با توجه به خبر منتشر شده توسط TFL Car، فورد برانکو هیبرید ظاهراً از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی استفاده خواهد کرد. شایعات و گمانهزنیهای زیادی درباره این خودرو وجود دارد اما هنوز بهصورت رسمی چیزی درباره جزئیات فنی آن منتشر نشده است.
ظاهراً برانکو هیبرید از گیربکس ۱۰ سرعته ماژولار هیبرید فورد استفاده خواهد کرد. گفته میشود این گیربکس با پیشرانه ۳ لیتری اکوبوستی که قبلاً در محصولات متنوع فورد همچون اکسپلورر، لینکلن آویاتور و کانتیننتال بکار رفته همکاری خواهد کرد. این پیشرانه قدرت بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخاری داشته هرچند قدرت آن در آویاتور پلاگین هیبریدی به ۴۹۴ اسب بخار میرسد.
صرفنظر از قدرت این پیشرانه، ظاهراً واحد الکتریکی همان نسخه ۴۷ اسب بخاری موجود در اکسپلورر هیبرید و F-150 هیبرید جدید خواهد بود. از آنجایی که اکثر خودروهای استفاده کننده از پیشرانه ۳ لیتری اکوبوست قدرت ۴۰۰ اسب بخاری تولید میکنند بنابراین احتمال دارد برانکوی هیبریدی نیز قدرت حدود ۴۵۰ اسبی داشته باشد.
گفته شده برانکو هیبرید شاید در سال ۲۰۲۱ معرفی و به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۲۲ عرضه شود.
جیم هکت مدیرعامل فورد در سال ۲۰۱۹ تائید کرده بود این خودرو از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد اما او به جزئیات بیشتری اشاره نکرده بود.
برانکو هیبرید حداقل ۲ رقیب خواهد داشت. جیپ رانگلر 4xe پلاگین هیبریدی به زودی معرفی شده و ظاهراً از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با واحدی الکتریکی استفاده خواهد کرد. همچنین قرار است نسخه پلاگین هیبریدی لندروور دیفندر جدید نیز عرضه شود.
حمید
۲۴ مرداد ۱۳۹۹بهتره مهاجرت کنیم تا بشه یک ماشین درست حسابی مثل این خرید
امسال پرواز بسوی کانادا
مهدی موتورز
۲۴ مرداد ۱۳۹۹من واست موشک کاغذی درست میکنم???
حمید
۲۴ مرداد ۱۳۹۹????
Ho3ein
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ماشین با اصالت و زیبای هست
اما به نظرم برای یک ماشین افرود حد مقدور از سیستم آلات برقی استفاده نشه چون کافیه خارج از جاده مشکل برقی داشته باشه و دیگه بدبختی میشه و تعمیرش کار هرکسی نیست
حالا هیبریدی کردن ماشینو دیگ نمیتونم هضم کنم?
meysam
۲۴ مرداد ۱۳۹۹هیبرید خوبه
مصرف بیخودی رو میاره پایین