فورد

جزئیات جالب از فورد جی تی جدید

فورد GT جدید یکی از قابل‌انتظارترین سوپرکارهای سال‌های اخیر بوده و این کمپانی در حال انتشار این موضوع است که جی تی بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی است که برخی افراد فکر می‌کنند.


از آنجایی که این خودرو به بیشتر ۵۰ حسگر متفاوت مجهز بوده بنابراین در هر ساعت حدود ۱۰۰ گیگابایت داده تولید می‌کند. فورد می‌گوید این حجم از داده برابر با دانلود حدود ۲۵ هزار قطعه موسیقی بوده و داده‌های یاد شده شامل هر چیزی از موقعیت پدال‌ها گرفته تا میزان رطوبت هوا می‌باشد.


تمامی این اطلاعات با استفاده از ۲۵ سیستم محاسبه که توسط ۱۰ میلیون خط رمزی کنترل می‌شوند پردازش خواهند شد. این کمپانی آمریکایی می‌گوید کدهای بکار رفته در جی تی جدید بیشتر از کدهای جنگنده لاکهید مارتین F-35 Lightning II بوده و همین امر خودرو را قادر می‌سازد در هر ثانیه ۳۰۰ مگابایت داده را آنالیز کند.


مدیر جهانی پرفورمنس فورد می‌گوید:

سیستم‌های محاسباتی فورد جی تی دست در دست هم با معماری مسابقه‌ای خودرو کار می‌کنند تا پرفورمنس را بهبود ببخشند و همچنین انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. با پایش بی‌وقفه ورودی‌ها و اطلاعات و ارائه پاسخ‌های مناسب، فورد جی تی در سرعت ۲۸۹ کیلومتر در ساعت به اندازه سرعت ۲۸ کیلومتر در ساعت پایدار و پاسخگو است.


جدای از اینکه جی تی جدید یک سوپرکامپیوتر است، فورد به این نکته اشاره کرده که محصول جدیدش با برخی از ویژگی‌های جالب از قبیل نگه‌دارنده‌های فنجان آلومینیومی تاشو، سیستم فیلتر سوخت خاص و محفظه قطعات مخفی در زیر صندلی راننده تولید می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. (ali(CHEVY NOVA

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (7378 ديدگاه)

    عشقست فورد با این سطح فناورى
    ((تمامی این اطلاعات با استفاده از 25 سیستم محاسبه که توسط 10 میلیون خط رمزی کنترل می‌شوند پردازش خواهند شد. این کمپانی آمریکایی می‌گوید کدهای بکار رفته در جی تی جدید بیشتر از کدهای جنگنده لاکهید مارتین F-35 Lightning II بوده و همین امر خودرو را قادر می‌سازد در هر ثانیه 300 مگابایت داده را آنالیز کند.))

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (7378 ديدگاه)

      خوب برىم سر نظر سنجى امروز
      1. پلىموت 1963fury لایک
      2. شورولت شول 1964 دىس لایک

  2. (ali(CHEVY NOVA

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (7378 ديدگاه)

    نظر سنجى بعدى
    1. هادسون هورنت1950 لایک
    2. دوج کورونت 1950 دىس لایک

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Abbas us.c

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (269 ديدگاه)

      حاج علی یه نظرسنجی بین شول و چارجر یا دایتونا و سوپربرد بذار که مردم زانوهاشون شل بشه

      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (7378 ديدگاه)

        چاکر داش عباس هم هستىم چشم دادا مىذارم

  3. PaRHaM

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    عجب چیزیه??
    خیلی باحاله
    عکس شماره ۲ هم ک رسما با روح و روان آدم بازی میکنه !❤????

  4. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    بابا فراری اینقدر طرفدارها و خریدارها را زجرکش نکرد یکدونه تحویل بده ببینیم چیه هستش دو تا مجله تستش کنن حالشو ببریم

    1. Ferrari

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1956 ديدگاه)

      فکر میکنم تست شده و مطلبش تو همین پدال هست

  5. Hemichan

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (719 ديدگاه)

    ” از قبیل نگه‌دارنده‌های فنجان آلومینیومی تاشو” عشقن عشق

  6. Amir Schumacher

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    با ۴۷۵۰۰۰ دلار میشه ۸۱۲ سوپرفست وی۱۲ با یک سری آپشن ها خرید که انتخاب بسیار عاقلانه تری هست به نظرم.
    ( نظر شخصی )

    1. ایلیا

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      من همیشه با این مقایسه ها مشکل داشتم تو زندگی شخصیم ، با خانواده و دوستام.
      مثلا یروز حال میکنی پیتزا بخوری یکی از بچه های میگه با پول ی پیتزا میتونیم دوتا مرغ بگیریم، چرا پیتزا بخریم؟
      میخوای فلان مارک خاص ساعت رو بگیری لذت ببری داداشت میگه با این پول میتونی سه تا ساعت بگیری هر بار یکیشو ست کنی!!!!
      میخوای کفش ورزشی مارک بگیری داییت میگه بجای این کفش گرون میتونی دوتا کفش دیگه بگیری که بیشتر عمر کنن!!!!
      تو پدال هم که دوستمون بجای اینکه از این ماشین لذت ببره و ارزوی تجربه ی رانندگی با همین شاهکار رو داشته باشه رفت حساب کتاب کرد که ببینه بجاش چی بگیره بهتره!!!

      بابا هر چیزی لذت خاص خودش رو داره که به تجربه کردنش میرزه

    2. Ferrari SFXSuperFast

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      اتفاقا فورد جی تی یه ماشین خاص و نمادینه
      سوپرفست یه گرندتور V12 کار درست هست.
      ولی جی تی یه مفهوم دیگه داره!
      اینو من دارم میگم که یکی از سرسخت ترین طرفدارای فرراری ام.

      1. Amir Schumacher

        ۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        تشخیص ارزش ماشین ها به طرفداری و fan بودن هیچ ربطی نداره دوست عزیز.

        این موضوع که من یا شما طرفدارِ (fan)ِ فراری یا فورد یا هر شرکت دیگه ای باشیم هیچ امتیاز ، اعتبار و ارزش خاص و ویژه ای برای نظرات ما ایجاد نمی‌کنه.

        .

        ضمنا برای یک نماد کسی ۴۷۵۰۰۰ دلار نمیده.
        اگر میخوای خاص باشی و ماشین بااصل و نسب سوار شی نسخه هایی با تولید بسیارمحدود از خودروهای پر افتخارتر دیگه ای هم هستن که با نصف پول این ماشین میشه تهیه کردشون.
        .
        تا جایی که یادمه از فورد جی‌تی قراره ۱۰۰۰ تا بسازن. ۱۰۰۰ تا تعداد بسیار زیادیه و واقعا دیگه خاصیتی نداره.
        .
        موتور کوچک فورد جی‌تی هم که براش مصرف سوخت کمتری به ارمغان نیاورده حتی فکر کنم مصرفش از ۸۱۲ هم بیشتره. از اون طرف ۸۱۲ با موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی هیچ حرفی برای گفتن نمی ذاره‌.
        .
        وی۱۲ تنفس طبیعی کجا وی۶ توربو کجا؟
        .
        در ضمن فراری هم قدرتمندترین برند خودروسازی در جهانه (قدرت برند با ارزش برند فرق میکنه) و هممون با این نکته موافقیم که خودرویی که آرم فراری رو بر پیشانی داره هیچ وقت از نظر افتخار و سرافرازی در جمع سایر خودرو ها کمبودی حس نخواهد کرد.
        .
        ۸۱۲ حدود ۷ دهه افتخار رو همراه با خودش داره . ضمن اینکه به دلیل تولید کم و قیمت بالاش و سخت گیری های فراری حتی بدون آرم فراری هم بسیار خاصه. چه برسه به اینکه آرم فراری روی پیشانی داشته باشه.

        1. امیرحسین

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (102 ديدگاه)

          با حرف های شما چیزی از ارزش فورد کم نمیشه
          فکر نکنم فورد به خاطر مصرف سوخت از یه موتور 6 سیلندر استفاده کرده باشه .
          پس با این حرف شما هایپر بنز که یه 6 سیلندر و قیمت میلیون دلاری داره ارزش خرید نداره و بوگاتی خیلی با ارزش تره.
          فرق 6 سیلندر توربو و 12 سیلندر طبیعی هم تو پیست مشخص میشه

        2. MAHDI . TUNING

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1478 ديدگاه)

          قیمت پورشه 918 هم فراموش نشه که با 10 درصد اون پول میشه دیمن خرید

        3. Amir Schumacher

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          رقیب ۹۱۸ ، مکلارن پی‌وان بود و لافراری. نه چلنجر دیمن !

        4. asa

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (569 ديدگاه)

          امیر جان باز معلومه یکم تحت فشار قرار گرفتی باز تئوری های جدید داری ارائه میدی.
          همه کلکسیونر هایی که برای یک فراری کلاسیک چندین ملیون دلار هزینه میکنند فقط و فقط پول نماد رو میدن نه برند و نه هندلینگ که اگر اینجور بود مدل های جدید هم ارزون تر هستند و هم هندلینگ بهتری دارند.
          پول الکی رو کسی میده که چند ملیون دلار میریزه تو جسبز پورشه که یک 918 بخره.
          همون 918 که با یک کوروت میشه پا به پاش تاخت.
          در مورد موتور این فورد gt افسانه ای هم باید بگم طبق معمول باز از رویاهای خودت داری داستان میسازی.
          در هیچ کجا و هیچ زمان فورد اعلام نکرد که برای مصرف سوخت کمتر از یک انجین 6 سیلندر استفاده کرده.
          تنها دلیلش فقط کاهش وزن بوده که البته صد در صد هم موفق شده. شما برو نسبت قدرت به وزن این ابرکامپیوتر رو یک نگاه بنداز بعد بیا. …..
          جنابعالی هر چقدر هم که بیای زیر پست های این افسانه داستان تعریف کنی ، باز هم اون چندین هزار نفری که واسه خریدش صف کشیدن و تمام آدم های توی این سایت که این ماشین براشون حکم فرشته رو داره عاشقش خواهند موند.
          ضمن اینکه کسی توقع نداره تو بفهمی این ماشین چی هست. ….
          اونم در شرایطی که تا این حد روت فشارها هست. …

        5. MAHDI . TUNING

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1478 ديدگاه)

          مجید اینو میدونم
          خواستم بگم اگه قرار بر قیمت و شتاب و این چیزاس خب اینطوری میشه مثال زد

        6. Amir Schumacher

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          Asa
          هدف این این بحث ها اینه که کنار هم یه چیزی یاد بگیریم و نظر بدیم.
          یک کلمه در مورد فورد جی‌تی حرف بدی از طرف من زده نشد.
          جملاتی در کامنتت میبینم که مشخص میکنه هنوز اصول بحث محترمانه و عاقلانه رو یاد نگرفتی . تایپ کردن خیلی وقت منو میگیره و این کار رو فقط زمانی انجام میدم که ارزشش رو داشته باشه.

          .

          تا وقتی شما یاد نگیری مثل یک کاربر حرفه ای بحث کنی تایپ کردن و‌ جواب دادن به شما فقط میشه اتلاف وقت و‌ انرژی.

    3. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      حاج امیر شوماخر.
      این فورد جی تی ماشینی نیست هر سال تولید بشه.
      محصولیه که ممکنه هر 10 سال یک بار نسل جدیدش تولید بشه.
      به خاطر همین ارزش خریدش بالاس.
      یعنی اگه 500 هزارتا هم بود باز ارزش داشت.
      بعدشم دوست من منو شما تا حالا هیچکدوم رو تست نکردیم نه جی تی و نه سوپرفست.
      پس نمیشه گفت کدوم بهتره.
      درسته مصرف سوختش بالا هست(البته فراری هم کم نیست)
      ولی مشخصاتش کاملا سرتره تازه اونم با یه انجین 6 سیلندر.
      گشتاور 745 نیوتن متری رو تو دور 5900 در اختیارت میزاره.
      در حالی که فراری گشتاور 718 // // // // 7000 در اختیار میزاره.
      تویه مسافت بالای 60 مایل هم نقطش میکنه.
      فورد جی تی:0تا 160 رو تو 5.7 ثانیه میره.و مسیر 1/4 مایل هم تو 10.6 ثانیه.
      سوپر فست:0تا 160 رو تو 6.8 ثانیه میره(1.1 ثانیه بیشتر از فورد) مسیر 1/4 مایل هم تو 10.8 ثانیه.(همش تو تست کار اند درایور موجوده)
      فقط فراری تو مسیر 60 مایل بهتره.اونم بسیار ناچیز.2.8 فراری در مقابل 2.9 فورد.
      فورد از اکثر جنبه ها سرتره.
      عقل من بهم میگه ماشینی که فقط هر 10 سال یک بار ممکنه تولید بشه بخرم نه ماشینی از کمپانی مثل فراری که مدام مدل های مختلف سوپر اسپت میسازه.
      ——————————————————بعدشم اگه یه ذره بخوایم تفکر کنیم چرا سوپر فست بگیریم؟؟
      یه 720s میگیریم با پرفورمنس بینظیر.
      0تا 60 رو تو 2.8 ثانیه میره.
      0 تا 160 رو تو 5.5 ثانیه میره(سریعتر از هوراکان پرفورمانته با 5.6 ثانیه?)
      مسافت 1/4 مایل هم تو 10.4ثانیه میره.
      گشتاور 770 نیوتن متر رو تو دور 5500 در اختیار میزاره.(یعنی چیزی حدود 80 درصد گشتاور تو دور پایین به دست میاد!!)
      حالا شما حساب کن نسخه lt مک لارن 720s چه شود.
      تولید آلایندگیش هم بسیار پایین تره.
      720s :
      249 گرم در هر کیلومتر.
      در مقابل فراری سوپر فست 340 گرم در هر کیلومتر.(91 گرم بیشتر از مک لارن)
      میدونم فراری 12 سیلندر و …..ولی طبق تستی که یکی از مجلات معتبر(فکر کنم اتواکسپرس) کرده بود گفته بود انجین مک لارن حس یه 12 سیلندر رو منتقل میکنه.
      تازه قیمت 720sهم پایین تره.
      پس میبینی که اگه بخوایم طبق معیار شما حساب کنیم مک لارن انتخاب عاقلانه تری هست نصبت به فراری(بسیار بیشتر)??

      1. Amir Schumacher

        ۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        دوست عزیز

        ۵۹۰۰ اصلا دور کمی نیست و اصلا هم خوب نیست . گشتاور بالا ارزشش وقتی بیشتر میشه که در دور پایین به دست بیاد. مثلا پورشه ۹۱۱ توربو تمام گشتاور ۷۵۰ نیوتن متری رو در دور موتور ۲۱۰۰ آزاد میکنه.
        بعضی سوپراسپرت ها بیشترین گشتاور رو در ۱۲۵۰ دور میدن ، اینه که ارزش داره.

        ۸۱۲ هم ۷۱۸ نیوتن متر رو در ۷۰۰۰ دور میده.

        بین ۷۰۰۰ و ۵۹۰۰ فقط ۱۱۰۰ تا فاصلست.

        در ضمن گشتاور رو‌ که باب میلت بوده گفتی و اسب بخار رو نگفتی !!!

        فراری ۸۱۲ حدود ۸۰۰ اسی بخار قدرت داره و فورد جی‌تی فقط ۶۵۰ تا

        در مورد نقطه کردن هم نمیدونم این اعداد رو از کجا پیدا کردی !!!!!

        زمان ۴۰۰ متر در مورد فورد جی تی ۱۱/۱ هست با سرعت ۱۳۰ مایل. همین زمان در مورد فراری ۸۱۲ حدود 10/2 ثانیه هست با ۱۴۰ مایل.

        پس این فورده که نقطه میشه.

        در خط راست فورد جی‌تی حتی از ۴۸۸ هم بسیار ضعیف تره ، در حد ۸۱۲ که اصلا نیست.

        بر مبنای آمار رسمی ۰تا۶۰ مایل در مورد فراری ۸۱۲ و ۴۸۸ ، برابر با ۲/۸ ثانیست در مورد فورد جی‌تی ۳/۲ .

        فورد جی‌تی ۰تا۱۶۰ رو در6/6 ثانیه طی‌ میکنه ، فراری ۴۸۸ در ۵/۹ ثانیه و فراری 812 هم نمیدونم چقدره ولی قاعدتا باید از ۴۸۸ بهتر باشه.

        ۰تا۲۰۰ کیلومتر در مورد فورد جی‌تی 10/3 ثانیه هستش و در مورد فراری ۸۱۲ میشه 7/9 ثانیه.

        نمیدونم این اعدادی که میگی رو از کجا پیدا کردی.
        در سایت کارانددرایور هرگز‌ مقایسه ای بین ۸۱۲ و جی‌تی انجام نشده.
        کارانددرایور امعمولا فقط به شتاب ۰تا۱۰۰ و ۴۰۰ متر اکتفا میکنه و هرگز ندیدم اینقدر دقیق ۰تا۱۶۰ رو‌ حساب کنه.

        خیلی طولانی شد ، بحث مک‌لارن بماند واسه یه وقت دیگه که حوصله داشته باشم با هم بحث‌ میکنیم . به شرط اینکه ن موقع از خودت عدد و رقم تولید نکنی !

        فعلا …

        1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          امیر عزیز حتما لازم نیست برای اینکه کم نیاری جواب من رو بدی.
          اونجا که سایت کار اند درایور هوراکان پرفورمانته رو تست کرد و گفتی شتابش شده اینقدر.این شکلکو گذاشتی? و کلی کیف کردی
          حالا که من از سایت کار اند درایور آمار دقیق(کاملا دقیق) در اوردم معتبر نیست؟؟؟؟
          میشه حرف من در آوردی؟؟؟
          من گفتم همش تو تست کار اند درایو موجوده نگفتم این دوتا رو با هم تست کردن.
          به هیچ وجه سوپر فست در حد فورد جی تی نیست شک نکن.
          720s که بماند.
          اسب بخار رو نگفتم که فراری شرمنده نشه و گرنه به قل خودت فورد با 650 اسب پوز فراری رو با 800 اسب و با یه انجین 6 سیلند به خاک میماله.
          بحث گشتاور هم من نگفتم کمه یا زیاده فقط گفتم از فراری بهتره.
          اینم لینک کار اند درایو برای فورد(گوشه ی سمت راست میتونی همه رو ببینی)
          http://www.caranddriver.com/ford/gt
          اینم برای سوپرفست.
          http://www.caranddriver.com/ferrari/812-superfast
          اینم برای هوراکان پرفورمانته.(اگه قبول نداری پس مال لامبو هم معتبر نیست?)
          http://www.caranddriver.com/reviews/2018-lamborghini-huracan-performante-first-drive-review
          حرف های من کاملا طبق لینک هایی هست که گفتم.
          اگه قبول درای که هیچ اگه قبول نداری همونطور که گفتم مال لامبو هم پشیزی ارزش نداره.
          تمام شواهد بر برتری فورد بر فراریه.

        2. Meysam..Laferrari

          ۴ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          پهلوان مکلارن فازت چیه؟؟ لطفا جای دیگه 812 رو با فورد Gt مقایسه نکن جوری بهت میخندن که انگار از مریخ اومدی
          فورد جی تی رقیب نسخه ی محدود و پیست محور 488 هست که در آینده تولید خواهد شد و هیچ ارتباطی به 812 نداره.
          تا وقتی شما ابتدایی ترین چیزها و ساده ترین موضوعات رو در مورد فلسفه ی تولید یک خودرو نفهمیده باشین عاقبتش همین کامنتائیه که تو این سایت میبینیم

        3. Meysam..Laferrari

          ۴ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          امیر شوماکا(خار تلفظ)
          812 ارتباطی به GT نداره و مقایسه ی این دو صحیح نیست.
          پهلوان مکلارن داره در مورد مقایسه شون تو پیست حرف میزنه در صورتی که به هیچ وجه 812 با اولویت پرفورمنس در پیست ساخته نشده هر چند در این زمینه هم عالیه. برید بررسی هاش رو نگاه کنید میبینید که چه ماشین فوق العاده ایه و F12 رو به یه لول جدیدتر و بهتری وارد کرده.
          با این حساب منم میتونم بیام بگم ماشین فرمول یک فراری رو بیایم با Ford GT مقایسه کنیم و نتیجه بگیریم چون فراری از یه انجین 1.6 لیتری 800-1000 اسب نیرو گرفته و فورد GT رو تو یه پیست بلند لپ میکنه پس GT ارزشی نداره!! مقایسه ی شما در این حد بد نیست ولی واقعا درست نیست.
          منتظر 488 ارتقا یافته ی پیست محور باید موند و اون رو میشه با فورد جی تی از نظر فنی و لپ تایم مقایسه کرد. (تازه هر کدوم هم برنده ی رقابت باشن در لپ تایم قرار نیست لزوما بهتر باشن و ده ها فاکتور دیگه وجود داره اما صحیح ترین مقایسه اینه.)

        4. Amir Schumacher

          ۴ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          پَلِوون
          هیچکدوم از اعدادی که‌گفتی در سایت کارنددرایور نبود
          خوبیش این بود که فهمیدم استعداد بالایی در تولید آمار و ارقام داری و از حالا به بعد هر عددی رو که بگی اول سرچ میکنم و بعد اگر دیدم درست بود قبولش میکنم.

    4. PaRHaM

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      ( امیر )
      این ۴۷۵۰۰۰ دلار ک میگین :
      رو اگه بدین برا ۸۱۲ میتونین تضمین بدین ک ده سال دیگه میتونین ماشین رو بالای ۱ میلیون دلار بفروشین؟
      ولی در مورد GT میشه این تضمین رو داد
      حالا دیگه قابلیت های فنیش بماند!
      اسطوره بودنش بماند!
      حد خاص بودنش بماند!
      تازه مقایسه ی موتور جلو با ی موتور وسط خیلی مسخرس??

      1. Amir Schumacher

        ۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        این جوابی که شما دادی و در مورد ۱۰ سال دیگه حرف زدی جالب بود به نظرم و احتمالا قیمتش بالاتر از ۱ میلیون دلار خواهد رفت.
        اما برای ۸۱۲ فکر نکنم اینطوری بشه.
        از بین این ۵-۶ نفری که جواب من رو دادن پاسخ شما اون چیزی بود که می‌خواستم در مورد قیمت بالای جی‌تی بشنوم و قانعم کرد که جی‌تی ارزشش رو داره.
        در ضمن موتور جلو و موتور وسط دلیل نمیشه میشه مقایسه کرد. به هر حال بیان هر ۲ ماشینی یک سری تفاوت ها هست. اگر بخوایم هیچ فرقی نباشه تنها مقایسه هایی که میتونیم انجام بدیم میشه مثل دوئل امروز پدال.

        دیروز ا‌ام‌گ جی‌تی با ۹۱۱ مقایسه شد که دقیقا همین تفاوت مکان قرار گیری موتور رو دارن با این وجود همه از این دویل استقبال کردن و هیچ کس به تفاوت محل قرار گیری موتور شکایت نکرد.

        1. PaRHaM

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          بله
          اینم حرفیه
          ولی خب برتری هایی داره موتور وسط
          ولی میشه هم صرف نظر کرد ازش?

        2. #ali.m#

          ۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          با اون قسمت حرف مجید ک گفت 1000تا زیاده موافقم
          lfa فکر کنم در کل 500تا به علاوه 50تا از یه نسخه خاص فروخت .
          با قیمت زیادش و اینکه ماشینای بهتری هم واسه انتخاب بود اون زمان .
          اما با بقیش موافق نیستم .ارزش جی تی حتی از بقیه هم میتونه بیشتر باشه .

    5. mehran911

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2115 ديدگاه)

      با توجه به مثالی که مجید عزیز گفت
      .
      اگر من باشم قطعا فراری رو به فورد و مکلارن ترجیح میدم قطعا
      .
      سوپر اسپرت رو باید از یک سوپر اسپرت ساز با سابقه مثل فراری خرید

      1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

        ۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        شما هم که مهران عزیز فقط بلدین حرف مجید حتی اگه اشتباه باشه رو تایید کنید شما دوتا کلا هر حرف اشتباه هم بزنید حرف همو تایید میکنید?(ناراحت نشید یه موقع منظوره خاصی ندارم)
        ————————————————-
        ((سوپر اسپرت رو باید از یک سوپر اسپرت ساز با سابقه مثل فراری خرید))
        الان تی وی آر هم تو انگلیس خیلی با سابقس الان کسی مک لارن رو به تی وی آر ترجیح نمیده.
        لطفا پیشرفت یک شرکت رو مثل مک لارن تو مدت کم نگاه کنید بعد بسنجید که کی چی بخره.
        شما نظرت محترمه میتونی هرچی خواستی بخری(امیدوارم نظره خودتون باشه نه تاییدیه برای شخص دیگه)
        آدم باید منطقی فکر کنه من اگه میگم پورشه بالاتر از مک لارنه و مک لارن حداقل بین 6 تا 10 سال مونده تا بتونه به اون حد برسه برام فرقی نمیکنه عصبانی باشم یا خوشحال یا بخوام از دوستم حمایت کنم نظرم همیشه همینه.
        بهتره واقع بین باشیم.

    6. Stuttgart

      ۴ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (54 ديدگاه)

      بابا اینا چمیدونن ۸۱۲ یعنی چی..بزار فوردشونو سوارشن..

      1. ایلیا

        ۴ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (731 ديدگاه)

        ی خارجی( ی خارجی که ندونه ایران چه خبره) این کامنتو بخونه از خدا میخواد هرجور شده بتونه ی هفته ایران زندگی کنه بعد بمیره…

        ی جووون ایرانی داره به بقیه ی جوونا میگه بذار فوردشون رو سوار شن اینا چه میدونن 812 چیه!!!

        کسی که نمیدونه ما تا زمانی که زنده ایم نه gt از نزدیک میبینیم نه 812

  7. ونوم اف ۵

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    سوپر اسپورت عالی + ابرکامپیوتر = فورد جی تی

    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (7378 ديدگاه)

      ونوم جان دقىقا درست گفتى
      این ماشىن ترکىبى از کامپىوتر و ماشىن هست با چاشنى جنگنده لاکهىد مارتىن

  8. ونوم اف ۵

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    خدا کنه زودتر بیاد تا مجلات با سوپر اسپرتهای دیگه مقایسش کنن

  9. مهدی

    ۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    من وجود اینکه امریکایی بازم اما سوپراسپرت فقط فراری

    1. ونوم اف ۵

      ۴ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      من عمرا به امریکایی بازا دیسلایک بدم اولین بار بود به شما نثار کردم

    2. ایلیا

      ۴ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      دوست عزیز حالا کی خواست gt رو با فراری مقایسه کنه؟ چرا ما ایرانیا نمیتونیم از هیچی لذت ببریم و خیلی سریع با مقایسه به همه چی گند میزنیم؟

      یعنی بنظر شما کارشناسای مجله های معتبر کمتر از منو شما میدونن که این همه تعریف و تمجید میکنن از این ماشین؟ اونا اندازه ی ما بلد نیستن که بگن سوپر اسپرت یعنی فراری؟

      بله فراری خوبه ، بی نقصه صاحب سبکه ولی فورد هم حرف خودش رو میزنه باید اینو هم شنید باید مزه ی اینو هم چشید، اومدید زیر این مطلب شروع کردید که اقا سوپر اسپرت فقط فراری فقط مکلارن فقط فلان بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید ماشین باز.

      اگه فورد بیاد قبول کنه که سوپر اسپرت فقط فراری و بگه که دیگه هیچوقت gt تولید نمیکنه خود شما باز ادای عشق ماشینه رو در نمیارید و نمیاید زیر پستش آه و ناله بکنید که فورد آخه چرا با دل ما این کارو میکنی؟

      انگار که مثلا تو کشور ما ی نابغه ی فوتبال پیدا بشه بعد ی عده بیان بگن که نه فوتبالیست فقط برزیلی و بس! خب بله فوتبالیست برزیلی خوب ، درجه یک. ولی تکلیف این ایرانی چیه؟ چون برزیلی نیست باید سرشو ببریم؟

  10. مهدی

    ۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    دوست عزیز کسی نگفت فورد یا بقیه گاری میسازن که در مقابل دو کلمه حرف طومار نوشتی نظر شخصیمو دادم که تاریخ صنعت سوپر اسپرت سازی هم جملمو ثابت کرده. تو همچین مقاله هایی باید انتظار این کامنتها رو داشته باشی همونطور که تو خیلی از فرومهای خارجی هم هست قرار نیست که از روش درجه بندی زاویه تراش سوپاپ ها حرف بزنیم که

    1. Amir Schumacher

      ۴ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      متاسفانه بعضی ها دلشون فقط یک جوابی داده باشن !

  11. Amir

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    اگر بگن فقط می تونی یه ماشین تو این دنیا انتخاب کنی انتخاب من ۱۰۰ درصد فورد GT هستش❤️❤️
    اصلا مگه می شه از این ماشین گذشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا