فیات

معرفی آبارث ۶۹۵ کامپتیزیونه برای خداحافظی با فیات ۵۰۰ بنزینی

آبارث آخرین فیات ۵۰۰ بنزینی خود را با نام ۶۹۵ کامپتیزیونه معرفی کرده است. این خودرو ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد و قیمت آن از ۲۴ هزار دلار شروع می‌شود.

حدود یک سال پیش، آبارث نسخهٔ اسپرت فیات 500e الکتریکی را معرفی کرد و حالا سرانجام نسخهٔ بنزینی این هاچ‌بک دوست‌داشتنی ایتالیایی به آخر خط رسیده است. بدین منظور، آبارث مدل ۶۹۵ کامپتیزیونه را معرفی کرده است که آخرین فیات ۵۰۰ بنزینی آبارث خواهد بود. این خودرو اواخر امسال راهی بازار خواهد شد و با قیمت ۲۳,۹۰۰ دلار، به میزان قابل‌توجهی از آبارث 500e با قیمت ۳۷,۱۴۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

۶۹۵ کامپتیزیونه مدل ۲۰۲۳ از همان پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آشنای آبارث استفاده می‌کند که ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد. برای انتقال نیروی این موتور به چرخ‌های جلو، خریداران می‌توانند گیربکس‌های پنج سرعتهٔ دستی یا اتوماتیک را انتخاب کنند. ازجملهٔ ویژگی‌های برجستهٔ این هاچ‌بک داغ ایتالیای می‌توان به سیستم اگزوز رکورد مونزای آبارث با چهار سر اگزوز، سیستم تعلیق Koni در جلو و عقب، رینگ‌های ۱۷ اینچی، کالیپرهای ترمز زردرنگ برمبو، شیشه‌های دودی، نمایشگر ۷ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو، صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی، غربیلک فرمان آلکانترا و داشبورد جدید مشکی مات اشاره کرد.

آبارث همچنین برای مدل ۲۰۲۳ رنگ جدیدی بنام نارنجی مسابقه‌ای را هم به لیست رنگ‌های ۶۹۵ اضافه کرده است. علاوه بر این، رنگ‌های سفید گارا، قرمز مسابقه‌ای، خاکستری رکورد و مشکی اسکورپیون هم قابل انتخاب خواهد بود و سقف مشکی‌رنگ هم برای تمام رنگ‌های مذکور به‌جز مشکی قابل سفارش است. هرچند قیمت آبارث ۶۹۵ کامپتیزیونه از نزدیک ۲۴ هزار دلار آغاز می‌شود اما با سفارش آپشن‌هایی مثل گیربکس اتوماتیک با قیمت ۱,۲۶۰ دلار و سیستم صوتی پریمیوم Beats و رینگ‌های ۱۷ اینچی کامپتیزیونه با ۱,۰۷۰ دلار، این رقم افزایش پیدا کرد درحالی‌که سفارش هرکدام از رنگ‌ها هم ۱۰۰۰ دلار به قیمت اضافه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    خداوکیلی مرد باشید اینو بیارید من هرروز با کت شلوار و کراوات میرم باهاش رستوران پاستا الفردو و سس سزار میخورم😊

    موافقم 38
    مخالفم 5
    1. amir

      ۲۹ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3689 ديدگاه)

      فعلا که اینجا گیر کردیم و هرروز مجبوریم ‌… بخوریم

      موافقم 21
      مخالفم 2
  2. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1600 ديدگاه)

    ماشین گوگولی بود

    موافقم 13
  3. slr

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    این سیستم تعلیقش یکم عجیب نیست؟

  4. Enzo Ferrari 2008

    ۲۹ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبی بود

    موافقم 6
    مخالفم 1
  5. parhamiof

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (753 ديدگاه)

    خداحافظ کوچولوی جذاب

    *اسم سیستم تعلیقشو نمیشه فارسی نوشت:)

    1. حمیدرضا

      ۳۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (324 ديدگاه)

      کانی 😂

    2. F16

      ۳۰ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خداحافظ کوشولوی جذابِ koni

  6. Mr. gt c

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (434 ديدگاه)

    چقدر عاشق این مدل بودم “آبارث ۶۹۵” حیف واقعا حیف حیف حیف
    مخصوصاً نسخه c که سقف پارچه ایش کامل تا میشه

  7. مهردادکمال

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (2013 ديدگاه)

    خدایی ارزش بالایی داره به نسبت قیمتش و بی شک در آینده افت قیمت خیلی کمی داره و قیمت دست دومش از مدل خیلی گرانتر الکتریکیش گرانتر میشه شک نکنین

  8. Arshia m3csl

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    فیات ۵۰۰ عالیه ولی تو ایران عجیبه قیمت مدل ۲۰۱۵ فیات ۵۰۰ تو ایران این ماشین هم قیمت الفارومئو جولیتا و تویوتا gt86 هست😂😂😂😂

  9. امیر

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    من دیوونه اسم سیستم تعلیقش شدم 😂😂

    موافقم 10
    مخالفم 1
  10. RIO

    ۳۰ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (285 ديدگاه)

    عجب سیستم تعلیقی😃

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا