مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر چند سال است که به خاطر درآمد فوقالعاده خود در بین همقطاران به خوبی شناخته شده است.
مارکیونه در سال ۲۰۱۷ درآمدی معادل با ۱۲ میلیون دلار داشته و البته در همین سال ارزش سهامی در حدود ۳۶ میلیون دلار به او رسیده که البته بنا به گزارش بلومبرگ به عملکرد سه سال گذشته او مربوط میشود.
این افزایش قابل توجه ارزش سهام فیات-کرایسلر تأثیر زیادی روی ثروت عمومی مارکیونه داشته و او را در میان ثروتمندانی قرار داشته که کمپانیهای خود را تأسیس و اداره میکند نه اینکه افرادی را برای اداره کردن شرکتها استخدام نماید. تا به اینجای کار ارزش سهام مارکیونه در فیات-کرایسلر به ۳۶۲ میلیون دلار میرسد. البته باید به ارزش سهام ۱۹۰ میلیون دلاری در فراری و ۱۶۹ میلیون دلاری در گروه صنعتی CNH نیز اشاره کرد.
مارکیونه بیش از یکسوم سهام ۲.۸ میلیونی خود در سال ۲۰۱۷ را به منظور پرداخت مالیات فروخته اما بازهم با این وجود ۱.۸ میلیون سهم او ارزش حدود ۴۰ میلیون دلاری دارد.
این سهامها به عنوان برنامهی پرداخت پاداش به ازای عملکرد محسوب میشود. مارکیونه به تمامی اهداف سوددهی و برنامه تجاری کمپانی رسیده است. بنا به گزارش فیات-کرایسلر، این عملکرد در میان ۱۰ عملکرد تاپ خودروسازان بوده است.
مارکیونه برنامههایی برای بازنشستگی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ دارد اما گروه فیات-کرایسلر از برنامه تجاری سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ خود در اول ژوئن سال جاری رونمایی خواهد کرد.
مسعود مسگری
۵ اسفند ۱۳۹۶این شخص سرمایه گذاری روی دوج را متوقف کرده! 10 سال است چلنجر عوض نشده و فروشش به دلیل طراحی درستش است. دوج و کرایسلر را نابود کرد تا فیات و آلفا رومیو سر پا بمانند. خدا ازش نگذرد.
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶اىن رو بالاى کامنتها مىزارم تا بعضى ها خوب بخوننش
(( مارکیونه به تمامی اهداف سوددهی و برنامه تجاری کمپانی رسیده است. بنا به گزارش فیات-کرایسلر، این عملکرد در میان 10 عملکرد تاپ خودروسازان بوده است.))
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶شرکت فىات- کراىسلر امسال تونسته ارزش سهام خودش رو بالا ببره و فروش خودش رو بهبود بده
طبق خبرى که بلومبرگ گذاشته بود بخاطر بهبود شراىط فىات -کراىسلر مارچىونه از فروش زىر مجموعه ها صرف نظر کرد و سرماىه گذارى تازه اى در تاسىسات جىپ به عنوان پرسود ترىن زىر مجموعه خودش کرده
رم هم امسال موفق به فروش بىش از 450/000 وانت شد که نسبت به سال قبل افزاىش فروش داشته
ونوم اف ۵
۵ اسفند ۱۳۹۶دادا علی به نظر من مارکیونه فقط داره از کرایسلر و دوج و جیپ و رم سود میبره و خرج برندهای زیر مجموعه فیات میکنه
Chevo
۵ اسفند ۱۳۹۶جناب *** دوپینگی هم با میزان سواد پنجم ابتدائی به خاطر نبوغ فوق العاده اش در طراحی خودروهای مدرن و جذاب در سال ۲۰۱۸ در جایگاه روسای هیّئت مدیره شرکت سایپا بیش از این شخص درآمد دارد ،
Ali
۵ اسفند ۱۳۹۶با این که مدیر لایقی هست اما تصمیماتش برای فراری می ترسم مثل ساخت شاسی بلند فراری،ًساختن بیشتر از ۱۰۰۰۰ خودرو در سال،تهدید به جدا شدن از فرمول یک و ساخت فراری تمام الکتریکی(ایشون زمان معرفی تسلا رودسترجدید گفتن اگه قراره یه سوپر کارتمام الکتریکی ساخته بشه فراری اولین خواهد بود در صورتی که من نمیدونم ریماک و یا حتی پورشه میشن ای کشکن؟)
حمید
۵ اسفند ۱۳۹۶مبارکش باشه
چون با سعی تلاش بوده
نه با زیاد کردن گمرکی ماشینای دیگه و بستن گمرک و غیره
me84
۵ اسفند ۱۳۹۶.
آفرین . دمش گرم. خیلی حال میکنم همچین خبرایی رو میشنوم که یه نفر خیلی خوب داره پیشرفت میکنه. خدا بیشترش کنه. فقط ای کاش تلاش بیشتری بکنه تا قابلیت اطمینان محصولاتشو بالاتر ببره. همیشه پایین جدوله.
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶Me84
اتفاقا امسال هم جىپ و هم دوج تونستن تو مطالعه جى دى پاور خوب بدرخشن و رتبه خودشون رو بالا بىارن
me84
۵ اسفند ۱۳۹۶.
با این همه ثروت و شهرت همیشه خیلی ساده لباس می پوشه. خیلی جالبه.
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶Me84
نکته مهم همىنه
استىو جابز هم با اون همه ثروت همىشه ىه نوع لباس ساده مىپوشىد
me84
۵ اسفند ۱۳۹۶.
ایشالاه همینطوری به پیشرفتش ادامه بده چون یه برندی زیردستشه که من همه جوره خاطرشو بدجور می خوام.”””جیپ”””
M40
۵ اسفند ۱۳۹۶پدال مگه نگفته بود که فراری رو فیات فروخته،
اونم ۹۰ درصدش رو به خانواده ایتالیایی و ۱۰ درصدش هم توی بورس؟؟
حالا چرا مدیریتش همون مدیر عامل فیات کرایسلره؟
Ferrari
۵ اسفند ۱۳۹۶صاحب فیات و زیرمجموعه هاش خانواده آنیلی هستن و فراری از فیات جداشده آما همچنان در اختیار خانواده آنیلی هستش
SAEED
۵ اسفند ۱۳۹۶به نظرم این فرد انچنان کاری برای FCA نکرده که بخواد پاداش بگیره جز اینکه اون همه شکوهو میخواست بفروشه و منت خودروسازایی مثل فولکس واگنو میکشید و یه دوره هم که میخواست یکی از بهترین برند هاشو با چینی ها معامله کنه
افرادی مثل ایلان ماسک باید بهشون پاداش داده بشه که برند کوچیکی مثل تسلارو به انچنان شکوهی رسونده که داره برای بزرگان اینصنعت مثل مرسدس یا BMW خط و نشون میکشه و این شیب پیشرفت ادامه خواهد داشت
به نظرم تا وقتی مارکیونه از FCA نره و ایلان ماسک هایی به این کمپانی نیان اون شکوه گذشته برنمیگرده
این مقاله به نظرم غیرمستقیم داره میگه این فرد به دنبال پرکردن جیب خودشه و اون همه گذشته و تاریخچه اون شرکتا اصلا براش مهم نیست
من به شخصه تو این چند سالی که اخبار این صنعتو دنبال میکنم کار چشمگیری از جناب مارکیونه ندیدم
مرسی
AMERICAN
۵ اسفند ۱۳۹۶بهترین کامنت این پست
me84
۵ اسفند ۱۳۹۶.
برند جیپ بعد از اینکه مارکیونه هدایتش رو بعهده گرفت آمار فروشش خیلی بالا رفت. سود دهی خیلی بالایی هم داره و این مقاله هم به همین نکات اشاره کرده. هر چند منکر یه سری اشتباهاتش نیستم اما در کل عملکردش خیلی خوب بوده.
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶مارچىونه هم اشتباه داشت و هم کارهاى درست اما کارهاى درستش بىشتر بود
ونوم اف ۵
۵ اسفند ۱۳۹۶Me جان فروش جیپ بالا رفته خدا رو شکر باعث خوشحالیه ولی بنظر من یکی از عللش افزایش محبوبیت شاسی بلندهاست
حسن
۵ اسفند ۱۳۹۶اصلا این بنده ی خدا پاداش مالی نگرفته مگه ایرانه ملیونی اونم به دلار پاداش بدن. به خاطر عملکرد خوبش در مجموعه ی تحت مدیریتش ارزش سهام فیات کرایسلر افزایش پیدا کرده و طبق محاسبات فلان مبلغ سود از طریق سهامی که داره بدست اورده پس قطعا عملکردش خوب بوده. اونجا بیشتر پاداش میدن به کارگر مثل جی ام که به خاطر عملکرد خوب در سال 2017 پاداش بزرگ داد به پرسنل خودش.
فراری هم 90 درصد متعلق به فیات و 10 درصد متغلق به خانواده ی انزو فراری که در تملک پسرشه و بعید میدونم هیچ کدوم فروخته باشن .
Behi
۶ اسفند ۱۳۹۶سهامداران وطنی تو پدال ازش ناراضین?
عجبااااااا