فراری به منظور گرامیداشت نیمقرن حضور در بازار ژاپن اقدام به معرفی خودروی سفارشی J50 در سال ۲۰۱۶ کرد. این خودرو نسخهای خاص از ۴۸۸ اسپایدر روباز پیشرانه وسط بود. با استایل تارگای برجسته و سقف تولید ۱۰ دستگاهی، J50 خودرویی بسیار خاص محسوب میشود. به همین خاطر است که وقتی یکی از این مدلها برای فروش آماده میشود توجه همه به آن جلب خواهد شد. حدود دو سال پیش یکی از J50 ها در معرض فروش قرار گرفت و حالا نیز نمونه دیگری از آن برای فروش اعلام حضور کرده است. نمونه کنونی مدل سال ۲۰۱۹ بوده و کارکرد ۶۹۲ کیلومتری و رنگ بدنه دیتونا نِرو دارد.
این خودرو در میناتو توکیو برای فروش آماده شده و یکی از نمایندگیهای فراری در این منطقه با نام روسو اسکودریا آن را عرضه کرده است. تعجبی ندارد که با توجه به کارکرد بسیار کم خودرو، وضعیت کلی آن بسیار خوب باشد. کابین این J50 نیز دارای چرم و آلکانترای مشکی بوده و نشان J50 نیز روی پشتسریها دیده میشود. از دیگر ویژگیهای کابین میتوان به تریم فیبر کربن و دوخت ویژه روی داشبورد اشاره کرد؛ اما آنچه نظرات را به خود جلب میکند طراحی بدنه است که خطوط برجسته آن از نمای جلو شروع شده و در کل حالت کلاسیکی مشابه فراری F40 ایجاد کرده است.
در بخش عقب خودرو شاهد دو خروجی اگزوز و بال متمایزی هستیم. پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۶۶۱ اسب بخاری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیهای میشود. حداکثر سرعت خودرو نیز فراتر از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت بوده و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه آن که از فرمول ۱ الهام گرفته تعویضهای بسیار سریعی دارد.
این خودروی سفارشی با قیمت ۳۹۸ میلیون ین معادل حدود ۳.۶ میلیون دلار عرضه شده است. قطعاً این پول هنگفتی است اما این J50 در حالتی بسیار ایدهآل قرار داشته و به تعداد بسیار محدود نیز تولید شده است.
mopar
۲۳ خرداد ۱۴۰۰توی متن گفته شده 4 خروجی اگزاست ولی من دوتا بیشتر ندیدم …
ehsan fa
۲۳ خرداد ۱۴۰۰رفتن غیبت کبرا
NAVID۰۰۹۸
۲۳ خرداد ۱۴۰۰یک کامنت نامربوط دیگر از من که جا داشت بگذارم :
توجه کردید از وقتی تویوتا و لکسوس شروع کردند به رونمایی از محصولات جدیدشون ، فشار خون خیلیها بالا رفته و چه آثاری داشته که در این مقاله و باقی مقالات هم به من میتازند !
اما نمیفهمند که نه تویوتا نه کرهایها و نه آلمانیها و . . . که برایشان گردن کلفت میکنند و نمایش اجرا میکنند برایشان تَره هم خورد نمیکنند !
دوستان ، اینکه کامنت من دیر منتشر میشه که جواب کاربر فرزاد را دادهام اما قبل از انتشار کامنت من به این کاربر ، کیسهکِشان شروع به خودنمایی و کیسهکِشی میکنند بحثش به فشار بالا بر میگردد !
در ضمن کاربر فرزاد ، اینکه من ریپلای کنم یا نکنم به شما مربوط نیست و اگر نه با نمایش راه انداختن شما ، میفهمیدی مدتی ریپلای نمیکردم ( چون یادم هست جناب دهقان فرمودن این کار درستی نیست اما منع قانونی هم نداره ؟ تا دیدم رفقای شما وِلکُنِ ریپلایهای متعدد نمیشوند و بهترین جواب اینه که مثل خودشان شد تا بفهمند ریپلای کردن کار درستی نیست و تجربه ثابت کرده شماها از جای دیگر میسوزید و اینجا خودتان را خالی میکنید !
تا قبل از این روی شما فرزاد جان زیاد حساب میکردم از دانایی و شخصیت که امروز ثابت شد شما هم همکلاسی برخی دیگر هستی که کاملاً از روش کامنتهای برنامهریزی شدهات پیداست و البته سن و سالت که با تجربه به مرور درست میشود !
در ضمن یاد بگیر اگر از تویوتا بدت میاد ، حداقل بدونی چطور موفقیت را سالهاست در اوج نگه داشته نه اون خودروسازانی که با رشوه به رسانهها و پروپاگاندا سروصدا راه میاندازند اما طبل تو خالی هستند و فروش پائینشان هم گویای همه چیز هست !
کاش بفهمیم نه خودروسازان و نه کامنت گذاشتن در سایت پدال و … ارث پدر کسی نیست اما شعور و شخصیت دُری گران هست که ارزش به نمایش گذاشتنش را با بازیگری ندارد .
سیاست پوششی که با برخی کاربران فیک به خرج میدهید ، سالهاست که این حنا رنگی ندارد و به این مدل کامنتها میگویند ( ترول ) !
حالا ترول چیست ؟
خودتان سرچ کنید تا بفهمید !
Mad.z.Max
۲۳ خرداد ۱۴۰۰آقا بیخیال، خودتو ناراحت نکن انقدر.. کم لطفی شابد بشه گاهی از طرف دوستامون، ولی تهش همگی میایم اینجا چند دقیقه ای از اخبار خودرو لذت ببریم، گاهی هم کمی سر به سر هم میذاریم، قطعا چنتا چیزم از هم یاد میگیریم..
در نهایت خیلی به موارد ناراحت کننده نباید توجه کرد دیگه، میگن بگذار و بگذر..
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰نوید من فقط بهت گفتم کامنت اولو ریپلای نکنی ، حالا نمیدونم چرا انقد ناراحت شدی و کاملا هم به من ربط داره چون داری به شعور دیگران توهین میکنی با این کار ، شاید انقدر به این کار عادت کردی که نمیتونی ترکش کنی باشه هر کاری میخوای بکن ولی وقتی میدونی یه کاری درست نیست پس انجامش نده که علیهت جبهه هم نگیرن .
درباره دیگران هم سعی کن قضاوت نکنی ( هر چند این عادت بد ما ایرانی هاست ) ، پس قضاوت نکن وقتی چیزی از طرف مقابلت نمیدونی ، هر چند برای من مهم نیست که تو درباره من چه فکری میکنی
من فقط قصدم این بود که بهت یه چیزی یاد داده باشم که متاسفانه مقاومت میکنی ( هر چند کامنتام حذف شد )
توهین هاتم نشنیده میگیرم .
NAVID۰۰۹۸
۲۳ خرداد ۱۴۰۰اصلاً این قیمت نمیارزد !
مگه فلاری لافراری یا انزو ، که جزو برترین ورژنهای ۱۰ ساله در فراری هست چقدر الان ارزشگذاری میشه که این خودرو چون فقط برای ژاپن ساخته شده ، اینقدر گران قیمت خورده !
NAVID۰۰۹۸
۲۳ خرداد ۱۴۰۰فرزاد جان نمیدونی الان سردبیر آبتین ماهیگیری میکنه !
فرزاد جان ، ما در برابر کاربر آبتین و محمد رستمی نژاد درس پس میدیم در زمینهی کار زشتی به نام ( ریپلای ) که خودم روزگاری کاملاً مخالفشم بودم و هستم !
حتی آقای دهقان هم یادم هست گفتند زشته !
اما مثل اینکه زشت برای ماست و عمل پسندیده برای استاد آبتین و محمد رستمینژاد !
البته اگر پدال لطف کند و سانسور نکند .
ممنون پدال اگر سانسور نفرمائید !
VENENO / SC V12
۲۳ خرداد ۱۴۰۰برای یک بار هم که شده نشان دهید که کاربر ۰۰۹۸ کاره ایی نیست و کامنت های در جوابش را پاک نکنید تا این حرف ها جمع شود!
درضمن یک اگر هم کسی زیر کامنت اول ریپلای کرد و بی معنی بود لطفا کامنت اش را حذف بفرمائید.
VENENO / SC V12
۲۳ خرداد ۱۴۰۰چی بگم 😑😕
VENENO / SC V12
۲۳ خرداد ۱۴۰۰فقط تویوتا با ماشین های ۱۵ ، ۲۰ ساله قدیمی بالای ۶۰ هزار دلار میارزد 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Amirreza
۲۳ خرداد ۱۴۰۰زبطی نداره منم ترجیح میدم ماشینم خاص نباشه ولی بیشترین کارایی رو ارائه بده ، یه چیزی مثل مقایسه فانتوم و سوپتیل سوپتیل خاصتره اما فانتوم کاربردی تر و بهتره ، جی ۵۰ خاصتره اما لافراری و انزو کاربردی تر و بهترن
AHMET 2002
۲۳ خرداد ۱۴۰۰😂😂😂😂👍🏻
RezaRs
۲۳ خرداد ۱۴۰۰یک کمبود در این کشور داشتیم اونم نطرات workشناسانه ی جناب نوید آخ جون کامنت اول راجع قیمت های مدل های خاص فراری که با عنایت خدا و تلاش و همت مسئولین این مشکل هم مرتفع شد
NAVID۰۰۹۸
۲۳ خرداد ۱۴۰۰کاربر RezaRs
الان منظور شما چیه
چی را میخواهی برسانی وقتی هیچ درکی از نظر شخصی هنوز متوجه نشدی !
من و دیگران workشناس نیستیم !
اما مثل اینکه شما هستی که راحت قضاوت میکنی !
در دنیای امروز که شده دهکدهی جهانی ، همه میتوانند نظر شخص بگذارند اما این دلیل نمیشه چون شما خوشت نمیاد بخواهی تیکه بندازی در حالی که اتفاقاً با کامنتهای شما مشکلی ندارم اما با تیکهپراکنیهای اهانتبار شما مشکل دارم که امیدوارم به درک درست نظر شخصی و نقد سالم پِی ببرید !
Reza
۲۳ خرداد ۱۴۰۰جناب رضا عکس پروفایلتون اشک آدمو درمیاره باریکلا شیر مرد
RezaRs
۲۳ خرداد ۱۴۰۰چن وقت بود کم پیدا بود کمتر اذیت میشدیم آقا با تفکر پشت یک ماشین تویوتا به عنوان مثال نمی تونیم یه بی ام وی رو بسنجیم اون دنیایی دیگست بیمرم دنیای دیگه حالا باز بیمر و تویوتا معقول تر بود تا ابنکه با تفکر خرید و ساخت تویوتا فراری رو مقایسه کنیم
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰نوید جان من حرفمو رُک میزنم کاری به کسی ندارم .
روزگاری مخالفش بودی ؟!!
تا جایی که یادم میاد همیشه کامنت اولو ریپلای میکردی . چرا میپیچونی عزیز من این کارو نکن ، به همین سادگی . کار سختیه ؟
Zakaria
۲۳ خرداد ۱۴۰۰فراری هم عجیبه. ماشینی که برای بزرگداشت حضورش توی ژاپن ساخته، فرمونش سمت چپه در حالی ژاپن ماشیناش فرمون راستن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰😂😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰چه فراری ناشناخته ای! حتی تابحال اسمشم نشنیده بودم،البته بدک نیست قشنگه…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰راستی بقول آقای موپار چهارتا خروجیش کجاست؟ این که دوتا بیشتر نیست!
Reza
۲۳ خرداد ۱۴۰۰همون روز اول که معرفی شد عاشقش شدم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ماشین قشنگیه خب عاشق این نباشی عاشق چی باشی؟ عاشق ماشین های اکونومی!
Mad.z.Max
۲۳ خرداد ۱۴۰۰عجب جواهریه، من اگه شرایط خریدشو داشتم، قطعا کلی میروندمش و ازش لذت میبردم.
راستی توی متن نوشته چهار سراگزوز داره، من دوتاشو دیدم! اون دوتا دیگریش کجان؟
امین
۲۳ خرداد ۱۴۰۰جلو sf90stradale
عقب f8
نه؟!
محمد امین
۲۳ خرداد ۱۴۰۰دلیلش اینه که این ماشین برای توسعه ی sf90 و f8 ساخته شد
محمد امین
۲۳ خرداد ۱۴۰۰راستی دوستان نطرتون راجب پرو من چیه ؟
کسی اسم ماشین رو میشناسه ،البته خودن میشناسم ،میخوام اطلاعاتتان رو بسنجم
راجب پست هم مبارک صاحبش باشه ، واقعا کم یاب و خاصه و هم ارزش هنری داره و هم سرمایه گزاری ،میشه گفت یه بازی برد برد
Zakaria
۲۳ خرداد ۱۴۰۰Glickenhaus P4/5 Competizione که در اصل یه Ferrari P4/5 Pininfarina تقویت شده هستش
محمد امین
۲۳ خرداد ۱۴۰۰واقعا که بسیار خبره هستید ، بعید میدونستم کسی بشناسه چونکه خیلی کمیاب و خاصه و ناشناخته هست
در یه مصاحبه با صاحبش که نسخه ی ferrari p4/5 competizione داشت ، میگفت که در پیچ ها از پورشه ی ۹۱۱ gt2rs سریع تره با اینکه ماشین قدیمی تری هست و موتور ۴.۳ لیتری f430 gtc رو داره که ۴۵۰ اسب قدرت و ۴۷۰ نیوتون گشتاور داره ، واقعا یه الماس هست و هنوز هم که هنوز هست بیشترین سرعت رو در پیچ ها داره ، البته راجبش خیلی حرف میشه زد
کاش الان هم برند ها از این ماشین ها میساختن با این طراحی و مهندسی
نه فقط قدرت ۲۰۰۰ تا
Zakaria
۲۳ خرداد ۱۴۰۰خیلی ممنون واقعا شما لطف دارید. متاسفانه منم این ماشین رو تقریبا فراموش کرده بودم و با دیدن پروفایل و سوالی که کرده بودین یادم اومد، اما برام جالب بود که گفتید از موتور F430 استفاده میکنه، چون خود Ferrari P4/5 از موتور 12 سیلندر و پلتفرم فراری انزو استفاده میکنه. تو اینترنت گشتم دیدم که ظاهرا همینطوره که شما گفتید و نسخه competizione که بعدا توسط خود گلیکنهاوس ساخته شده و حتی شماره vin خود گلیکنهاوس رو هم داره، از موتوری که شما فرمودین استفاده میکنه.
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۳ خرداد ۱۴۰۰منم احساس کردم قیافش آشناس نگو بر اساس P4/5 هست واقعا ماشین عالی هست .
Ninja
۲۳ خرداد ۱۴۰۰زکریا جان واقعا اطلاعات بالایی دارین من اومدم بگم Ferrari P4/5 Pininfarina هست ولی کامنت شما دیدم که متوجه شدم اشتباه میکنم
Amirreza
۲۳ خرداد ۱۴۰۰اولش منو یاد یکی از مدل های پانوز انداخت اما اشتباه میکردم
Philipp
۲۳ خرداد ۱۴۰۰این قیمت برای ماشینی که فقط 10 تا ازش ساختن خیلی ارزونه
داشتم می خریدم
Hamid
۲۳ خرداد ۱۴۰۰کجاش خیلی ارزونه حاجی!؟
3 میلیون دلار خیلیه
اونقدر ها هم ویژگی خاص نداره!!!!!!!
خود فراری ماشین بهتر داره خب !
Philipp
۲۳ خرداد ۱۴۰۰نسبت به این که فقط ده تا ازش هست ارزونه
وگرنه باهمین پول 4 تا SLS Black Series میدن که اون خودرو خیلی بهتریه
بعدشم اینا ژاپنن اینی که فراری بهشون اهمیت داده رو خیلی ارزشمند می دونن
محمد امین
۲۳ خرداد ۱۴۰۰Sls که از این بهتر نیست ، sls خیلی خاصه و جذاب هست اما از نظر پرفورمانس خب در حد 458 itala هست نه این
Philipp
۲۳ خرداد ۱۴۰۰@محمد امین
از نظر خاص بودن خیلی خاص تر از اینه
کلا ماشین ها وقتی که دیگه سنشون از پنج سال رد بشه خاص بودنشون نشون میده که ماشین خوبین یا نه
مثالشم VW de luxe type 2 samba 1950 که مدل های سالمش روی 100-150 هزاردلار فروش میرن در صورتی که همین پول رو برای بعضی مدل های پورشه نمیدن
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۳ خرداد ۱۴۰۰بنظرم ۳.۶ میلیون دلار نمیارزه
مهردادکمال
۲۳ خرداد ۱۴۰۰اصلا نمی ارزه بنظرم 500تا کافیه براش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰خب برو بگو گرون میگیرین:)
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰جناب سردبیر میشه بفرمایید چرا کامنت منو حذف کردید ؟
آیا من به کسی توهینی کردم ؟
با این سانسور ها میخوایین به کجا برسین ؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰فرزاد جان،برادر گل اون یکی از مدیراست اگه نیست چرا اینقدر حساسن؟ مدیر نباشه اینقدر روش حساس نیستن….
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰مدیر ؟!! 😂 نه فکر نکنم .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ خرداد ۱۴۰۰بگذریم الان بنمون میکنن!😂
mahan
۲۳ خرداد ۱۴۰۰اتفاقا سر پست های فراری همیشه میگردم دنبال کامنت های فرزاد جان همیشه تازه و جالبه و الانم طبق عادت دنبال کامنتشون میگشتم که پیدا نکردم!
برام جالبه کامنت اشخاصی که سند حساب میشه لااقل برای من یا پاک میشه یا براش جبهه گرفته میشه!من دوستان رو به یک مناظره توی یکی از شبکه ها دعوت می کنماین جور که پیش میره تا اخر هفته همه ما باید یه دعوا بگیریم و بریم
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ماهان جان شما لطف داری
درس پس میدیم خدمت شما
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰#کامنت اول را ریپلای نکنیم
RezaRs
۲۳ خرداد ۱۴۰۰من یبار کامنتم اول شد ۵ تا ریپلا مستقیم به خودم همه هم نامربوط و کلی هم ریپلای درون ریپلایی 😂 فقط امروز یه کانتت دیگم هم اول شد زیاد ریپلای نخورد راجع گیم تو ماشین بود که حس میکنم از حجم دیسلایک ها همه ازش متنفرند 😑🤔 فک کنم اونا دیس دادن که تو pes همیشه یه تریلی گل خوردن از داداش بزرگشون 😂
Farzad
۲۳ خرداد ۱۴۰۰بله دیگه وضعیت هپل هپو و قاراشمیشو کیشمیشیه و …
حسین دهمرد
۲۳ خرداد ۱۴۰۰قیمت خود فراری 488 هم فکر میکنم تو ژاپن بالای میک میلیون دلار باشه.