فورد با معرفی موستانگ مک-ای جدید یکی از مهمترین وقایع نمایشگاه خودروی لسآنجلس ۲۰۱۹ را رقم زد. این شاسیبلند بدون آلایندگی که نامی نمادین و بسیار مشهور را یدک میکشد از همان دقایق اولیه رونمایی قابل رزرو بود و البته طبق پیشبینیها نیز با استقبال بالایی روبرو شد. تنها در عرض ۹ روز تمامی مدلهای فرست ادیشن ۶۱ هزار دلاری در نظر گرفته به فروش رفتهاند و حالا باید منتظر عرضه نسخههای استاندارد بود.
بخش مخصوص وبسایت فورد برای مک ای فرست ادیشن میگوید که این خودرو هماکنون سولد اوت شده است. فورد نگفته چه تعداد از این خودرو را خواهد ساخت و در بیانیه خبری آن نیز تنها به تعداد محدود فرست ادیشن اشاره شده است. هماکنون هم سپرده ۵۰۰ دلاری برای پیشخرید این خودرو غیرفعال شده است.
اما چه چیزی باعث تمایز موستانگ مک ای فرست ادیشن از سایر نسخهها میشود؟ این خودروی چهار چرخ محرک از کالیپرهای ترمز قرمز، نشانهای فرست ادیشن، پوشش متالیک پدالهای داخل کابین و صندلیهایی با دوخت های متضاد سود میبرد. تکمیل کننده تغییرات هم پلاک فرست ادیشنی است که به ما یادآوری میکند با یک مک ای عادی طرف نیستیم.
MOHAMMAD.DEMON
۷ آذر ۱۳۹۸جنس خوب رو زمین نباید بمونه
کسی مک ای رو ول نمیکنه جگوار بخره
حالا حتی اگه جایزه هم نگیره این ماشین
و همه جایزه هارو بدن به امثال جگوار
دانیال_Surrey،England
۷ آذر ۱۳۹۸دیمن هم استقبال خوبی ازش شد ولی در عمل……
..
تو آمریکایی ها فقط تسلا خوبه و کوروت بقیه نسبت به گذشتشون فاجعه هستن.
حالا تراک ها حسابشون جداس با فول سایزاشون.
آدم گذشته ی خودروسازی آمریکا و دستاورداشون و طراحی های خیره کننده شون رو میبینه،شک میکنه که این مدل های جدید میراث دار همونا باشن.
یه سری مدل زشت و بد ترکیب ((اکثرا)) مثل بلیزر و همین مک ای و ….با تکنولوژی های اکثرا غیر رقابتی.
و جالبش اینه که خوبم فروش میرن متاستفانه.
چی به روز خودروسازی با شکوه آمریکایی اومده من نمیدونم.
..
اینا رو باور کن از حرص و اینکه جگوار رو مسخره کردی نگفتم،نظره کاملا شخصیم بود.
Elmiraj
۷ آذر ۱۳۹۸اگر منظورت سدان ها و کوپه های ۶.۵ متری باشکوه دهه ی ۶۰ و ۷۰ میلادی هست باید بگم این رویه به کل دگرگون شده ، بخصوص در یک دهه اخیر که سدان ها در حال انقراض اند و صنعت خودروسازی آمریکا هم با سرعت هرچه بیشتر در حال وفق دادن خود با این تغییرات هست…
صنعت خودروی آمریکا علاوه بر یکه تازی در بازار SUV و تراک های فول سایز در زمینه الکتریکی ها و سیستم های خودران که آینده پیش و روی صنعت خودرو هست با فاصله بسیار زیاد حرف اول را می زند .
.
.
در کلاس کراس اور های کامپکت الکتریکی که اینجا بحثش مطرحه امیدوارم انکار نکنی که در این بازه قیمتی Model Y و Mack-E برتری محسوسی بر i-pace و E-tron دارن و سال آینده با ورود نماینده های محبوب تسلا و فورد دو نماینده جگوار و آئودی کاملا به حاشیه میرن .
Khosrow
۷ آذر ۱۳۹۸بار تو کشتیه هنو / بزا برسه درباره جنسش تصمیم میگیریم ..
NAVID۰۰۹۸
۷ آذر ۱۳۹۸من سوارش نشدم و نظری هم بِهِش ندارم که خوبه یا بد .
اما یک چیز را خوب میدونم ، فورد با این نامگذاری ، دل ماسل کارهای دوآتیشه رو خون کرده و هدفش این بوده که دیگه یواش یواش از تو فاز سوختهای فسیلی بیایید بیرون و دستهای خودتون رو دیگه با روغن و گیریس کثیف نکنید و مجبورید با دنیای برقی ماشینها وابسته بشید .
جداً مثلاً دیگه اسمی تو دنیا نبود که فورد پیدا کنه و موستانگ را بگذاره فقط برای همون ماسل کار دو در خودش .
نمیدونم ، ولی آدم با دیدن نام موستانگ روی این ماشین چهار در و اون هم الکتریکی ، یجوری میشه بدجور .
اما از اینکه مدلهای اولیه خودش را به صورت فرست ادیشن ارائه میکنه ، ایده خوبیه و بیشتر میتونه خودش را در محافل خودرویی جا بندازه .
Abbas.Lambo
۷ آذر ۱۳۹۸دقیقا،مثلا من هم از شاسی بلندا متنفرم هم برقیا و مطمئن باشین میلیون ها آدم تو جهان هس که مث منن،فورد هم دقیقا اومده اسم ماستنگ رو گذاشته رو یه ماشین که هر دویه این ویژگی ها رو داره
احمدرضا
۷ آذر ۱۳۹۸به خاطر اینکه بالاخره موستانگع دیگه
meysam
۷ آذر ۱۳۹۸.
رقبای تسلا کم کم دارن رونمایی میشن. بشخصه فکر نمیکردم این موستانگ الکتریکی خیلی ازش استقبال بشه ولی اشتباه فکر میکردم.
بی نام
۷ آذر ۱۳۹۸درسته که تکنولوژی خودروهای روز خیلی پیشرفت کرده اما به شکل عجیبی دوست نداشتنی شدن