پنجاهوهفت سال پس از تولید اولین ۵۰۰ جدید یا به ایتالیایی، Nuova Cinquecento در سال ۱۹۵۷، فیات ۵۰۰ ادیشن ۱۹۵۷ برای سال ۲۰۱۴ ارائه شده است. این خودرو، عناصر طراحی کلاسیک ایتالیایی را با رانندگی دینامیک و درگیرکننده و طراحیهای پیشروی صنعت اتومبیل ترکیب کرده و جذابیتهای بسیاری برای این مدلِ با تولید محدود، پدید آورده است.
جیسون استویسویچ، رئیس برند فیات از گروه کرایسلر در امریکای شمالی میگوید:
علاقه دیرینه ایتالیاییها به برندهای گوناگون، مد و طراحی اتومبیل باعث شده که هنر خودروسازی ایتالیایی، جای زیادی در بین ملل سرتاسر جهان باز کند. از سال ۱۹۵۷، با عرضه فیات ۵۰۰، این خودرو در طول سالها تبدیل به یکی از برجستهترین طراحیهای اتومبیل در طول دوران شد و در بیش از ۱۰۰ کشور فروخته شد. پنجاه و هفت سال پس از آن، فیات ۵۰۰ ادیشن ۱۹۵۷ در سال ۲۰۱۴، امیدوار است تا یاد و خاطرهی خودروی سابق را زنده کند. ادیشن ۱۹۵۷ در طراحی منحصر به فرد و خلاقانه خود، رنگهای زیبا و کلاسیکی مانند بیانکو (سفید) و یا ترکیبی از رنگهای ورد چیارو (سبز روشن) یا سلسته (آبی آسمانی) با رنگ بیانکو در سقف و آینههای بغل را پیشنهاد میکند. در طرحی برگرفته از نووا سینکوچنتو سال ۱۹۵۷، چرخهای ۱۶ اینچی به کار گرفته شدهاند که رنگآمیزی و لوگوی قدیمی فیات بر روی آنها خودنمایی میکند. برای کنترل بهتر، سیستم تعلیق اسپورت استفاده شده و همچنین تایرهای مخصوص به عنوان استاندارد، اضافه شدهاند. نشانهای فیات نیز در جلو وعقب خودرو، تکمیلکننده این طراحی هستند. در ادامه طراحیهای کلاسیک ادیشن ۱۹۵۷، میتوان فضای داخل کابین با طرح آووریو (آج) اشاره کرده که با چرم مارون (قهوهای) در صندلیها همراه شده است. در تضاد با این طراحی، پنلهای گریجیو (خاکستری) در درها قرار دارند که طرح داخلی آووریو دارند و تکیهگاه آنها از چرم مارون است. همچنین رل فرمان از پوشش مخصوص چرم آووریو پوشیده شده که در داخل آن از چرم مارون استفاده شده است. برای لذت رانندگی، سیستم صوتی پرمیوم فیات ۲۷۶ وات با شش اسپیکر ارائه میشود که کانالهای رادیویی SiriusXM را نیز شامل میشود.ادیشن ۱۹۵۷، در واقع، بزرگداشت مدل ۵۰۰ به عنوان نماد برند فیات با طراحی منحصربهفرد ایتالیایی، کارآیی به صرفه و سواری مناسب در جاده است. این مدل برای عاشقان خودرو و طراحیهای ایتالیایی ساخته شده؛ کسانی که میخواهند روح سینکوچنتو هنوز در جادهها حضور داشته باشد. ادیشن ۱۹۵۷، در طراحی خود، فضای منحصر به فردی به کار برده و مواد به کار رفته در آن، این موضوع را تکمیل کردهاند. و البته، سیستم گیربکس دستی و سیستم تعلیق اسپرتی، هیجان رانندگی را برای راننده دوچندان خواهد کرد.
حمادی
۲۲ آذر ۱۳۹۲ماشین های مینی قشنگترن
سینا
۲۲ آذر ۱۳۹۲داخل اتاقش معرکست!!!
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲ماشینش خیلی جمع و جوره!!!!!!!!اندازه ی mvm یا حتی کوچکتره!!!!!!!!
جهانگير
۲۲ آذر ۱۳۹۲همون قدیمیه خوشگلتره
توفیقی
۲۲ آذر ۱۳۹۲ماشینی که عرض و طول درست و حسابی نداشته باشه ماشین نیست.
مثل بنز اس کلاس
بی ام و سری 7
آئودی آ 8
لکسوس ال اس
رولزرویس فانتوم
بنتلی فلایینق اسپیر
کادیلاک سی تی اس
به اینا میگن ماشن نه به این تخم مرغ شانسی!!!!!!!
محسن.د
۲۲ آذر ۱۳۹۲” MINI ” جذاب تره!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۳ آذر ۱۳۹۲درود.
منم خوشم اومد.
ولی این رنگش اصلا خوب نیست.
رنگ های جذابتر خیلی بیشتر بهش میاد.
از مینی باحال تره.
عاشق مدل لانگش هستم.
((( ایران و المان )))
شهاب
۲۲ آذر ۱۳۹۲از کجا به کجا رسیدن , اگه نسل اول همینو میدادن به خودروسازای ما انقدر تولید میکرئن تا یکی از بالا بهشون بگه بسه!
حمزه
۲۲ آذر ۱۳۹۲اینا هر بار یه مدل تولید میکنن و سالها بعد برای یادآوری و بزرگداشت اون مدل و زنده کردن خاطره ها، مدل جدیدشو تولید میکنن. اما ایران خداروشکر یه کاری میکنن که ما اصلا دلمون برای مدلهای قدیمی تنگ نشه. چون همش دارن مدل قدیمی میزنن و تکرارش میکنن و دست بردار هم نیستن. خسته شدیم از دستشون… اَه…
جلال
۲۳ آذر ۱۳۹۲سلام
بانمک و دوست داشتنی
هر وقت فیات500 میبینم یاد شو های جنیفرلوپز می افتم
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲اگه اشتباه نکنم تو آهنگ papi ازش استفاده کرده بود!!!!!!!!
رضا
۲۳ آذر ۱۳۹۲خیلی قشنگ و متفاوته تو کلاس خودش.از مینی هاچبکای کره ای و ژاپنی خیلی سرتره
احمد.ف
۲۴ آذر ۱۳۹۲این کمپانی فیات گویا ماشینی جز ۵۰۰ نداره
reza
۲۲ خرداد ۱۳۹۳فیات باید تغیرات بیشتری رو ایجاد کنه
REZA . JUST TOYOTA
۱۲ آبان ۱۳۹۳خیلی بیشتر
REZA . JUST TOYOTA
۱۲ آبان ۱۳۹۳فرقی نکرده همونی که بوده مونده
بهنام
۱۲ مهر ۱۳۹۴توی این شهر شلوغ و معضل ترافیک جای این ماشینها ی کوچک و کم مصر ف با این زیبایی واقعا خالی است .انشالله جای ماشین های چینی و ایرانی رو پر کنه .
بهنام
۱۲ مهر ۱۳۹۴من یک دونه فیات سی ینا دارم پنج ساله که اذیتم نکرده .واقعا عالیه