اگر جدای از پیشفروش سریع فورد برانکو فرست ادیشن جدید یک درد برای خریداران این شاسیبلند تازهنفس وجود داشته باشد آنهم آپشن های زیاد برای انتخاب است. بله اگر مطمئن نباشید دنبال چه چیزی هستید این موضوع میتواند یک مشکل باشد.
با وجود فرم بدنه دو یا چهار درب، شش تریم و ۱۱ رنگ بدنه میتوان مدلهای بسیار زیادی از برانکو را ساخت. قیمت این خودرو از ۲۸۵۰۰ دلار برای نسخه دو درب و ۳۳۲۰۰ دلار برای نسخه چهار درب شروع میشود.
اما اگر تاکنون تصمیمی قطعی نگرفتهاید میتوانید سری به شرکت مکسلیدر برادرز کاستومز بزنید که پیشفروش برانکوی تیون شده با نام میدنایت ادیشن را شروع کرده است. این تیونر اهل ایلینویز آمریکا میگوید خودروی یاد شده از نسخه نایت ادیشن اوایل دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته است.
فعلاً جزئیات زیادی از این خودرو در دست نبوده اما میدانیم که برانکو میدنایت ادیشن از سیستم تعلیق BDS و کیت افزایش ارتفاع فاکس استفاده میکند. این شرکت به قیمت محصول خود هم اشاره نکرده اما گفته که افراد علاقهمند به برانکو میدنایت ادیشن میتوانند با پرداخت سپرده ۵۰۰ دلاری این خودرو را رزرو کنند.
البته رندرهای منتشر شده از این خودرو ممکن است با محصول نهایی تفاوت داشته باشند. شایان ذکر است مکسلیدر برادرز کاستومز توسط فورد تائید شده و بنابراین محصول این تیونر را میتوان از نمایندگی فورد سفارش داد.
Regrafan
۶ مرداد ۱۳۹۹گل بود ،به سبزه نیز آراسته شده?❤
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹خسته شدیم از برانکو یا خدا خودت ظهور کن?
فری
۶ مرداد ۱۳۹۹الکی نگو الان چند ساعت خبری از برانکو نگذاشتن حتی 10 ساعت هم بیشتر شده
مهدی موتورز
۶ مرداد ۱۳۹۹انقدر که هی رانگلر و برانکو غیره شنیدم فکر میکنم خونمون رو قله .مدرسه مونم پشت رود خونست
ali (chevy nova)
۶ مرداد ۱۳۹۹خدایان افرود
برانکو و رانگلر
کابوسی برای محصولات تزیینی و نمایشی اروپایی که مثلا افرود هستن ولی در واقعیت حتی شاسی هم ندارن
NAVID۰۰۹۸
۶ مرداد ۱۳۹۹ali
تا حالا اینقدر با شما مخالف نبودم
چرا ؟
چون درسته که از لحاظ قیمتی ، برانکو و رانگلر یک تا چهار برابر از نسخه پایه اروپائیها ارزانتر هستند ، اما هیچگاه به پای اول بنز G کلاس و لندرور نمیرسند .
دیفندر و بخصوص G کلاس از بهترین آفرودرهای لوکس و آفرودر حرفهای اروپایی هستند که قدرتشون و سیستمهای پیشرفتشون در آفرود ، برتری مطلق را دارند .
اما از لحاظ دلاری حساب کنیم ، شما درست میگید که بهترینن در آفرود ولی محصولات ژاپنی اگر بهتر نباشند ، کمتر هم نیستند ، بخصوص تویوتاهای سری ۷۰ یا نیسان پاترول و تجهیز کردنشون برای آفرود ، آمریکا نرفتیم ، آفرود سنگین هم نداشتیم ، اما دنیا جوری شده که میشه با یه سرچ کوچک در شبکههای مجازی ، دنیایی از ویدئوهای آفرودی با خودروهای مختلف از کشورهای گوناگون را دید .
ارشیاsvj
۷ مرداد ۱۳۹۹چرا همه کلاس جی رو هم رقیب اینا حساب میکنن؟
آرمان
۶ مرداد ۱۳۹۹یه چیزی شنیدین حالا هی بگین توی تست ها که فوق العاده عمل کرده تا پشت چیزی نشستی اینقدر راحت قضاوت نکن مطمین باش لندروور بیشتر از ما میدونسته که اینکارو کرده
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹خیلییییییییییییی خفنه
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹نیومده چقدر محبوب شده
ارشیاsvj
۶ مرداد ۱۳۹۹مشکی چه بهش میاد??
ATa
۶ مرداد ۱۳۹۹بعضی نبودنا خیلی خوبه…اینکه بدونی نباس پافشاری کنی سر موضوعی که تموم شده. FJ و تویوتا این نگرش رو خوب پیاده کردن، چرا که تشخیص زمان خروج هم خودش هنری است. این که دیفندر بعد از سال ها اجازه ورود پیدا کرده علت مشخصی داره…
Delporto
۶ مرداد ۱۳۹۹هرچی برانکو بگه
ایمان
۷ مرداد ۱۳۹۹این همه طرفداری از برانکو فقط ناشی از هیجان محض هست و گذرا . شورلت بلیزر هم زمانی که میخواست بیاد همینطور هیجان انگیز بود ،و فقط بود
ارشیاsvj
۷ مرداد ۱۳۹۹منم چندان احساسی نسبت بهش ندارم
همه منتظر scv12 بودن همینکه یه مطلب ازش اومد دیگه رفت که رفت
مثل والکری
مثه دیفندر
مثه amg one و …
امیر.عارف
۷ مرداد ۱۳۹۹ماشین هیجان انگیزی تولید کرده
حسن
۷ مرداد ۱۳۹۹برانکو اسمش قشنگ و نوستالژیکه خوشتیپم هست حالا کت شلوارم پوشیده ببین چه شود.
طرف میره نمایندگی میگه یه برانکو ، اینقد تنوع داره که بهش میگن کدوما بدم تازه یه مدل داریم گنگش بالاست دوس داری خودمونم تایید کردیم، نترکن از خوشی
saeed
۲۰ مرداد ۱۳۹۹کلا تو ایران، دلمون خوشه با چهارتا عکس.
مثل قدیما که با کارتهای ماشین بازی می کردیم الان هم هی تو این سایتها دلمون رو خوش کردیم به عکس ها و کلیپها.
خدایا خودت کمک کن. جوونی مون رفت . . .
تا کی؟!