مقایسه امروز ما میان دو برادر قرمزپوش ایتالیایی است که یکی بعنوان جانشین دیگری آمده؛ فراری F430 در ۵ سالی که در خط تولید مارانللو بود، در مدل های استاتدارد با انجین ۴.۳ لیتری V8 با قدرت ۴۸۳ اسب و همچنین با قیمت متوسط ۲۰۰,۰۰۰ دلار بدست مشتریان می رسید.
بعد از F430 نوبت به ۴۵۸ ایتالیا رسید که هرچند امسال او هم پنجمین سال حضورش را در بازارهای جهانی تجربه می کند اما فراری فعلا قصد خداحافظی با آن را ندارد! تولید مدلهای ۴۵۸ اسپایدر هم از ۲۰۱۱ شروع شد؛ خودرویی با انجین ۴.۵ لیتری V8 با قدرت ۵۶۲ اسبی که هم اکنون در حدود ۲۵۷,۰۰۰ دلار قیمت دارد. حالا ببینیم ازمیان این دو برادر کدامیک صدای اگزوز بهتری دارند . . .
[jwplayer mediaid=”۷۲۰۷۳″]
parham
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی عالی!!!!ممنون!
رضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین باید نرم و بیصدا باشه مثل تیبا
اینا چیه هی گاز میدن سروصدا میکنن….
مهدی ف
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳گزینه ج هیچکدام…..
مصطفی فقط MP4-12C
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳تو خارج عجب بی کارایی پیدا می شه ها!
sadegh
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال جان این اینا جنگ اگزوز بودن یا جنگ اعصاب!!؟؟!
واقعا نمیدونم کدومشون، به خدا وقتی گاز میدادن از خود بی خود شده بودم، ولی با این اوصاف فک کنم با 458 بیشتر حال کردم.
انزو
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳458
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳هر دوشون عالین.
اما فراری F430 واقعا یه اسطوره هستش.
رضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نیهاش زیباترین صداها به نظر من پورشه کررا جی تی-پاگانی زوندا-لکسوس lfa-و اونتادور
شما چطوررررررررررررر؟
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳رضا جون،آونتادور و لکسوس رو به شدت باهات موافقم.البته صدای موتور استون رو هم دوست دارم.
Zonda R
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
شاهین عزیز
هر چه هست کمال همنشینه
مستدام باشی
(در مورد پست مادرید)
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ارادت دارم داداشم.سربلند و پیروز باشی زوندا جون.
ROLSE ROISE
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عشق است!!!!!!!!!!!!!!
اما به پای اونتادور نمی رسن!!!!!!!!!!!!!
امید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مهم اینه که جفتشون فراری هستن ولی 458 عشقه
sasan
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳f430روبیشتردوست دارم اما کلا” صدای اکزوز اونتادور رودست نداره بااون بک فایر محشرش مثل شلیک دوشکا میمونه لامصب
کافر مقدس
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳فراری تو اونجا از یه پرادوVXــــــه تو اینجا ارزونترـه :D
PEUGEOT
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳چه صدایی داشت خیلی خفن بود
GTR-50
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳اسپایدر
Mohammad XX
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳صدای هر دوشون جذابه.
ولی صدای فراری F12 یه چیز دیگست: سمفونی دوازده سیلندر !
کاظم قاقی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بینم حقیقت داره فولکس واگن زیرمجموعه اونتادوره؟
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳کمپانی ایتالیایی لامبورگینی سال 1963 میلادی توسط Ferruccio Lamborghini برای رقابت با مدل های جی تی فراری تاسیس شد. این کمپانی سال 1978 کاملا ورشکسته شد و سال 1987 نیز کرایسلر مالکیت آنرا تا سال 1994 بر عهده گرفت که مهم ترین نتیجه این کار به تولید رسیدن دوج وایپر بود. سال 94 کمپانی به یک شرکت مالزیایی فروخته شد ولی آنها از عهده مدیریت لامبورگینی برنیامدند تا آنکه در نهایت سال 1998 آئودی مالکیت آنرا در اختیار گرفت. لامبورگینی سال 2010 مالک استودیوی طراحی Italdesign Giugiaro و سال 2012 نیز مالک دوکاتی شد.
ارادتمندم.
رضا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳نه بوگاتی زیرمجموعه سایپاست!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
کلا صدای اینجور ماشینا زیباست .
سلیقه ایی هست . نمیشه گفت کدام بهترن .
ادم یک منبع برا پراید میندازه صداش خوب میشه . چه برسه به اینها .
un4given
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بنظر من هرچی صدای تولیدی بم تر باشه بهتره. اما خوب بود بسی لذت بردیم .
ESI
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دمت گرم پدال
مرتضی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خدای منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن