تا رقبا بیشترین بهره رو ببرن؟؟
Ali
۱۶ بهمن ۱۳۹۶“سرجیو مارکیونه که درباره این کراس اوور صحبت میکرد گفته که خودروی مورد بحث دارای استایل مرسوم فراری خواهد بود و برای افراد معدودی طراحی میشود. ”
این مارکیونه هم ثبات نداره اول که ازش پرسیدن که آیا فراری هم قصد تولید کراس اور رو داره گفت باید به سمت من شلیک کنید تا راضی بشم
کاشکی فراری هنوز زیر مجموعه فیات کرایسلر بود تا همون به تولید استیلویو و لوانته راضی میشدن
Ali keyhani
۱۶ بهمن ۱۳۹۶کاش هیچوقت کراس اوور ساخته نشه،ولی اینجوری که بوش میاد ساخت این خودرو قطعی شده،به شخصه واسه خودم تصور یک فراری شانسی بلند خیلی سخته.
aura
۱۷ بهمن ۱۳۹۶عاشق دو خط اخرم
هندلینگ و صدای خوب = میراث همیشگیه فراری