کمتر از یک هفتهی پیش فراری اقدام به رونمایی از سوپرکار پلاگین هیبریدی SF90 استراداله کرد. جالب آنکه این خودرو قبلاً برای فروش آگهی شده است!
یکی از نمایندگیهای خودروهای دستدوم در جنوب آلمان این خودرو را با قیمت ۱,۳۰۹,۰۰۰ یورو برای فروش گذاشته است. گفته میشود این خودرو در سهماهه اول سال ۲۰۲۰ به دست مشتری خواهد رسید و هنوز هم میتوان آن را به دلخواه مشتری شخصیسازی کرد.
فعلاً و با توجه به مشکلات قانونی که برخی مالکان با فروش سوپرکارهای خود روبرو شدهاند میتوان گفت خریداران احتمالی این خودرو باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و از صحتوسقم این خبر مطمئن شوند. البته کسی که حدود ۱.۵ میلیون دلار را صرف خرید یک خودرو میکند احتمالاً تیم کوچکی از وکلا را به نمایندگی یاد شده خواهد فرستاد تا از درست بودن همهچیز اطمینان حاصل کنند.
با استایلی نسبتاً آیندهنگرانه که فراری بودن خود را از طریق ورودیهای هوای بزرگ داد میزند، SF استراداله دومین خودروی الکتریکی شدهی مارانللو پس از هایپرکار اسطورهای لافراری است. این خودرو از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توربو و ۳ پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت کل ۹۸۶ اسب بخاری دارد. طبیعتاً پرفورمنس خیرهکنندهای را شاهد هستیم: شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیهای، شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۷ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعتی.
به لطف مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۷.۹ کیلووات ساعتی، این خودرو برد الکتریکی ۲۵ کیلومتری خواهد داشت. در حالت بدون آلایندگی نیز تنها چرخهای جلو نیرو را دریافت خواهند کرد و با یک فراری دیفرانسیل جلو طرف خواهیم بود! تا جایی که حافظه یاری میکند این ویژگی نیز برای اولین بار در محصولی از فراری دیده میشود.
یک و نیم میلیون دلار برای این هیولا مبلغ بسیار ناچیزی هست – محصولات تولید محدود فراری رو هر قیمتی که بخری یه نوع ، سرمایه گذاری ، برای اینده به ، حساب ، میاد
من که لافراری رو به این ترجیح میدم . مشخصات فنی موتورشون تقریباً یکی هستش ولی از نظر طراحی لافراری بینظیره . اون چیزی که ابهت هایپر کار رو زبانزد دنیا میکنه اسم خودرو هستش که فکر نکنم SF90 آنچنان اسم خاصی به نظر بیاد آدم اصلأ نمیتونه تلفظش کنه. تو نسخه ارتقاء یافته ۴۸۸ هم فراری خراب کرد و جای ادامه دادن این رقم اومد F8 رو انتخاب کرد که یه چیز بیربط رو میرسونه
منم لافراری رو ترجیح میدم دوست عزیز ولی این خودرو جانشین لافراری نیست بنظرم مقایسه نکنیم بهتره ، چقدر خوب میشه اگه فراری از اسم به جای عدد استفاده کنه ،مثل تستاروسا ،دینو ،انزو…
جایگزین لافراری نیست.این اتومبیل شاسی فلزی داره و تولید انبوه هستش.چندماه پیش مدیران فراری اعلام کردن مدلی رو معرفی خواهند کرد که فاصله بین سوپر اسپرت های موتور وسط و هایپرکارهای این برند رو پر کنه و sf90 استرادل همون مدله.
دوست عزیز امسال نودمین سالگرد تاسیس تیم اسکودریا فراری هستش و sf90 هم همین مفهوم رو میرسونه.f8 هم یه فراری هشت سیلندره ولی چون طرحش مسبت به ۴۸۸ خیلی عوض شده و اصلا سبیه ۴۸۸ نیست نمیشد از اسم ۴۸۸ استفاده کرد برای همین از یه اسم ساده و خوب استفاده کردن f8 خیلی اسم خوبیه.طراحی خیلی خوبی هم داره
ولی واقعا جای 488 پیستا رو نمیگیره حتی 488 جی تی بی هم ازش زیباتره البته به سلیقه افراد بستگی داره ولی من محصولات معرفی شده جدید فراری رو مثل قبلی ها نمی پسندم. هر چند فراری کلا همه جوره عشقه و بهترینه
کسی که فراری میخره : ۱. لذت ناب رانندگی رو میخواد ۲. میخواد تو چشم باشه و سری تو سرا باشه ۳. یک سرمایه هنگفت در آینده داره با داشتن یک فراری فراری قیمت نداره ؛ فراری باید دیوانه وار عاشقش باشی
ملت به اسم این ماشین به این خوشکلی گیر میدن ،در حد هایپرکار فراری نیست . ی لافراری یاد گرفته ،زیبایی طرح ماشین رو نمی بینه. اتفاقا این ماشین هم از نظر طراحی کابین و طرح بدنه از لافراری زیباتره
Ferrari Fxx K Evo
۱۶ خرداد ۱۳۹۸یک و نیم میلیون دلار برای این
هیولا مبلغ بسیار ناچیزی هست
–
محصولات تولید محدود فراری رو هر قیمتی که بخری
یه نوع ، سرمایه گذاری ، برای اینده به ، حساب ، میاد
Reza
۱۶ خرداد ۱۳۹۸من که لافراری رو به این ترجیح میدم . مشخصات فنی موتورشون تقریباً یکی هستش ولی از نظر طراحی لافراری بینظیره .
اون چیزی که ابهت هایپر کار رو زبانزد دنیا میکنه اسم خودرو هستش که فکر نکنم SF90 آنچنان اسم خاصی به نظر بیاد آدم اصلأ نمیتونه تلفظش کنه. تو نسخه ارتقاء یافته ۴۸۸ هم فراری خراب کرد و جای ادامه دادن این رقم اومد F8 رو انتخاب کرد که یه چیز بیربط رو میرسونه
porschesport
۱۶ خرداد ۱۳۹۸منم لافراری رو ترجیح میدم دوست عزیز ولی این خودرو جانشین لافراری نیست بنظرم مقایسه نکنیم بهتره ، چقدر خوب میشه اگه فراری از اسم به جای عدد استفاده کنه ،مثل تستاروسا ،دینو ،انزو…
Reza
۱۶ خرداد ۱۳۹۸پورشه جان اتفاقا این جایگزینی برای لافراری هستش
Ferrari
۱۶ خرداد ۱۳۹۸جایگزین لافراری نیست.این اتومبیل شاسی فلزی داره و تولید انبوه هستش.چندماه پیش مدیران فراری اعلام کردن مدلی رو معرفی خواهند کرد که فاصله بین سوپر اسپرت های موتور وسط و هایپرکارهای این برند رو پر کنه و sf90 استرادل همون مدله.
Ferrari
۱۶ خرداد ۱۳۹۸دوست عزیز امسال نودمین سالگرد تاسیس تیم اسکودریا فراری هستش و sf90 هم همین مفهوم رو میرسونه.f8 هم یه فراری هشت سیلندره ولی چون طرحش مسبت به ۴۸۸ خیلی عوض شده و اصلا سبیه ۴۸۸ نیست نمیشد از اسم ۴۸۸ استفاده کرد برای همین از یه اسم ساده و خوب استفاده کردن f8 خیلی اسم خوبیه.طراحی خیلی خوبی هم داره
Ahmad
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ولی واقعا جای 488 پیستا رو نمیگیره حتی 488 جی تی بی هم ازش زیباتره البته به سلیقه افراد بستگی داره ولی من محصولات معرفی شده جدید فراری رو مثل قبلی ها نمی پسندم. هر چند فراری کلا همه جوره عشقه و بهترینه
ایمان
۱۶ خرداد ۱۳۹۸کسی که فراری میخره :
۱. لذت ناب رانندگی رو میخواد
۲. میخواد تو چشم باشه و سری تو سرا باشه
۳. یک سرمایه هنگفت در آینده داره با داشتن یک فراری
فراری قیمت نداره ؛ فراری باید دیوانه وار عاشقش باشی
ADAK
۱۶ خرداد ۱۳۹۸عالی
فقط چراغهای عقب و جلوش فراری نیست…
Ferrari Fxx K Evo
۱۶ خرداد ۱۳۹۸چقدر دلم برا (مجید لامبورگینی) عزیز تنگ شده
دارا
۱۶ خرداد ۱۳۹۸یه ترکیبی از تسلا رودستر و پورشه تایکانه جلوش.
ایمان
۱۶ خرداد ۱۳۹۸این مدل جانشین LaFerrari نیست و در جایگاهی بالاتر از
۸۱۲ سوپرفست قرار میگیره
جانشین LaFerrari احتمالاً در سال ۲۰۲۲ رونمایی میشه ….
سامی
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ملت به اسم این ماشین به این خوشکلی گیر میدن ،در حد هایپرکار فراری نیست . ی لافراری یاد گرفته ،زیبایی طرح ماشین رو نمی بینه. اتفاقا این ماشین هم از نظر طراحی کابین و طرح بدنه از لافراری زیباتره
Ali Keyhani
۱۷ خرداد ۱۳۹۸اینو که میگفتن 600 هزار دلار قراره باشه?