شرکت تخصصی طراحی DC Design هندوستان از یک پکیج تیونینگ فراگیر برای فورد EcoSport رونمایی کرد. همانند رنو داستر، DC Design به طور کامل ظاهر درونی و بیرونی کوچکترین کراس اور فورد را تغییر داده است.
بیشترین تغییرات در قسمت جلو خودرو به وقوع پیوسته است، به گونهای که چراغها پایینتر و به سمت سپر رفتهاند و طراحی دایره شکلی دارند، در حالی که چراغهای اصلی این خودرو از نوع فیوز خودکار بودند اکنون دارای چراغهای LED مخصوص روز و چراغهای راهنمای LED میباشد. این شرکت همچنین به صورت کامل طراحی سپر جلو را تغییر داده است، به صورتی که الآن یک ورودی هوای بزرگ دارد. تصاویر قسمت عقب خودرو را نشان نمیدهند، بنابراین معلوم نیست که آن قسمت نیز تغییر کرده است یا نه. در داخل خودرو، DC Design ترکیب صندلیها را از ۲+۳ به ۲+۲ تغییر داده است، و اکنون صندلی عقب دارای یک تونل مرکزی میباشد که به عنوان دستهی صندلی عمل میکند و شامل مکانی برای نگهداری اشیا و کنترلهای مولتی مدیا نیز است. صندلیهای عقب به صورت الکتریکی قابل تنظیم هستند و تکیه گاه آنها به صورت افقی به سمت عقب خم میشوند. سرنشینان عقب همچنین از وجود یک دمندهی سیستم تهویهی خودرو که در دستهی صندلی جلو قرار گرفته است و دو صفحهی نمایش LCD بزرگ بهره میبرند.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۴ دی ۱۳۹۲درود.
پسر باورم نمیشه که این کار هندوستان باشه!!!!
چقدر جالب!!!!
شبیه ماشین پلیس های اینده امریکا شده که یک شرکت خاصی براش میزنه.
اسمشو یادم نیست.
اقا ما چقدر عقبیم.چقدر بد بختیم.
((( ایران و المان )))
ــــــیّدعلے ذوالفقاری
۴ دی ۱۳۹۲کودکِ درونم “پورشه” میخواد…
خدا هیچ کسی رو شرمنده کودک اش نکنه…!
زیگما
۴ دی ۱۳۹۲منظورت کمپانی Carbon Motors هست؟
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۵ دی ۱۳۹۲درود.
بله زیگما جان.
یادم نبود.
((( ایران و المان )))
توفیقی
۴ دی ۱۳۹۲زیگما تو هم نید فور اسپید زیاد بازی میکنی
کربن موتورز که فقط یه مدل پروتو تایپ رو تولید کرده دیگه محصول دیگه ای نزده
زیگما
۴ دی ۱۳۹۲نه از قبل میشناختمش.
saied
۴ دی ۱۳۹۲داخلش قشنگ . همین
امین
۴ دی ۱۳۹۲چقدر شبیه کیا شده ! نمیدونم این از کیا الگو برداری کرده یا کیا از فورد ؟
داشبورد خوبی داره ولی بازهم… خیلی فضاییه !!!!!
زیگما
۴ دی ۱۳۹۲فورد اکو اسپرت اصلا شبیه این نیست.این تیونر طراحیشو عوض کرده…
مسعود
۴ دی ۱۳۹۲فورد همیشه ماشین مورد علاقه من بوده. کمتر ماشینی با قیمت کم اکثرا رو ویژگی های ایمنی و هندلینگ تمرکز میکنه
e.scamp
۴ دی ۱۳۹۲خدا این چیه چقدر شبیه ماشین منه( روم به دیوار من رانا دارم آشغال خالصه از بیچارگی خریدمش)
احمد.ف
۵ دی ۱۳۹۲آقا خدا وکیلی با ۲۰۶ اس دی چه فرق خاصی داره؟ اگه میشه بگو یک سؤال اساسی در ذهن من شده! :)
محسن.د
۴ دی ۱۳۹۲فقط وقتی صندلی شاگرد جمع میشه، راحتی سرنشین عقب رو تصور کنید!
ali
۵ دی ۱۳۹۲اقا باید بگم که درسته طراحی بسار خوبیه برای هندی های تازه کار .ولی شما خودتون میدونید داخل کشور چقدر جوون های با استعداد و با ذوق زیاده که طراح های بسیار خوبی هستن … تازه جدا از اون ایرانی های که خارج از کشور داخل شرکت های بزرگ و معروف در حال طراحی ماشینن. ولی صد حیف که شرکت های داخلی نه میخوان و نه توانشو دارن از این همه استعداد و علاقه استفاده کنن …
بهزاد
۵ دی ۱۳۹۲ای کاش گمرکمون اون قدر پایین بود حسرت سوار شدنش به دلمون نمی موند.متاسفانه پرایدم به زور سوار میشیم.
esi
۵ دی ۱۳۹۲هندی ها هم طراحی خودروهاشون رو دور افتاده مثل صنعت بالیوود