بازوی پرفورمنس فیات، آبارث برنامه دارد تا خط تولید خود را گسترش داده و تعداد نمایندگیهای خود را در مقیاس جهانی به بیش از دو برابر افزایش دهد. فروش آبارث در سال جاری میلادی به ۱۰ هزار دستگاه خودرو نزدیک میشود؛ این در حالی است که این کمپانی تنها نسخههای اسپورت از فیات ۵۰۰ را ارائه میکند.
پائولو گالیاردو (Paolo Gagliardo)، رئیس آبارث، بدون آن که اشاره به نام یک مدل کند، گفته است که این کمپانی میخواهد یک مدل جدید به خط تولید خود اضافه کند. همچنین فابریزیو سیمونی (Fabrizio Simoni) رئیس بازاریابی آبارث به «اتو نیوز» گفته است که این برند به دنبال ارائه نسخههای مخصوص به خود از شاسیبلند کامپکت 500X و البته، ۱۲۴ اسپایدر است. با این حال، هنوز خبری از تاریخ دقیق معرفی این مدلهای جدید نیست. برنامه توسعه آبارث شامل افزایش شبکه نمایندگیها از ۳۵۰ نمایندگی فروش کنونی به ۷۵۰ نمایندگی در آینده نزدیک است؛ این چیزی است که از صحبتهای «گالیاردو» دریافت میشود.۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Danial
۹ آذر ۱۳۹۴من به شخصه این نوع مدل ماشین هارو دوست دارم (دو نفره بدون سقف) آخ آخ جون میده بندازی بری جاده چالوس…
کلاً ماشین های که قابلیت تبدیل به ماشین های بدون سقف دارن هر مدلی که فک کنید باحالاً :)
نوید جهرمی
۹ آذر ۱۳۹۴باهات موافقم دانیال.
فقط کاش ماشین متناسب با جیب ما هم گیرمیومد حسرت ب دل نمونیم.
مهدی
۹ آذر ۱۳۹۴به نظرم فیات نباید این کارها رو بکنه…حداقل فقط پلت فرم مزدا میتا رو می گرفت و طرح داخلی و بدنه را جدا طراحی می کرد.این کارا وجه فیات پایین میاره.درسته که برای کاهش هزینه ها این کار انجام داده…ولی زیاد مناسب نیست…همین طور یک مدل شاسی بلند در محصولات فیات حالا اسمش یادم نیست ولی مدل کرایسلر گذاشته فقط مارک فیات کرده بوده و به عنوان مدل جدید اراییه داده بود….مشکل فیات اینه که مدل های این شرکت خیلی کلاسیکه(بر گرفته از طرح فیات 500)..باید طرح هاش مدرن کنه نه به سبک کلاسیک ماشین درست کنه..بازم آلفا داره این رونده میره اما فیات!..در مورد این مدل هم بایدم بگم طرحش زیاد جالب نیست یک جورایی ادم یاد فورد موستانگ 2007 می افتم در کل طرح خیلی جذابی نداره.. فیات باید روند طراحی آلمانی ها و حتی کره ای ها را در محصولاتش پی بگیرد…..
Archi KHAN
۹ آذر ۱۳۹۴والا آقا مهدی ما هم همین را گفتیم تو پست قبلی فیات
که
فیات این قدر به پیسی خورده که دقیقا ماشین مزدا را برداشته آورده فقط آرم اش را عوض کرده !
که یهو خیلی ها بدشون اومد !!
به نظر من اینجوری فیات با سایپا هیچ فرقی نداره
اون ماشین چینی میاره آرم سایپا میزنه روش میده دست مردم
این مزدا میاره آرم فیات میزنه ( منظور مقایسه چینی و ژاپنی نیس ها ، عملکرد فیات و سایپا هستش )
نوید جهرمی
۹ آذر ۱۳۹۴گذشته از اینا توی هر چی جدل رده بندی رضایت از مشتری و قابلیت اطمینان جی دی پوور و کانسومر ریپورتز بوده فیات آخر لیسته.
ایتالیایی ها رو هم دوس دارم اما اصلاً دوست ندارم فراری و مزراتی و آلفارومئو زیرمجموعه لین مدل برندی باشه.
همه قدیمیا از فیات خاطرات خوبی دارن و کلی تعریفش میکنن. نباید این اصالت خدشه دار بشه.
امیدوارم این اقدامایی ک داره میکنه بلای جونش نشه و برعکس روز ب روز فروشش و توسعش بیشتر بشه.
احمد باقری
۹ آذر ۱۳۹۴حق با شماست، باید یه فکری به حال طراحی و تکنولوژیهای روز بکنه.
مهدی
۹ آذر ۱۳۹۴شرکت مزدا یک زمانی از پلت فرم فورد استفاده میکرد.مثل مزدا2) اما طرح داخلی خارجی و موتور و همه چی ماشین به جز پلت فرم فرق میکرد.و مزدا 2 جزوه بهترین هابود…اما این سیاست مزدا فقط برای کاهش هزینه ها بود نه مثل فیات که بدل مزدا میتا یا بدل وانت میتسوپیشی با ارم خودش تولید میکنه به عنوان محصول جدید عرضه میکنه….. به نظرم این کار تمسخر آمیزه……
مهدی
۹ آذر ۱۳۹۴هر چند طرح این فیات فرق داره نسبت به مزدا اما طرح داخلی که مشابه…و طرح خارجیش هم چنگی به دل نمی زنه……