با قیمت حدود ۵۱۲ هزار دلاری در آمریکا، فراری SF90 استراداله اصلاً خودروی ارزانقیمتی نیست. بههرحال این یک فراری است و هیچ فراریای ارزان به فروش نمیرسد! البته با توجه به عملکردی که این خودرو دارد باید گفت SF90 استراداله ارزش تکتک دلارهای پرداختی را خواهد داشت.
نیروبخش این سوپرکار هیبریدی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۶۹ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر است. کمکحال این پیشرانه درونسوز سه پیشرانه الکتریکی است که دوتای آنها در اکسل جلو و دیگری نیز بین پیشرانه درونسوز و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه قرار است. قدرت ترکیبی این خودروی جذاب ۹۸۶ اسب بخار میباشد.
SF90 استراداله هنوز توسط اصحاب رسانه بررسی نشده اما فراری ادعا میکند این خودرو در عرض ۲.۵ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز ۶.۷ ثانیه است. حداکثر سرعت این سوپرکار ایتالیایی هم ۳۴۰ کیلومتر در ساعت میرسد. این مشخصات به جز حداکثر سرعت اعلامی تقریباً مشابه پرفورمنس لافراری تولید محدود بوده و در این در حالی است که قیمت SF90 حدود یکدوم قیمت لافراری در آن زمان میباشد.
فراری از رباتهای پیشرفته و تکنسینهای بسیار ماهر برای تولید هر دستگاه SF90 استراداله استفاده میکند و این موارد را میتوانید در ویدئوی منتشر شده ببینید. برای خودرویی با چنین پرفورمنسی فوقالعاده، وجود چنین سطح از مهندسی و دقت لازمه کار است.
انتظار میرود اولین نمونههای این خودروی دوستداشتنی از اوایل سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان برسند.
[دانلود ویدئو]
Joker
۱۰ دی ۱۳۹۸وقتی به این هیولا میگن سوپرکار ناخودآگاه خندم میگیره،هایپرکارا رو میزاره جیبش این به ظاهر سوپرکار،یه خودرو نام ببرید با این سطح تکنولوژی و پرفورمنس که هم قیمت این ماشین باشه؟!بعد یه سری میگن چرا فراری با ارزش ترین برند خودروسازی جهانه!!!!
علی
۱۲ دی ۱۳۹۸بذار بیاد بیرون بعد صحبت از ارزش کن…
هنوزم فک میکنم یه 720 سه سال پیش اینو میزنه.
امیر
۸ اسفند ۱۳۹۸720S غول دنیا درگ هست بدون شک اما این مدل هایبریده و شتاب اولیه ماشین های برقی دیوانه کنندس اگر فراری SF90 بتونه مک لارن 720S رو تو درگ بزنه خیلی کار شاقی نکرده و چیزیه که ازش انتظار میره اما اگه نزنه یه مقدار جلوه فراری خراب میشه تو بحث درگ…
البته فراری برند شماره یک سوپراسپرت های دنیاست و ارزشش خیلی بیشتر از این حرفاست که بخاد با یه درگ ارزشش بالا پایین بشه اما خب مک720 مدت زیادیه که تو این سگمنت پیشتاز و بی رقیبه و وقتشه یکی بیاد و کلشو بخوابونه
R
۲۱ دی ۱۳۹۸هایپر کارا رو با قیمت مقایسه نمیکنن که بگن هر کدوم ارزون تره بهتره
تمرکز هایپر کارا رو سرعت بالای چهارصده و قدرت بالای هزار در واقع برای سرعت بالای چهارصد ساخته میشن
OMID
۱۰ دی ۱۳۹۸یه توصیه واسه طراحی سایت دارم
یه قسمتی هست که مرز بین عکس اصلی مطلب و متن هست
به نظرم یه حائلی بین این دو تا باید باشه
به نظرم اونجا یه چارت درست کنند که اسم مترجم یا نویسنده و عکس پروفایلش و بزنن
موافقان لایک کنند
مخالفان دیسلایک
Ferrari
۱۰ دی ۱۳۹۸یه ماشین high class از یه برند high class
<>
ایمان
۱۰ دی ۱۳۹۸قیمت این ماشین نسبت به عملکردش خیلی خوبه
مکلارن سنا با ۱.۲۰۰.۰۰۰ دلار ، قیمتش دو برابر SF۹۰ استراداله هست
اگه شما باشید کدام ماشین رو انتخاب می کنید ؟؟؟؟
فراری SF۹۰ استراداله : لایک ????
مکلارن سنا : دیسلایک ????
Mclaren
۱۲ دی ۱۳۹۸صد در صد هیولای امتحان پس داده مکلارن رو انتخاب میکنم…
در ضمن سنا 800 هزار دلار هست…
مکلارن هیچوقت جلو فراری کم نیاورده و پرچمش بالا بوده و هست و این تازه اولشه مونده شوک های وحشتناک تر به رقبا وارد کنه.
مهراد
۱۰ دی ۱۳۹۸فکر میکنم این ماشین رکورد خیلیا تو خیلی جاها رو میزنه ، این خط – این نشون |
Shirko
۱۰ دی ۱۳۹۸به نظرم بعد از لافراری از همه ی نمونه های تولیدی زیباتره .
مرتضی
۱۰ دی ۱۳۹۸این ماشین عالی ساخته شده و در این شکی نیست ، اما با این قیمت اگه خوب نفروشه ممکنه کلا فراری قید هایپرکار با قیمت رقابتی زدن رو بزنه ، خصوصا الان که نصف دنیا خصوصا فیات و کرایسلر( صاحب هاش) تازه با هم ادغام شدن. مثل بی ام و i8
Hamed
۱۱ دی ۱۳۹۸خیلی دور نمیریم تو همین ده سال اخیر که رقبای بریتانیایی هم اضافه شدن فراری لَنگ فروش کدوم مدلش بوده تا الان ؟
داریم در مورد کمپانی حرف میزنیم که که لافراری میلیون دلاری رو قبل از رونمائیش تو ژنو 2013 سولد اوت کرده بود.
ممد ژانگولر
۱۰ دی ۱۳۹۸دوستان یک نظر سنجی میخوام بکنم که ببینم کسی هم هست از فراری بدش بیاد؟
ممنون میشم یاری کنید
عاشق فراری ++++++
متنفر از فراری ————
Khosrow
۱۰ دی ۱۳۹۸نمای پشتش نفس گیره / عطر چرم کابین فراری فقط از فراری میاد ..
علیرضا
۱۰ دی ۱۳۹۸فکر میکنم حقیقتا به زیبایی لافراری نیست اما از نظر طراحی کاملتر از بقیه محصولات فراریه.منتها رگه هایی از هیبرید بودن توی طراحی داره که انگار شلوغش کرده.پرفورمنس حرف نداره جای انتقادی هم نداده.فراری برند مورد علاقمه.
ممد ژانگولر
۱۰ دی ۱۳۹۸تنها کشوری هستیم که با توجه به نظرسنجی که گذاشتم ی چیزی معادل ۳۰٪ از فراری متنفر هستن.
خسته نباشی هموطن !!!!!
ایمان
۱۰ دی ۱۳۹۸طرفدار و مخالف فراری همه جای دنیا وجود داره
باید به سلایق همدیگه احترام گذاشت
همه که نباید عاشق فراری باشن
یک امر کاملاً عادی و طبیعیه
ممد ژانگولر
۱۰ دی ۱۳۹۸ایمان جان داداش گلم من نگفتم چه بد. نظر سنجی گذاشتم و از تعداد رای ها متعجب شدم . چون فراری در تمام دنیا ماشین خیلی محبوبیه و سابقشو همه میدونن . فقط برام خیلی جالب بود و پیش خودم روی ۱۰٪ ماکسیمم جساب کرده بودم.لطفا زود قضاوت نکنیم ممنون
Hamid SS
۱۱ دی ۱۳۹۸ژانگولر
Mehdi TuRbO
۱۰ دی ۱۳۹۸من هم عاشق فراریم هم لامبورگینی نمیدونم اون روزی که میخوام بخرم کودوم انتخاب کنم واقعن انتخاب سختیه ? من لامبو رو از این نظر که ضبط مانیتور دار داره بیشتر دوست دارم البته تو بعضی محصولات فراریم هست ولی اوناییش که ضبطو نداره اصن خوشم نمیاد ماشین حتمن باید ضبط مانیتور دار داشته باشه حتی سوپر اسپرتش.
۹۸۶ اسب
۶.۵ ثانیه ،۰ تا ۲۰۰
در اینده مثلن ۰ تا ۱۰۰ نیم ثانیه
۰ تا ۲۰۰ ،۳ ثانیه
بعد اینجا پراید ۱۸۱ اومده ?
Farzad
۱۱ دی ۱۳۹۸شاهکار هنری .مخصوصا نمای عقب
مرتضی
۱۱ دی ۱۳۹۸دوست عزیز منظورم رو نفهمیدی ، لافراری سه برابر این قیمت داره با اون مشخصات ، این همون مشخصات رو داره با یک سوم قیمت. اگه سه برابر لافراری نفروشه فراری ضرر میکنه توی بهره وری. در مورد 488 نیست که با همین حدود قیمت نصف پرفورمنس و درنتیجه هزینه تولید پایین داشته باشه ، این ماشین از لافراری هم ساختش گرون تر در میاد. فراری با ساخت این ریسک مالی کرده
رامتین
۱۳ دی ۱۳۹۸این خودرو جزء 3 محصول برتر فراری هست. موتور این خودرو با بسیاری از محصولات فراری مشترکه. این موتور با کد f154 ارائه شده که همگی را میشه 3.8 یا 3.9 یا 4 لیتری فرض کرد. مثل پورتوفینو، 820 سوپرفست، f8، 488 و کواتروپورته مازراتی. توان هم از 500 اسب تا 750 اسب متغیره.
R
۲۱ دی ۱۳۹۸خوشم میاد از این? دوس دارم داشته باشمش
دومین خودروی فراری که ازش خوشم میاد قبلی ۴۵۸ بود البته این ازش بالاتره طراحیش جدیده و بروزه فرق داره با بقیه در کل عالی?