فیات ۱۲۴ اسپایدر که بر پایه مزدا MX-5 ساخته شده در مدل سال ۲۰۱۸ خود دارای سه تریم خواهد بود که یکی از آنها نسخه پرفورمنس آبارث است.
خریداران این خودرو قادر خواهند بود از بین تریم های ۱۲۴ اسپایدر کلاسیکا، ۱۲۴ اسپایدر لوسو و نسخه آبارث یاد شده یکی را انتخاب کنند. اولین تریم یاد شده بهصورت استاندارد با رینگهای آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغهای جلوی هالوژنی، چراغهای عقبی LED، سیستم اگزوز با دو خروجی، رول بار مشکی و مواد نرم در پانل نشان دهندهها عرضه میشود.
افرادی که دنبال مدل مجهزتری هستند میتوانند تریم لوسو را انتخاب کنند. این خودرو دارای رینگهای ۱۷ اینچی، اگزوز کروکی با دو خروجی، رول بار نقرهای، صندلیهای جلوی گرم شونده و جزئیات پیانو بلک در کابین است؛ اما مدل آبارث دارای تغییراتی فنی نظیر سیستم تعلیق بیلشتین در جلو و عقب، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم اگزوز با چهار خروجی، رینگهای ۱۷ اینچی آلومینیومی و ترمزهای برمبو و صندلیهای ریکارو (آپشن) میباشد.
در کل ۸ رنگ بدنه برای مدل سال ۲۰۱۸ ارائه میشود که شامل سه رنگ جدید Puro Bianco Perla، Grigio Chiaro و Blu Scuro میباشد.
. قشنگه ، من جای رئیس فیات بودم از همه ی پتانسیل های شرکت عظیم فیات استفاده میکردم تا فروش رو بالا ببرم و بتونم آلفا و مزراتی رو ایتالیایی نگه دارم.
همین امروز خبری در پدال بود که مسئولان رنو از این که چند ساله هیچ رقیبی برای Dacia وارد بازار نشده متعجبن و انتظار داشتن خودروسازان آلمانی برای رقابت با داچیا وارد عمل بشن. به نظر من فولکس واگن هرگز به رقابت با داچیا فکر نمیکنه ، چون اصلا تولید ماشین 6000 دلاری رو بلد نیست و نمیخواد هم زمان برندی مثل داچیا و بنتلی رو زیر پرچم خودش داشته باشه . سود آئودی و پورشه هم خیلی بهتره براش و ترجیح میده بازوی لوکس خودش رو قوی تر کنه.
همه ی خودروسازان آلمانی به بازار لوکس علاقه ی بیشتری دارن و دلیلش هم مشخصه . اصلا نباید انتظار داشته باشیم هیچ کدوم وارد رقابت با dacia بشن.
.
تنها شرکتی در اروپا که میتونه بازار داچیا رو تحت تاثیر قرار بده و فروش خودش رو از این قسمت بازار تامین کنه فیاته. به راحتی میتونه فروشش رو چند برابر کنه. طراحی اصیل و ایتالیایی فیات در مقابل داچیا هم یک مزیت مهمه براش.
فرشاد
۱۴ شهریور ۱۳۹۶شما رو نمیدونم اما فیات ۱۲۴ از مزدا میاتا برای من جذابتره، مخصوصا اگر دست نوازش آبارث رو سرش کشیده شه.
SERIAL WINNER
۱۴ شهریور ۱۳۹۶.
قشنگه ، من جای رئیس فیات بودم از همه ی پتانسیل های شرکت عظیم فیات استفاده میکردم تا فروش رو بالا ببرم و بتونم آلفا و مزراتی رو ایتالیایی نگه دارم.
همین امروز خبری در پدال بود که مسئولان رنو از این که چند ساله هیچ رقیبی برای Dacia وارد بازار نشده متعجبن و انتظار داشتن خودروسازان آلمانی برای رقابت با داچیا وارد عمل بشن.
به نظر من فولکس واگن هرگز به رقابت با داچیا فکر نمیکنه ، چون اصلا تولید ماشین 6000 دلاری رو بلد نیست و نمیخواد هم زمان برندی مثل داچیا و بنتلی رو زیر پرچم خودش داشته باشه . سود آئودی و پورشه هم خیلی بهتره براش و ترجیح میده بازوی لوکس خودش رو قوی تر کنه.
همه ی خودروسازان آلمانی به بازار لوکس علاقه ی بیشتری دارن و دلیلش هم مشخصه . اصلا نباید انتظار داشته باشیم هیچ کدوم وارد رقابت با dacia بشن.
.
تنها شرکتی در اروپا که میتونه بازار داچیا رو تحت تاثیر قرار بده و فروش خودش رو از این قسمت بازار تامین کنه فیاته. به راحتی میتونه فروشش رو چند برابر کنه.
طراحی اصیل و ایتالیایی فیات در مقابل داچیا هم یک مزیت مهمه براش.
ابولفضل نصیری
۲۰ مهر ۱۳۹۶یه دونه باشه مخصوصا نسخه آبارت … بهترین انتخاب زیر 40000 دلار برای من
Il leggendario abarth da terra degli stivali