مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت سوم، سومین دوئل از گروه هاچبکهای کامپکت
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن گلف و اوپل آسترا
مجموع آراء: ۸۱۳
آراء فولکسواگن گلف: ۶۳۱
آراء اوپل آسترا: ۱۸۲
پیروز دوئل: فولکسواگن گلف با کسب ۷۷ درصد از کل آراء
پژو ۳۰۸ | کیا سید |
کیا سید | |
فولکسواگن گلف | اوپل آسترا |
فولکسواگن گلف | |
فورد فوکوس | سئات لئون |
؟ |
فورد فوکوس
تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۸
نسل کنونی: چهارم
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۲۱۲,۳۵۳ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۱۰۰,۳۷۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۲ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۵ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
سئات لئون
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: MQB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۴.۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۴۴,۹۵۱ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۷۹,۲۲۴ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۴ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۲ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۰ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۱ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
فورد فوکوس | سئات لئون | |
پیشرانه | ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر | ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۱۵۰ اسب بخار | ۱۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۴۰ نیوتن متر | ۲۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۸.۹ ثانیه | ۸.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۶.۰ لیتر (ترکیبی) | ۵.۰ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۳۵ گرم/کیلومتر | ۱۱۴ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۵۲ لیتر | ۵۰ لیتر |
وزن | ۱۳۲۹ کیلوگرم | ۱۱۸۸ کیلوگرم |
طول | ۴.۳۸ متر | ۴.۲۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۰ متر | ۲.۶۳ متر |
حجم صندوق بار | ۳۷۵ لیتر | ۳۸۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۱۶,۶۴۶ پوند | ۱۴,۹۱۱ پوند |
قیمت موردبررسی | ۲۰,۴۶۹ پوند | ۱۹,۵۷۵ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10138026]
E 36
۲۴ مهر ۱۳۹۷سئات زیباتر هست همچنین چهره اسپورت تری داره ضمن این که فرزند خلف فولکس واگن نیز هست!
(Saeed(peugeot
۲۴ مهر ۱۳۹۷خیلی فورد چهره زیبا تری دارد .
رای من فورد
فرامرز
۲۴ مهر ۱۳۹۷چراغ های پشتش که کپی فیات تیپو هست!!! به نظرم سئات درسته قدیمی شده ولی هنوز ظاهر جذاب تری داره.
فرامرز
۲۴ مهر ۱۳۹۷اونایی که منفی دادن حتما تا الآن فیات تیپو هاچبک و استیشن رو ندیدن!
https://www.autoexpress.co.uk/fiat/tipo/95455/new-fiat-tipo-hatch-2016-review-pictures
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۷?طراحی خارجی: فورد مدرنتر و شیکتره
?طراحی داخلی: لئون هماهنگتر و با شخصیتتره
?عملکرد فنی: لئون سریعتر و کم مصرفتره
?ارزش خرید: لئون؛ به دلیل قیمت کمتر با وجود عملکرد فنی بهتر
?کیفیت ساخت: تجربه ثابت کرده لئون به دلیل هم خانواده بودن به فولکسواگن، کیفیت ساخت و دوام بالاتری داره
?ایمنی: در یک حد؛ لئون با اختلاف اندک ایمنتر
?اعتبار برند: درسته که سئات زیرمجموعه برند معتبر فولکسواگنه اما به تنهایی هرگز در حد نام بزرگ فورد نیست.
?نظرشخصی: فورد رو به دلیل طراحی خارجی فوقالعادش و برند دوستداشتنیش، بیشتر میپسندم، اما لئون انتخاب عاقلانهتریه چون با کیفتتره، سریعتره، اصل زیبایی در عین سادگی رو رعایت کرده، قیمتش مناسبتره. . .
در کل علاقم فورد، رایم سئات
مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۷فروش بالای فورد با اختلاف نشانمیده که بطور کامل بازار در دستش گرفته جالبه اینجای که ذر نظر سنجی سایت در مورد خودروی های اروپایی مثلا هوندا سویک یا سیات اول میشه در حالیکه در وقعیت خودروی دیگه ای پر فروشترین و بهترین خودروی اروپا انتخاب میشه اینم جوک برای خودش
آآآآرماااانننن
۲۴ مهر ۱۳۹۷الان تو تعیین کردی کدوم بهتره؟
جوک اینه!
نمره کاربایر رو نگاه کن،مشخصات هم که هست قیمت ها هم هست! خیلی مشخصه کدوم بهتره
مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۷نمره کاربرای این سایت هیچ تاثیری در امار فروش نداره نمره کاربرانی که هیچکدوم ندیدن و نمیدونن چی هستن اونم از ایران اساسا ملاک درسای برای انتخاب بهترین نیست اون در اندازه نهایتا صد تا دویست کاربر
آآآآرماااانننن
۲۴ مهر ۱۳۹۷من اصلا راجع به نظرسنجی سایت حرف نزدم! گفتم نمره کاربایر!! نه کاربران!!!
تو کاربایر نمره سئات بالاتره! تو مشخصات هم شتاب بهتر،مصرف کمتر،قیمت کمتر داره
ali a
۲۴ مهر ۱۳۹۷عملا لئون همون فولکس گلف هست با طراحی و یه تغییراته ناچیز…گلف هم که پرچم دار این کلاس…پس لئون انتخاب بهتریه….
مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۷منم صحبتی از کاربایر نکردم اینکه چه خودرویی در عمل کارایی بهتری داره نمیشه با امار و کاغذ محاسبه کرد باید در دید در واقعیت کدوم موفق تر هستن که امار فروش خودش نشان دهنده هستش به غیر از این اعداد و ارقام مسایلی مثل مشتری مداری گستردگی خدمات وس ار فروش تامین قطعات روش های فروش چیزی به نام اونی چنل یا بازار یابی جهانی و خیلی چیزای دیگه هم هست نمونش محصولاتی که در ایران امادن و مشخصات خوبی هم داشتن ولی نتونستن موفق بشن که البته فورد با سابقه ای که داره امکاناتی که مشتری میده خرید بسیار عاقلانه ای هست
آآآآرماااانننن
۲۴ مهر ۱۳۹۷کاربایر
سئات ۴/۳
فورد ۴/۱
نیازی به این همه شاهنامه نوشتن نیست
مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۷امار فروش فورد ۲۱۲ هزار سیات ۱۴۴ هزار مشتری راضی فورد راضی کوربابای کاربایر
آآآآرماااانننن
۲۴ مهر ۱۳۹۷انگار مثلا سئات کلا دوتا فروخت! خب اونم ۱۴۴ هزار تا فروخت!
نمره کاربایر
سئات ۴/۳
فورد ۴/۱
:)))
مانی
۲۴ مهر ۱۳۹۷این سئات مال ۶ ساله پیشه واسه همین فروشش کم شده
نسله جدیدش ساخته شده و در حال تست جادهای هست
باید باقی دوئلها رو میذاشتن بعد نسل جدید اینو با فورد میذاشتن
دیگه قشنگ تکلیف رو مشخص میکرد
مهدی
۲۴ مهر ۱۳۹۷به عمل کار براید به امار رانی نیست در عمل هم فرود پیشتازه