سال ۲۰۱۵ شاسیبلند متوسط القامت فورد وارد دومین نسل و دوره از زندگی خود میشود و با لباسی تازه و امکاناتی افزون، در بازار پررقابت این خودروها به مبارزه ادامه خواهد داد.
طراحی اِج جدید بر اساس مدل کانسپت همین خودرو صورت گرفته و تفاوتهای اساسی با نسل اول آن دارد. طراحی چراغها، جلوپنجره، بدنه و فضای کابین کاملاً دگرگون شدهاند و ردایی اسپرت و خشن بر تن کردهاند. چراغهای جلوی متفاوت، جلوپنجره بزرگ و با سبک جدید، خطوط کناری بدنه، چراغهای پیوسته عقب، رینگهای زیبا و بزرگ، ارتفاع کم پنجرهها و سقف، اسپویلر سقفی عقب، اگزوزهای ذوزنقهای اسپرت، همه و همه دست به دست هم دادهاند تا ظاهری جذاب و مدرن به اِج ۲۰۱۵ تقدیم نمایند. طراحی کابین و اتاق هم با وجودی که تغییرات قابلتوجهی نسبت به قبل نکرده، دلنشین و مطلوب است. فورد نیز در هماهنگی با موج جدید طراحی کابین، با کاهش تعداد کنترلرها و دکمهها و با کاهش پیچیدگی سیستمعامل، تا حدودی، داشبوردی تمیز و ساده را خلق کرده است.
یک صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی با پشتیبانی از برنامههای MyFord و SYNC، سقف پانورامیک با دریچه ۴۷.۷ اینچی که آن را در نوع خود به بزرگترین سقف بازشوی پانورامای جهان تبدیل میکند، افزایش ۴.۸ سانتی فضای پای سرنشینان عقب و ۲.۵ سانتی طول ردیف سوم و افزایش فضای پشت ردیف دوم به ۳۹.۲ فوت مکعب (۱۱۱۰ لیتر) که با خواباندن صندلیهای ردیف دوم به ۷۳.۴ فوت مکعب (۲۰۷۸ لیتر) نیز میرسد، از موارد قابل ذکر در کابین این ماشین میباشند. اِج جدید روی معماری پلتفرمی مشترک با فیوژن بنا شده است. در آمریکای شمالی یک موتور ۲.۰ لیتری اکوبوست به عنوان پیشرانه استاندارد و پایه مورد استفاده قرار میگیرد. این موتور کمحجم و کوچک با کمک توربوشارژر میتواند ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین یک موتور ۲.۷ لیتری V6 نیز از سری اکوبوست با توان ۳۰۰ اسب بخار قابل انتخاب خواهد بود. سومین پیشرانه یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر بدون توربو و با تنفس طبیعی است که قدرت تولیدی آن هنوز اعلام نشده است. همه این موتورها با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی جفت میشوند و میتوان انواع دیفرانسیل جلو و یا دو دیفرانسیل را برای آنها سفارش داد.
سیستم تعلیق جدید به صورت مک فرسون همراه با اتصالات چندگانه در جلو و تعلیق مستقل عقب با ۲۶ درصد افزایش سختی همراه بوده است. ویژگیهایی نظیر فرمان تطبیقی الکتریکی، دستیار پارک، کروز کنترل هوشمند همراه با یک دوربین دید ۱۸۰ درجه در جلو، سنسورهای پارک در جلو و عقب، صندلیهای گرم شونده در جلوی و تهویه مناسب، سیستمهای ایمنی فعال مانند نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل، کمربندهای ایمنی عقب بادشونده و کیسه هوا برای زانوها را در اِج ۲۰۱۵ خواهید یافت. [jwplayer mediaid=”۷۸۴۲۴″] فورد اِج ۲۰۱۵ در چهار تریم و از اوایل سال ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد. نسل فعلی این خودرو در مناطق آزاد کشورمان به وفور دیده میشود و انتظار است که از سال آینده شاهد این مدل جدید نیز باشیم. [دانلود ویدئو]
طراحی نمای جلوش خوب شده و کاملا یادآور فورد هستش ولی به نظرم توی نمای عقبش پسرفت داره.طراحی داخلشم خوبه هر چند کلیتش دست نخورده باقی مونده. من ترجیح میدم X1 بگیرم! البته با اجازه ی دوستان! :D
نسل قبلیش که از سال 2006 تولید میشد در دورانی ساخته میشد که همه ماشین های امریکایی پر خرج و مزخرف بودن این پر خرجی و مزخرف بودن اج هم ادامه پیدا کرد و میراث دوران کدر صنعت خودروسازی امریکا بود ولی خب این نسل با نسل قبل به کلی متفاوته و شرایط هم برای صنعت خودروسازی امریکا فرق کرده برای این خودرو 100 بازار مختلف در نظر گرفتن، یه عالمه روی موتورش کار کردن و احتمالا مشکلات گذشته رو نخواهد داشت نسل قبلیش خیلی داخلش _نسبت به رقبا_ کم کیفیت بود ولی الان بنظر میرسه که بهتر شده طراحی جلو در ادامه نسل قبلی طراحی شده و فقط زوایاش تغییر کرده عقبش که به کل متحول شده وشبیه لینکلن شده چراغ های عقب نسل پیشینش خیلی خیلی مخصوص افراد مسن بود داخلش هم باز شبیه محصولا لینکلن شده به خصوص دکمه هاش انجین 2.7 هم همونیه که در فورد اف 150 استفاده شده ولی خب قطعا فرق هایی با اون داره
نسل قبل اج پلتفرمش فورد cd3 بود که ربطی به mkz نداشت ولی نسل کنونیش بر پلتفرم کاملا جدید فورد cd4 ساخته میشه که با mkz مشابه هست. در واقع تا حدودی میشه گفت cd4 نسل جدید پلتفرم cd3 هست. بر روی cd4 اکثر خودرو های سایز متوسط و سدان جدید فورد قرار میگیره تا الان فیوژن، mkz، موندئو نسل جدید و اج روی این پلتفرم ساخته شده. و در آینده احتمالا نسل بعدی فورد اس مکس، نسل بعدی گلکسی، نسل بعدی شاسی بلند اکسپلورر، نسل بعدی تاروس، نسل بعدی فلکس، نسل بعدی لینکلن mks فول سایز،نسل بعدی لینکلن mkx و نسل بعدی mkt بر روی این پلتفرم CD4 ساخته میشه.
اِ ، من میخواستم اینو بگم خدایی اون دوخط روی کاپوت عالی کرده نمای جلوش رو من که از این خیلی خوشم اومده هم جلوش هم عقب و هم نمای داخلیش ، نمای داخلیش از اول طراحی خوبی داشت خوب به طبع نیازی هم ندیدند که تغییرش بدن
داداش واقعا همین طوره.شما میتونی از اونور واسم گرین کارت جور کنی؟! البته میدونم که پرستیژ کاری شما بالاتر از این حرفاست! شما کم گوی و گزیده گوی هستی. باعث افتخاره که اسم بنده ی حقیر بر زبان شما ساری و جاری شد! راستی داداش اون قلیونت خیلی باحال بود دمت گرم!
داداش من مخلصم.خداییش تو این سایت من نهایت سعیمو کردم که با ادب حرف بزنم و خدایی نکرده کسی رو ناراحت نکنم.داداش از نکته سنجیت خیلی خوشم میاد.متاسفانه من یه کمی زیادی پر حرفم شاید به اون خاطر باعث ناراحتی بعضی دوستان شدم.از این به بعد سعی میکنم که به جا حرف بزنم. راستی گرین کارتو ولش ها! همین جا خوبه! :) بازم اگه خدایی نکرده باعث ناراحتیت شدم معذرت میخوام داداش. ارادت
اولین بار که یه کرم رنگشو تو خیابونای شهرمون دیدمش یه لحظه تو تاکسی رفتم تو رویا، فکر کردم شهرمون (کاسپین قدیم)جزء یکی از ایالت های امریکا شده ،جالب بود راننده تاکسی با تویوتا اشتباه گرفته بودش! خیلی زیبا و با ابهت بود.
طراحى خارجیش نسبت به نسل قبل سنگین تر و زیباتر شده و خطوط روى بدنه و دریچه هاى روى سپرهاى جلو و شکل اگزوزها هم به زیباییش اضافه کرده،عقبش هم زیباست به خصوص سپر عقبش، طراحى داخلیش هم در عین سادگى و به دور از شلوغى،زیبا و کارآمد و راحت به نظر میرسه، امکانات واقعاً خوبى هم داره، فکر میکنم ماشین موفقى بشه و فروش خوبى داشته باشه:) دوتاشو بپیچید میبرم:)
اینکه بخاطر شباهت جلوپنجره و فرم چراغهای جلو بگیم این خودرو شبییه سانتافه جدیده کاملا اشتباهه به دو دلیل عمده نخست اصالت این طرح و این نوع جلوپنجره ازان فورد بوده نه هیوندای ..اگه یادتون باشه در مورد ای ایکس35 هم همین بحث بود که جلو پنجرشو شبیه فورد درآورده دوم حجم کلی بدنه شباهت اندکی هرچه به قسمت میانی و عقب بدنه میریم کاملا اصیل و مخصوص فورد اجه..این خودرو همیشه طرح خودشو داشته
درسته که این جلو پنجره و طرح کلیش ازجلو شبیه سانتافه است اما من یه چیزو مطمین شدم و اینکه واسه خرید خودرو روی نظر برخی ها در این سایت اصلا نمیشه حساب کرد چون اگه این موضوع برعکس بود پدر هیوندای وسانتافه و…در میاوردن
من در جزیره کیش یه مدل 2012 ش رو خریداری کردم و یک سالی استفاده میکردم واقعاً ماشین یینظیریه،همزمان با این ماشین لکسوس RX350 و X3 2010 3litre داشتم ،ولی واقعاً این دو ماشین از هر نظر از فورد edge ضعیف تر هستند،فقط از لحاظ قدرت برند تد قویتر هستند. مثلاً وقتی از فورد edge در فرودگاه کیش خداحافظی میکردم،بهد در فرودگاه تهران سوار ب ام و میشدم بدم میمومد از ب ام تا اینکه چند روز بگذره بعد بش عادت کنم.
از طرف مردان مازندرانی به یه پسر خوب اذری انجمن دوستی ساروی ها و ارومیه ای ها یه چیز جالب من محل کارم ساریه ولی رییس شعبه مون بچه ی ارومیست مرد خوبیه امیدوارم تو هم یه روز رییس شعبه بشی ماشینای بالای 200تومن بخری 0.و اون موقع هم همینجور متواضع بمونی
پرسشی داشتم : آیا این ماشین و سایر خودروهای امریکایی مثل شورلت در داخل کشور به جز مناطق آزاد نمایندگی و یا خدمات پس از فروش دارند. حتی به صورت غیر رسمی جایی هست که تعمیرات آنها را بتواند انجام دهد؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳طراحی نمای جلوش خوب شده و کاملا یادآور فورد هستش ولی به نظرم توی نمای عقبش پسرفت داره.طراحی داخلشم خوبه هر چند کلیتش دست نخورده باقی مونده.
من ترجیح میدم X1 بگیرم! البته با اجازه ی دوستان! :D
فورد
۶ تیر ۱۳۹۳همون ام و ام x33 برای تون خوبه ما عادت نداریم ماشین با کیفیت سوار بشیم
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳دوست عزیز من نظر شخصیمو گفتم! دلیلی نداره اینجوری به من متلک بگی.
از اخلاق خوب من خداییش داره سوءاستفاده میشه اَه.
زیگما
۶ تیر ۱۳۹۳آه نکش شاهین جان
زیادی مهربون باشی همین میشه :)
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳آره زیگما جون همین طوره متاسفانه.
“زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی …
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی ، زیادی می شوی …”
خاوری مزراتی
۶ تیر ۱۳۹۳طیگما جان ارادت…. ما در خدمتیم داداش…
Reza
۲۴ شهریور ۱۳۹۴فورد به فکر پیشرفت باش تو عهد بوق نمون
mohammad8743
۶ تیر ۱۳۹۳من که اجازه نمی دم!!!!!!!!!!!!!
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳باشه اجازه نده! همینو میگیرم البته رنگ طلاییشو! :D
زیگما
۶ تیر ۱۳۹۳نسل قبلیش که از سال 2006 تولید میشد در دورانی ساخته میشد که همه ماشین های امریکایی پر خرج و مزخرف بودن
این پر خرجی و مزخرف بودن اج هم ادامه پیدا کرد و میراث دوران کدر صنعت خودروسازی امریکا بود
ولی خب این نسل با نسل قبل به کلی متفاوته و شرایط هم برای صنعت خودروسازی امریکا فرق کرده
برای این خودرو 100 بازار مختلف در نظر گرفتن، یه عالمه روی موتورش کار کردن و احتمالا مشکلات گذشته رو نخواهد داشت
نسل قبلیش خیلی داخلش _نسبت به رقبا_ کم کیفیت بود ولی الان بنظر میرسه که بهتر شده
طراحی جلو در ادامه نسل قبلی طراحی شده و فقط زوایاش تغییر کرده
عقبش که به کل متحول شده وشبیه لینکلن شده
چراغ های عقب نسل پیشینش خیلی خیلی مخصوص افراد مسن بود
داخلش هم باز شبیه محصولا لینکلن شده به خصوص دکمه هاش
انجین 2.7 هم همونیه که در فورد اف 150 استفاده شده ولی خب قطعا فرق هایی با اون داره
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳زیگما جون پلت فرم اِج با لینکلن MKZ یکیه؟
زیگما
۶ تیر ۱۳۹۳نسل قبل اج پلتفرمش فورد cd3 بود که ربطی به mkz نداشت
ولی نسل کنونیش بر پلتفرم کاملا جدید فورد cd4 ساخته میشه که با mkz مشابه هست.
در واقع تا حدودی میشه گفت cd4 نسل جدید پلتفرم cd3 هست.
بر روی cd4 اکثر خودرو های سایز متوسط و سدان جدید فورد قرار میگیره
تا الان فیوژن، mkz، موندئو نسل جدید و اج روی این پلتفرم ساخته شده.
و در آینده احتمالا نسل بعدی فورد اس مکس، نسل بعدی گلکسی، نسل بعدی شاسی بلند اکسپلورر، نسل بعدی تاروس، نسل بعدی فلکس، نسل بعدی لینکلن mks فول سایز،نسل بعدی لینکلن mkx و نسل بعدی mkt بر روی این پلتفرم CD4 ساخته میشه.
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳دستت درد نکنه داداش.
راستی کل ماشین یه طرف،اون دوتا خط روی کاپوت یه طرف! خیلی با ابهتش کرده.
Ehsan
۶ تیر ۱۳۹۳اِ ، من میخواستم اینو بگم
خدایی اون دوخط روی کاپوت عالی کرده نمای جلوش رو
من که از این خیلی خوشم اومده هم جلوش هم عقب و هم نمای داخلیش ، نمای داخلیش از اول طراحی خوبی داشت خوب به طبع نیازی هم ندیدند که تغییرش بدن
amin
۷ تیر ۱۳۹۳یک بار اگه داخل نسل قبلیش مینشستی نمیگفتی نسبت به رقبا کم کیفیت بوده حداقل از تمامی رقبای آسیاییش سر بود تو طراحی و کیفیت داخلی
یه پسل باهوش
۶ تیر ۱۳۹۳می دونم دیسلایک خور این کامنت بالاس ولی می گم
یکم شبیه سانتافه جدیدا نشده :)
احمد
۶ تیر ۱۳۹۳اتفاقا من اول که عکس رو دیدم فکر کردم سانتافه هست خیلی شبیهه
Ehsan
۶ تیر ۱۳۹۳نه نشده :-D
hero
۶ تیر ۱۳۹۳جلو داشبردش کپی هیونداست
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳جلو داشبوردش؟! O_o
volkswagen
۶ تیر ۱۳۹۳اره جلو پنجرش هم شبیه سانتافه شده
(پرچم بالاست)
زیگما
۶ تیر ۱۳۹۳جلو پنجرش از سال 2006 تا این نسل جدید زیاد تغییر نکرده
اون موقع هم که سانتافه اصلا جلو پنجراش این شکل نبود!
mk
۸ تیر ۱۳۹۳پسر خوب یه چیزی میگه.
هیوندای و کیا تمامی محصولاتشون رو از روی فورد و بی ام و کپی میکنن اونوقت تو بر عکس لینو میگی.برو داداش مطالعتو زیاد کن.
mojtaba..designer
۶ تیر ۱۳۹۳آقا چرا از این فراری که تو گرد همایی cavalcade تو ایتالیا حضور پیدا کرده از طرف کمپانی فراری خبر نمیذارین 2روزه عکساش پر شده تو نت..
ferrari f12 trs one off
http://www.carbodydesign.com/2014/06/ferrari-reveals-the-f12-trs-one-off
اینم از منبع معتبرش که نو سایت کار بادی دیزاین آپ شده!
امید
۶ تیر ۱۳۹۳هرچی بخای داره زیبایی قدرت رفاه ایمنی کیفیت
رنگ طلایی خیلی بهش میاد
ساسان.م
۶ تیر ۱۳۹۳از زیبایی چیزی کم نداره همون موتور 2.0 لیتری اکوبوست هم براش کافیه
خدایی این انجین های اکوبوست عجب چیزی هستن
کافر مقدس
۶ تیر ۱۳۹۳شاهین جای حیفی شما تو ایران الان باید BeverlyHills باشی . .
لیکن بنده با روئیت کامنت های شما در همینجا عسلام مییارم . .
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳داداش واقعا همین طوره.شما میتونی از اونور واسم گرین کارت جور کنی؟! البته میدونم که پرستیژ کاری شما بالاتر از این حرفاست! شما کم گوی و گزیده گوی هستی.
باعث افتخاره که اسم بنده ی حقیر بر زبان شما ساری و جاری شد!
راستی داداش اون قلیونت خیلی باحال بود دمت گرم!
شاهین
۶ تیر ۱۳۹۳داداش من مخلصم.خداییش تو این سایت من نهایت سعیمو کردم که با ادب حرف بزنم و خدایی نکرده کسی رو ناراحت نکنم.داداش از نکته سنجیت خیلی خوشم میاد.متاسفانه من یه کمی زیادی پر حرفم شاید به اون خاطر باعث ناراحتی بعضی دوستان شدم.از این به بعد سعی میکنم که به جا حرف بزنم.
راستی گرین کارتو ولش ها! همین جا خوبه! :)
بازم اگه خدایی نکرده باعث ناراحتیت شدم معذرت میخوام داداش.
ارادت
hamid3x
۶ تیر ۱۳۹۳اولین بار که یه کرم رنگشو تو خیابونای شهرمون دیدمش یه لحظه تو تاکسی رفتم تو رویا، فکر کردم شهرمون (کاسپین قدیم)جزء یکی از ایالت های امریکا شده ،جالب بود راننده تاکسی با تویوتا اشتباه گرفته بودش!
خیلی زیبا و با ابهت بود.
آخه فورد چه به شهر ما…
زنده باد چین !!!!
۶ تیر ۱۳۹۳نمیدونم چرا باسه اولین با که دیدمش فکر کردم یانتافه فیس لیفته
کافر مقدس
۶ تیر ۱۳۹۳البته شاهین جان پستم جنبه Fun داشت اومدم Giggy ترش کنم با ویرایش سایت هنگ کرد!
گیرین کارت بروکی … و شرکا دارم میخوای؟:D
http://www.delkash.net/up.php?file=1403864622219416_1374255500691.gif
دیگه زندگی ما هم همش اعتیاده ـه دیگه . اعتیاد ب روزمرگی ب قلیون ب آرشیو کردن ماکت هایی که 60% دلار بیشتر نیست ولی میخریم 300!
از ماست ک بر ماست موسیر با چیپس
محمد
۶ تیر ۱۳۹۳تا حالا از فورد ماشین به این زیبایی ندیده بودم… واقعا که خارق العاده ست…
سعید از بوشهر
۶ تیر ۱۳۹۳این که سانتافه هست
P.G
۶ تیر ۱۳۹۳طراحى خارجیش نسبت به نسل قبل سنگین تر و زیباتر شده و خطوط روى بدنه و دریچه هاى روى سپرهاى جلو و شکل اگزوزها هم به زیباییش اضافه کرده،عقبش هم زیباست به خصوص سپر عقبش،
طراحى داخلیش هم در عین سادگى و به دور از شلوغى،زیبا و کارآمد و راحت به نظر میرسه،
امکانات واقعاً خوبى هم داره،
فکر میکنم ماشین موفقى بشه و فروش خوبى داشته باشه:)
دوتاشو بپیچید میبرم:)
خاوری مزراتی
۶ تیر ۱۳۹۳اینکه بخاطر شباهت جلوپنجره و فرم چراغهای جلو بگیم این خودرو شبییه سانتافه جدیده کاملا اشتباهه به دو دلیل عمده
نخست اصالت این طرح و این نوع جلوپنجره ازان فورد بوده نه هیوندای
..اگه یادتون باشه در مورد ای ایکس35 هم همین بحث بود که جلو پنجرشو شبیه فورد درآورده
دوم حجم کلی بدنه شباهت اندکی هرچه به قسمت میانی و عقب بدنه میریم کاملا اصیل و مخصوص فورد اجه..این خودرو همیشه طرح خودشو داشته
رضا
۶ تیر ۱۳۹۳خیلی خوش استایل و باشخصیت شده
واقعا عالیه.دمت گرم فورد
زنده باد چین !!!!
۷ تیر ۱۳۹۳درسته که این جلو پنجره و طرح کلیش ازجلو شبیه سانتافه است اما من یه چیزو مطمین شدم و اینکه واسه خرید خودرو روی نظر برخی ها در این سایت اصلا نمیشه حساب کرد چون اگه این موضوع برعکس بود پدر هیوندای وسانتافه و…در میاوردن
مهرداد
۷ تیر ۱۳۹۳من در جزیره کیش یه مدل 2012 ش رو خریداری کردم و یک سالی استفاده میکردم واقعاً ماشین یینظیریه،همزمان با این ماشین لکسوس RX350 و X3 2010 3litre داشتم ،ولی واقعاً این دو ماشین از هر نظر از فورد edge ضعیف تر هستند،فقط از لحاظ قدرت برند تد قویتر هستند.
مثلاً وقتی از فورد edge در فرودگاه کیش خداحافظی میکردم،بهد در فرودگاه تهران سوار ب ام و میشدم بدم میمومد از ب ام تا اینکه چند روز بگذره بعد بش عادت کنم.
مجتبی(ساروی )
۸ تیر ۱۳۹۳شاهین جان شما به …دوستانی که ….هستند توجه نکن تواقایی خودتو ببین من اگه دختر بودم باهات ازدواج میکردم خداییش پسر خوبی هستی
فدایییییییییییییییییییییی داریییییییییییییییییییییییی
از طرف مردان مازندرانی به یه پسر خوب اذری
انجمن دوستی ساروی ها و ارومیه ای ها
یه چیز جالب من محل کارم ساریه ولی رییس شعبه مون بچه ی ارومیست مرد خوبیه امیدوارم تو هم یه روز رییس شعبه بشی ماشینای بالای 200تومن بخری 0.و اون موقع هم همینجور متواضع بمونی
Epidemic
۸ تیر ۱۳۹۳مخلصم مجتبی جان.افتخار میکنم به داشتن دوستانی مثل شما.
ارادت
شاهین حسینی
۳ دی ۱۳۹۳طراحی جلوش شبیه سانتافه 2014 ه!!!!!!!!!
شاهین حسینی
۳ دی ۱۳۹۳عجب کپی کرده از روی سانتافه وا…… مثلا که اسمش فورد کسی نبینه مارک فوردو میگه سانتافه 2014 ه
شاهین حسینی
۳ دی ۱۳۹۳عجب کپی کرده از روی سانتافه وا…… مثلا که اسمش فورد کسی نبینه مارک فوردو میگه سانتافه 2014 ه اره دیگه بعد از این از ماشین های هیوندا کپی میرن دیگه
انوش
۲۷ بهمن ۱۳۹۳سلام دوستان
پرسشی داشتم : آیا این ماشین و سایر خودروهای امریکایی مثل شورلت در داخل کشور به جز مناطق آزاد نمایندگی و یا خدمات پس از فروش دارند. حتی به صورت غیر رسمی جایی هست که تعمیرات آنها را بتواند انجام دهد؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
مجيد
۹ اسفند ۱۳۹۳سلام لطفا بفرمایید اینجین 2لیتری آن در ایران شماره ملی میشود اگرمیشود کجا باید مراجعه کنیم.قبلا ممنونم
وهاب
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ایمنی این ماشین افتضاحه. با کوچکترین تصادف نصف بدنه ماشین میره.
داود
۲ مرداد ۱۳۹۵فقط باید حسرت خورد ففط تو کیش میتونی سوار شی ااونم با حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر