فورد اخیراً یک بهروزرسانی برای ماستنگ خود معرفی کرده که شامل تغییراتی جزئی اما بحثبرانگیز در ظاهر خودرو و سیستم تعلیق پیشرفته قابل سفارش برگرفته از شلبی GT350 و ارتقای کابین و نشانگرها بود. در این میان به نظر میرسد که مدل ۲۰۱۸ فورد ماستنگ GT از یک ردلاین بالاتر نیز سود خواهد برد.
در پستی که اخیراً در یک انجمن ماستنگ از مدل جدید گذاشته شده، شاهد ردلاین یا محدوده قرمز دور موتور از ۷۵۰۰ دور بر دقیقه هستیم. اگر این تصویر دقیق باشد، بدان معنی است که ۵۰۰ دور به دور مجاز موتور مدلهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ افزوده شده است. با این وجود هنوز هم این موتور با فاصله از مدل GT350 قرار میگیرد که ردلاین آن از ۸۲۵۰ آغاز میشود.
موتور ۵.۰ لیتری V8 ماستنگ با ارتقای انجام شده در تزریق مستقیم سوخت و پورت سوخت و همچنین فشردهسازی بالاتر میتواند دور بالاتری نیز بگیرد. با این وجود هنوز قدرت خروجی آن بهصورت رسمی منتشر نشده است.
فرشاد سجادیان
۱ تیر ۱۳۹۶ماستنگ دیگه برای من و مطمئنا خیلی دیگه از بچههای پدال، جذابیت سابق رو نداره و آنچنان که باید و شاید، دیگه به چشم نمیاد؛ یاد شلبی GT500 سوپراسنیک نسل قبل بخیر.
asa
۱ تیر ۱۳۹۶نظرت چیه فقط از خودت مایه بزاری ؟
اتفاقا از جمله خودم خیلی های دیگرو میشناسم که هنوز عاشق ماستنگ هستند و عاشق تر هم میشن.
بعدشم مگه چی کم داره که میگی جذابیت سابق رو نداره؟
حداقل منکه از نزدیک دیدم خیلی جذاب و با ابهت بود .مثل موشک بود.فکر کنم تو چشماتو بستی که به چشمت نمیاد.
ARASH
۱ تیر ۱۳۹۶جناب سجادیان اتفاقا موستانگ جدید جذابیت بیشتری دارد و ظاهری خشن و مناسب برای اسمش پیدا کرده
Moein
۱ تیر ۱۳۹۶من نمی دونم تعریف دوستمون از جذابیت چیه؟ ماستانگ همیشه ماستانگه و با شکوه.کسایی که میگن «فقط ماستانگه های دهه ی ۷۰خوبن»من یه سوال ازشون دارم .اگه الان فورد همون مدل رو بفروشه چند نفر میاد بخردش؟طبیعیه که کمپانی ها باید مدلاشونو مطابق روز تغییر بدن.
الف.ی
۱ تیر ۱۳۹۶درسته. ولی از نظر طراحی همه ی ماسل کار ها به جز دوج چلنجر مغلوب عصر مدرن شدن و دیگه اونطراحی عضلانی توشون کمرنگ شده. خودت یه نگاهی به نسل 2010 موستانگ بنداز. یا حتی سوپر اسنیک 662 اسبی دیگه اون عضله های سابق تو نسل جدید دیده نمیشه.
موستانگ و همه ماسل کار ها هنوزم زیبا و پر طرفدار هستند ولی دیگه جذابیت سابق را ندارند.
ونوم اف ۵
۱ تیر ۱۳۹۶با معین موافقم با حفظ اصول طراحی باید متناسب هر زمان تغییرات اعمال بشه اگه قرار باشه هیچ تغییری صورت نگیره میشه سایپا و کمپانی های خودمون
عطا
۱ تیر ۱۳۹۶اولا کافر همه را به دین خود پندارد ! منظورم اینه که فک نکنید همه مثه شما هستند اتفاقا این نسل رو ببشتر دوست دارم و نسل قبل هم دوست دارم.
ثانیا این نسل مطمعنا به روز تر شده و مثه خودرو سازی ما نیست. اینهمه تغییرات که دادن مطمعنا بهبود یافته در ضمن نسل قبل دیگه دمده شده و این نسل به روز تره و جذابیت زیادی هم داره.اونی که عاشق واقعیه ماستنگه دیگه باید عاشق اینم باشه.
ونوم اف ۵
۱ تیر ۱۳۹۶ولی به نظر من ماسل کارها روز به روز دارن از نظر فنی پیشرفت میکنن
aston martin
۱ تیر ۱۳۹۶بیایید قبول کنیم مستانگ ابهت سابق رو از دست داده
هرچند بنظر میرسه داره پسش میگیره
ولی با رنگو لعاب مدرن تر
ونوم اف ۵
۱ تیر ۱۳۹۶با افزایش قدرت و سرعت و بهبود شتاب و ارتقای کیفیت و …. ابهتش از دست رفته عجیبه واقعا
Behrouz anzali
۲ تیر ۱۳۹۶من خودم ماستنگ 2015 دارم عاشق ماشینم هستم. باید سوارش بشی تا بدونی چیه! 2018 که خیلی باحالتر شده. باید تجربه کنید دوستان از رو ظاهر قضاوت نکنین!