همراه شما هستیم با یکی دیگر از قسمتهای سری مطالب خودروهای ۲۰۱۸. این قسمت به معرفی محصولات جدید شرکتهای اینفینیتی، فراری، فیات و جنسیس اختصاص دارد. در پایان نیز خودروهایی از این شرکتها که برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی جزئی را تجربه کردهاند و خودروهایی که بدون تغییر باقی ماندهاند ذکر میشوند.
- اینفینیتی
Q50:
اینفینیتی برای سال ۲۰۱۸ بهروزرسانی میانه عمری را برای مدل محبوب Q50 تدارک دیده است؛ اما داغترین مدلها که نسخه ۳ لیتری توئین توربوی اسپورت و رد اسپورت ۴۰۰ با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری هستند ظاهر گیراتر خود را دارند تا از مدلهای ۴ سیلندر توربو و ۶ سیلندر هیبریدی متمایز شوند.
QX50:
فروش مدل فعلی ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۹ که نسل جدید عرضه خواهد شد ادامه خواهد یافت. اینفینیتی جزئیات زیادی از شاسیبلند لوکس و کامپکت جدید خود منتشر نکرده اما میدانیم که این خودرو از معماری پیشرانه-عرضی استفاده خواهد کرد. نیروبخش خودروی مذکور پیشرانه ۴ سیلندر توربوی ۲۶۸ اسبی با نسبت احتراق متغیر خواهد بود که اولین پیشرانه از این نوع بوده و مصرف سوخت کمتری را ارائه میکند. شرکت ادعا میکند این پیشرانه ۲۷ درصد کاراتر از نسخه ۶ سیلندر با قدرتی مشابه است.
QX80:
نسخه بهروز شده این خودرو از کانسپت مونوگرافی که در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد الهام گرفته است. QX80 پیش از پایان سال وارد نمایندگیها خواهد شد. انتظار میرود این خودرو شاخصههای طراحی و تجهیزات بهروزتری داشته باشد. بهروزرسانیهای فنی محدود خواهند بود.
تغییرات تریم کوچک: Q60، QX60
بدون تغییر: Q70، QX30
خاتمه تولید: QX70
- فراری
۴۸۸ Special Edition:
فراری هنوز چیزی را تأیید نکرده اما انتظار داریم نسخه ویژه از ۴۸۸ را همچون مدلهای سفارشی ۴۵۸ اسپچیاله و ۴۳۰ اسکودریا در سال ۲۰۱۸ ببینیم. فراری باید به تولید رقیب لامبورگینی اوراکان پرفورمنته مشتاق باشد. این برند مشهور قاعدتاً با کاهش وزن، افزایش قدرت و سفتتر کردن شاسی و سیستم تعلیق به جنگ حریفان خواهد رفت. انتظار میرود بهای این خودرو به قلمروی ۳۰۰ هزار دلار وارد شود.
۸۱۲ سوپرفست:
این خودرو فریم فضایی مدل F12 را با خود به همراه داشته پس بدین ترتیب تقریباً کل خودرو از آلومینیوم ساخته شده است. شاهد استفاده وسیع از فیبر کربن در اکثر بخشها بوده و نسخه ویژه F12tdf نیز از سیستم فرمان پذیری چرخهای عقب سود میبرد.
پورتوفینو:
این خودرو جایگزینی برای کالیفرنیا T محسوب میشود. نام پورتوفینو از شهر بندری کوچکی در ریویرا گرفته شده و خودرویی هاردتاپ با سقفی تاشدنی است که دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی اصلاح شده با قدرت ۵۹۱ اسب بخار میباشد.
بدون تغییر: GTC4Lusso، 488GTB/Spider
خاتمه تولید: کالیفرنیا T، F12 برلینتا، F12tdf
- فیات
۵۰۰/۵۰۰ آبارث/500c/500c آبارث/500e:
فیات اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما انتظار میرود فیس لیفتی متوسط برای مدلهای سال ۲۰۱۸ صورت گیرد.
500L:
این خودرو بازطراحی مناسبی را در ظاهر خود داشته که شامل سپرهای جلو و عقب اصلاح شده و رینگهای جدید میباشد. صفحه نشاندهندههای جدید، کنسول مرکزی بهروز شده، کنترلهای تهویه مطبوع و بخاری تغییر مکان داده شده و غربیلک فرمانی جدید از تغییرات کابین 500L محسوب میشوند. سیستم اطلاعات سرگرمی فیات با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی نیز هماکنون بهصورت استاندارد وجود دارند.
تغییرات تریم کوچک: ۱۲۴ اسپایدر، 500X
- جنسیس
G70:
محصول کوچک جنسیس یعنی G70 در اوایل سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. این سدان دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک در واقع خواهر خوانده کیا استینگر محسوب میشود. هر دو خودرو از پیشرانههای یکسان ۲ لیتری توربو و ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو استفاده میکنند.
G80:
جدای از مدل اسپورت جدید با قدرت ۳۶۵ اسب بخاری، لیموزین کوچکتر جنسیس دارای نمای جلوی اصلاح شده بوده درحالیکه کابین نیز از نشاندهندههای جدید استفاده میکند.
تغییرات تریم مختصر: G90
datsun
۲ آذر ۱۳۹۶تو دوئل دی اس ۷ و اینفینیتی qx50 اینقدر گفتین qx50 زشته که نیسان بهش بر خورد اینو معرفی کرد ☺☺☺☺☺☺
حالا این یا دی اس ??
عای
۲ آذر ۱۳۹۶دی اس
ناشناس
۲ آذر ۱۳۹۶کلا ملت ما همینن داداش. یعنی اگه پرایدم فقط ظاهرشو عالی کنن زیباترین ماشین جهان هم بشه ها به بهترین ماشینای جهان که ظاهر چندان جذابی ندارن ترجیحش میدن. یه ملت ظاهرگرایی داریم ما. یه زمان فحش میدادیم به ماشینای فرانسوی. یه عده میگفتن آدم خله پول بده پای رنویی که الان با 40 میلیون هم همون برند رو دارن سوار میشن. یا مگه آدم احمقه پول پای فرانسوی های پر استهلاک بده. حالا وقتی تالیسمان و کولئوس جدید اومد خیلی از همون افراد شدن طرفدار درجه یک همون برندها. شروع کردن به به به و چه چه کردن. مگه قشنگ تر از اینا تو این قیمت ماشین داریمو نگاه کنید چه قدر زیبا هستن و … . با چنین ملتی طرفیم. یکی از صدها دلیل مملکت داغون داشتن هم همینه. متاسفانه این موضوع بین ماشین بازای این مملکت هم داره رایج میشه. من نمیگم ماشین نباید زیبا باشه. خل که نیستم این حرفو بزنم. یکی از فاکتورهای مهمه اتفاقا. اما متاسفانه تو مملکت ما شده مهم ترین و تنهاترین فاکتور. بحث دی اس و اینفینیتی هم همینه. یعنی کافی بود اینفینیتی مثل همین عکس اینجا بود یا دی اس جذاب نبود ظاهرش مطمئن باشید نتیجه اون دوئل زمین تا آسمون فرق میکرد. و گرنه که کدوم ماشین باز عاقلی تو دنیا دی اس رو به اینفینیتی ترجیح میده.
Hosein
۲ آذر ۱۳۹۶دقیقا درست میگی.ولی تو این مورد حتی اگه از نظر کیفیت و برند برعکس بودن هم بازم این اینفینیتی از نظر من خیلی زیباتر و جذاب تر طراحیش.
nissan
۲ آذر ۱۳۹۶مال ایران 2018
پژو glx تریم خاصایف (تولید محدود)
ال 90 زه کرومی (از اپشنهای فوق العاده جذاب) تریم اورلاندو
سمند با کولر و کیسه هوای سرنشین
سورن توربو با لگد بسیار کم مشابه فراری برلینتا با شتاب وحشتناک 9.5 که تو بعضی کلیپها پا به پای s500 میره
MAHDI . VENOM-DEMON-ROADSTER
۲ آذر ۱۳۹۶تو افسانه ها ذکر شده شتابش از تسلا رودسر هم بیشتره
MAHDI . VENOM-DEMON-ROADSTER
۲ آذر ۱۳۹۶طراحی های جدید اینفینیتی بد جور به دلم نشست
خصوصا QX۸۰ رو که از زشترین ماشینا میدونستم الان نظرم برعکس شده و خوشم اومد
F35RAPTOR
۲ آذر ۱۳۹۶Qx80خیلی طراحی به روز و زیبایی داره
دقیقا قبل فیس لیفتش خوب نبود اما این عالیه
Hosein
۲ آذر ۱۳۹۶اینفینیتی❤❤❤
Meysam..LaFerrari
۲ آذر ۱۳۹۶بی صبرانه منتظر نسخه ی خاص 488 هستم.1
458 اسپشاله که بدجوری دلبر بود ببینیم اسپشاله با طعم توربو چجوریه!
محمد
۲ آذر ۱۳۹۶http://www.swedespeed.com/news/first-xc40-rolls-off-belgian-line-today/
شما کارگر چینی میبینین؟
مهدی
۲۸ دی ۱۳۹۶is my love 812