با خروج احتمالی کرایسلر ۲۰۰ و دوج دارت از خط تولید، فیات کرایسلر به دنبال کارخانهای است تا آنها را در توسعه و ساخت نسل جدید خودروهای دیفرانسیل جلو کمک کند. هرچند کارها چندان خوب پیش نمیروند.
طبق اخبار منتشر از سوی اتونیوز، سرجیو مارکیونه رئیس فیات-کرایسلر گفته که شرکت هنوز به دنبال راهحلهای مقرون به صرفه است تا جایگزینی برای دوج دارت و کرایسلر ۲۰۰ بیابد. اگرچه که قطع تولید این سدانهای ۴ درب پیش از این اعلام شده اما فیات-کرایسلر هنوز جایگزینی مناسب برای این دو خودرو نیافته است.
مارکیونه در کنفرانس ماه پیش شرکت گفت:
ما چیزی برای گفتن نداریم زیرا چیزی را نهایی نکردهایم. جستوجوهای ما برای یافتن راه حل و جایگزینی برای سدانهای دیفرانسیل جلوی شرکت تأثیری محدود روی شرایطمان داشته است؛ اما در نهایت کسی را برای این کار خواهیم یافت.
فیات-کرایسلر به دنبال تحقق سود حدود ۱۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۱۸ است و مارکیونه برنامهای برای یافتن شرکتی که مدلهای دیفرانسیل جلو را بسازد دارد. این شرکت نیز روی تغییرات ساختاری تمرکز خواهد کرد.
مارکیونه در این زمینه میگوید:
من فکر میکنم که ما باید خودمان را با مجموعه صنعت خودروسازی وفق بدهیم تا این امر منعکسکنندهی تغییر دائمی باشد و فکر میکنم که ما نیاز داریم تا روی کمکها و سرمایهگذاریهای دیگران تکیه کنیم.
منبع: autonews
علیرضا
۱۹ آبان ۱۳۹۵سرجیو مارکیونه: من فکر میکنم تا نابودی فیات راه کوتاهی در پیش داریم و من در راستای این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود!!!!
Elemento
۱۹ آبان ۱۳۹۵.
فیات = بی استعداد ترین خودروساز دنیا
پتانسیلی که در داج ، آلفا رومئو م مزراتی وجود داره در کمتر شرکتی یافت میشه
کاری که فیات با آلفا ، مزراتی و داج [ کرایسلر ] میکنه تاسف آوره.
Bavaria
۱۹ آبان ۱۳۹۵وقتی همه میدون اینا فروش نداره چرا تولید کنند؟؟؟؟؟!
چرا خود فیات کرایسلر درک نمیکنه!!!
احمد باقری
۱۹ آبان ۱۳۹۵اصلا معلوم نیست چیکار داره میکنه.
احسان
۱۹ آبان ۱۳۹۵بهترین راه براش اینه که محصولاتش رو تو ایران مونتاژ کنه