فراری لافراری هفت سال پیش و به عنوان اولین هایپرکار هیبریدی این برند عرضه شد. در دل لافراری پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری که خودش قدرت ۷۸۹ اسب بخاری تولید میکرد قرار داشت. البته وقتی سیستم هیبریدی ملایم به این مجموعه اضافه شد قدرت ترکیبی خودرو به ۹۵۰ اسب بخار رسید. این نیروی عظیم باعث شد لافراری شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیهای را ثبت کند. در ویدئوی جدیدی که در شبکههای اجتماعی منتشر شده شاهد شتاب گیری فوقالعادهی لافراری در اتوبانهای آلمان هستیم.
در این ویدئو لافراری سفید رنگی را میبینیم که قبلاً به سرعت ۲۱۷ کیلومتر در ساعت رسیده و صدای نیروگاه ۱۲ سیلندر نیز به گوش میرسد. این خودرو در یک چشم بر هم زدن از سرعتهای ۲۵۰ و ۳۰۰ کیلومتر در ساعت عبور میکند و پس از انتخاب دنده هفتم شاهد رسیدن خودرو به حدود ۳۳۰ کیلومتر در ساعت هستیم.
سرعت خودرو به آرامی افزایش یافته و از حداکثر سرعت ادعایی سازنده یعنی ۳۴۹ کیلومتر در ساعت عبور میکند. شتاب گیری این خودرو تا سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت ادامه داشته و نهایتاً به ۳۷۲ کیلومتر در ساعت رسیده و اینجا ویدئو قطع میشود. بزرگراهی که لافراری در آن جولان داده بار ترافیکی کمی داشته و تنها چند خودروی سواری و کامیون در آن دیده میشوند. از درون کابین سرعت خودرو خیلی بالا به نظر نمیرسد اما خب کیلومتر شمار واقعیت را به ما میگوید.
فراری تولید لافراری را در سال ۲۰۱۶ به پایان رساند و از آنجا به بعد تولید لافراری آپرتا روباز شروع گردید. آپرتا بهبودهایی نسبت به لافراری استاندارد داشت اما همان استایل اصیل لافراری را حفظ کرده بود. امروزه فراری SF90 استراداله در بازار حضور دارد که یک فراری پلاگین هیبریدی بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیهای را ثبت میکند. دربارهی تکامل صحبت میکنیم…
[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
Khosrow
۳۰ فروردین ۱۳۹۹راننده چه زندگیی کرد / سکوت ..
GERMANY
۳۰ فروردین ۱۳۹۹چند تا سوپر اسپرت هستن که حتی شنیدن اسمشون هم لذت بخشه برای من:
این سلطان
slr
انزو…
چلنجر
812
m5
جسکو
gtr
sls
sq8
و بعضی سلاطین هم هستن که الان یادم نیس
mehdi
۳۰ فروردین ۱۳۹۹سوپر اسپرت موتو وسط و عقب
پورشهgt2rs فراری488pista لامبورگینی svj مک لارن720s
سوپر اسپرت های موتور جلو
کوروتzr1 فراری 812 سوپرفست وایپرacr نیسان gtr مرسدس amg gtr
اینا خدا هستن تو کلاس های خودشون
سینا BMW
۳۰ فروردین ۱۳۹۹داخل کلاس سدان هاو استیشن به ترتیب:
بیامو M5، بنز GT63S ، آئودی RS6 ,بنز E63S ، بیامو M8 گرند کوپه ، پورشه پانامرا
آفرود ها:
جی کلاس، رانگلر،تویوتا تاکوما،F-150 رپتور،لندروور دیفندر
♤Angus_812♤
۳۱ فروردین ۱۳۹۹شیرون و ویرون فراموش کردی
Amir Ferrari
۸ مهر ۱۴۰۰آخه شیرون و ویرون ماشین هستن؟
همین ویرون که شما میگی تو ۵ درگ با لافراری ۵ دست باخت ۲ دست دیگه هم مسابقه دادن بازم اون لافراری ۲ دست رو برد که میشه ۷ بر صفر لافراری
SFXSuperFast
۳۰ فروردین ۱۳۹۹یادش ب خیر ی دوستی بود میگفت لافراری تو سرعتای بالای ۳۰۰انقد لرزش داره ک انگار داره از هم میپاشه!
۳۷۲بدون ذره ای لرزش
…
چیز جالب دیگ کلیپ وقتی بود ک یکم سرعتو کم کرد تا اون نوار آبی بوست الکتریکی پر بشه
بعد دوباره شروع ب شتاب گیری کرد و با بوست کرز رسید ب ۳۷۲
Khosrow
۳۰ فروردین ۱۳۹۹حالتو دوست دارم ? ..
ایمان
۳۰ فروردین ۱۳۹۹اگه طراحی LaFerrari داغونه چه ماشینی قشنگه به نظرتون ؟؟؟؟
داری درباره یکی از زیباترین هایپر کارهای دنیا حرف میزنی
ولی فکر کنم شما فقط میخواستی یه نظری داده باشی
فرید
۳۰ فروردین ۱۳۹۹اصلا لافراری یعنی آخر فراری!
اشتباه فراری این بود که بعد لافراری به تولید ماشین ادامه داد. آخه لافراری نهایت ماشینه و دیگه بالاتر از اون نمیشه رفت!
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹یادمون نرده بعد از انزو هم همین حرفو میزدیم ولی لافراری …!!!
تخصص اقای خاص بالاتر رفتنه حتی اگه به سقف برسه خب کاری نداره میشکافدش و بالاتر میره!
حمید
۳۰ فروردین ۱۳۹۹عشقه به تمام معنا
???لافراری???
یکی از به یاد ماندنی ترین خودروها خواهد بود
از دیدنش سیر نمیشم
آریا ماشین
۳۰ فروردین ۱۳۹۹پدال لطفا اخبار و تصاویر جاسوسی از جانشین مک لارن ۵۷۰s رو پوشش بدین
Range Rover
۳۰ فروردین ۱۳۹۹عمرا اگر این سرعت 372 باشه
از کنار کامیون که رد میشه همچین چیزی نشون نمیده مگر اون کامیون هم 250 تا سرعت داشته باشه
از همه مهمتر اینکه اصلا رسمی نیست
Farzad
۳۰ فروردین ۱۳۹۹قدرت پیشرانه الکتریکیش از قدرت تویوتا پریوس بیشتره ?
از نظر فنی اگر همهی بالها و دیفیوزرها باز باقی بمانند و سرعت خودرو بیش از 320 کیلومتر در ساعت باشد لافراری به حدی داون فورس تولید خواهد کرد که میتوان آن را بهصورت وارونه (مثلاً روی سقف تونل) راند !!!!!!!!!!!!!!!
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹مگه فیلمشو ندیدی ؟ من چند سال پیش دیدم تو یه تونل باداین کارو کردن!
سروش
۳۰ فروردین ۱۳۹۹حداکثر سرعت مجاز کامیون و تریلر در اتوبان های آلمان ۱۰۰km/h است. نحوه عبورش کنار کامیون مشکوکه. اختلاف ۲۵۰ کیلومتری سرعت با کامیون نداشت واقعا. حدود ۱۵۰ تا بیشتر بیشتر از کامیون میرفت. برداشت شخصیمه نمیگم لزوما درسته
رزیتا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹تنها فراری مدل 458 پلاک ملی تو ایران که صاحبش قیمت هشتو نیم میلیاردی گذاشته روش ، این آقا یکی از ورزشکاران معروف هستش کهه تونسته از قانون واردات خودرو بدون محدودیتو ظوابط که فقط مختص به ورزشکارا و هنرمندا و جانبازای خاص هستش
Joker
۳۰ فروردین ۱۳۹۹کلا تو همیشه یه چند سالی از همه اخبار عقبی،این فراری که تو میگی آخرین قیمتی که تو ایران معامله شده ۳۵ میلیارد بوده! الان با ۸/۵ میلیارد تو ایران نهایت یه s500 2014 بدن بهت…یه خورده آپدیت باشی بد نیست گُل…
رزیتا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹آره این فراری مدل 2012 هستش و این اخبارم برا شیش هفت سال پیش هستش ، منم چون تیتر خبر در مورد فراری بودش یهو یادم افتاد به این خبر ، حالا قیمتو به روز حساب نکردم ، خوب که چی !!؟؟؟ مشکل شما فقط همینه !!؟؟ حالا به خیال خودت مچ گرفتی !!؟؟ حالا اگه پیش خودت فکر کردی مچ گرفتی !!! عیب نداره واسه خودت ذوق کن گرفتی ولی دیگه قیافه نگیر !!! عجب اوضاعیه ها !!!! یه دفعه وسط مطالعه یکی بیاد بپره تو مانیتور موبایلت !! خیلی حرکت خنده داری حساب میشه مثلا” !!!!! باید بهش بگم چقدر بی مزه ای !!!! چجوری باید بگم؟
Joker
۳۰ فروردین ۱۳۹۹مانیتور موبایل!!!؟???? اسکندر زمانی
Hamidreza
۳۰ فروردین ۱۳۹۹بابا رزیتا خانم
چرا یدفعه قاطی کردین؟ این بابا یه چیز گفته
بهتر بود ذکر میکردین قیمتش مال چند سال پیشه و الان حضور ذهن ندارید…
در ضمن ژوکر عزیز اشتباهات نوشتاری ممکنه پیش بیاد من خودم تجربشو داشتم …
یه چیز هم خارج از این بحث به کاربر عزیزی که ادعای تعریف از مک لارن داشت بزنم ؛ داداش این بحث رو ادامه نده …
سینا BMW
۳۰ فروردین ۱۳۹۹چند ۴۵۸ دیگه هم هست، اهواز یکی دیگه هم هست، کلا داخل اهواز هرجور ماشینی پیدا میشه که اکثرا برای قبل سال ۲۰۱۳ هستن به جز هیوندای ها و کیا ها
رزیتا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹این مدل 458 که من گفتم پلاک ملی هستش ولی اونایی که شما میگین پلاک اروند هستن چون آبادان و خرمشهر آزاد شده و عبورو مرور ماشینای مناطق آزاد آبادانو خرمشهر حتی تو اهوازم آزاده ……. البته تا اونجایی که من اطلاع دارم
Saeed
۳۱ فروردین ۱۳۹۹تو اهواز ۳تا کوروت هست یکی نسل ششم به رنگ زرد
دوتا هم نسل هفتم به رنگ آبی و زرد
و البته جگوار Fتایپ هم به رنگی بین قرمز و نارنجی و یه نیسان gtrبه رنگ آبی نفتی و یک رم ۱۵۰۰و یک فورد سری f وجود داره
ولی فکر نکنم فراری باشه
ارشیا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹وووووووووف
تنها فراری که میخوامش با ۸۱۲
هر چند یه کوچولو ایراد داره کار انگاری???
مهدی
۳۰ فروردین ۱۳۹۹یعنی عاشق اون پراید سوارای ۱۸ ساله ای هستم که پرچمدار قدیسه صنعت خودرو رو زیر سوال میبرن
Moein
۳۰ فروردین ۱۳۹۹نظر دادن از رو منطق بحثش فرق داره با نظر دادن از روی لجبازی
لافراری بزرگتر و اثبات شده تر از این حرفهاست که بخواد بازیچه خاله بازی ها و بکش مکش های ما باشه?
ایمان
۳۰ فروردین ۱۳۹۹فراری گفت ۰ تا ۱۰۰ زیر ۳ ثانیه ؛ ۲.۴ ثبت کرد
فراری گفت تاپ اسپید ۳۵۰ ولی ۳۷۲ کیلومتر رو ثبت کرد
به قول یکی از دوستان فراری در اعلام مشخصات محصولاتش به مردم دروغ میگه و کمتر از چیزی هست که اعلام میکنه
این کلیپ جواب اون دوست عزیز طرفدار مکلارن بود
چه زود جوابتو گرفتی دوست عزیز
اگه نکته ای ، حرفی ، حدیثی هست بفرما
❤❤ فراری همیشه در اوج ❤❤
دانیال_Surrey،England
۳۰ فروردین ۱۳۹۹این کلیپ که خیلی قابل اطمینان نیست.
شما به قابل اطمینان تر از اینا انگه الکی میزنی!!!
..
در ضمن شما اگه بیشتر از کریس هریس و چندتا نشریات دیگه میفهمی دیگه من حرفی ندارم.
..
این بحث و کل کل مسخره رو هم خواهشا تموم کن.?
ایمان
۳۰ فروردین ۱۳۹۹کجای این کلیپ مشکل داشت آقا دانیال ؟؟؟؟
کریس هریس یک عاشق سینه چاک مکلارنه مثل کچل خان درگ تایمز
ضمناً فرناندو آلونسو عاشق این ماشین بود ؛ اون نمی فهمه ؟؟
نشریات و مجلات خودرویی فقط از فراری بد میگن ؟؟ همش از مکلارن تعریف و تمجید میکنن ؟؟
ایلیا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹میشه لطف کنی اسم مکلارن رو دیگه نیاری شما؟
خدا شاهده سر سوزنی به هیچ خودرو و خودروسازی از شرق تا غرب این کره ی خاکی تعصب ندارم. عاشق همشونم از فراری بگیر تا تویوتا و نیسان
با کل کل هم مشکلی ندارم، ولی کلک کردن شما یجوریه، نچسبه!
خودت هرچی دوس داری میگی گ بچه ها رو تحریک میکنی بعد وقتی حرفی میشنوی مثل بچه مدرسه ای ها قهر میکنی و دم از اخلاق میزنی که چرا تخریب میکنید!
فراری خوب، بقیه بد… دیگه دست بردار لطفا
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹اگه کریس هریس راجع به کل فراری گفته چیزی من در جریان نیستم اما اگه منظورت صرف لافراری بود باید بگم منبعتو عوض تو مستند Apex the story of hyper cars همین کریس هریس برای توصیف لافراری کلمه کم اورده بود !
میگفت لذت روندنش برای یه نفر زیادیه !!!
دوما این اولین باری نیست تاپگیر سر فراری از این بازیا میاره ! هنوز اون گندی که توی رقابت پانامرا و GTC4 بالا اومد از تقلبشون هنوز تازس!
علی
۳۰ فروردین ۱۳۹۹از اونجایی که فراری بیچاره تا حالا به سرعت بالاتر از 370 نرسیده و با دستکاری کیلومتر ماشین یه رکورد الکی زده چقدر خوشحالین
فک کن مکلارن نزدیک 3 دهه پیش به سرعت 393 رسید
اینجاس که میگن چیزی که واسه شما آرزوست واسه فن های مکلارن خاطره هاست
لول
Hamidreza
۳۰ فروردین ۱۳۹۹مک لارن واسه خیلی ها ثابت شدس اما بعضیا از سر لج و غرور نمی خوان بپذیرن
حالا لطفا به این بحث پایان بدید شاید از رو رفتند
من تلاشمو کردم بعضیا عوض نمیشن
مک لارن خیلی بی حاشیست بهتره ما طرفدار هاشم از دیدنش عشق کنیم و هیتر ها رو به حال خودشون رها کنیم…
از همه خواهش میکنم کاری به کار هیتر ها نداشته باشند…
بهتره از دیدن این فراری هم لذت ببریم ! حالا بیخیال فیک بودن اعداد یا واقعی بودنشون …
ایمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۹حاجی چرا حرفی میزنی که باعث تعجب و حیرت همه بشه
اول برو یکم مطالعه کن بعد بیا کامنت بزار
انزو ZXX با تاپ اسپید ۳۹۵ کیلومتر چیه پس ؟؟؟؟
شما طرفداران مکلارن حرفایی میزنید که ما مجبور میشیم همیشه نمک روی زخمتون بپاشیم و بهتون طعنه و کنایه بزنیم
خوبه بگم اون رکوردی که F۱ زد مدیون انجین توانمند BMW بود
خوبه بگم مکلارن هنوز در طراحی و توسعه یک انجین از ابتدا عاجز مونده
خوبه بگم …. یا بسه دیگه ؟؟؟؟
پس اول مطالعه و بعد کامنت
بن
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹جدی؟؟؟؟ایمان داری zxx رو با f1 مقایسه میکنی؟تکنولوژی f1 که مال ده سال قبل zxx عه.قدرت zxx هم 283 اسب بیشتره از f1. این چه مقایسه ایه؟در ضمن.همکاری مکلارن با bmw برا انجین چیز بدی نیست که بخایم بزنیم تو سرش.همه چیز هم انجین نیست که بخایم بگیم رکوردو مدیون انجینیم.تازه f1 سوپر اسپورت بدون بال بود.خسته نمیشید ازین مقایسه های چرند؟من برا حفت برندا احترام قائلم.ولی با این حرفاتون حال ادمو بهم میزنید از برند مورد علاقتون.
GERMANY
۳۱ فروردین ۱۳۹۹چند تا تو پارکینگ داری داداش علی؟
Farzad
۳۱ فروردین ۱۳۹۹روح فرمول یک تو لافراری دمیده شده …
هیچ حالت رانندگی خاصی نداره تمام قدرتشو در هر لحظه در اختیار راننده قرار میده و یه راننده با مهارت بالا میخاد که از پسش بر بیاد که نمونشو دیدیم …
لافراری یعنی معجزه !
شاید هر چند وقت یه بار یکیشو ببینیم ، شاید …
ارش
۳۰ فروردین ۱۳۹۹اوه اوه به راحتی ۳۷۲ کیلومتر رو رد کرد.
car fan
۳۰ فروردین ۱۳۹۹والا بنظرم لافراری نمی ارزه نسبت به قیمتش… نزدیک 3 میلیون دلاره! خوب جاش میری با 1.5 میلیون دلار ی پورشه 918 میخری
MoNsTeR
۳۰ فروردین ۱۳۹۹اون 1.5. میلیون دلارو پول عشق میدی داداش نه پول اضاف
عاشق که بشی… دیگه بقیش دست خودت نیست??
OMID
۳۰ فروردین ۱۳۹۹پورشه قیمت کارخونش نهصد و خورده ای هزار دلار بود
از بین سه گانه 918 و لافراری و p1 ارزونترین پورشه بود همچنین بهترین قابلیت رانندگی روزمره و کمترین آلایندگی رو داشت
به نظرم بهترین ماشین این سه رقیب 918 هست
دانیال_Surrey،England
۳۰ فروردین ۱۳۹۹دقیقا.?
918 رو هنوز که هنوزه من به خیلی از این هایپرکارهای امروزی هم ترجیح میدم.
بی تعارف یه پکیج کامل ماشین بود.
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹خوشم میاد دانیالم پرید وسط دقیقا اوه یس منم همینو میخواستم بگم !
فکر کن رونالدو میخواد بره هایپرکار بخره نظرش رو لافراریه بعد زنش میگه وای نه کریس اگه لافراری بخری پولمون تموم میشه قسط یخچال و لباسشویی رو از کجا بدیم ؟
بعد پسرش میپره وسط میگه باباجون میدونی با خریدن لافراری تیشه به ریشه اتمسفر میزنی !
پس اینطوری شده که رونالدو به جای فراری رفت یه 918 خرید !
کامان !
بابا اگه قد کوره اجر پزیم الاینده باشه تو این تیراژو تو این تعدادی که داره رونده میشه از مشکلی نداشت!
Mclaren
۳۰ فروردین ۱۳۹۹دقیقا با دانیال جان و امید جان موافقم.
حرف کاملا منطقی
MoNsTeR
۳۱ فروردین ۱۳۹۹گفتم بازم میگم شما داری اونو با عقل انتخاب میکنی
اما اینو با عشق، چشم بسته میشه انتخاب کرد?
من قبلا عاشق بودما اما وقتی از نزدیک دیدمش نه شیرون به چشم اومد، نه پی وان و 918
این اصن یه تافته جدا بافتهست
خود صاحب نمایشگاه هم میگفت لافراری نگین نمایشگاهمونه
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹میخوام بدونم الان قیمتا دستتون هست ؟ یعنی میدونین تو گالریا الان قیمت لافراری چنده 918 چند ؟
قطعا جوابتون نه هست!
Hamed
۳۱ فروردین ۱۳۹۹نمیارزه یعنی فقط وقتیکه 1.5 میلیون از فراری میخری ولی ماشینت الان تو گالری های موناکو لندن و آمریکا تا 5میلیون دلار هم معامله میشه تازه این ماشین کلاسیک نیست هنوز
امیر
۳۰ فروردین ۱۳۹۹فراری = لذت رانندگی
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹فراری = لذت زندگی
امین
۳۰ فروردین ۱۳۹۹بعضی ماشینا هستن نگاه که می کنی انگار دیروز معرفی شدن مثل لا فراری اونتادور سنتناریو و…
Hamidreza
۳۰ فروردین ۱۳۹۹لافراری واقعا ماشین عالییه
فقط متاسفانه برخی محدودیت ها رو داره
اما واقعا رویاییه
iman
۳۰ فروردین ۱۳۹۹زمانی که انزو رونمایی شد بهترین ماشین ساخته شده تا زمان خودش بود و زمانی که لا فراری به بازار اومد باز هم بهترین خودروی ساخته شده تا اون زمان بود،بیصبرانه منتظر جانشین لا فراری هستم
علیرضا
۳۰ فروردین ۱۳۹۹زیباترین خودرویی که تا حالا دیدم
حسین
۳۱ فروردین ۱۳۹۹داشت پرواز میکرد نه رانندگی!!! برگام!
ایمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۹خدا رو شکر تعداد طرفداران مکلارن در سایت زیاده ولی نمیدونم چرا همشون میگن این بحث و کل کل مسخره رو تمومش کن ؛ جریان چیه ؟؟؟؟
نکنه مقابل طرفداران فراری حرفی واسه گفتن ندارین ؟؟؟؟
ولی نه ، یک طرفدار مکلارن همیشه حرف واسه گفتن داره
درسته جلوی یک برند افسانه ای و بزرگ بنام فراری قصد خودنمایی و عرض اندام دارین ولی یادتون باشه یک شیر همیشه اوضاع قلمرویِ خودشو زیر نظر داره و نمیزاره کفتارها صاحب اون قلمرو باشن
یه چند وقتی با هایپرکار ” آتشین ” خودتون رکورد چندتا پیست رو زدین فکر کردین همه چی تمومه ؟؟ نه دوستان این تازه شروع یک ماجراست
نکته : اینجا منظور از آتشین یعنی هایپرکار تولید محدودی که همش آتش میگیره
شما طرفداران مکلارن باید سرتون رو بالا بگیرید و بگین ما هم هستیم نه اینکه بگین میشه لطفاً بحث رو تمومش کنید
هیچوقت جا نزنید حتی مقابل طرفداران برند بزرگی مثل فراری
این تلاش های مکلارن برای رسیدن به فراری شاید یک روزی جواب داد
ما با قدرت همیشه پیشرو بودیم و هستیم و شما هم برای رسیدن به ما تلاشتون رو بیشتر کنید
این داستان ادامه دارد ….
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹آتشین عالی بود !
هههههههه!
ایمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۹دیدی M جان ؛ عجب زمانه ای شده
طرفداران مکلارن دیدن تو سه گانه هایپر کارهای مدرن از مکلارن کمتر حرفی زده میشه و فراری بیشتر تو چشم هست ، پیش خودشون گفتن بیاییم بگیم پورشه بهتر از همه هست
ما هم حرفی نداریم پورشه واقعاً عالیه ولی چی شد یکدفعه P۱ از ذهنتون پاک شد و ۹۱۸ رو بهترین دونستین و LaFerrari رو مناسب هیچ کاری ندونستین ؟؟؟؟ برای هزارمین بار طرفداران مکلارن ، پشت دیوار پورشه قایم شدن
اگه دقت کرده باشی تا اینکه جلوی فراری حرفی برای گفتن نداشته باشن سریع پای پورشه رو میکشن وسط
از داشته هاتون صحبت کنید خواهشاً
Hamidreza
۳۱ فروردین ۱۳۹۹مثل شما نیستیم
اینقدر تعصب چشممون رو کور نکرده…. به چیزی که خوبه میگیم خوب … نه اینکه بگیم فقط و فقط شرکت ما …
ولی قطعا P1 GTR رو به همشون ترجیح میدیم قطعا پی وان نیازی به تعریف نداره و باید بگم مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید ؛ خودتون رو کشتید واقعا ! هر چند اینجا پست فراریه و دیسلایک ها فراون!
ما جایی قایم نشدیم ولی از بحث بیهوده با شما ها خسته شدیم درضمن یه چیز رو عرض کنم ،
اینم مقایسه تایم های P1 و ماشین عزیزتون :http://s11.picofile.com/file/8394521518/qweeqweweeqwqew.PNG
فقط حرف میزنید فقط حرف واسه همین ارزشی نداره عمرمون رو واسه شما تلف کنیم!
حالا مثل این که شما حرفی برای گفتن ندارید ؛ همیشه همینطور اید فقط و فقط حرف …
تا میایم حرف از گذشته بزنیم میگن گذشته ها گذشته الان F1 عددی نیست! میایم حرف از حال بزنیم میگن فراری از دوران دایناسور ها وجود داشته مک لارن چی!!!
حالا تا اینجا دارم میگم یادی بکنم از F1 که با اینکه از انزوی عزیز شما ده سال قدیمی تره تو نوربرگ رینگ ده ثانیه سریع تره
http://s11.picofile.com/file/8394522618/1231234444.PNG
واسه همینه که میگم بحث با شما فایده ای نداره…
در ضمن همون سنای آتشین آنچنان اتیشتون زد که دارین میسوزین!!!!!!!! اینقدر میسوزین که از سوختنتون گاز کربن در اکسید فراوانی تولید میشه!!!
چطور بود داداش دانیال؟!
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ایمان من اسمم مهدیه
چون زیاد مهدی داشتیم کم کم شد M از اونجایی که اونم کم کم داشت زیاد میشد گذاشتم M سابق شما همون مهدیو بگو
حمید رضا اگر یکجا اوردی من یا ایمان شرکتیو الکی کوبیدیم درست خدایی خوب باشن میگیم اما به این جمله هم رسیدیم که اول فراری بعد کل دنیا با هزار و یک دلیل منطقی و احساسی!
سر دسته طرفدارای مک لارن (دانیال)هم به برتری لافراری به P1 اشاره کرده
همه جا هم ثابت شده و شما اگر یک جای معتبر اوردی که گفت P1 از لافراری بهتر پیش من جایزه داری!
گرند تورم که اینارو با هم مقایسه کرد P1 شکست خورد !
آخر سر جرمی سر همین تعصب الکی خونه خراب شد به معنای واقعی
کل حرفت F1 که انجینش و قلب تپند کار دست مهندسای کار درست بیمره!
OMID
۳۱ فروردین ۱۳۹۹من فن مکلارن نیستم
نظرمو گفتم فقط
همش هم درست بود
هم ارزونترین هم پاکترین هم راحت ترین بود بلاخره مهندسی پورشه رو نمیشه زیر سوال برد
اصلا هم نگفتم لافراری بده
اصلا در اون جایگاه نیستم که بخوام بگم لافراری یا پورشه 918 یا p1 بده
Saeed
۳۱ فروردین ۱۳۹۹سلام آقا احمدرضای عزیز
جوابتون به عنوان یک مکیفن واقعا عالی بود?
مکلارن قبلا با P1LMثابت کرد که توانایی واقعا بالایی در نوربرگرینگ داره
منتظر رکورد سنا و ۷۶۵ltدر نوربرگرینگ هم هستم
یعنی واضحه که مکلارن دورخیز کرده که لقب سلطان پیست رو از آن خودش کنه و میدونم که موفق خواهد شد ?
Hamidreza
۳۱ فروردین ۱۳۹۹آقا سعید مرسی از لطفتون
Hamed
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹آقای Hamidreza
تو عکس مقایسه P1 و لافراری تا جایی که یادمه فقط دو سه تاش هد تو هد بوده و تو یک روز انجام شده خیلیاش نه اصلا تو یک روز و یک زمان انجام شده نه شرایط آب وهوایی یکسان بوده و نمیشه ملاک قرار بدی حالا چه وقتی فراری بهتر باشه چه وقتی مک لارن
ضمن اینکه P1 درسته ماشین خیلی غولیه ولی خیلی از تایمگیری هاش هم تو تستا با تایر TROFEO R پیرلی بوده که تایر بهینه پیست هست که برای لافراری قابل سفارش نیست مثلا تایم پیست Anglesey رو که مطمئمنم یادمه با این تایر ثبت کرده و عملا این تایر داره تفاوت ایجاد میکنه البته نمیگم ایرادی داره به هر حال یک آپشنی هست که P1 میتونه ازش بهره ببره
علی
۳۱ فروردین ۱۳۹۹واسه همینه توی نظرسنجی های بین هایپرهای پی وان و لافراری و 918 همیشه کمترین رای رو لافراری اورده???
تو درگ هم که جلو سلطان سوسک میشد…توی پیستم که 918 از وسط نصفش میکرد??
زیاد حرص نخور ایشالا یه روزی هم فراری به جز اسم گنده کردن میتونه یه محصول درست درمون بده بیرون?✌
Hamidreza
۳۱ فروردین ۱۳۹۹علی آقا اینطوری صحبت نکن
با مدرک بیا..
نمی دونم چرا نظرم تائید نمیشه
بامدرک بیا که فک نکنن فقط حرفه …
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹علی جان دوره این کامنتا گذشته !
سر پارس و زانتیای شوتی که بحث نمیکنیم از ین ادبیات استفاده میکنی !
دانیال ولی دلم به حال حمیدرضا سوخت!
بنده خدا یه ساعت برای این که پرچمتو ببره بالا کامنت گذاشته فارغ از این که خیلی وقت پیش اصلا قبل از این که ایشون بیاد سایت دانیال جونش به برتری لافراری اعتراف کرده!
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹بعد همچین میگه پست فراریه دیسلایکا زیاده انگار مثلا پست یه ماشین سومی بود طرفدارای مکی بیشتر بودن!
شوخی شوخی جدی گرفتین قضیه رو!
Hamidreza
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ای بابا
من جایی گفتم همه جا مک لارن برتره؟ خیر عزیز من
اونجایی که من مقایسه کردم مک لارن برتره مطلقا
در ضمن با مدرک صحبت کن
موتور مک لارن هم ربطی به کسی نداره شما هم میتونستید ولی ….
الان دیسلایک میباره
M سابق
۳۱ فروردین ۱۳۹۹من توی این پست به اندازه نصف عمرم کامنت دادم کدوم حرفمو مدرک بیارم؟
حرف کریس هریسو گفتم اسم مستندم اوردم رقابت پورش با فراری رو گفتم اسم برنامه رو گفتم انجین مکی رو گفتم که بر کسی پوشیده نیست اسم دانیالو اوردم مطمئنم انقدر مرد هست که پا حرفی که زده وایسه قبلا هم ثابت کرده اگرم خدایی نکرده نموند کاری نداره تو همین پدال گفت لینکشو برات میفرستم ! تایم پیست گرند تورو گفتم که دارم میگم گرند توررررر!
میتونستن ولی به اصالتشون توجه کردن همینه که الان با اختلاف قوی ترین برند دنیاس!
به طرزی که اپل هم حرفی برای گفتن نداره جلوش !
مکی که جای خود دارد !
همین کارارو کرده دیگه فراری انجین برای بقیه تولید میکنه درجه یکشم تولید میکنه بقیه براش تولید نمیکنن بره رکورد بزنه بعد بیاد پز انجین بقیه رو بده
Just bentley continental
۳۱ فروردین ۱۳۹۹بهترین ساخته های فراری
f40 انزو و لافراری .
چه عشقیه این هیولا با این که انگیلیسی بازم ولی هیچ وقت p1 رو بهش ترجیح ندادم هیچ وقت.
Hamed
۳۱ فروردین ۱۳۹۹چه اطمینان خاطری میده به رانندش این اسطوره. تو سرعت بالای 370 کیلومتر سرعت راننده راحت با یه دست آزاد داشت فیلم میگرفت!
Saeed
۳۱ فروردین ۱۳۹۹سلام آقا احمدرضای عزیز
جوابتون به عنوان یک مکیفن واقعا عالی بود?
مکلارن قبلا با P1LMثابت کرد که توانایی واقعا بالایی در نوربرگرینگ داره
منتظر رکورد سنا و ۷۶۵ltدر نوربرگرینگ هم هستم
یعنی واضحه که مکلارن دورخیز کرده که لقب سلطان پیست رو از آن خودش کنه و میدونم که موفق خواهد شد ?
Hadi
۳۱ فروردین ۱۳۹۹صدا موتورشو باید به عنوان موزیک تو گوشیم ذخیره کنم…
حرف نداره…
ایمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۹اوه اوه چه خبر بود یه چند ساعتی نبودم
ولی مهدی جان (M) زحمت ما رو کشید
ادامه بحث بیایید بالا در Page مکلارن
علی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹یا رو نیم ساعت خودشو ماشین و جر داد کیلومتر دستکاری کرد تا ۳۷۰ نشون بده باباکوینز رگرا صفر تا ۴۰۰ رو توی بیست ثانیه میزنه اینهمه ذوق نمیکنه
❤bugatti
۲۲ اسفند ۱۴۰۱من عاشق لافراری هستم
خودم اسباب بازیشو داشتم زمان بچگیم داشتم ولی فکر می کردم لامبورگینی هست
این رتبه ۵ بهترین ماشین هایی که دیدم
رتبه شش هم رنو ساندرو