پیروی اعلام مشخصات فنی فورد موستانگ ۲۰۱۸، این خودروساز آمریکایی بهای این خودرو را نیز اعلام کرده است. موستانگ ۲۰۱۸ در پاییز سال جاری وارد بازار آمریکا خواهد شد و بهای آغازین ۲۵۵۸۵ دلاری خواهد داشت.
این خودرو که هماکنون ۴۰۰ دلار گرانتر از مدل سال ۲۰۱۷ است دارای پیشرانه جدید ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست بوده که قدرت ۳۱۰ اسبی و گشتاور ۴۷۴ نیوتون متری تولید میکند. پیشرانه یاد شده جایگزین نسخه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری قبلی با خروجی ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۳۷۹ نیوتون متری شده است. علیرغم گرانتر شدن نسخه پایه نسبت به مدل قبلی، این خودرو معامله خوبی است زیرا نسخه اکوبوست قبلی بهای آغازین ۲۶۱۹۵ دلاری داشت بنابراین مالکان هماکنون میتوانند صرفهجویی ۶۱۰ دلاری داشته باشند.
متأسفانه صرفهجویی مشتریان همینجا پایان میپذیرد زیرا موستانگ GT 2018 قیمت آغازی ۳۵۰۹۵ دلاری دارد که افزایش ۱۹۰۰ دلاری را نسبت به مدل سال قبل نشان میدهد. این افزایش قیمت قابلتوجه است اما خودروی موردنظر به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تجهیز شده که قدرت ۴۶۰ اسبی و گشتاور ۵۶۸ نیوتون متری دارد. قدرت این پیشرانه ۲۵ اسب بخار و گشتاور آن ۲۷ نیوتون متر افزایش یافته است. این مدل نیز شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت کمتر از ۴ ثانیهای دارد.
Amir schumacher
۵ مرداد ۱۳۹۶.
فقط ۲۵۰۰۰ دلار !!!
بی نام
۵ مرداد ۱۳۹۶کامارو نسل جدید : لایک
ماستنگ نسل جدید : دیس لایک
sina
۵ مرداد ۱۳۹۶جایگزین شدن 6 سیلندره با یه چهار سیلندر رو درک نمیکنم
charger
۵ مرداد ۱۳۹۶وقتی مدل چهار سیلندر قدرت و گشتاور بیشتری داره و مشتریا هم به مدل شش سیلندر ترجیحش میدن دلیلی نداره که دیگه تولید بشه (از نظر اقتصادی)
البته من خودم شش سیلندر تنفس طبیعی رو به چهار سیلندر توربو ترجیح میدم
sina
۵ مرداد ۱۳۹۶منم دقیقا همینه منظورم
بنظر منم 6 سیلندر تنفس طبیعی خعلی بهتره
ali
۵ مرداد ۱۳۹۶اقا یه سوال … وقتی موتور توربو قدرت و گشتاور بیشتری داره و مصرف سوخت کمتری هم داره . چرا تنفس طبیعی رو بهش ترجیح میدید ؟
sina
۵ مرداد ۱۳۹۶علی جان
چیزی که من میدونم اینه که موتورهای توربو به کیفیت سوختی که استفاده میشه توشون خعلی حساسن و از طرف دیگه استعداد مستهلک شدنشون بیشتر از تنفس طبیعی هستش. البت رفته رفته تو موتورهای نسل جدید هر دو این مشکلات داره کمتر و کمتر میشه.
حالا شاید دوستان اطلاعات بیشتری داشته باشن باز
علی
۵ مرداد ۱۳۹۶دلیل دیگه ی ترجیح دادن موتور تنفس طبیعی به توربو صدای اونه.
توربو یه صدای فس فس داره که زیبای صدای شیش سیلندر رو نداره به هیچ وجه.
دوم هم توربو لگ. یعنی توربو توی دورهای بالاتر وارد مدار میشه که این کیفیت رانندگی رو میاره پایین. مثل این میمونه که تو دور ۲۰۰۰ یهو یکی میکوبه پشت ماشین شتاب یه دفعه زیاد میشه