گروه فیات-کرایسلر هنوز هم به دنبال شریک است و حالا والاستریت ژورنال گزارش داده است که این شرکت مذاکراتی را با گروه فولکسواگن انجام داده است. در مورد این مذاکرات اطلاعات کمی در دست است اما به نظر میرسد این دو گروه خودروسازی در مورد احتمال سرمایهگذاری مشترک و یا تولید یک خودروی مشترک مذاکره کردهاند. هرچند هنوز هیچچیز رسمی نیست اما گفته شده فیات-کرایسلر قصد دارد با فولکسواگن برای ساخت خودروهایی بر اساس مدلهای کادی و آماروک همکاری کند.
درصورتیکه این مذاکرات به نتیجه برسد، احتمالاً فیات-کرایسلر خودرویی را بر اساس فولکسواگن کادی خواهد ساخت که وسیله نقلیه تجاری پایه این گروه محسوب شده و در زیر دوج رم پرومستر قرار خواهد گرفت. خودرویی که خود بر اساس فیات دوبلو ساخته شده است. اما مطمئناً دومین خودروی حاصل این همکاری جالبتر است زیرا این یک پیکاپ متوسط خواهد بود که توسط فیات-کرایسلر بر اساس فولکسواگن آماروک ساخته خواهد شد. این ماشین جانشینی برای دوج داکوتا بوده و با پیکاپهایی چون جیامسی کانیون، شورلت کلرادو، نیسان فرونتیر و تویوتا تاکوما به رقابت خواهد پرداخت. همچنین پیکاپهای آینده فورد رنجر و هیوندای سانتاکروز نیز میتوانند از رقبای پیکاپ جدید فیات-کرایسلر باشند.
اما این گزارش نشان میدهد که مذاکرات فولکسواگن و فیات-کرایسلر در مراحل اولیه بوده و ممکن است به نتیجه نرسد. منبع گزارش اعلام کرده است که این مذاکرات هنوز هم بسیار مبهم هستند. بااینحال اگر این مذاکرات نهایتاً به نتیجه برسد، اولین باری نخواهد بود که دو شرکت کرایسلر و فولکسواگن با یکدیگر همکاری میکنند زیرا تنها چند سال پیش بود که فولکسواگن مینیون روتان را بر اساس کرایسلر تاون اند کانتری تولید نمود.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۶ شهریور ۱۳۹۶فیات کرایسلر به نظر من باید شریک در چین پیدا کنه تا با یک جوینت وینچر تو این بازار پر سود خودرو تولید کنه جایی که اصلا تو اون حضور نداره برعکس فورد یا جنرال موتورز که با قدرت تو این بازار هستن مخصوصا جنرال موتورز که تو چین داره عالی کار میکنه تمام مشکلات مالی خودشو از سود این بازار حل کرد
Serial Winner
۶ شهریور ۱۳۹۶.
قبلا میگفتم این همکاری خوب نیست چون FCA یک شرکت بدهکاره و وضع خوبی نداره و ممکنه فولکس رو به دردسر بندازه و باز نگران زیرمجموعه های فولکس هم اضافه بشه ، اما الان که بحث فروش آلفا مازراتی مطرح شده دوست دارم برای جلوگیری از این کار با هم متحد بشن تا آلفا مازراتی حفظ بشن.
فیات هیچ توجهی به زیر مجموعه هاش نداره ، مثل ولوو نیست ، و این ۲ شرکت پرافتخار اگر دست کسی بیفتن که قدرشون رو ندونن از بین خواهند رفت.
آئودی یک زمانی شدیداً دنبال خرید آلفا بود بعد که نشد
MAHDI . TUNING
۶ شهریور ۱۳۹۶جای فروش یا شریک اون سرجیو رو عوض کنین
PaRHaM
۶ شهریور ۱۳۹۶دقیقا
?
LAST VIPER
۶ شهریور ۱۳۹۶به نظرم همکاری خوبی میتونه باشه وازون جایی که
رم تو کلاس کلورادو و رنجر و کنیون رقیبی برای عرضه نداره
ساختن یه تراک بر اساس آماروگ میتونه شروع خوبی باشه
هر چند آماروگ به هیچ وجه در حد اونا نیست
ونوم اف ۵
۶ شهریور ۱۳۹۶وایپر جان فکر کنم داکوتا خودش رقیب رنجر و کلرادو هست و میتونستن پلتفرمش رو بروز کنن
LAST VIPER
۷ شهریور ۱۳۹۶بله میتونس ولی الان
میتونی بگی الان هست؟
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۶ شهریور ۱۳۹۶آقا ببخشید مطلب بی ربطه ها.
خطاب به امیرجان:
داداش اگه برات مشکلی نیست یه فکری به حال این تغییرات ناگهانی اسمت بکن.
من خودم دیشب فکر کردم زوندا که گذاشته بودی اسمتو کسه دیگه ای.((تو تاپیک خبر فرمول یک))
به خاطر همین به جای امیر بهت گفتم زوندا.
اگه مشکلی نیست.اول یه امیر بزار بعد پسوندش هر چیزی که خواستی.
مثلا:
((امیر)) زوندا
((امیر)) امپراطور لامبورگینی
حالا داداش مجبورت نمیکنم هر طور راحتی ولی من که دیشب با اینکه تعداد کامنت هاتم دیده بودم قاطی کردم.?
Serial Winner
۶ شهریور ۱۳۹۶.
دوست عزیز من به عمد گاهی اسم پروفایل رو عوض میکنم که خیلی تکراری و یکنواخت نشه ، همون اسم Amir رو هم بالای ۵ نفر دیگه تو سایت دارن و باهاش کامنت میذارن و خودم چند وقت پیش فکر کردم نمیشه استفاده کردذ چون خیلی ها قاطی میکنن.
پیشنهاد شما به نظرم درسته و این تغییر اسم و ا آواتار مکرر سایرین رو گیج میکنه ، از حالا به بعد آواتار رو اصلا عوض نمیکنم و همین اونتادور زرد خوبه! این پروفایل هم فعلا همین Serail Winner باشه چون در یک کتاب رُمان دیدمش و ازش خوشم آمد.
شما من رو با همون اسمی که میدونی ، این نام کاربری و این اونتادور زردو تعداد دیدگاه که متاسفانه به زودی ۵ رقمی میشه بشناس. دیگه عوضشون نمیکنم.
Kasra.kh
۶ شهریور ۱۳۹۶فیات کرایسلر بیاد خودشو جمع و جور کنه مدیرشو عوض کنه لطفا دوباره گند نزنه به فولکس واگن
فرشاد
۶ شهریور ۱۳۹۶مهمترین کاری که باید بکنن، تعویض سرجیو مارکیونه با یه مدیر نترسِ ریسکپذیره، کسی مثل دکتر دیتر زچه، حداقل دو سال هم بهش فرصت بدن تا وضعیت رو بهبود بده، اگر موفق نشد، اونموقع به فکر شراکت با امثال فولکس و دایملر بیوفتن، فروش شرکت رو باید تو اولویت آخر بذارن.
ونوم اف ۵
۶ شهریور ۱۳۹۶اگه مقامات فیات اینقدر که برای گدایی پشتکار نشون دادن برای بالا بردن کیفیت پشتکار داشتن الان به بنتلی و رولزرویس رسیده بودن