فیاتکرایسلر

تأثیر بحران گلکسی نوت 7 روی همکاری سامسونگ با فیات-کرایسلر!

گفت‌وگوهای بین فیات کرایسلر و سامسونگ به حال تعلیق درآمده و این کمپانی کره‌ای هم‌اکنون به‌طور کامل روی حل بحران آتش گرفتن نوت ۷ خود تمرکز کرده است.

Fire4
علاوه بر این، طبق گفته‌های افراد نزدیک دو کمپانی به منظور ارزیابی واحد قطعات خودرویی Magneti Marelli هنوز با یکدیگر فاصله دارند.
تا زمانی که اولویت سامسونگ مدیریت بحران گلکسی نوت ۷ باشد احتمال اینکه توافق‌نامه و معامله‌ای بین این دو کمپانی صورت بگیرد تا پیش از پایان سال بعید است.

Fire8
علیرغم اینکه سود عملیاتی پیش بینی شده‌ی ۲.۳ میلیارد دلاری سامسونگ با قطع تولید نوت ۷ محقق نشده اما دو کمپانی هنوز هم برای همکاری با یکدیگر علاقه‌مند هستند.

Sergio Marchionne
Sergio Marchionne
در ماه آگوست مدیرعامل فیات کرایسلر آقای سرجیو مارکیونه از سامسونگ به عنوان یک شریک استراتژیک بالقوه نام برد و البته گفته شد که سامسونگ نیز مایل به همکاری و یا خریداری بخش Marelli به منظور ورود به سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و تلماتیک است.

fca-logo
فروش همه یا بخشی از Magnetic Marelli به فیات کرایسلر کمک خواهد کرد تا حجم بدهی‌های این شرکت به حدود ۴ میلیارد یورو کاهش یابد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    خدایا بدهى هاى کرایسلر رو یه جورى صفر کن. واقعا برند خوبیه کرایسلر
    فیات و زیر مجموعه هاشم همین طور.
    آمین

    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      به نیما
      داش نیما شما ادم خوبی هستی و دعاهات هم مستجاب میشه
      کرایسلر واقعا وضعیت بدی داشت و اصلا امیدی به کرایسلر نبود
      من واقعا ممنونم از فیات که تونست به کرایسلر کمک کنه و اونرو برگردونه

      1. کامیاب

        ۲۵ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (29 ديدگاه)

        اینکه ببینی یه زمانی کرایسلر برای خودش یکی از مشهورترین بناهای دنیا رو ساخته،بعد توسط فیات نجات پیدا میکنه،خیلی بده.
        اگر فرد میلیاردری بودم،حتما بخشی از سهامشو میخریدم و بدهی هاشو تسویه میکردم،و البته از سایه ی ناجیش(فیات)در میاوردم.
        مدل های افسانه رو برای بقا دارن نابود میکنن.
        وایپر،دوج های سنگین با هلکت که فروش جالبی هم ندارن،جیپ که قراره چهار سیلندر بشه،رنه گید که آفروداشو ببینید گریتون میگیره،همه اینها فقط برای افزایش سود بوده.
        مثن فروش رنه گید در برزیل،شما جیپ میخرید که دودیفره،ولی عملا هیچ قابلیت درخور توجه ای نداره.

    2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      دعای جالبی کردی.
      واقعا دیدن پهلوانی که به این وضع بدهی افتاده خیلی ناراحت کنندس.

    3. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      امین

  2. احسان(احسان سابق)

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کار فیات-کرایسلر خیلی عجیبه و بیشتر جنبه تبلیغاتی اره. درسته که نوت 7 گند زده اما کاری که سامسونگ قراره برای شرکت خودروساز انجام بده نرم افزاری هست و قرار نیست از باطری های این شرکت استفاده بشه

    1. vahid porsche

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (474 ديدگاه)

      نه بحث باتری نیست همکاری با فیات نیاز به سرمایه داره و بخاطر ضرر میلیاردیش این سرمایه رو نداره و به همین خاطر به حالت تعلیق درومده

  3. X5

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    بر عکس بیشر ساخت سامسونگ سخت افزاریه وتولید cpu و gpu و رم عارد ssd و….. زیادی داره
    که واسه آینده خودروهای برقیش خوبه

  4. mojtabaaston

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    یعنی قراره کرایسلر و فیات هم منفجر بشند؟

  5. ونوم

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    امروز اعلام شد کسایی که نوت 7 داشته باشن نمیتونن سوار هواپیما بشن البته تو امریکا

    1. ساسان.م

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (338 ديدگاه)

      اصلا آدم جرأت نمیکنه نوت 7 رو بذاره تو جیبش یه وقت میترکه کل دم و دستگاه رو به فنا میده :D چه برسه به هواپیما

  6. احمد باقری

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    انشاالله مشکل سامسونگ هم هر چه زودتر حل بشه، واقعا برند بسیار عالی ای هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا