بعد از خبر اسمارت V8 امروز دومین روزی است که می خواهیم از خوبی های اسمارت فورتو بگوییم . . . !
[jwplayer mediaid=”۷۵۵۸۴″]این کلیپ ۳۰ ثانیه ای چندی پیش در پیست Route 66 Raceway در شهر Elwood ایلی نویز گرفته شده؛ اسمارت سفید رنگی که می بینید مدل ۲۰۰۸ است که مالک خوش ذوق آن انجین ۱.۰ لیتری ۳ سیلندر ۷۰ اسبی اش را برداشته و بجای آن از ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری سوپرشارژ تویوتا Paseo استفاده کرده است. اما طرف دیگر، شلبی GT500 است که با انجین ۵.۸ لیتری ۶۶۲ اسبی به میدان آمده و نهایتا هم با اختلاف ۰.۲۳ ثانیه زودتر از اسمارت به خط پایان میرسد.
کافر مقدس
۱۱ خرداد ۱۳۹۳حجم خود را نسوزانید
ب غول جواد بیابانی تعویض ش رو سوزوند:d
شلبی با کلی اختلاف برد آخه این چه درگی بود!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
دمش گرم اسمارت . ولی خب اینجور درگ ها معتبر نیست .
همه چیز باید استاندارد باشه .
sadegh
۱۱ خرداد ۱۳۹۳پسر اسمارت فورتو تک زد!!! تازه یکمی گاز رو هم ول کرد که ماشین بیفته رو زمین، وگرنه برمیگشت.
ولی خیلی از GT500 خوشم میاد، لاکردار خیلی شاخه
ali agha
۱۱ خرداد ۱۳۹۳خیلی شاخه رو خوب اومدی…
امید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳واو خیلی جالب بود فلفل نبین چه ریزه اینجاست که معنا پیدا میکنه
البته این فلفل ما دوپینگی بود اخ اخ اخ…
amir.t.
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ههههههههههههههههههههههههههههههههههه خییییییییییییییییللللللللللییییییییی با حال بود …
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳مثل این بود که پراید در برابر LFA قرار بگیره ، نا عادلانه بود
شلبى
۱۱ خرداد ۱۳۹۳بهترین رنک موستانک همین رنک هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
بهترین رنگهاش زرد و قرمز و سفیده .
رنگ اینجور ماشینا باید پرانرژی باشه .
رضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۳من حاضرم یکیشو داشته باشم با فرچه رنگ شده باشه
شلبى
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ایول اقا رضا
حسين
۱۱ خرداد ۱۳۹۳پدال نذار از اینا.. فردا ایرانخودرو یاد میگیره رو 405 موتور لامبو میذاره!!! سایپا جوگیر نشه رو پراید تغییرات بده!!! من نگرانم
جهانگير
۱۱ خرداد ۱۳۹۳دود از کنده بلند میشه
این قرتی بازی ها رو ولش
NASSY
۱۱ خرداد ۱۳۹۳چـــــــــــــــــــــه جـفت چرخی زد اسمارت :D:D:D:D:D:D
دمـــــــــــــــش گرم!!!
مهدی ف
۱۱ خرداد ۱۳۹۳جلوش 3متر رفت تو هوا دهن تویوتا Paseo……سرویس با اون موتورش
یه پسل باهوش
۱۱ خرداد ۱۳۹۳تعرفه ی این اسمارت ها (برقی) رو اخر برداشتن یا نه ؟
رضا
۱۲ خرداد ۱۳۹۳معلومه که نه
Ehsan
۱۱ خرداد ۱۳۹۳کم مونده بود این اسمارت همون اول یه آفتاب بالانسی بزنه
volkswagen
۱۱ خرداد ۱۳۹۳فک کنم شلبی داشت ترمز می کرد !!!!
اخه گنده لات امریکای شمالی رو برداشتید اوردید با یه بچه *استخفرلا در انداختید
(پرچم بالاست)
ناشناس
۱۱ خرداد ۱۳۹۳سلام دوستان یه اتفاق جالب افتاده دوس دارم واستون تعریف کنم توی صفحه جک جی 5 جک سواران دارن از بدی ال90 و مخصوصا کیفیتش میگن خیلی واسم جالبه ال90 که همیشه تو جدول کیفی بالای جدول بوده و هست رو دارن زیر سوال میبرن اخه یکی نیست بشون بگه ال90 حدود هفت ساله وارد ایران شده و از لحاظ کیفیت امتحانشو پس داده شما هم بزارید جک یه 5 سال کار کنه بعد ببینیم از لحاظ کیفیت در حد ال90 هست یا نه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود . زیاد حساس نشو .
زمان همه چیزو مشخص میکنه .
نخود آش
۱۲ خرداد ۱۳۹۳آقای ناشناس عزیز. تو رو به جدت قسم از این حرفا نزن. آخه ال 90 ماشینیه (البته فرقون) که هیچ جای دنیا ماشین حسابش نمیکنن به جز ایران و چند کشور داغونتر از ایران. که داره با قیمت دو سه برابر به ما فروخته میشه. پس جوش الکی نزن کیف پولاشو کس دیگری میبره. بیاین لااقل خودمونو ابله نشون ندیم.
و یه چیز دیگه که با پول ال90 (ال ممد) باید مزدا 3 جدید بدن. البته منم یکی از اونام که سوار همچین آشغالی شدم (آش دهن سوزی هم نیست) .
یه روز عرض کردیم خودرو سازا رو تحریم کنین تا درست شه که کسی گوش نکرد حداقل حرص اینو نخور.
البته از آشغال چینی هم طرفداری نمیکنم …
ناشناس
۱۲ خرداد ۱۳۹۳دوست عزیز تابلوئه یه مشکل شخصی با ال90 داری و از روی تعصب داری حرف میزنی از لحن کلامت کاملا پیداست اگه میخوای در باره یه ماشین حرف بزنی خب درست حرفتو بزن پس چرا کلماتی مثل فرغون و ال ممد و اینا به کار میبری بعدشم اگه داره دو سه برابر قیمت واقعی به مردم فروخته میشه که تقصیر اون ماشین یا سازنده اصلیش نیستش که مقصر سیاست های قیمت گذاری کشور خودته
نخود آش
۱۲ خرداد ۱۳۹۳نه. راستش از سال 90 تا 92 من خودم ال 90 داشتم. سوار 206 و پارس و 405 و سمند شدم. برج 12 پارسال هم ال90 رو دادم و پارس elx خریدم. ال 90 خوبیش نسبت به بقیه ماشین ها کیفیت قطعات داخلیشه که حتی از 206 های الان بهتره و هیچ مزیت دیگه ای نداره. پارس الانم هم داخلش سر و صدا داره. ولی نسبت به ال 90 شتابش خیلی بهتره. بعد از 3000 دور هم نمیری رو ویبره و بعد 100 کیلومتر هم احساس ترس کمتری داری. باید امتحان کنی البته بعد از ال 90 باید بشینی پشتش. ولی همون طور که گفتم همشون آشغالی بیش نیستند. بعدش ماشین وطنی چیه که روش تعصب داشته باشم. اونی هم که نسبت به این آشغالا تعصب داره من تهی مغز خطابش میکنم. یه توصیه از این بنده حقیر گوش کن که یه کم واقع بین باش.
از همه عذر میخوام که صریح صحبت میکنم…
ناشناس
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ببین من حرفتو قبول دارم خودمم روی این ماشینای ساخت داخل تعصبی ندارم ولی من اینو میگم اگه مثلا یکی میگه ال90 ماشینه بدیه اما در عوضش میگه 405 خوبه یا مثلا سمند بش میگم اگه میگی ال90 بده پس قبول کن 405 و سمند هم بدن در کل حرف من اینه امیدوارم منظورمو خوب رسونده باشم
Hadi
۱۲ خرداد ۱۳۹۳دمت گرم دادا
باهات موافقم این اشغالا چیه که بخای روش تعصب نشون بدی
Sadjad97
۱۲ خرداد ۱۳۹۳سال 1384، قرار بود L90 با قیمتی معادل 5 تا 7 میلیون جایگزین پیکان بشه (که البته با قیمتی دو،سه میلیون بیشتر وارد کشور شد) و به قدری فروشش زیاد بود که روز به روز گرونتر و گرونتر شد.
حالا نمیدونم شما از ماشینی که قرار بود جایگزین پیکان بشه چه انتظاری دارید!
e36
۱۲ خرداد ۱۳۹۳اگه اسمارت اولش جلوش از زمین بلند نمیشد عملکردش بهتر بود البته نمیشه مهار کرد این وضعیتو
Sadjad97
۱۲ خرداد ۱۳۹۳چرا نمیشه؟ تنها چارش یک جک برای عقب ماشینه که معمولاً در ماشینای حرفه ای و پرقدرت مسابقات درگ دیده میشه.
e36
۱۲ خرداد ۱۳۹۳راستی مگه دف عقبه اسمارت که تک چرخ زد ؟!!
e36
۱۲ خرداد ۱۳۹۳آقا سجاد میشه توضیح بدی این جکی که میگی چطور عمل میکنه؟؟