فراری

منصوری 4XX سیراکوزا

نسخه منصوری از فراری ۴۸۸، با نام 4XX سیراکوزا شناخته می‌شود که یک کیت بدنه منحصر به فرد فیبر کربنی و ۷۹۰ اسب‌بخار از یک موتور دو توربوشارژر V8 در اختیار قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، بدنه جدید شامل هواکش‌های بزرگتر و تمام انواع بال‌ها و باله‌هایی است که موجب بهبود نیروی داون‌فورس و افزایش جریان هوا به سمت موتور می‌شوند. ضمناً این موارد همگی از جنس فیبر کربن ساخته شده‌اند و در نتیجه، وزن کمتری نسبت به قطعات کارخانه‌ای ۴۸۸ دارند.

MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
منصوری همچنین از یک سری چرخ‌های آلیاژی سبک‌وزن در این خودرو استفاده کرده که دارای ابعاد ۲۰ اینچ در جلو ۲۱ اینچ در عقب هستند و به‌ترتیب در پوششی از تایرهای با عملکرد بالای ۲۵۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵ پیچیده شده‌اند. علاوه بر این، یک سری فنربندی‌های با تنظیم ارتفاع پایین‌تر، ارتفاع نقطه گرانش خودرو را به اندازه ۲۰ میلی‌متر کاهش داده است.
MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
شاید عجیب‌ترین نکته در مورد 4XX سیراکوزا این است که به گفته منصوری، خروجی موتور دو توربوشارژر ۳/۹ لیتری V8 تنها با بهینه‌سازی برنامه مدیریت انجین و استفاده از یک سیستم اگزوز با طراحی ویژه، به ۷۷۸ اسب‌بخار و ۸۷۰ نیوتن‌متر رسیده است. این در حالی است که آمار عملکرد ارائه شده برای این خودرو، تفاوت قابل‌توجهی با مدل استاندارد ۴۸۸ ندارند. این خودروی تیونینگ می‌تواند در عرض ۲/۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این در حالی که نمونه استاندارد ۴۸۸ نیز می‌تواند در عرض ۳ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
MANSORY 4XX SIRACUSA
محصول جدید منصوری 4XX سیراکوزا در نمایشگاه موتور شوی ژنو در معرض دید عموم قرار داده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    فقط میتونم بگمwow??????????

  2. پژمان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (296 ديدگاه)

    حداکثر سرعت یا همون تاپ اسپید با سرعت نهایی تفاوت داره تاپ اسپید یعنی سرعتی که یه ماشین میتونه سریع و بی وقفه بهش برسه و با همون سرعت ادامه بده اما سرعت نهایی یه ماشین به حرفه ای بودن راننده و شرایط جاده و….. بستگی داره مثلا فراری 458 استاندارد تو یه تستی که تو اتوبان کنار پیست نوربرگ انجام شد تونست به سرعت 341 کیلومتر برسه مطمئنا سرعت نهایی فراری 488 استاندارد بیشتر از 330 کیلومتره

  3. hosein

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ترکیبی از زرد و مشکی…خاصه خاص!

  4. امید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (424 ديدگاه)

    خدایی این منصوری دیگه اینجور کارا براش عادی شده
    ماشینو تحویل میگیره
    تغییرات ظاهری + اضافه کردن 300 – 400 اسب به ماشین
    بفرما
    حاضره !!!!!
    ای کاش میتونست خودشم ماشین تولید میکرد

    1. دانیال

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (92 ديدگاه)

      سلام تولید میکنه

      1. امید

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (424 ديدگاه)

        چی تولید میکنه اونوقت ؟

  5. moein

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    صندلی حاش خیلی زیبا ست شده خوشم اومد

  6. king 918

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    بابا این که حاج منصور خودمونه ایولا داش دمت گرم

  7. Carbonado Aventador

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    منصووووری حرف نداری…
    تنها کسی که ویرون رو هم تیون کرده و قویترش کرده…!
    منصوری با این دانش فنی ای که داری اگه خودت یه ماشین بسازی اگر بهتر از لامبو و فراری نباشه . بدتر هم نیست!!!!
    حرف نداری!
    افتخار ایران و ایرانی=کوروش منصوری

    1. REZA

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (225 ديدگاه)

      داداش به نظرت اگه تو ایران بود الان ((منصوری))بود؟؟؟ نه. فوقش تو کارخونه ایران خودرو یا سایپا یه پست مسخره بهش داده بودن
      بهتره بگی به افتخار خارج و خارجی –
      هیچ ایرانی تو ایران به جایی نرسیده مگر اینکه یا خارج از ایران به دنیا اومده یا مهاجرت کرده-پس الکی به ایران و ایرانی بودنمون ننازیم و خودمونو دل خوش نکنیم

      1. dawood

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (44 ديدگاه)

        دادش اینجا محدودیت داریم امکانات نداریم وگرنه صدتا بهترشو داشتیم -_-
        ***

      2. مهران

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (191 ديدگاه)

        یارو خودش تو مصاحبش میگه من همیشه یک ایرانیم اونوقت تو میای میگی افتخار خارج و خارجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        مشکل تو اینه که صورت مسئله رو پاک میکنی
        راه حل مشکل چیز دیگه ایه که تو جرات فکر کردن بهشو نداری
        ایرانیای موفق خارج از کشور هم دلیل بر اینه که ایرانیا میتونن و پتانسیلشو دارن نه اینکه هرکی رفته خارج موفقه

  8. کاوه م

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    قدرتشو 300 اسب اضافه کرده ولی چه فایده تو سرعت و شتاب میشه گفت هیچ فرقی نکرده
    این نشون دهنده دانش بسیار بالای کمپانی فراریه که همه ماشیناشو در بهترین حالت ممکن تولید میکنه جوری که هم خودش و هم مصرف کننده سود کنن

    1. sina

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      661 اسب نسبت به 778 میشه 300 اسب ؟

  9. احمد باقری

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این دیگه آخرش بود.

  10. بهنام طیبی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    طراحی فوق العاده زیبایی داره

  11. محمد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    چقدرجالبه…بیشترنظرهایی که همه میدیم..فقط درمورد ظاهرماشیناست وامکاناتش..همین
    توی سایت هیچ وقت ندیدم درمورد نوعی علم وتکنولوژی خورد و…بحث باشه..چقدرازدنیا وعلم عقبیم
    گناهیم نداریم…چون بسیارازماها ازاین ماشینا وتکنولوژها بی بهریم بخاطرگمر
    گ مبارک ایران..چون نداریم ..چون توی ایران به علم ارزشی قاعل نیستن..و…..

  12. حبیب

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (169 ديدگاه)

    منصوری به خدا تو مسلمون نیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا