فورد اعلام کرده که در چند هفتهی آینده چهار کارخانهی منفعل خود را تعلیق خواهد کرد چراکه تقاضا برای خودروهای تولیدی این شرکتها کاهش یافته است.
این غول میشیگانی چشمهای خود را به کارخانهی مونتاژ کانزاس دوخته است، جایی که F-150 تولید میشود.
این تصمیم پس از افت فروش تقریباً سه درصدی پیکاپ فورد گرفته شده است. همچنین وجود خودروهای زیاد فورد در نمایندگیها این شرکت را مجبور کرده تا تولید را برای یک هفته به حال تعلیق دربیاورد. البته تولید F-150 در کارخانهی Dearborn تحت تأثیر این قضایا نخواهد بود.
فورد همچنین مونتاژ مدل اسکیپ و لینکلن MKC را در کارخانهی Louisville به علت تقاضای ضعیف به مدت دو هفته تعلیق خواهد کرد. در کنار این کارخانه، فورد تأسیساتی نیز در مکزیک دارد که سدان های فیوژن و MKZ به همراه فیستا در این تأسیسات تولید میشوند.
تقریباً ۱۳ هزار نفر کارمند ساعتی به خاطر این تصمیمات تحت تأثیر قرار خواهند گرفت که ۴ هزار نفر آنها در مکزیک و ۹ هزار نفر در آمریکا هستند. فورد میگوید که کارگران آمریکایی که بیش از یک سال سابقه دارند حدود ۸۰ درصد حقوق عادی خود را در زمان تعلیق کارخانه دریافت خواهد کرد اما مشخص نشده که کارگران مکزیکی نیز چنین دریافتهایی خواهند داشت یا خیر.
سخنگوی فورد Kelli Felker در این رابطه گفته است:
در خلال پاسخهای مالی سه ماههی دوم ما گفتیم که انتظار داریم خردهفروشی این صنعت در نیمهی دوم سال کاهش یابد. همچنین اشاره کردیم که انتظار داریم برخی تنظیمات تولیدی را در نیمهی دوم امسال ببینیم که این امر (تعلیق تولید) یکی از همان موارد است. ما به هماهنگی تولید با تقاضا ادامه خواهیم داد.
منبع: carscoops
volvo fh
۲۸ مهر ۱۳۹۵از همون اول نباید به بقیه کشورها ماشین ساختن را یاد میدادن.مخصوصا ژاپن,تویوتا با شورولت,مزدابا فورد به اینجا رسیدن.حالا کسانی که قبلا شاگرد بودن باعث ورشکستگی فورد میشن.
هیوندای را یادم رفت بگم.
احسان(احسان سابق)
۲۸ مهر ۱۳۹۵با این حرف 100 درصد مخالفم. انحصارگرایی باعث فساد و مانع از پیشرفت اوضاع اجتماعی و اقتصادی هر دو طرف میشه.در ضمن دیدیم که خود شرکت های امریکایی در 2 دهه گذشته درس زیادی رو از ژاپنی ها یاد گرفتن که البته در نهایت به سود دو طرف منجر شد.
ELEMENTO
۲۸ مهر ۱۳۹۵.
اگه انسان ها نخوان چیزی به هم یاد بدن الان ما باید تو غار زندگی میکردیم !!
علم به خاطر همکاریه که پیشرفت کرده.
ساخت کارخونه و تولید انبوه رو آمریکایی ها به دنیا یاد دادن.
ولی ساخت ماشین رو از آلمانی ها یاد گرفتن.
آلمانی ها هم علم قوای محرکه رو از انگلیسی ها یاد گرفتن.
انگلیسی ها هم ذوب آهن و ریخته گری رو از پرتغالی ها و اسپانیایی ها یاد گرفتن
همینطور برو تا کشف آتش … .
.
.
دنیا به خاطر این تعاملات اقتصادی علمی هست که پیشرفت کرده.
اگر چیزی به کسی یاد ندی خودت هم هیچ چی نمیشی.
uss zumwalt DDG-1000
۲۹ مهر ۱۳۹۵درود به شرفت مجید جون
احمد باقری
۲۸ مهر ۱۳۹۵برای هر کاری که میخوان انجام بدن، کلی فکر میکنن.
MAHDI
۲۸ مهر ۱۳۹۵شما هم همینطوری ،هر کامنتی که مینویسی خیییییلی فکر میکنی .
نویدی
۲۸ مهر ۱۳۹۵فورد میگوید که کارگران آمریکایی که بیش از یک سال سابقه دارند حدود 80 درصد حقوق عادی خود را در زمان تعلیق کارخانه دریافت خواهد کرد.
این لایک داره!احترام به حقوق کارگر
ELEMENTO
۲۸ مهر ۱۳۹۵.
واقعا ناراحت شدم.
حیف از فورد و GM و کرایسلر که دارن از دوران طلایی خودشون روز به روز بیشتر فاصله میگیرن.
GOD BLESS AMERICA
۲۸ مهر ۱۳۹۵ریختن پول بی زبون تو حلق خودروسازان خارجی این بلا رو سر صنعت آمریکا آورده ، در پی اخراج و بی کار شدن کارگران و از دست رفتن امنیت شغلی ، ارتکاب جرایم از کوچک تا بزرگ افزایش خواهد داشت.
این اتفاق مثل آتیش تر و خشک رو با هم میسوزاند .
اون آمریکایی نماهایی که پولاشون رو به ماشین غیر آمریکایی دادن باعث این اتفاق هستند.
اما در نهایت باید دید فورد چطور این بحران رو مدیریت میکنه.
در پایان اضافه کنم دوستانی که نمی فهمن عشق آمریکا یعنی چه دیسلایک بدن کافیه ، نیاز نیست زحمت کامنت بکشن.
ونوم
۲۸ مهر ۱۳۹۵فکر نکنم فروش کلی کمپانی پایین اومده باشه بعضی از مدل ها که بیشتر سدان ها و هاچ بک ها اینا کم فروش شدن اونم به خاطر تب شاسی بلند سواری فقط میمونه اف 150 که اونم زیاد افت فروش نداشته
Amir
۶ فروردین ۱۴۰۳فورد چیز دیگریست 👌