سرانجام کمپانی فیات از فیسلیفت مدل تخممرغی و کوچک خود ۵۰۰ رونمایی کرد و طبق انتظارات این مدل پرفروش را با کمترین تغییرات روانه بازارهای جهانی میکند. فیات در طی مراسمی در تورین ایتالیا که سرزمین اصلی ۵۰۰ است مراسم رونمایی را برگزار کرد.
۲۰۱۵ Fiat 500 facelift این مدل درحالی پس از ۸ سال از نخستین معرفی، فیسلیفتی کوچک را تجربه نموده که بیشترین سطح تغییرات را میتوان در سپر جلو آن دید. چراغهای بازطراحی شده در کنار ورودی هوای بزرگتر در سپر جلو که به حاشیهپردازیهای کرومی مزین شده، باعث شده تا چهره خودرو اسپرت و لوکس به نظر برسد. همچنین رنگهای تازه بدنه و رینگهای آلیاژی جدید باعث شده تا نمای بیرونی متفاوت و تازه به نظر برسد. ۲۰۱۵ Fiat 500 facelift۲۰۱۵ Fiat 500 facelift مهمترین بخش تغییرات اما در داخل این خودروی شهری کوچک اتفاق افتاده است. مهمترین تغییر در صفحه نمایشگر ۵ اینچی است که در بالای داشبورد خودنمایی میکند و از تکنولوژی Uconnect کرایسلر که یک سیستم سرگرمی قدرتمند است بهره میبرد. البته صندلیهای ارگونومیک با طراحی بهتر در همراهی عایق صدای کابین و سه تریم مختلف برای رنگبندی و پوشش داخل مدل ۵۰۰ از جمله تغییرات ایجادشده در مدل ۲۰۱۶ است که به بهتر شدن فضای داخل این ایتالیایی اصیل کمک شایانی کرده است. Fiat 500 facelift InteriorFiat 500 facelift InteriorFiat 500 facelift Interior در اروپا مدل تازه ۵۰۰ از چند موتور مختلف استفاده میکند. نخستین پیشرانه فیات، یک نمونه ۱.۲ لیتری و ۴ سیلندر است که ۶۹ اسب بخار قدرت دارد. نمونه دوم یک موتور ۹۰۰ سیسی TwinAir دوسیلندری است که بین ۸۵ تا ۱۳۵ اسب بخار قدرت دارد. نمونه سوم هم یک پیشرانه ۱.۳ لیتری مولتیجت دو توربو است که ۹۵ اسببخار نیرو دارد. یک جعبهدنده دستی بصورت استاندارد روی این مدل نصب شده است اما میتوان با پرداخت مبلغی اضافه ۵۰۰ را به یک گیربکس اتوماتیک مجهز کرد. Fiat 500 faceliftFiat 500 faceliftFiat 500 facelift بخشی از تولید ۵۰۰ جدید قرار است در هندوستان که سرزمین ادویه و فلفل است تولید گردد. هنوز از میزان مصرف این فلفل سیاه هندی اطلاعاتی در دسترس نیست اما به نظر میرسد مصرف مدل فیسلیفت شده مانند قبل باشد.
عرضه گسترده این مدل محبوب با معرفی آن در موتورشو فرانکفورت و از سپتامبر ۲۰۱۵ شروع میشود. درباره قیمت نمونه فیسلیفت شده ۵۰۰ اطلاعاتی در دسترس نیست اما باید منتظر مدل تندوتیز ۵۰۰ C آبارث که یک نمونه ارتقایافته و اسپرت است بود تا طعم واقعی یک هاچبک اصیل ایتالیایی را چشید.
یه ماشین همچی تمومه ها ولی نمیدونم جرا هر کاری میکنم از ماشینای کوجیک خوشم نمیاد بجه ها راستی دیدین یه اقای مشهدی یه اونتادور دست ساز ساخته؟لامصب با اصلش مو نمیزنه/پدال جان پوشش بده
saeed.shariati
۱۳ تیر ۱۳۹۴یه ماشین همچی تمومه ها ولی نمیدونم جرا هر کاری میکنم از ماشینای کوجیک خوشم نمیاد
بجه ها راستی دیدین یه اقای مشهدی یه اونتادور دست ساز ساخته؟لامصب با اصلش مو نمیزنه/پدال جان پوشش بده
ALL CARS
۱۳ تیر ۱۳۹۴یک سرچی کردمو مطالبی در مورد اونتادور دست ساز مشهدی دیدم که آدرساشو میزارم شما پدالی های عزیز هم ببینینو بخونین.برای من که خیلی جالب بود
http://roozazno.com/post/1605/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/
و
http://bijar.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=BijarPortal&Lang=fa-IR&ItemID=9374&mid=14530&wVersion=Staging
رضا
۱۳ تیر ۱۳۹۴باید هندلینگ شهری جالبی داشته باشه
دوست دارم باهاش تو موناکو رانندگی کنم!
سجاد
۱۳ تیر ۱۳۹۴تو خواب؟
رضا
۱۳ تیر ۱۳۹۴اگه قسمت بشه …. آره تو خواب!
باران
۱۳ تیر ۱۳۹۴یک ماشین عالی برای خانوم هاست. دیزاین خیلی جالبی هم دارد.
sAMG
۱۳ تیر ۱۳۹۴یک ماشین شاد و جوون پسند…همیشه که نباید سوپراسپرت باشه!من که خوشم اومد ازش زیاااد.
بنتلی
۱۳ تیر ۱۳۹۴خیلی بهتر شده،واقعا نیاز ب سیستم سرگرمی و ناوبری داشت،البته تو این کلاس اسمارتو بیشتر دوس دارم
AHMADREZA
۱۳ تیر ۱۳۹۴کوچولکیه با مزه
علی
۱۴ تیر ۱۳۹۴با نمکه.ولی فقط به درد مجرد ها و خانواده های بدون فرزند میخوره.ولی واسه داخل شهر فوق العادست
علي
۲۷ مرداد ۱۳۹۵اره خوبه ولی الان پیشفروش کردن 85میلیون