بعد از موجی که فولکسواگن با بیتل جدید و بامو با مینی در احیای اموات به راه انداختند، فیات نیز مدل ۵۰۰ خود را دوباره زنده کرد اما مقایسه این خودرو با مدل قدیمی آن نیز جالب است.
فیات امروزه مدلهای متنوع و بزرگتری از ۵۰۰ را نیز میسازد که میتوان یک مدل قدیمی را درون آنها جای داد. آخرین مدلهای فیات ۵۰۰، مدلهای مینی MPV و مینی کراس آور 500L و 500X میباشند که با اینکه خودروهای جمعوجور و کوچکی هستند، در برابر مدلهای پیشین بسیار بزرگتر میباشند.۲۶ کمتر از یک دقیقه
خاوری
۲ آبان ۱۳۹۳طراحیش موردپسند…جمع و جور و البته خاص..خوشمان آمد ازش..کلا ایتالیایی تو طراحی خیلی هنرمندانه کار میکنن
فشنگ چی
۲ آبان ۱۳۹۳خداییش پراید از این قشنگ تره.
حالم بهم خورد
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳مثل تخم مرغ شانسی میمونه
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳دخترونست
Ahmad
۲ آبان ۱۳۹۳این تیکش خیلی باحال بود : احیای اموات راه انداختن!
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳ماشین مناسبی برا رانندگی نیست.خیلی کوچیکه
دکتر داریوش
۲ آبان ۱۳۹۳اینو باید وارد کنن.برای ایران خوبه
احسان آرسنالی
۳ آبان ۱۳۹۳از کامنتت معلومه که واقعا دکتری.
جناب به ایران فقط باید تانک وارد کنند با این وضع خیابون و جاده فقط تانک نه از این فانتزی ها
amir arsalan
۲ آبان ۱۳۹۳بد نیس و خب کلا از فیات خوشم نمیاد البته این قضیه مال قبل از ادغام شدن فراری و فیات ولی درکل ماشیناش در اون حد نیس که با رقبای دیگه ی ایتالیایی بتونه رقابت کنه.
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳از قیات هیچ وقت خوشم نیومد.
یاسین
۲ آبان ۱۳۹۳فیات دوست دارم !
پوری پوریا!
۲ آبان ۱۳۹۳فیات 500 یه ماشین جمعو جور عالی برای استفاده تو شهره! مدل 500 یه تیونینگ Abarath هم داره که موتورش قویتره! اسمش Abarath 500 هست!
زیگما
۲ آبان ۱۳۹۳فیات همیشه خودرو هایی برای قشر متوسط میساخته و کارشو بلده
کسی مدل های اسطوره ای 131 و 132 رو یادش نمیره
(فکر کنم سایپا روش نام گذاریشو از فیات الگو برداری کرده!)
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳یعنی فراری زیر مجموعه این شرکته؟
amir arsalan
۲ آبان ۱۳۹۳دوست عزیز با یکدیگر ادغام شدن ینی رئیس شرکت فراری استعفا داده و فیات و فراری باهم یک شرکت شدن
REZA . JUST HYUNDAI
۲ آبان ۱۳۹۳من ابرات رو ترجیح می دم
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳آباراث نسخه تقویتی هست
معلومه که بهتره
4MATIC
۲ آبان ۱۳۹۳اره قراره توایران هم بیاد ولی امکان نداره این ماشین بااین موتورضعیف وامکانات رفاهی کم زیر150ملیون باشه ولی من تواین رنج فولکس بیتل کروکی روترجیح می دم
یه پسر
۲ آبان ۱۳۹۳اون فیات های قدیمی چرا اینقدر کوچولو ان ؟
چی جوری توش کسی جا میشه ؟
راسش من که از وقتی عشقم ( ماتیزم)وارد زندگیم شد دیوونه ماشینای کوچیک شدم
حالا هر چی کوچیک تر دوست داشتنی تر
در ضمن این نهایت هوش که یه مدل محبوب و نوستالژیک رو زنده کردن
همین بیتل چقدر دوست داشتنیه
هنوز تو خیابون اگه پارک شده باشه ناخواسته چشما رو بخودش جلب می کنه
Ehsan
۲ آبان ۱۳۹۳در مورد اینکه چرا فیات های قدیمی یا مدل های قدیمی چه جوری افراد داخلشون جا میشده شاید یکی از دلایلش کوتاه قد بودن نسل های قبلی بوده به عنوان مثال میانگین قد مردان آلمانی از دهه 50 میلادی تا الان تقریبا 20 سانتیمتر تفاوت دارد یعنی آلمان ها از 160 رسیدن به 180
MjM
۲ آبان ۱۳۹۳یکی از کوچولوهای اسطوره دوست داشتنی…مثل مینی… بیتل و…
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳مینی خیلی سرتر از این وروجکه!
DRAGONBORN
۲ آبان ۱۳۹۳بدترین خودروساز ایتالیا = فیات
meh ran
۲ آبان ۱۳۹۳از دوستانی که هنوز برندهای خودرو رو نمی شناسن و هنوز نمی دونن که مثلا فراری مال فیات هستش خواهش می کنم در مورد این ماشین ها نااگاهانه اظهارنظر نفرمایند
DRAGONBORN
۳ آبان ۱۳۹۳میدونم فراری مال فیات هست مهران
ژست آدمی رو که همه چی رو میدونه به خودت نگیر.
گیرم که پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟؟؟
فیات بد باشه چه ربطی به این داره که فراری هم باید حتما بد باشه؟؟؟
e36
۳ آبان ۱۳۹۳فیات چیه بابا!