فراری اعلام کرد فرایند رنگآمیزی جدیدی را معرفی میکند که شاید در مقایسه با محصولات فوقالعاده و گرانبها جذابترین خبر درباره این برند اسطورهای نباشد؛ اما این اتفاق احتمالاً دربهای جدیدی را به روی این خودروساز تولید محدود باز خواهد کرد.
سیستم رنگآمیزی دمای پایین جدید فراری که با همکاری متخصصان رنگ PPG توسعه یافته عنوان اولین سیستم از نوع خودش در صنعت خودرو را یدک میکشد. این سیستم به خودروساز اجازه میدهد رنگ را بجای ۱۵۰ درجه در ۱۰۰ درجه بپزد و همین موضوع باعث کاهش قابلتوجه میزان انرژی موردنیاز در ساخت خودروها میشود. پیش از این و در سال ۲۰۰۴ سیستمی معرفی شده بود که تأثیر زیادی روی بهبود محیطزیست نداشت و بر پایه آب بنا شده بود.
فرایند جدید رنگآمیزی فراری همچنین باعث میشود رنگ بدنه در برابر نفوذ آب مقاومت بیشتری داشته باشد. این یک خبر خوب برای خودروهایی است که همچنان در اکثر پانلهای بدنهی آنها فلزی همچون آلومینیوم بکار رفته است. البته باید گفت نقطه مقابل این شرکت برندهایی همچون لامبورگینی و مک لارن هستند که اکثر بخشها را از فیبر کربن میسازند؛ اما قطعات گرانقیمتی که فراری میسازد هماکنون بهصورت یکپارچه با بدنه پخته شده و نتیجه آن هماهنگی بهتر رنگ است؛ و همهی اینها به معنی ظاهر بهتر خودرو در زمان تمام شدن فرایند ساخت میباشد.
البته موضوع جالبتر اینکه فرایند جدید رنگآمیزی به فراری اجازه میدهد تا پوششهای متالیکی را با پوششهای براق یا مات ترکیب کند و ۶۱ ترکیب متفاوت به وجود آورد. برای مثال اگرچه رنگ قرمز همچنان انتخاب کلاسیک فراری بازها محسوب خواهد شد اما میتوان طیفهای متنوعی از این رنگ را سفارش داد.
ایمان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷رنگ های زرد و قرمز خوراک فراری ها هستن و زیبایی رو دوچندان میکنه و چشم ها رو به خودشون خیره میکنن
پیشنهاد : دوستان عزیز خواهش میکنم اگه وقت کردین حتماً مستند کارخانه فراری رو تماشا کنید ????
عرفان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷من فقط فراری 488 spider سورمه ای داخل سورمه ای با دوخت قرمز از نزدیک دیدم
درمورد بقیه رنگ ها نمیتونم نظر بدم اما اون مبهوت کننده بود
LAMBORGHINI
۱۱ مرداد ۱۳۹۷چند قسمت قبل اون زمان که جرمی تو تاپگیر بود تو یه قسمت با مگ لارن و فَراری و اودی R8 مسابقه میدادند که وارد یه زمین شدند که پر از سنگ ریزه بود … سنگ ریزه ها از زیر لاستیک ها در میرفت و میخورد به بدنه … مک لارن و فَراری به خاطر برخورد سنگ ها عقبشون داغون شده بود اما اودی انگار نه انگار ..
هیچ آسیبی ندیده بود … اونجا نمیدونم کدومشون بود که گفت آلمانی ها برعکس بقیه فکر همه چیز رو میکنند و کیفیت فقط اون چیزی که خود سازنده تو بوق و کرنا میکنه نیست ..
mahdy
۱۱ مرداد ۱۳۹۷زنده باد مجید درود بر تو
بالاخره تونستی هماهنگشون کنی تبریک میگم شیرینیش کو ؟ واقعا مدیر با لیاقتی هستی
دوستانی که از این ماجرا بی اطلاعن الکی لایک و دیسلایک ندن
به جز اون دوست عزیز هیچ کس منکر بی نظیری آلمانی ها نیست اما اون به این خاطر بود که آئودی ارتفاع بیشتری نسبت به سطح زمین داشت و بر خورد های خیی کمتری با سطح زمین داشت . مثال مشکل همین ارتفاع خودرو قسمت اول فصل دوم گرند تور بود که لامبورگینی همین جناب جرمی بود که موقع ورود به سطح جاده به خاطر ارتفاع کم گیر میکرد و ریماک و هوندا خیلی راحت رد شدن اینو که نمیشه دلیل برتری ریماک و هوندا دونست
مهدی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷جناب لامیورگینی اون حرف جرمی صرفا یه حرف مفت تبلیغاتی بود . خب رنگ زیر سپر فراری و لامبو به خاطر برخورد با زمین رفته بود اما ایودی یه خاطر ارتفاع بیشتر برخورد نداشت که بخواد رنگش بره وگرنه جای فراری و مکلارن اگر بیل مکانیکی کاترپلار هم بود همین اتفاق میفتاد و ربطی به کیفیت نداره
LAMBORGHINI
۱۱ مرداد ۱۳۹۷??????????
NAVID۰۰۹۸
۱۱ مرداد ۱۳۹۷فراری فقط رنگ زرد قناری