خودروهای اسپرت برای بررسی عملکرد و ثبت زمان به نوربرگ رینگ برده میشوند ولی برای انجام این بررسیها و مطالعات بر روی فورد F-150 رپتور ۲۰۱۷ مهندسین فورد نمونه پروتوتایپ این وانت قدرتمند را بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر در یک منطقه کویری و طاقتفرسا در جنوب غربی ایالاتمتحده راندهاند.
۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor مهمترین نتیجهی این آزمون بیابانی این بود که مدل ۲۰۱۷ این خودرو توانست ۲۵ درصد سریعتر از مدل فعلی یک دور از مسیر را طی کند. اگرچه تراکهای تست شده همگی نمونه پیشتولید و پروتوتایپی بودند که با مخلوطی از اجزای مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ رپتور ساخته شده بودند فورد میگوید این تست ثابت کرد که این وانت بیابانگرد توانایی تحمل هرگونه استفاده سخت و پرفشاری را دارد. ۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor فورد از یک مسیر بیابانی ۱۰۶ کیلومتری که برای طراحی آن از زمینهای مختلف و متنوع مسابقات باجا در مکزیک الگوبرداری شده است استفاده کرده است. در طی این مسیر فورد رپتور ۲۰۱۷ با سرعت متوسط قابل توجه ۸۰ کیلومتر در ساعت انواع شرایط را تجربه کرد. بهطوری که سرعت آن در مناطق گسترده و باز مسیر که بهصورت دشت بود به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و در مناطقی کاملاً ناهموار به حدود ۱۶ کیلومتر در ساعت میرسید. ۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor فورد ادعا کرده که این آزمون بهمراتب بیش از آن چیزی است که عموم دارندگان رپتور میخواهند بر روی خودروی خود انجام دهند. ادعایی که به نظر میرسد صاحبان آینده رپتور آن را تأیید کنند. New 2017 Ford F-150 Raptor فوردF-150 رپتور مدل ۲۰۱۷ که در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد برای دست یافتن به کاهش وزنی که نسبت به مدل کنونی دارد از یک بدنه آلومینیومی بهره میبرد، و بهجای موتور V8 قبلی مدل ۲۰۱۷ دارای یک موتور ۳.۵ لیتری V6 تویین توربو از سری اکوبوست، به همراه یک جعبهدنده ۱۰ سرعته اتوماتیک جدید است. New 2017 Ford F-150 Raptor در حالی که فورد هنوز هیچ مشخصاتی از خروجی این پیشرانه را اعلام نکرده است، خبرها حاکی از آن است که رپتور جدید ۴۵۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد، که این بیشتر از ۴۱۱ اسب بخار قدرت مدل فعلی است. New 2017 Ford F-150 RaptorNew 2017 Ford F-150 Raptor فورد رپتور ۲۰۱۷ در پاییز سال ۲۰۱۶ میلادی ( بیش از یک سال دیگر) وارد خط تولید خواهد شد. انتظار میرود در طی ماههای آینده اطلاعات بیشتری دربارهی این خودرو منتشر شود. ۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor Interior۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor Interior۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor Interior ترجمه: محسن عبدالملکی منبع: motortrend
آخه منفی چرا دادین. منم با ایشون موافقم. ژاپن هر چقد هم که خوب باشه پشت سر امریکاییاس برا وانت و شاسی بلند. هر وقت تستش کردین و خلافش رو دیدین بیاین رگتون رو بالا بزنین و سینه چاک بدین. ما که نگفتیم ژاپنی بده. میگیم امریکایی بهتره.
اگه عکس دوم ن میزاشتن واقعا سنگین تر بودن چون اگه دقت کنید تو شن گیر کرده البته اینو هم باید بگم که از جایی که گیر کرده تونسته حدود یک متر خودشو بکشونه که خیلی خوبه ولی بازم عکاسی بهتری میشد گرفت
اگه یکم حرفه ای تر نگا کنی نمیتونی با اطمینان بگی همیشه ژاپن پشت سر آمریکاس.اگه میگفتی کره باز یه چیزی.چون ژاپنی ها و آمریکایی ها هر دو در این زمینه بینظیرن و هرکدوم مزایا و معایبی نسبت بهم دارن.
درود،جدیدا تو ایران یه هامر مشکی اومده بود،خیلی باحال بود،غولیه برای خودش! این هم ماشین خوب و عالیه و چهره اسپرت و خوبی داره،در کنار اینکه دوباره اف150 بالاترین فروش رو توی امریکا کرد،این نکته هم واقعا قابل توجهه
به نظرم بهترین پیکاپ ها رو اول آمریکا میزنه…بعد نمیشه گفت ژاپن باید گفت تویوتا…..با توندرا و تاکوما و یا همین هایلوکس که بسیار عالیه…ای کاشک این قانون مسخره ی ممنوعیت بالای 2500 سی سی رو برمیداشتن
علی
۲۳ تیر ۱۳۹۴این خیلی عالیه.
اف 150 یا تویوتا توندرا.
تراک های فول سایز مثل سوپر دیوتی بیش از حد بزرگن من از نزدیک زیاد دیدم
پارک کردشون کابوسه
فورد
۲۳ تیر ۱۳۹۴شاسی بلند و پیکاپ فقط امریکایی
نوید جهرمی
۲۳ تیر ۱۳۹۴آخه منفی چرا دادین. منم با ایشون موافقم.
ژاپن هر چقد هم که خوب باشه پشت سر امریکاییاس برا وانت و شاسی بلند.
هر وقت تستش کردین و خلافش رو دیدین بیاین رگتون رو بالا بزنین و سینه چاک بدین.
ما که نگفتیم ژاپنی بده. میگیم امریکایی بهتره.
Frankenstein
۲۳ تیر ۱۳۹۴نمیخوام ساز مخالف بزنم ولــــــــــــــــــــــــــِی..
http://www.aparat.com/v/XGd9q
من دیگه حرفی ندارم
ali2240
۲۳ تیر ۱۳۹۴امریکا،آلمان ،اف جی کروز و دیگر هیچ…
پیکاپ رو دست f150 هیچ وقت نمیاااد چه از نظر طراحی، چه فنی و چه از نظر فروش
ZR1
۲۴ تیر ۱۳۹۴منم یه کلیپ دیده بودم فولکس تیگوان و یه تراک بزرگ که در کمال ناباوری تیگوان کشیدش!خیلی جالب بود واقعا
نوید
۲۳ تیر ۱۳۹۴اگه عکس دوم ن میزاشتن واقعا سنگین تر بودن
چون اگه دقت کنید تو شن گیر کرده
البته اینو هم باید بگم که
از جایی که گیر کرده تونسته حدود یک متر خودشو بکشونه که خیلی خوبه
ولی بازم عکاسی بهتری میشد گرفت
نوید
۲۳ تیر ۱۳۹۴اول اینکه منظورم از عکاسی بهتر عکس های بهنر بوده
اشتباه تایپی بوده شما به بزرگی خودتون ببخشید
دوم این که خیلی ممنون که دانسته دیس میدید
Nissan...Japan
۲۳ تیر ۱۳۹۴اگه یکم حرفه ای تر نگا کنی نمیتونی با اطمینان بگی همیشه ژاپن پشت سر آمریکاس.اگه میگفتی کره باز یه چیزی.چون ژاپنی ها و آمریکایی ها هر دو در این زمینه بینظیرن و هرکدوم مزایا و معایبی نسبت بهم دارن.
farzad
۲۳ تیر ۱۳۹۴ماشین از این وحشی تر فکر نکنم پیدا بشه
بنتلی
۲۳ تیر ۱۳۹۴خیلی عالی هس،بین تراک ها اینو خیلی دوس دارم
راستی دوستان چراهیچ خبری از هامر نیس؟
شاهین
۲۳ تیر ۱۳۹۴خیلی وقته هامر دیگه تولید نمیشه.
K.MAK.MISEL
۲۴ تیر ۱۳۹۴درود،جدیدا تو ایران یه هامر مشکی اومده بود،خیلی باحال بود،غولیه برای خودش!
این هم ماشین خوب و عالیه و چهره اسپرت و خوبی داره،در کنار اینکه دوباره
اف150 بالاترین فروش رو توی امریکا کرد،این نکته هم واقعا قابل توجهه
امیر
۲۳ تیر ۱۳۹۴هامر تولید نمیشه ولی داره تمام قد خدمات پس از فروش خودشو انجام میده مثل……
احمد باقری
۲۳ تیر ۱۳۹۴ماشین خیلی باحالیه. قدرتش هم خیلی خوبه. فورد همیشه پای ثابت تراک هاست.
Reza :: nur Deutschland :: nur der Mercedes
۲۳ تیر ۱۳۹۴Foooooooooooooooooord
AMIR
۲۳ تیر ۱۳۹۴عالیه
american and japan
۲۳ تیر ۱۳۹۴به نظرم بهترین پیکاپ ها رو اول آمریکا میزنه…بعد نمیشه گفت ژاپن باید گفت تویوتا…..با توندرا و تاکوما و یا همین هایلوکس که بسیار عالیه…ای کاشک این قانون مسخره ی ممنوعیت بالای 2500 سی سی رو برمیداشتن
احسان
۲۴ تیر ۱۳۹۴امیدوارم تو ایران نمایندگی رسمی فورد بیاد تو کشور ما خیلی برند محبوبیه