نمایشگاه هوایی سالیانه EAA در اوشکوش ویسکانسین شاهد یک برنامه شبانه آکروباتیک زیبا با آتشبازی و جرقه اضافه بود. برای ایجاد این افکتهای زیبا، فشفشهها و لوازم تولید جرقه مخصوصی به زیر بدنه و انتهای بالهای هواپیماها متصل شده بود که در بطن تاریکی شب، جلوههایی زیبا خلق میکرد. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۸۴۴۲۹″]
من نمیدونم این حسین آقا کى دست از تعریف و تمجید این آشغال هاى روسى برمیداره؟البته اگه همون طور که خودش تو یکى از مطالب قبلى گفته پدرش مدیرعامل هسا باشه دلیل این حمایت بدون منطق مشخص میشه!!! آخه برادر من این چه حرفیه تو میزنى؟ینى هر هواپیمایى پیستونى باشه قراضه است و هر هواپیمایى جت باشه خوبه؟؟؟عجب!!! مشخصه ایران۱۴۰(آنتونف۱۴۰)یه آشغال محضه!تا حالا کلاً تو ایران و اوکراین ۱۸فروند از این هواپیما تولید شده که پنج تاش به دلایل نقص فنى سقوط مرگ بار داشته(۳تاش تو ایران بوده)و دهها حادثه و مشکل فنى براش پیش اومده،واقعاً میشه از این آشغال دفاع کرد؟؟؟ موتور این هواپیما موتور هلیکوپتر بوده که براى اینکه دوباره هزینه طراحى ندن توش تغییراتى ایجاد کردن و تبدیلش کردن به موتور هواپیما که مشکلات زیادى داره و اصلاً جواب نداد و یکى از بزرگترین مشکلات ش که سانحه ساز بوده اینه که سیستم کنترل سوخت یاFCUبه طور ناگهانى موتور رو خاموش میکنه و دهها مشکل دیگه. . . گذشته از این ها به طور کل تکنولوژى و سرمایه گذارى طراحى و ساخت و خط تولید هواپیماهاى شرقى خیلى پایین تر از هواپیماهاى غربیه،واى به حال اینکه این هواپیماها بخوان تو ایران مونتاژ بشن!!! در مورد این سانحه ى آخر هم نقص فنى هواپیما واضحه، در وصف خیانت هایى که […]هاى ما براى آوردن خط تولید این هواپیما کردن همین رو بگم که کارخانه اى به عظمت و قدمت فوکر که به خاطر فروش هواپیما به ایران،آمریکا به ورشکستگى کشوندش حاضر بود در ازاى ۴۰۰میلیون دلار کل تکنولوژى و خط تولیدش رو منتقل کنه به ایران و کارهاى مقدماتى این انتقال هم صورت گرفته بود اما یکدفه سر از اوکراین درآوردن و با یک میلیارد دلار و با کلى کار شکنى و مشکل و تاخیر اوکراینى ها خط تولید این آشغال آوردن ایران و این نتیجه اش که میبینیم. . . پس خواهشاً الکى دفاع نکن!!!
بچه ها! کامنت من ربطی به مطلب نداره ولی یه کمی می تونه قابل تأمل باشه! قبلا هم این رو گفته بودم که مشتریان آمریکایی خیلی سخت گیرن،اما جدیدا مطلبی رو دیدم که نشون میده که از مرحله سخت گیری هم دیگه گذشتن! مجله معروف آمریکایی « کانسومر ریپورت » یا به فارسی « گزارش مصرف کننده » که میزان رضایت مشتریای آمریکایی از خودروهای جدید می پردازه با کمال تعجب! خودروی لکسوس IS 250 رو که جدیدا هم وارد ایران شده درلیست « بدترین خودروهای سال 2013 » بازار (آمریکا) قرار داده؟! خلاصه این گزارش اینجا براتون پست می کنم.
” همان طور که انتظار می رود رانندگی با سدان های اسپرت نسبتا بزرگ لذت بخش است. اما مدل باز طراحی شده IS 250 نه خیلی اسپرت و نه خیلی لوکس و مجلل است. شتابگیری فاقد هیجان، مصرف سوخت ناامید کننده ، سواری معمولی و کابین تنگ و کوچک ( که چندان هم ساکت و بی صدا نیست )از مهم ترین معایب این اتومبیل به شمار می روند. لکسس IS شدیدا تنگ و بسته به نظر می رسد که دارای یک کابین باریک ، کنسول مرکزی پهن، داشبورد برآمده بزرگ و صندلی عقب گرم و نرم است. مطمئنا پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای این اتومبیل راحت و بی دردسر خواهد بود.قیمت نمونه مورد آزمایش معادل 43/823 دلار است.
( آمریکای ها اگه پراید 28 سال پیش رو 20 میلیون می خریدن ، لکسوس رو سرشون حلوا حلوا می کردن! امان از شکم سیری! امان! ـ سام )
سئوالی که از شما دارم این است که چرا بعضی از دیدگاههای اینجانب که صرفا جنبه فنی و یا خبری داشت، در سایتتان منتشر نشده است. پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگذارم.
Ferrari
۲۷ مرداد ۱۳۹۳من همیشه از خلبانی خیلی خوشم میومد الان هم نتونستم این ویدیو رو ببینم ولی مطمئنم ویدیو جالبی بوده. چون عکس هایی که هست خیلی زیباست.
ahk
۹ فروردین ۱۳۹۵به یاد شیردلان * تاج طلایی*…………………………………………
BMW4ever
۲۷ مرداد ۱۳۹۳زیبا بود من فکر نمیکردم پدال تو کار هواپیما هم هست
mehran911
۲۷ مرداد ۱۳۹۳تو بگو پدال تو کار چی نیست !!!
سعید صالحی
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ب زودی تو کار گوشت و مرغ هم میاد.خخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!
سعید صالحی
۲۷ مرداد ۱۳۹۳در ضمن علت سقوط آنتانوف(قراضه ی قاتل)معلوم نشد؟
حسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۳هواپیماش که تولید۲۰۰۵بوده و موتورش هم جت هست نه پیستونی!اونوقت چرا غراضه هست؟
P.G
۳۰ مرداد ۱۳۹۳من نمیدونم این حسین آقا کى دست از تعریف و تمجید این آشغال هاى روسى برمیداره؟البته اگه همون طور که خودش تو یکى از مطالب قبلى گفته پدرش مدیرعامل هسا باشه دلیل این حمایت بدون منطق مشخص میشه!!!
آخه برادر من این چه حرفیه تو میزنى؟ینى هر هواپیمایى پیستونى باشه قراضه است و هر هواپیمایى جت باشه خوبه؟؟؟عجب!!!
مشخصه ایران۱۴۰(آنتونف۱۴۰)یه آشغال محضه!تا حالا کلاً تو ایران و اوکراین ۱۸فروند از این هواپیما تولید شده که پنج تاش به دلایل نقص فنى سقوط مرگ بار داشته(۳تاش تو ایران بوده)و دهها حادثه و مشکل فنى براش پیش اومده،واقعاً میشه از این آشغال دفاع کرد؟؟؟
موتور این هواپیما موتور هلیکوپتر بوده که براى اینکه دوباره هزینه طراحى ندن توش تغییراتى ایجاد کردن و تبدیلش کردن به موتور هواپیما که مشکلات زیادى داره و اصلاً جواب نداد و یکى از بزرگترین مشکلات ش که سانحه ساز بوده اینه که سیستم کنترل سوخت یاFCUبه طور ناگهانى موتور رو خاموش میکنه و دهها مشکل دیگه. . .
گذشته از این ها به طور کل تکنولوژى و سرمایه گذارى طراحى و ساخت و خط تولید هواپیماهاى شرقى خیلى پایین تر از هواپیماهاى غربیه،واى به حال اینکه این هواپیماها بخوان تو ایران مونتاژ بشن!!!
در مورد این سانحه ى آخر هم نقص فنى هواپیما واضحه،
در وصف خیانت هایى که […]هاى ما براى آوردن خط تولید این هواپیما کردن همین رو بگم که کارخانه اى به عظمت و قدمت فوکر که به خاطر فروش هواپیما به ایران،آمریکا به ورشکستگى کشوندش حاضر بود در ازاى ۴۰۰میلیون دلار کل تکنولوژى و خط تولیدش رو منتقل کنه به ایران و کارهاى مقدماتى این انتقال هم صورت گرفته بود اما یکدفه سر از اوکراین درآوردن و با یک میلیارد دلار و با کلى کار شکنى و مشکل و تاخیر اوکراینى ها خط تولید این آشغال آوردن ایران و این نتیجه اش که میبینیم. . .
پس خواهشاً الکى دفاع نکن!!!
سعید صالحی
۲۷ مرداد ۱۳۹۳حیف ک بابام پولشو نداره وگرنه میگفتمش یکی برام بخره.خوش بحال اونایی ک دارن یا میتونن بخرن
صادق
۲۷ مرداد ۱۳۹۳کلیپ بسیار زیبایی بود
از سردبیر هم ممنون به خاطر این پست.
پیترپن
۲۷ مرداد ۱۳۹۳صادق جان خوشحالم دوباره اون اواتار زیباتو دیدم.
صادق
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ممنون داداش پیترپن، لطف داری
خیلی خیلی شرمنده میکنی
سام
۲۷ مرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
فقط تو یه جمله می تونم بگم که بسیار هیجان انگیز و شورآفرین بود! آفرین به این خلبانها!
SARD
۲۷ مرداد ۱۳۹۳پدال ممنون!
خیلیا بجز ماشین به هواپیماها و مانور آن ها علاقمندند.
datsun
۲۷ مرداد ۱۳۹۳کلیپ خیلی زیبا و هیجان انگیز بود
امید
۲۷ مرداد ۱۳۹۳خیلی دوس داشتنی و رویایی بود
سام
۲۸ مرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
بچه ها! کامنت من ربطی به مطلب نداره ولی یه کمی می تونه قابل تأمل باشه!
قبلا هم این رو گفته بودم که مشتریان آمریکایی خیلی سخت گیرن،اما جدیدا مطلبی رو دیدم که نشون میده که از مرحله سخت گیری هم دیگه گذشتن! مجله معروف آمریکایی « کانسومر ریپورت » یا به فارسی « گزارش مصرف کننده » که میزان رضایت مشتریای آمریکایی از خودروهای جدید می پردازه با کمال تعجب! خودروی لکسوس IS 250 رو که جدیدا هم وارد ایران شده درلیست
« بدترین خودروهای سال 2013 » بازار (آمریکا) قرار داده؟! خلاصه این گزارش اینجا براتون پست می کنم.
” همان طور که انتظار می رود رانندگی با سدان های اسپرت نسبتا بزرگ لذت بخش است. اما مدل باز طراحی شده IS 250 نه خیلی اسپرت و نه خیلی لوکس و مجلل است. شتابگیری فاقد هیجان، مصرف سوخت ناامید کننده ، سواری معمولی و کابین تنگ و کوچک ( که چندان هم ساکت و بی صدا نیست )از مهم ترین معایب این اتومبیل به شمار می روند. لکسس IS شدیدا تنگ و بسته به نظر می رسد که دارای یک کابین باریک ، کنسول مرکزی پهن، داشبورد برآمده بزرگ و صندلی عقب گرم و نرم است. مطمئنا پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای این اتومبیل راحت و بی دردسر خواهد بود.قیمت نمونه مورد آزمایش معادل 43/823 دلار است.
( آمریکای ها اگه پراید 28 سال پیش رو 20 میلیون می خریدن ، لکسوس رو سرشون حلوا حلوا می کردن! امان از شکم سیری! امان! ـ سام )
Ahmad..F12
۱ شهریور ۱۳۹۳سام عزیز ممنون از اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار میدید
فقط اگه مطالبت رو آرشیو بندی کنی که به پست مربوطه هم نزدیک باشه خیلی بهتره
بازم ممنون
سام
۲۸ مرداد ۱۳۹۳با عرض سلام و ادب خدمت سردبیر محترم سایت پدال
سئوالی که از شما دارم این است که چرا بعضی از دیدگاههای اینجانب که صرفا جنبه فنی و یا خبری داشت، در سایتتان منتشر نشده است. پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگذارم.
ASTON MARTin
۲۸ مرداد ۱۳۹۳زیبا بود
به اندازه ی ماشین هواپیمارو هم دوست دارم
فقط چون خیلی فاصله داشت نشد ابرازش کنم