فراری

رقص فراری 488 پیستا در مگنی کورس!

فراری ۴۸۸ پیستا اوایل سال جاری همچون بمبی میان طرفداران خودرو ترکید چراکه جدیدترین محصول ۸ سیلندر اسب رقصان مارانللو محسوب می‌شود.


پیستا نسخه‌ی متمرکز روی پیست از ۴۸۸ GTB بوده و قدرت بیشتر را با وزن کمتر ترکیب کرده و به واقع جایگزین معنوی ۳۶۰ چلنج استراداله، ۳۴۰ اسکودریا و ۴۵۸ اسپچیاله به شمار می‌رود.


به لطف استفاده از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو که قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد، ۴۸۸ پیستا در عرض ۲.۸۵ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و مرز سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را رد می‌کند.


البته علیرغم عملکرد فوق‌العاده در روی کاغذ و در دنیای واقعی، ۴۸۸ پیستا نتوانسته همچون رقیب اصلی خود یعنی مک لارن 720S به وضعیت قاتل مخوف سوپرکارها برسد؛ اما پیستا با فاصله‌ی چند دهم ثانیه توانسته حریف بریتانیایی خود را در پیست مگنی کورس فرانسه شکست دهد.


این سوپرکار ایتالیایی که در پشت فرمانش یکی از نویسندگان نشریه‌ی موتور اسپورت قرار داشته رکورد ۱ دقیقه و ۱۶.۰۶ ثانیه را برای یک دور پیست مگنی کورس ثبت کرده است که باعث می‌شود ۴۸۸ پیستا سریع‌تر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته و پورشه ۹۱۱ GT2 RS باشد. رکورد این دو خودرو به ترتیب برابر با ۱ دقیقه ۱۷.۳۶ ثانیه و ۱ دقیقه و ۱۷.۵۵ ثانیه بوده است.


پس از پایان تست و زمان‌گیری، ۴۸۸ پیستا اقدام به دود کردن لاستیک‌های میشلین کاپ ۲ R کرده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. Ali Keyhani

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    شک ندارم توانایی شکستن رکورد نوربرگ رینگ رو هم داره

    1. Mohammad

      ۲۸ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1443 ديدگاه)

      در اینکه این ماشین در پیست حرف های زیادی برای گفتن داره شکی نیست ولی به نظرم فراری باید به فکر ماشین خیلی بهتر برای پیست باشه
      سیل جدید ماشین های مخصوص پیست داره میاد که از کوروت نسل هشتم شروع میشه

      1. ایمان

        ۲۸ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        فراری خیلی وقته که خودشو تو پیست ثابت کرده و مچ خیلی از مدعیان و بزرگان پیست رو خوابونده با مدلهای مخصوص پیست خودش و اگه باز هم لازم باشه دوباره این کارو میکنه چون تخصص اصلیش همینه ??

      2. Ferrari

        ۲۸ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1956 ديدگاه)

        دوست عزیز پیستا فقط تو یه پیست کند تر از کوروت بود که خیلی عجیب بود پیستهای دیگه چند ثانیه سریعتره ۴۸۸ پیستا فراتر از انتظار ظاهر شد هم تو پیست سریعه هم خیلی راحته تو تست اتوکار درمورد پیستا گفتن شهری ترین هشت سیلندر فراریه حتی از ۴۸۸ جی تی بی هم راحت تر بود

      3. ..::Majidio Lamborghini::..

        ۲۸ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        کوروت نسل ۸ برای اینکه نماینده ی یک نسل جدید باشه چه چیز خاصی داره؟!
        به نظر من که فرقی با بقیه نداره

        ماشین های مخصوص پیست سال هاست دارن ساخته و پرداخته میشن

      4. M

        ۲۸ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        واقعا این حرف رو از رو منطقت زدی ؟؟؟؟؟؟؟؟
        488 پیستا جواهر ناب پدر سوپر اسپرت سازی جهان رو با C8 مقایسه میکنی و میگی فراری در حد C8 نیست ؟؟؟
        هیچ میدونی پیشرانه این خودرو داره لقب بهترین انجین 2018 رو یدک میکشه ؟
        پیاده شو با هم بریم

      5. Москвич

        ۲۸ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (29 ديدگاه)

        کوروت که تو پیست حرف خاصی واس گفتن نداره،واس همین zr1 گفتین این دیگه رکورد نوربرگ رو مال خودش میکنه اخر هم هیچ! حتی جزو ۷ تای أول هم نشده!
        پیستا واس پیست ساخته شده و اومده درو کنه

      6. Reza

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        تا حالا تو کل تاریخ خودروی مخصوص پیست اصلا وجود نداشت ، منتظریم اولین خودرو مخصوص پیست ( کوروت ) بیاد . خخخخ
        حالا ازت یه سوال دارم ، خودرو هایی مثل FXXK – اسپشیال SVJ – SV – Performante و لافراری افسانه ای و . . . . . ..اینا مال پیست نیستن؟

        حرف هایی میزنیا محمد ، تو اسب سرکش ایتالیا رو با کوروت مقوایی مقایسه می کنی؟ اصلا اینا قابل قیاس هستن؟

        1. Mohammad

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          رضا دوست نداشتم این کامنت بزارم ولی
          نمیدونم فاز شما المانی دوستان چیه تا اسم دو تا ماشین در یک کامنت میاد فکر میکنید داره مقایسه میکنه سریع با حرف هایی مثل مقوایی یا هرچی مسخره میکنید یه نگاه به کامنت من بنداز خیلی زشت کامنت منو نخونده جواب میدی من گفتم سیل جدید ماشین های مخصوص پیست داره میاد که از معرفی کوروت شروع میشه در ضمن فراری زیر مجموعه فیات کرایسلر هست نه فلکس جبهه خودت بشناس

    2. Ali

      ۲۸ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (87 ديدگاه)

      اصلا این ماشین برای شکستن رکورد طراحی نشده و فقط نسخه مخصوص پیست ۴۸۸ هست همین و بعیده فراری وارد بازی که فولکس واگن شروع کرده بشه..

  2. ایمان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    توانایی رکوردشکنی در بعضی پیست ها رو داره بدون تردید ولی حیف که نمیبرن رکورد گیری کنن از این غول پیست
    ???? فراری همیشه در اوج ????

  3. Danial

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (466 ديدگاه)

    خواهشا تو مطلب اصلاح کنید هر جا اسم فراری هست بی زحمت یک پیشوند سلطان و پسوند ♥ هم اضافه کنید تشکر.

    سلطان فراری ♥

  4. Khosrow

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    عکس چهارم فقط موتورش / هنر نزد لاجوردی پوشان ه و بس / پاراف دوم اگر اشتباه نکنم 430 اسکودریا هست نه 340 ..

  5. Bideski

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    راننده ای که سوارشه چه حالی می کنه من که فیلمشو دیدم کلی حال کردم

  6. مهدی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    توی بیشتر پیستهایی که تست شده سریعتر از پرفورمانته و gt2 rs و ۷۲۰ بوده

    1. Ferrari

      ۲۸ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1956 ديدگاه)

      تو تمام پیستها سریعتر از پرفورمانته بوده. ۴۸۸پیستا تو یه پیست کندتر از پورشه ۹۱۱ gt2rs بوده.البته پورشه یکم تو انتشار اطلاعات فنی gt2rs کم کاری کرده همه جا حرف از قدرت ۶۹۰ اسبی پورشه میزنن اما تست داینو پورشه نشون داد قدرتش روی چرخ ۷۰۲ اسب و گشتاورش ۶۷۰ پوند فوت یا ۹۱۰ نیوتن متره پورشه ۷۵۰ نیوتن متر یا ۵۵۳ پوند فوت اعلام کرده بود
      https://youtu.be/IwVHfhFCNiI

      1. mehran911

        ۲۸ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (2115 ديدگاه)

        البته اون پورشه stock نیست
        .
        اعدادش با بقیه تست ها اختلاف داره

        1. Ferrari

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          ولی تو همین لینکی که گذاشتم درمورد استوک نبودنش چیزی نگفتن تو بخش توضیحات ویدئو.تو کامنت ها هم جایی ندیدم بگن استوک نیست.شایدم استوک نباشه من اشتباه میکنم.

  7. Ahmad

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    تو زیبایی که حرف اول میزنه تو لذت رانندگی هم که همه مدل هایه فراری عالین اگه تو پرفورمنس هم این اعداد و ارقام ادامه داشته باشه واقعا باید گفت بی نظیره

  8. Ferrari

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1956 ديدگاه)

    اقا احمد زاده شما چند ماه پیش خبر رکورد شکنی پیست مگنی کورس جی چی فرانسه توسط مکلارن ۷۲۰ رو ترجمه کردی تو پدال گذاشتی
    A%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%85%DA%A9-%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86-720s-%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%DA%AF%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%B3
    این لینکش
    حالا فراری ۴۸۸ پیستا هم در مگنی کورس جی پی تایم زده و ۲٫۲ ثانیه سریعتر از ۷۲۰ بوده و سریعترین رکورد رو هم به جا گذاشته تو این پیست شتاب جانبی ۴۸۸ پیستا به ۲٫۴ جی هم رسید پیستا در پیست مکنی کورس کلاب هم تایم زد شما فقط تایم بخش کلاب رو گذاشتی میگی نتونسته مثل مکلارن غوغا کنه؟؟ طرفدار فراری نیستی بحثی نیست اما درست مطلب ترجمه کنید.
    https://youtu.be/N2Opne_k3Og
    پیستا توسط نشریه موتور اسپرت که این تایمو با پیستا ثبت کرده در یه مقایسه دیگه رقبای خودشو که شامل مکلارن ۷۲۰ بوده شکست داده و اتومبیل اسپرت سال ۲۰۱۸ هم شده

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۲۸ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      شک دارم 2.2 ثاینه سریع تر از 720 با نمونه ی معمولی به دست بیاد.
      اتفاقا مجله sport auto بهترین خودروی راننده محورشو گذاشته((که پیستا به آلپاین باخت)) و تو این پیست پیستا 5 دهم ثانیه کندتر از gt3rs بود!!!!
      دست خودم نیست رفیق مدت طولانیه که اون حرف های کریس هریس و ….دیدگاه منو نسبت به راستگویی فراری تغییر داده.
      نظرت چیه؟؟؟

      1. Ferrari

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1956 ديدگاه)

        اره حق با شماست فراری یا ماشین فرمول یک اومده اینجا تایم زده و دوثانیه سریعتر بوده
        دوما من گفتم موتور اسپرت نه اسپرت اتو دوما تو همون اسپرت اتو هم پیستا ۱٫۷ سریعتر از مکلارن ۷۲۰ بود جالبه پورشه gt3rs دو ثانیه سریعتر از ۷۲۰ بود???
        نظر کریس هریس محترمه ما هم احترام میذاریم هرچند بارنظرش مخالفم اما یادمه شما یبار دیکه هم این حرفارو زدی بعدش گفتی فراری منتظر شد مکلارن شتاب p1 رو اعلام کنه بعد اونا شتاب لافراری رو اعلام کنن البته همون موقع هم لینک از سایت فراری گذاشتم نشون دادم فراری اصلا عدد خاصی رو برای لافراری اعلام نکرده فقط اعلام شده صفر تا صد کمتر از سه ثانیه.ببین داداچ من بیشتر از اینه روی فراری تعصب داشته باشم روی بیان درست یه قضیه تاکید و تعصب دارم دیدن کامنت یه نفر که به دروغ میخواد یه برندو پایین بکشه و برند مورد علاقه خودشو بالاببره حالمو بهم میزنه.اینکه درمورد فراری چیدفکر میکنی سره سوزنی برام اهمیت نداره فراری جوابشو تو پیست داد و مکلارن 720 رو که چندماه پیش با تایر پیرلی تروفئو ار تو همین پیست تایم زده بود رو له کرد نه تنها له کرد جایزه هم گرفت که نشون میده نه تنها تو ویست سریعه بلکه اتومبیل راحتی هم هست سیستم تعلیق ماشین خیلی خشک و ازار دهنده نیست
        نکته خیلی جالبی که باید بهش دقت کنی اینه که پهلون پنبه شما(۷۲۰s) خیلی زود قافیه رو به رقبا واکذار کرده.رقبا با ماشینهای قدیمی که اپدیت شدن نیمه دوم ۲۰۱۸ مکلارن ۷۲۰ رو کنار زدن و جوایز رو مال خودشون کردن.هورامان پرفومانته بهترین اتومبیل برای راننده موتور ترند امسال شد کوروت zr1 بهترین اتومبیل رود اند ترک شد پیستا سوپر اسپرت سال تاپ گیر و بهترین اتومبیل اسپرت موتور اسپرت و بهترین کوپه بالای ۱۵۰ هزار یورو اسپرت اتو شد جوایز بهترین موتورها و عنوان برترین موتور بیست سال اخیر رو گرفت الپاین هم کلی جایزه گرفت درحالی که تو همه این رقابت ها مکلارن ۷۲۰ حضور داشته. حین نوشتن این کامنت یاد این جمله افتادم :
        (( ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ))

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          اصلا اتو اسپرت رو بیخیال.
          چون هوراکان پرفورمانته رو تو جهنم سبز بردن و زمان 7دقیقه 7 ثانیه رو براش ثبت کردن!!!!!
          .
          اتوکار چی؟؟
          مگه ندیدی گفته بودن برای همه با لاستیک های معمولی تایم زدن ولی فراری نه!!؟؟
          تازه اختلاف پیستا با 720 فقط یک دهم ثانیه بود با لاستیک های کورسای مک لارن و نه ترفئو آر.
          تو همین اتوکار 720 بالاتر از 488 رنک 1 رو داره.
          تو رود اند ترک هم مک لارن سنا رتبه ی دو شد بالاتر از پیستا و بهترین تایم تاریخ پیست((که بهتر هم میتونست باشه))
          بعدشم پیستا از اسمش معلومه برای چی ساخته شده.
          720 تا همین الان هم با پیست محورهای لامبو و پورشه درگیر شده.
          720 تا همین الان 13 تا جایزه گرفته((که من نوشتم اگه بخوای همشو میگم،که از همون تاپ گیر هم که میگی دوتا جایزه گرفته))میدونم دوتا دیگه هم گرفته و اگه پرفورمنس سال جهان رو هم بگیره میشه 16 تا فقط برای نمونه ی کوپه.
          اونوقت شما دم به دقیقه میگه مک لارن 720 اندازه سوپرفست هم جایزه نگرفته اسمش دروغ نیست؟؟
          ..
          من هیچ چیز رو دروغ نگفتم.
          شتاب 2.4 ثانیه لافراری تو ویکیپدیا هستش((برو بخش پرفورنسشو ببین))تو سایت رود اند ترک هم همینو نوشته.
          کامنتتو ببین سراسرش داری به مک لارن توهین میکنی،((اشکالی هم نداره)) ولی من اصلا به فراری توهین نکردم فقط چیزهای که شنیدم و دیدم رو گفتم با دلیل و مدرک.
          این لینک ها رو ببین.
          https://jalopnik.com/5760248/how-ferrari-spins
          ((این وبسایت qouraهم که طرز کارشو میدونی دیگه؟؟
          اگه نیومد با ف ش برو.))
          https://www.quora.com/Does-Ferrari-lie-about-their-cars-being-faster-than-other-super-cars-but-make-them-slower-than-those-cars-in-real-life
          ..
          برو فقط تحقیق کن چرا به به ماشین های فراری میگن press cars.
          من نه دروغ گفتم و نه چیزی رو از خودم در اووردم.
          ..
          ایمان جان ربطی به انگلیسی بودن یا نبودن هریس نداره.
          جرمی هم انگلیسیه ولی پرفورمانته رو به عنوان خودروی سال انتخاب کرد.
          این بحث ملیت واقعا خیلی مسخرس چندسال پیش شاید یخورده مجلات انگلیسی((مثل اتواکسپرس)) جانب داری میکردن ولی الان اصلا و ابدا اینطوری نیست.

        2. Ferrari

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          اره اتو اسپرت رو بیخیال چون پیستا ۷۲۰ رو له کرده
          درمورد اتوکار همونجا هم توضیح دادن که تهیه لاستیک های مختص پیست کار سختی نبود و مکلارن خسیس بازی دراورد و مدل پیست محورشو یه این لاستیک ها مجهز نکرد چه ربطی به فراری داره نابغه مگه استفاده از تایر میشلن اسپورت کاپ جرمه؟؟ شما بیا توجیح کن چرا تو همین پیست مگنی کورس جی پی ۷۲۰ تا تایر تروفئو ار نتونسته سریعتر از ۴۸۸ پیستا باشه؟؟ پیستا که مثل سنا اسپویلر با ارتفاع ۲ متری نداره که تو ۲۰۰ کیلومار سرعت ۸۰۰ کیلو داونفورس تولید کنه.پیستا تو این سرعت ۲۵۰ کیلو داونفورس تولید میکنه یعنی تقریبا با ۷۲۰ برابره از خیلی جهات پیستا تقریبا با ۷۲۰ برابره قدرت پیستا که کمتره مکلارن روی میل لنگ ۸۰۰ اسب نیرو داره بنابر این ماست مالی نکن یعنی چی با مدلهای پیست محور لامبو و پورشه رقابت کرده؟ یه جوری میگی انکار پیستا ده سال بعد از ۷۲۰ معرفی شده
          ۷۲۰ سیزده تا حایزه کرفته؟؟ مبارکه لینکشو بذار بریم بخونیم ضمنا من هفت هشت ماه پیش گفتم جوایزی که ۸۱۲ گ فته کمتر از ۷۲۰ نبوده من کی گفتم اندازه سوپر فست جایزه نگرفته؟؟ دروغ نگو لطفا بعدشم تو گفتی فراری برای لافراری شتاب ۲٫۴ اعلام کرده و منتظر بود تا مکلارن شتاب p1 رو اعلام کنه این دروغ محضه و هیچ سندی هم بابتس رو نکردی الانم خیلی مضحکانه میگی تو ویکی پدیا نوشته ۲٫۴ خب چه ربطی داره؟؟ همه نشریات همینو ثبت کردن ویکی پدیا و سایت فست تست لپ همینو نوشته ولی سایت فراری مشخصات لافراری رو ببینی که من قبلا هم لینکشو داده بودم نوشته بود کمتر از ۳ ثانیه این ادعای فراری بود یه بار دیگه تاکید میکنم دروغ نگو
          فراری خیلی بزرگتر از اسن حرفاست که امثال تو بخوان با این تخیلات کوچیکش کنن .نظر کریس هریس نظر کریس هریسه و نظر من هم نظر خودمه همین کریس هریس امسال جایزه سوپر اسپرت سالو به پیستا داد پس الکی جوش نزن انگلیسی ها عادت دارن از یه ماشین بد بگن بعد مجبور میشن جایزه بهترین اتومبیل رو به همون ماشین بدن.یادمه کلارکسون وقتی اولین بار ۴۵۸ رو تست میکرد دیگه ایراد نبود که نگرفته باشه اما خودش ۴۵۸ خرید
          ضمنا پیستا تو همه پیستها سریعتر از مکلارن ۷۲۰ بوده چه یک دهم چه سه ثانیه
          منتظر لینک جوایز مکلارن هستم همشون.من با سرچ mclaren 720 s awards دوسه تا بیشتر پیدا نکردم

        3. emad1990

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (999 ديدگاه)

          من فکر میکنم پیستا رقیب نخسه LT مکلارن باشه که هنوز عرضه نشده

      2. ایمان

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        اولاً کریس هریس انگلیسی هست و طبیعتاً باید از ماشینای انگلیسی مثل مکلارن ، آستون مارتین و …. طرفداری کنه و ماشینای ایتالیایی رو نقد کنه
        ثانیاً همین مجری محبوب و معروف تاپ گیر وقتی پشت هرکدام از ماشینای فراری می نشست از تو ابرها سِیر میکرد و همش تعریف میکرد از فراری
        حالا اگه بر علیه فراری حرفی هم زده باشه زیاد مهم نیست چون فراری یک اسم نیست و یک نفر نمیتونه خرابش کنه چون یه دنیا عاشق داره نمونه بارز حرف بنده مسابقات فرمول یک هست که بین ده ها هزار هوادار پرچم به دست فراری طرفداران مکلارن رو به سختی میشه پیداشون کرد ….
        من دیگه حرفی از افتخارات و جوایز فراری نزدم و با مکلارن مقایسه نکردم چون نتیجه کاملاً مشخصه

      3. مهدی

        ۲۹ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1739 ديدگاه)

        اگر ملاک مقایسه های ذهنیت کریس هریس انگلیسی مجری برنامه انگلیسی هست تو مقایسه لافراری و p1 و ۹۱۸ حتما دیدی که لافراری رو برتر دونست … حالا یعنی شما قبول میکنی لافراری بهتر از p1 هست که حالا میخوای به حرف هریس استناد کنی؟

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          دوست عزیز من بارها گفتم که 918 و لافراری بهتر از پی1 هستن،تحت هر شرایطی.حتی اگه کریس هریس هم بیاد بگه پی 1 بهتر از لافراریه من حرفشو قبول نمیکنم.
          همونطور هم که 488 بهتر از 650s بود.

        2. Ferrari

          ۲۹ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          هرگز نگفتی لافراری بهتر از پی یکه و هرگز قبول نکردی که ۴۸۸ بهتر از ۶۵۰ بوده من حداقل ده بار اینو تاکید کردم و هردفعه هم زیر بار نمیرفتی

  9. iman

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (258 ديدگاه)

    چقدر تحسین برانگیزاننده این خودرو از هر نظر، جایگزین خلف 458 اسپیشیال و 430 اسکودریا، شاهکار دیگه ای از سلطان مارانلو

  10. shirko

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیار دوست داشتنی

  11. Divergence

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (76 ديدگاه)

    اسمش روشه دیگه پیستا واسه پیسته

  12. Dino

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در فوق العاده بودن این ماشین که شکی نیست لی نمیدونم چرا یجوری راجبش حرف میزنین انگار از 720s یه بت ساختین
    قاتل مخوف سوپر کار ها اگه منظورتون درگ ریس هایی هست که این ماشین داره که اولا پیستا هنوز تو هیچ درگ ریسی شرکت نکرده حتی غیر رسمی دوما فک نکنم درگ ریس اهمیت چندانی داشته باشه وقتی پیستا تو 5تا پیستی که تایم زده تو همش از 720s سریعتر بوده حتی تو پیست
    Anglesey Coastal فقط بیست صدم ثانیه از پی1 کبیر کند تر بوده بنظر من این ماشین خیلی بیشتر از 720s سر صدا کرده و شما انقدر بی اهمیت جلوه میدینش کلا دوتا انجین تو تاریخ خودروسازی هستن که سه سال متوالی بهترین انجین سال میشن یکیش همین انجین v8 فراری هستش اینم تایم های این دوتا ماشین تو پنج تا پیست مختلف
    https://fastestlaps.com/comparisons/vgegof4oeak6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا