جدیدترین مدل رم که برای رسانهها، توزیعکنندهها و مصرفکنندههای ناوگانی کلیدی در دبی معرفی شده دارای ظاهری آشنا با نامی جدید است. پیکاپ تراک ۱۲۰۰ که برای بازار خاورمیانه تدارک دیده شده است.
فیات کرایسلر در کنفرانس خبری خود اشارهای به موضوع نکرده اما لازم نیست نگاهی عمیق بیندازید تا بفهمید که رم ۱۲۰۰ بر پایهی جدیدترین نسخهی میتسوبیشی L200 شکل گرفته است. در حقیقت پس از پیکاپ تراک فیات که سال پیش معرفی شد این خودرو دومین مدلی بوده که بر پایهی L200 شکل گرفته است.
حداکثر ظرفیت محفظهی بار این خودرو ۱۱۶۵ کیلوگرم بوده و میتواند ۳ تن بار را بکشد. قدرت خودرو از دو نوع پیشرانه حاصل میشود: نسخهی ۲.۵ لیتری دیزل با قدرت ۱۲۶ و ۱۳۴ اسب بخاری و نسخهی ۲.۴ لیتری بنزینی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار. هر دوی این پیشرانهها بهصورت استاندارد با گیربکس دستی عرضه میشوند و البته بهصورت سفارشی میتوان از گیربکس اتوماتیک بهره برد.
رم هنوز جزئیات کامل و گالری تصاویر این پیکاپ جدید را هنوز منتشر نکرده اما گفته که نسخههای پایهی این خودرو بهصورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهند شد درحالیکه مدلهای مجهزتر از سیستم چهارچرخ محرک به همراه انتخاب کنندهی الکترونیکی با سه حالت رانندگی سود خواهند برد. اولین حالت به عنوان 2H نامیده میشود، دومی 4H است که تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بکار میرود و در راههای ناهموار گشتاور را به هر چهارچرخ منتقل میکند و سومین حالت نیز 4L نام دارد که برای حالتهای آفرود بکار میرود.
فیات کرایسلر این پیکاپ تراک جدید را سال آینده در بازارهای معینی از خاورمیانه عرضه خواهد کرد. بهای خودرو نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
Nima
۱ آبان ۱۳۹۵چرا واقعا؟؟؟؟؟ این ماشین هیچ بویى از دوج و اون رم ها نبرده..!!!! حداقل نیسان یا تویوتا رو انتخاب میکرد به عنوان طراحى که یکم خشونت تو چهرشون باشه!! این برعکس داره میخنده.
به هرحال امیدوارم فروش موفقى داشته باشه وبتونه بدهى هاى فیات-کرایسلر رو جبران کنه.
GOD BLESS AMERICA
۱ آبان ۱۳۹۵اینها همه اش سیاستهای همون سر جیو مارکیونه هستش که فقط به سود بیشتر فکر میکنه نه چیزی مثل هویت برندها و مدلها.
FERRUCCIO LAMBORGHINI
۱ آبان ۱۳۹۵.
نه خداییش اسم RAM به این قیافه میخوره ؟؟!؟
.
هیچ تناسب و سنخیتی نداره.
احسان آرسنالی
۱ آبان ۱۳۹۵این چیه !!!!!
سپرش رنگ شده یا پلاستیکیه
شاهین
۱ آبان ۱۳۹۵سلام احسان چطوری؟
با توجه به رینگی که داره فکر کنم نسخه پایه و بالطبع سپر هم پلاستیکی باشه.
مخلصم
احسان آرسنالی
۲ آبان ۱۳۹۵مرسی داداش ولی اینجور شرکت ها باید برا خودشون احترام قائل بشند دیگه زمونه سپر پلاستیکی گذشته. مثل فرمان هیدرولیک روغنی که از موتور خودرو کمک میگرفت
Nima
۲ آبان ۱۳۹۵البته بگم توی آمریکا هم هنوز تولید میشن این ماشینا با این سپر های پلاستیکی. تمام ماشین های کاری مثل تمام مدل های تویوتا و شورولت و فورد و دوج.دیدم که میگم توی آگهی های فروششون.
ونوم
۱ آبان ۱۳۹۵لعنت خدا بر سرجیو اون از وایپر که تعطیلش کرد اینم از تراک ها که اینجوری میکنه وقتی میخواستن سهام کرایسلر رو بخرن و بحث دادگاه پیش اومد چقدر دوست داشتم معامله بهم بخوره اینجوری پیش بره نسل بعدی وایپر هم با موتور دو لیتری دیزلی با بدنه ای خنده دار به بازار میاد اگهههه بیاد
سینا
۱ آبان ۱۳۹۵نیسان گاوی از این بهتره
ناشناس
۱ آبان ۱۳۹۵این مدل میتسوبیشی یک از خرکارترین وانت هاست. در جنگ های خاورمیانه هم زیاد استفاده میشه. ما هم در عسلویه در سایت دو تا داشتیم. فقط از کوه پرتش نکرده بودیم هرکاری بگی ازش میکشیدن و ماشین آخ نمی گفت.
a.s.m
۱ آبان ۱۳۹۵آریسان از این خوش قیافه تره این کجاش رم هست
بهنام
۱ آبان ۱۳۹۵اینو فقط واسه باربری ساختن و قیمت خیلی پایین ، نوشته مخصوص خاورمیانه دیگه یعنی فقط برای این بازار و برای باربری تولید شده از عکس هاش معلومه که میخوان با کم ترین قیمت تولید بشه
آرش
۵ آبان ۱۳۹۵بهنام جان ببخشیدا ولی من الان چند باره که دارم واسه شما کامنت مینویسم اما شما جوابمو نمیدین اما این دفعه هم مینویسم راستش میخوام راجبه اون کوروتی که تو اهوازه یه کم اطلاعات بهم بدی همین
احمد باقری
۱ آبان ۱۳۹۵اصلا معلوم نیست چی شده.
نوید جهرمی
۲ آبان ۱۳۹۵نمیدونم فیات داره با کرایسلر و دوج چه میکنه. اون از خبر تموم شدن تولید وایپر. اون از خبر جایگزین نداشتن برای مدل های دارت و 200 . اینم از این وانتشون.
فیات 124 اگر از روی میاتا ساخته شد لاقل یکم قیافشو عوض کردن و موتور خودشونو انداختن روش. اما این دیگه شاهکار بود.اگر همین کار رو خودروسازای داخلی یا چینی کرده بودن چقدر بهشون میتوپیدیم؟ واقعا سوداوری به چ قیمتی؟
ali
۲ آبان ۱۳۹۵عمرا حریف تویوتا و رقیب های دیگه اش بشه.تویوتا تو خاورمیانه سلطنت میکنه! پرفروش ترین ماشین کشورهای مثل عربستان و بحرین و قطر و کشورهای افریقای هر سال تویوتا هایلوکس هست! بعدش نیسان و میتسو … خلاصه این کرایسلر فکر کرده با این ماشین به جایی میرسه ؟! خخخ. طراحی ایش هم اصلا جالب نیست …. خلاصه فیات و کرایسلر با هم اصلا در حد تویوتا و ژاپنی ها نیستن… شکستش حتمی هست…