مرحلهٔ مقدماتی، گروه نهم، کوپههای فول سایز، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین بنتلی کانتیننتال و آستونمارتین DB11
مجموع آراء: ۱۲۸۶
آراء بنتلی: ۹۳۳
آراء آستونمارتین: ۳۵۳
پیروز دوئل: بنتلی کانتیننتال با کسب ۷۲ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
آستونمارتین DB11 | بنتلی کانتیننتال |
بنتلی کانتیننتال | |
فراری روما | مکلارن GT |
؟ |
فراری روما
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۹
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: طراحی جذاب، کابین کاربردی برای یک فراری، عالی برای مسابقه یا سفر، قابلیت استفادهٔ روزانه
نقاط منفی: تمایل بیشازحد گیربکس به افزایش دنده، فرمان سبکتر از حد انتظار، کنترلهای گیجکننده، برخی تزئینات داخلی ارزانقیمت
چکیده: روما از پشت فرمان خودروی بسیار لذتبخشی است و بدنهٔ زیبای آنهم ادای احترامی به خودروهای GT تاریخی مارانلو است
مکلارن GT
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹
پلتفرم: مونوسل II-T فیبر کربن مونوکوک
امتیاز از کاربایر: ۴.۰ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: شتاب خوب، فضای بار نسبتاً مناسب، سواری راحت، کابین باکیفیت
نقاط منفی: تجهیزات رفاهی کمتر نسبت به رقبا، فقدان سیستمهای کمکرانندهٔ مهم، داغ شدن فضای بار عقب به خاطر پیشرانه، فقدان اپل کارپلی و اندروید اتو، فقدان صندلیهای عقب
چکیده: GT یک مکلارن شهریتر است که پرفورمنسی جذاب، کابین نسبتاً لوکس و تجربهٔ رانندگی راحتی را ارائه میکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
فراری روما | مکلارن GT | |
پیشرانه | ۳.۹ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۲۰ اسب بخار | ۶۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۶۰ نیوتن متر | ۶۳۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۱ ثانیه | ۲.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۰ ثانیه | ۱۰.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۲۰ کیلومتر/ساعت | ۳۲۶ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۲.۴ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۰ لیتر | ۷۲ لیتر |
وزن | ۱۶۳۰ کیلوگرم | ۱۵۷۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۶۵۶ میلیمتر | ۴,۶۸۴ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۶۷۰ میلیمتر | ۲,۶۷۵ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۲۸۰ لیتر | ۴۲۰+۱۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲+۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۲۲۲,۶۲۰ دلار | ۲۱۳,۱۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
R@m!n
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰برام سواله تو گرند تورر لوکس مک لارن انقدر کم کاری کرده تو بحث آپشن های رفاهی؟؟؟
روما رو انتخاب کردم واقعا یه اثر هنریه کابینشم فوق العاده چشم نوازه.
RezaRs
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا اثر هنری همینه که خیلی دوسش دارم و بهش رای دادم
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰مکلارن توی مدل جیتی کم کاری کرده برای رقابت با رقبایی مثل DB11 و کانتیننتال جیتی و….
تجهیزاتی رو که بقیه به صورت استاندارد دارن رو مکلارن به صورت آپشن توی مدل جیتی ارائه میده مثل ترمز جلوی اتوماتیک کروز کنترل تطبیقی هشدار خروج از خط و….
پکیج های مختلفی هم داره مثل پایونر که صندلی های برقی با گرمکن،تنظیم برقی ستون فرمان و نورپردازی داخلی رو با قیمت ۹۵۰۰ دلار در دسترس خریدار قرار میده.
پکیج پریمیوم هم با قیمت ۵۵۰۰ دلاریش،آینه های تاشوی برقی و سیستم صوتی B&W رو با ۱۲ بلندگو و در صندوقِ برقی و یه پوشش برای محفطه بار رو ارائه میکنه.
مدل آرتورا که به تازگی معرفی شده بنظرم خیلی ماشین بهتر و راحت تریه نصب به جیتی.
R@m!n
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰منم آرتورا رو بیشتر دوست دارم استایل با کلاس تری داره، این مک لارن gt به دل نمی شینه
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰اینجا یکم تعصب به خرج دادم و به مکلارن رأی دادم.ولی در کل کانتیننتال جیتی رو بهترینِ این کلاس میدونم.اوج یه کوپه لوکس و باشکوهه.
ممد ژانگولر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰وای فکر کن سوار روما بشی و اونیکه خیلی رومانتیکه سوار کنی به اتفاق هم برین کافه روما بقل برج پیزا صفا سیتی منگوله
بدون اینکه عجله داشته باشی تازه تو راه میتونی دو نفر دیگه سوار کنی سواب ببری
ماشینش هم چهار نفرست ، هم برند فراریه
دیگه چی میخواین ؟
مخم ترکید ?
RezaRs
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰اخ درد دل منو گفتی البته من دو نفر سوار نمی کردم تارمو میذاشتم عقب بعد میرفتیم سر آبی یه جای سر سبز چهار مضراب دلکش بعدش دخترک ژولیده استاد علی نقی وزیری بعدشم در یک حرکت کیوان ساکت وار سمفونی نهم با تار …
( پیوند تمدن ها)
ممد ژانگولر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش رضا اونجوری که میخوای رفتار کنی بری نزدیک جوب آب و از این حرفها ی نیسان آبی زامیاد خودمون هم جواب کارتو میده ????شوخی البته
S
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ایوو موتورز نزدیک ما GTc4داره قصد داشتم یک روز تعطیل برم و از چند تا از ماشین ها گزارش تهیه کنم ولی واقعا با این حرکتی که کامنت هام رو تایید نمیکردن بزور فقط میام تو پدال اونم بخاطر بچه ها
ممد ژانگولر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰S داداش میتونم بپرسم دقیقا کجا میشینی؟
S
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ممد اگر دقیق بخوای تو گوگل مپ بزن جمیرا
هر جا رفت ما همون نزدیکاییم?
ممد ژانگولر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰s داداش دمت گرم بابا end منطقه ایی ??
ی جورایی نزدیک ویلای شیخ ممد خودمون که ?
RezaRs
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰نه ممد اثر هنری باس با اثر هنری جابه جا کرد اون آب هم که گفتم با جاده صاحلی شهرمونم نیازی آسفالتش اسفالت خوبیه حواسم به اون موردشم بود ?
ممد ژانگولر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰یدونه ایی داداش ??
Porsche
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰عاشق فراری روما هستم
استایل جذاب و طراحی فوق العاده بی نظیر
عملکرد هم که مثل یه فراری عالی
مکلارن GT هم یکم توی این کلاس ضعیف عمل کرده میتونست بهتر باشه
منم رعتم توی سایت فراری شخصی سازی کردم چه چیزی شد ???
R@m!n
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰دیگه نمی رم سمت اینکارا ?? به پوچی رسیدم
Audi s8
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰❤❤ferrari roma❤❤
فراری ماشین جذاب تری است
Reza
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰فراری روما ?
mahan
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین خان فراری جز اولین کارخونه ای بود که کلاس جی تی رو پایگذاری کرد و بیشترین خودرو های جی تی ساخته شده برای همین کمپانیه و بنظرم پدر خودرو های جی تی هست!
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه مقایسه دو سوپراسپرت محض بود مک لارن رو انتخاب میکردم بخاطر پرفورمنس بهترش اما اینجا موارد دیگه ای هم مطرح هست مثل راحتی کاربرد و زیبایی و لذت سفر که کفه ترازو به نفع فراری پایین میره
SF90 STRADALE
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰جناب مازیار
بین این دوتا سوپر اسپرت یکی رو انتخاب کن
SF90 استراداله یا 765LT ؟؟؟؟
از نظر شما پرفورمنس مکلارن بهتره ۱۰۰ در ۱۰۰
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ایمان جان
نه از نظر من پرفورمنس مک لارن بهتر نیست ۱۰۰ در ۱۰۰
این شاید مهمترین سوال خودرویی پدال در چند ماه اخیر بوده
اس اف ۹۰ و ۷۶۵ هردو یک موتور با مشخصات تقریبا مشابه پشت صندلی دارن که از این نظر کاملا شبیه هم هستن اما با یک تفاوت اساسی در جلوی ماشین که همون موتورهای الکتریکی برای محور جلو باشه که نقش اساسی داره در اون برتری پرفورمنس فراری و با توجه به اینکه فراری قیمتش هم بیشتره و از تکنولوژی جدیدتری هم استفاده میکنه ( زمان تولید که امروزه بسیار تعیین کننده هست حتی به میزان یک سال) بنظر من این مقایسه ای صددرصد منصفانه نیست
و اگه نظر شخصی من رو بخوای باید بگم که من در کنار پرفورمنس به زیبایی هم اهمیت زیادی میدم و اس اف ۹۰ اون زیبایی “بدون بحث” دیگر محصولات فراری رو نداره ( توجه داشته باش که اعتقاد کلی من بر اینه : فراری زیباترین خودروساز همه دوران هست ) و اگه بخوام یکی رو انتخاب کنم اون ۷۶۵ هست
و برای روشن تر شدن بد نیست بگم :
اما اگه بخوام بین ۷۶۵ و فراری TDF یکی رو انتخاب کنم اون بدون شک فراری هست
SF90 STRADALE
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰چون با قاطعیت و ندید گفتین اگه بحث پرفورمنس بود مکلارن انتخابم بود منم مجبور شدم اسم پادشاه حال حاضر سوپر اسپرت ها رو بیارم که اصل مطلب رو فراموش نکرده باشید
امیدوارم تک تک درگ های این دوتا رو در یکی دو ماه اخیر دیده باشین
توصیه میکنم همه رو دانلود کنید ، ببینید و لذت ببرید
لامصب فرصت لانچ کردن به مکلارن نمیده
با شروع درگ فقط جفت راهنما می بینه ??
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰با قاطعیت گفتم چون پرفورمنس با چندتا عدد مشخص میشه و دیگه سلیقه ای نیست که یکی بگه این و یکی بگه اون
شما هم برای جفت راهنما دیدن راه طولانی در پیش نداری تا نسل بعدی هیبریدی مک لارن?
که البته اونهم پایدار نخواهد بود چون این دور همیشه ادامه داره
SF90 STRADALE
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی شما سلیقه ای عمل کردین متاسفانه
چون 765LT بهتر از SF90 استراداله نیست
اینو همه سایت ها و مجلات معتبر خودرویی میگن و به قول شما ثابت شده هست این موضوع
بعدش اینکه تا نسل بعدی هیبرید مکلارن بیاد فراری هم نظاره گر نیست و برنامه های بزرگی برای آینده داره
شما فعلاً حال رو دریاب که طوفانی راه افتاده و همه رو داره با خودش میبره
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰اولا من که اشاره کردم پرفورمنس فراری بهتره
بعدشم شما گفتی یکی رو انتخاب کن من هم انتخاب کردم و انتخاب هر کسی مبتنی بر سلیقه اش هست دیگه مگه نه؟
SF90 STRADALE
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰شما اول گفتی پرفورمنس مکلارن بهتره
وقتی من اسم SF90 استراداله رو بردم نظرت عوض شد
حالا سلیقه ای انتخاب کردن بحثش جداست و ما به سلایق همه احترام میزاریم
ضمناً تا چند روز دیگه خبر رکوردشکنی جدید در پیست موگلو هم میاد
هایپرکار سنا همه رکوردهای پیست رو از دست میده با وجود اعجوبه فراری
میگی نه بشین و تماشا کن ….
نکته جالب اینکه SF90 استراداله پیست محور نیست ولی همه فن حریفه
هم درگ هم پیست هم عشق و حال
مازیار
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰وای ایمان??
پرفورمنس مک لارن بهتره منظورم به همین مقایسه بود روما و جی تی و این رو هم از روی اعداد جدول بالا گفتم شتاب صفر تا صد و درگ که به احتمال زیاد در پیست هم عملکرد بهتری داره
یک بار دیگه تکرار میکنم منظورم به مک لارن جی تی نسبت به فراری رو ما بود و نه اس اف ۹۰
SF90 STRADALE
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا مازیار قبول کردم ok
میگم ای کاش پست های فراری و مکلارن تو سایت زیاد باشه و بشینیم با هم کل کل کنیم و لذت ببریم
من تنها _ شما همه ??
مازیار
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰????
عشقت به فراری قابل توجه هست و البته فراری هم لایق این عشق
و اگه منتظر کل کل واقعی هستی باید تا زمان معرفی رسمی T50 گوردون مورای صبر کنی?
SF90 STRADALE
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ممنون که عشق ما رو درک میکنی جناب مازیار
عشق ماشین بودن ، دنیای بزرگی برای خودش داره و امیدوارم همه به عشقشون برسن
علی turbo s
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰من 488پیستا +765ltبه جای sf90انتخاب میکنم.
ارش
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰روما شاهکاره طراحیه انگار کارخانه فراری درخواستشون گذاشتن داخل ماشین زمان و فرستادن برای داوینچی یا رافائل یا میکل آنژ اونا هم یه پیکره تراشیدن فرستادن چقدر یه ماشین میتونه زیبا باشه!!
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰این مکلارن در مقایسه با روما یکم چیپ به نظر میرسه از طراحی بیرون بگیر تا کابین
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست من مهدی
از نظرات مفید شما هم استفاده میکنیم ممنون میشم بیشتر مشارکت کنید
Farzad
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰فراری روما فوق العادس ،استایل رترو ، بی نهایت زیبا و شیک در واقع روما ورود پر قدرت فراری به عصرجدید محسوب میشه ، کابین هم فوق العاده مدرن و چشم نواز هست و به چرم پریمیوم، تودوزی آلکانترا و تریمهای فلزی و مشکی براق مجهز شده . نوع طراحی داشبورد باعث شده بخش راننده و سرنشین از هم جدا شه که زیباییش رو دو چندان کرده .
پیشنهاد میکنم درسایت فراری حتما یک روما شخصی سازی کنید و لذت ببرید .
RezaRs
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰فرزاد افسوس تهش چی ؟ هعیییییییییییییی??♂️?
Farzad
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰دیگه چه کنیم ، بی خیالی یه هنر ظریفه !
R@m!n
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰یه دونه با رنگ روسو کورسا شخصی سازی کردم اشکم دراومد عجب چیزی شده ???
Farzad
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰بله این رنگ با فراری مفهوم پیدا میکنه ?
Zakaria
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰یک نکته درباره دوئل ها که تو پاراگراف آخر نوشته اما کمتر کسی بهش عمل میکنه “این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند”
پیشنهاد میکنم قبل از اینکه برید سراغ جدول مشخصات، از خودتون بپرسید که کدوم رو دوست دارید بعدا برید سراغ جدول. یه بچه هم میتونه جدول رو بخونه و مقایسه کنه اما تو این نظر سنجی بحث اصلی محبوبیته. خیلی وقتا شده که دوستان رایشون با دیدن قیمت یا قدرت تغییر میکنه. به نظر من به اعداد زیاد توجه نکنید، ببینید اول از همه دلتون چی میخاد، بعدا میتونید با منطق بررسی کنید که کدوم منطقی تره
GT
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰به روما رأی دادم چون، استایل موتور جلو و کابین زیباتری داره
GT
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰دوستان شما در فینال به روما رأی میدید یا کانتیننتال؟
RezaRs
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰نمی تونم الان تصمیم بگیرم سختر شد خب از یه طرف یه غول لوکس سریع و زیبا
از یه طرف یه فراری خوشکل و زیبا و سریع
۱۰ ۲۰ ۳۰ ۴۰ بهترین راهه
GT
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای دهقان نوشتید فضای بار مکلارن (نسبتا) مناسب!!
فضای بار مکلارن روی هم ۵۷۰ لیتر هست، که یعنی ۲۰ لیتر هم بیشتر از مرسدس S کلاس جدیده، که این فضای بار بسیار زیاده، اونوقت دیگه (نسبتا) برای کجاشه؟!
امیر دهقان
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام
این نقاط مثبت و منفی از سایت کارانددرایور گرفته میشن و در اونجا نوشته نسبتاً مناسب
دلیل این موضوع میتونه دو قسمتی بودن صندوق بار مکلارن باشه، یعنی یه صندوق جلو و یکی عقب که قطعاً به اندازه صندوق بار S کلاس کاربردی نیست
داغ شدن فضای بار عقب هم که ذکر شده میتونه دلیل دوم باشه
GT
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰بله، ممنون?
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰حتما و حتما فراری
SF90 STRADALE
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰شخصی سازی یک فراری توسط خود کارخانه خیلی جذاب هست و به دل میشینه
جذاب تر از اون گزینه های بی نهایت Tailor Made هست که حد نهایی یک تیون ظاهری توسط یک برند سطح بالا رو نشون میده
سهند
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا فراری بهتره و من به فراری رای دادم.
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰من خیلی ساله که طرفدار فراری ها هستم ولی خب همیشه سعی میکنم منطقی نظر بدم. روما رو آنچنان در حد و اندازه نام فراری نمیدونم هرچند که ممکنه از ۹۰% خودروهای همکلاس خودش بهتر باشه مخصوصا این مکلارن اما اگر قرار به قیاس با کانتیننتال باشه مطمئنا نظرم رو کانتیننتال هست اگر چه فکر میکنم درست تر اینه که 812 رو با کانتیننتال مقایسه کنیم
mahan
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰مهدی جان می خواستم همینو بنویسم کاملا موافقم.کانتبننتال رو بیستر میپسندم توی این کلاس هم راحتی مهمه و هم کاربرد متاسفانه همه جا اسفالت ایینه نداره و یکم برای خودرو هایی مثل استون مارتین و فراری و مک لارن دردناکه!و توی این کلاس فضای باز و راحت ارجئیت داره
Amin
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰من به روما رای دادم
چونکه مک یه ماشین gt نیست
ماشین gt باید موتور جلو باشه، باک سوخت بزرگی داشته باشه،ارتفاعش خیلی کم نباشه و راحت با اپشن های زیاد باشه برای سفر های طولانی ،باگشتاور زیاد
اما مک فقط یه سوپر کار مثل ارتورا هست که ضعیف تر شده،نه که بد باشه،ولی خب gt نیست
Sina10
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰مکلارن از لحاظ تجهیزات خیلی خیلی ضعیفه
با این که GT رقیب روما نیست ، موافقم
این مکلارن بیشتر رقیب 812 هست
همچنین طراحی روما بسیار زیباست ، واقعا عالی از آب در اومده
ولی احساس میکنم فراری روی تبلیغات این مدل اشتباه کرده ، یجوریه که انگار هیچ خبر یا درگی از نیست ، باید روی عملکردش بیشتر مانور بده
اینجا هم انتخابم روما بود
mm.y@rlou
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰مکلارن خوبه ولی فراری یه برند هست که از اول فقط داره خودرو هایی درست میکنه که تو کلاس خودشون معییار بودن
Amirreza
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰شاید مکلارن فنیش بهتر باشه ، ولی شاهکار هنری فراری که داخل و بیونش میتونه توی موزه لوور نگهداری بشه خیلی بیشتر از شتاب چند دهم بهتر ارزش داره
England
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰نمای پشت مکلارن به مراتب زیباتر و خشن تر هست نمای جلو هم هردو در یک سطح نمیشه گفت زیبان
کابین فراری قسمت دریچه های وسط نا متقارن یعنی اصلا اعتقادی به تقارن و توازن توی طراحیش نداشتن بین دریچه سمت راننده با شاگرد.
کابین مکلارن یکی از معایبی که من واسش میدونم نبود فرمان شکیل و ساده بدون کلید بودنش
نکته ای که مورد برسسی قرار داده شده و برعکسش دوستان نظر میدن کابین با کیفیت در مقابل کابینی که از متریال ارزان قیمت و بی کیفیت ازش استفاده شده…
نقاط مثبت مکلارن : کابین باکیفیت و …
نقاط منفی فراری : تزئینات داخلی ارزان قیمت و …
و یک گله دیگه از پدال چرا میگردین بدترین تریم و بدرنگ ترین رو برای کابین مکلارن ها قرار میدین؟ که نظر کاربر بی طرف هم منفی جلوه بدین؟
همیشه انصاف رو رعایت کنین این تریم قرمز کابین مکلارن بدرنگ ترین هست ( البته من منبع خبر رو نمیدونم کجاست شاید اون ها از این عکس ها استفاده کردن )
و در کل با وجود برتری فراری در جمع بندی ها به عنوان یک خودروی جی تی به برند مورد علاقم ینی مکلارن رای دادم.
ایران
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰مشخصات خیلی نزدیک ولی به نظرم فراری بهتر هست
ارشیا
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ادم هرچی به روما نگاه میکنه خسته نمیشه??