حالا که کرایسلر و شرکا در مالکیت فیات قرار دارند، به راحتی میتوان به خلق موجودات ترکیبی و جدید پرداخت. به عنوان مثال سدان دوج دارت را تبدیل به هاچ بک کرد یا خودروهای کرایسلر را با نشان لانچیا فروخت.
Fiat Ottimo Hatch فیات آپتیمو یک هاچ بک بر اساس دارت است که در نمایشگاه گوانگجو به نمایش گذاشته شد. استیل کلی بدنه ما را به یاد هاچ بک دیگر فیات یعنی آلفارومئو جولیتا میاندازد. اما سپر، جلوپنجره و چراغها یادآور Viaggio هستند و چراغ و سپر عقب نیز متفاوت طراحی شدهاند. Fiat Ottimo Hatch dashboard در داخل کابین با همان داشبورد مشابه Viaggio و البته فرمان شبیه دوج روبرو خواهید شد. فیات آپتیمو در جنوب چین ساخته میشود و باعث افزایش تولید فیات در این کشور به میزان دو برابر خواهد شد.
پیشرانه آپتیمو یک موتور ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار (در یک مدل ۱۲۰ اسبی با تنظیمات متفاوت) و گیربکس پنج سرعته دستی یا دو کلاچه تولید میشود. قیمت این خودرو در چین حدود ۱۰۰ هزار یوان یا ۱۶ هزار دلار برآورد شده است. Fiat Ottimo Hatch
انصافاً آدمو جذب نمیکنه نمای بیرون معمولی داخل ماشین بسیار زشت موتورش هم با وجود توربو اصلاٌ جالب نیست باید حداقل 160-70 تا اسب میگرفتن ازش در کل مزدا3 به نظر خیلی بهتره مخصوصاً طراحیش
طراحیش بد نیست ولی فیات از مواد بی کیفیت و ارزونی واسه داشبورد استفاده میکنه بطوری که داخلش رو نمیتونی از داچیا و … متمایز کنی. به نظر سئات و اسکودا با این که قدمت و سرمایه فیات رو ندارن کیفیت خیلی بهتری رو با این قیمت ارائه میدن و این توجیهی برای پیشرفتشون تو بازار آلمان هست. داچیا هم به خاطر قیمتش (ارائه تنها کراس اور زیر ۱۰۰۰۰ یورو تو اروپا) فروشش خیلی زیاد شده!
فیات کجا،مزدا و کیا کجا!!!! فیات صاحب سبک و کلاس خودشه اما مزدا با اون عظمتش هنوز قابل مقایسه با فیات نیس،کیا که هیچی! در ضمن فیات اگه قرار باشه چیز خاص ارائه بده تو قالب الفارومئو میده همین جولیتا ای که تو ایران بهترین خودرو کلاس خودش در سرار جهان،بلاخص تو بحث ایمنی
زیگما
۲ آذر ۱۳۹۲16000 دلار!!! این خدا واقعا عادله؟اینه عدالت؟من که شک دارم..
امین
۲ آذر ۱۳۹۲خدا عادله شک نکن
روزگار ناعادله
رضا
۲ آذر ۱۳۹۲به نظرم مزدا یا کیا سید از این بهتر باشن
رضا
۲ آذر ۱۳۹۲مزدا3
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲ آذر ۱۳۹۲درود.
ماشین خوبی باید باشه.
فیات استاد موتور های کم حجم با قدرت بالاست.
از بغل مشخصه که یک اتومبیل هاچ بکه ولی اون عکسی که از پشت گرفتن انگاری یک استیشنه.
داشبوردشم خیلی ساده و المان های جذاب و اسپورته.
انگار که کجه . یا انگار کجکی قالب سازی شده.
((( نگذارید موریانه ی نگرانی بنای زندگیتان را واژگون کند )))
امیرحسین
۲ آذر ۱۳۹۲اگه هاچ بکه چرا اینقد پشتش بزرگه ؟
مزدا 3 تو همین کلاس قشنگ تر نیست ؟
احسان(احسان سابق)
۲ آذر ۱۳۹۲انگار خه خود دوج دارته.ظاهر بیرونش خوبه و راضی کنندس اما نمیدونم چرا طراحی داخلی این ماشین و دوج دارت رو نمیتونم هضم کنم
حمادی
۲ آذر ۱۳۹۲طراحی داخلی بسیار زشت است
محسن.د
۲ آذر ۱۳۹۲فاز نمیده! مخصوصا داخلش!
امین
۲ آذر ۱۳۹۲یه کارایی خواستن بکنن ولی …
فرهاد
۳ آذر ۱۳۹۲انصافاً آدمو جذب نمیکنه
نمای بیرون معمولی
داخل ماشین بسیار زشت
موتورش هم با وجود توربو اصلاٌ جالب نیست باید حداقل 160-70 تا
اسب میگرفتن ازش
در کل مزدا3 به نظر خیلی بهتره مخصوصاً طراحیش
حمید
۳ آذر ۱۳۹۲نمیدونم چرا به نظرم تکراریه ، جلوی جگوار XK با عقب audi a3 spotback بعلاوه اگزوزهای هیوندای گرنجور!!! فقط نظر شخصی .
فرامرز
۳ آذر ۱۳۹۲طراحیش بد نیست ولی فیات از مواد بی کیفیت و ارزونی واسه داشبورد استفاده میکنه بطوری که داخلش رو نمیتونی از داچیا و … متمایز کنی. به نظر سئات و اسکودا با این که قدمت و سرمایه فیات رو ندارن کیفیت خیلی بهتری رو با این قیمت ارائه میدن و این توجیهی برای پیشرفتشون تو بازار آلمان هست. داچیا هم به خاطر قیمتش (ارائه تنها کراس اور زیر ۱۰۰۰۰ یورو تو اروپا) فروشش خیلی زیاد شده!
جلال
۳ آذر ۱۳۹۲سلام
نمیدونم چرا با ماشین های فیات اصلا حال نمیکنم!
محمد
۱۹ دی ۱۳۹۲فیات کجا،مزدا و کیا کجا!!!!
فیات صاحب سبک و کلاس خودشه اما مزدا با اون عظمتش هنوز قابل مقایسه با فیات نیس،کیا که هیچی!
در ضمن فیات اگه قرار باشه چیز خاص ارائه بده تو قالب الفارومئو میده
همین جولیتا ای که تو ایران بهترین خودرو کلاس خودش در سرار جهان،بلاخص تو بحث ایمنی